Ik heb al tig keer gemaild voor een handtekening: waar blijftie?quote:Voor huwelijksaanzoeken, handtekeningen, alimentatie en andere wetenswaardige (prullaria)-aanzoeken, gelieve contact op te nemen via onderstaand e-mail adres:
Bupatih@gmail.com
Je bent alleen stoer als je mij een handtekening van Bupa kan bezorgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ben ik al stoer genoeg om dat te beoordelen?
Dat doet hij je geloven..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mailadres is toch wel van jou
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mailadres is toch wel van jou
Dan heb je me kennelijk in je spamfilter staan want ik heb minstens 30 dezelfde gestuurd naar dat adresquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
--link
Die ja.
Maar geen mailtjes van mensen die een handtekening willen.
Laatst stond het linkje om die plaatjes te maken op de Weblog, ik kan het alleen niet meer vinden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
--link--
Die ja.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je die naam nu precies uitspreektquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef freiss het volgende:
Ik dacht eerst dat Bupatih een vrouw was
Is hij ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef freiss het volgende:
Ik dacht eerst dat Bupatih een vrouw was
mag ik je wel toevoegen op google talk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
veelstelangelink
Die ja.
Alles voor mijn fans:quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Laatst stond het linkje om die plaatjes te maken op de Weblog, ik kan het alleen niet meer vinden...
Heb je het linkje nog?
Dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Nu ik hier toch ben voor mijn fans:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |