Sla je dat toch over?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Cosworth het volgende:
Het afvegen. Rotklus.
Het zou best cool zijn als het ook uit je mond zou kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Haha schijten doe je toch altijd uit je anus, newbie..
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou best cool zijn als het ook uit je mond zou kunnen.
in een south park aflevering kunnen ze schijten via de mond als ze het eten in hun reet stoppenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Teach me.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Dat wil je alleen niet.
Nietes! (<-- niet klikken)quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
HAHAH GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou of het onmogelijk is weet ik niet, sommige mensen hun adem lijkt er toch wel verdomd veel op, stel je voor, een scheet in je mond latenquote:
OMGquote:
Als je eerst poep eet en daarna een boer laat, is een scheet laten uit je mond mogelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou of het onmogelijk is weet ik niet, sommige mensen hun adem lijkt er toch wel verdomd veel op, stel je voor, een scheet in je mond laten
Strak planquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als je eerst poep eet en daarna een boer laat, is een scheet laten uit je mond mogelijk
Eigenlijk best smerig denk ik, ben je zo aant schijten ofzo en dat zakje zit tegen je lichaam, voel je het opeens warm worden aan je zij :/quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Gappie het volgende:
[..]
de stoma idddan heb je stront in je zak zitte
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eigenlijk best smerig denk ik, ben je zo aant schijten ofzo en dat zakje zit tegen je lichaam, voel je het opeens warm worden aan je zij :/
Dat is vies.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sla je dat toch over?
Groetjes,
veldmuis
Je praat stront.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ken anders mensen die poep praten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ken anders mensen die poep praten.
Effe lekker op het werk zitten boutenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef vosss het volgende:
Ik vind het meestal wel relax.
Lekker onder het werk een kwartiertje voor uit trekken.
Niks zo lekker als betaald schijten zeg ik maar altijd
Is dat niet een ROFLmaaier ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Gebruik een tondeuse.
[afbeelding]
Wolquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Maar je bent wel van je kontwol af.
Ja he, diaree voelt ook altijd zo scherp aan aan je reet, net alsof iemand een beetje erin snijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef Asics het volgende:
ik vind het alleen irritant als het dun en weinig compact is omdat ik dan 20 tot 30 keer me reet moet afvegen voordat die schoon is. Lekkere dikke compacte trage klei in die pot flikkeren vind ik daarentegen heerlijk.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
net alsof iemand een beetje erin snijd
STRONT topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef r_one het volgende:
Baggertopic
Dinges, poep aan je vingesquote:
OMGquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Niet zo scherp.
Dikke, harde schijt is altijd lekker. Wrijft lekker tegen je prostaat aan.
Wij hebben niet zoeenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef -Lay-Z- het volgende:
Als het water van de wc weer gezellig tegen je billen kletst nadat je een machtig stukje natuur hebt gedeponeerd.
Dan moet je even blijven zittenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef Myers het volgende:
Wat ook kut is, is als je schijt halverwege afbreekt zodat je 2 pleerollen kan gaan gebruiken. Heb al een aantal keren de plee laten verstoppen op die manier.
Leuk plaatje die toch al heel wat jaartjes oud isquote:
Dan ben je te gespannen, je knijpt hem afquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef Myers het volgende:
Wat ook kut is, is als je schijt halverwege afbreekt zodat je 2 pleerollen kan gaan gebruiken. Heb al een aantal keren de plee laten verstoppen op die manier.
Eerst voorkauwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef -Lay-Z- het volgende:
Als het water van de wc weer gezellig tegen je billen kletst nadat je een machtig stukje natuur hebt gedeponeerd.
terugstoppen en nog eens uitpoepenquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:07 schreef DeDooieVent het volgende:
weet je, als je al een keer lekker zit te schijten kom je altijd stront te kort
Irri is als een drol hangen blijft aan je reet en niet vallen wil in de potquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wat vind jij irritant als je poep uit je anus laat vallen ? het lange wachten, de geur of wat anders ?
Volgens mij heeft TS idd een poep fetish ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Chandler het volgende:
Heb je dan dat het liever uit je mond komt?
"Sometimes he hangs off the end of your assquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:26 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Irri is als een drol hangen blijft aan je reet en niet vallen wil in de pot![]()
Koop een bidet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Cosworth het volgende:
Het afvegen. Rotklus.
Waar de lollerskates hell heb jij het over ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:17 schreef coz het volgende:met 2 handen geprobeert tegen een lachbui krijgen te houden die het hele huis zou wakker maken
... met enig succes totdat ik dit las "Nachtzak verbinden / maak desnoods gebruik van het correcte aanzetstuk" ...
![]()
dit is een van die zeldzame momenten dat ik dat bookmarkknopje ga testen
![]()
Hoe kan je een foto nou lezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef coz het volgende:
na het lezen van de reacties de linkjes ook gelezen![]()
En waar komt het nog meer uit bij jou?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn stront stinkt nooit. Zelfs niet als het uit mijn anus komt!
Bij veel mensen komt er wel degelijk stront uit hun mond. Zij het in verbale vorm. Die stinkt weliswaar niet maar is minstens even irritant!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
En waar komt het nog meer uit bij jou?![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn stront stinkt nooit. Zelfs niet als het uit mijn anus komt!
Soms zelfs als ik gesheten heb voel ik me nog vol, maar soms is het erg fijn als je dikke buikpijn hebt en dan schijt dat je je zo helemaal leeg voelt, dat pwnt vind ikquote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef stFz het volgende:
Schijten lucht op.
Tevens fipo
kusjes stFz
Dat had ik eergisterquote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef frenkck het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk als je na het schijten erachter komt dat je reet nog helemaal schoon is als je het wc papier weer schoon tussen je spleet vandaan haalt. Machtig is dat.
Alsof een pistolet zo uber lekker isquote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef BrianMay het volgende:
Schijten, een van de wereldwonderen als je het mij vraagt. Het mooiste is als je schijten zou kunnen combineren met klaarkomen en Mora Pistolets eten, Dat zou het ultieme genot zijn
Had ik dat maar...quote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef frenkck het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk als je na het schijten erachter komt dat je reet nog helemaal schoon is als je het wc papier weer schoon tussen je spleet vandaan haalt. Machtig is dat.
Jah dit topique is een echte meerwaarde voor ONZ.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |