wiki is al geupdate.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nee ik ga het niet zelf doen, want altijd als ik een topic open heb ik gewoon braaf het vorige deeltje erin gezet![]()
Ey Vegeta!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:54 schreef PaRaR het volgende:
Woei!
Als Eix het maakt zou het wel vlaai wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:01 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa ga de taart maar vast bakken
appelkruimelvlaai danquote:Op donderdag 8 september 2005 18:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als Eix het maakt zou het wel vlaai worden![]()
Ja waar is zijn avatar !quote:
quote:
Wat is jou msn nouquote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef PaRaR het volgende:
Beetje alternatief achtig ... beetje maar.
Oeh Martinuhhhquote:
Vlaai.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als Eix het maakt zou het wel vlaai worden![]()
Oke iedereen stil !quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb hier alleen nooit wat te melden.
Maakt niet uit, praten is overratedquote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb hier alleen nooit wat te melden.
Ze zijn allemaal van je onder de indrukquote:
Mijn geblaat beperkt zich tot enkele onderwerpen maar dat bespaar ik je nog even...quote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 8 september 2005 18:24 schreef spenky het volgende:
ben der stil van
Geloof me ze kant het aanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn geblaat beperkt zich tot enkele onderwerpen maar dat bespaar ik je nog even...![]()
![]()
Onze limburgse spamert is er niet hequote:Op donderdag 8 september 2005 18:29 schreef spenky het volgende:
we zijn hier al 1.5 uur en we zitte nog op blz 1!!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onze limburgse spamert is er niet he![]()
wie?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onze limburgse spamert is er niet he![]()
Jij zit altijd mee te lezen en te wachten tot het over jou gaat hequote:
Dan hoeft ze niet lang te wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij zit altijd mee te lezen en te wachten tot het over jou gaat he![]()
nee, ik kom altijd gewoon net op t goede momentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij zit altijd mee te lezen en te wachten tot het over jou gaat he![]()
Vorige keer ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik kom altijd gewoon net op t goede moment![]()
![]()
Ben jij nu dan eindelijk jarigquote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef MaRySe het volgende:
Hellow
Weetje dat in 1 ijsje net zo veel troep zit als in 1 pakje boter?quote:
* Imberr geeft ijsje aan spenkyquote:
en dus..?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weetje dat in 1 ijsje net zo veel troep zit als in 1 pakje boter?![]()
Niet tegenstribbelen en nadenken, gewoon naar binnen werken die hap.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word je dik vanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
* Imberr geeft ijsje aan spenky![]()
[..]
en dus..?![]()
Ze heeft zojuist je aderen verder laten dicht slippen !quote:
magnumsquote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stfuquote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze heeft zojuist je aderen verder laten dicht slippen !![]()
Je bent nu gewoon bezig met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam zelfmoord plegenquote:
hahah lekker ben jijquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon bezig met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam zelfmoord plegen![]()
btw wie weet wat dit is
[afbeelding]![]()
Linkjes kijkerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah lekker ben jij
ja tis een laxeerspuit type 782598
Hoi Saawquote:
Sterkte enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef spenky het volgende:
mensen ut was me een genoegen.. ik ga werken![]()
Whaa fucking coolquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef saaw het volgende:
wil iemand dit toetsenbord voor me kopen?
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
Nee, mij te duurquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef saaw het volgende:
Voor wat komt watquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef saaw het volgende:
Oudquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef saaw het volgende:
Daar worden we het wel over eensch op msnquote:
Pfff ik heb die post tig keer geedit ja, hij is gewoon goedquote:
foto?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Gabry het volgende:
Ik was vandaag bij de fysio studenten...
Eg geinig al die studentes in hen onderbroek![]()
Dude, nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Pfff ik heb die post tig keer geedit ja, hij is gewoon goed![]()
oehoeeh lkkrquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Gabry het volgende:
Ik was vandaag bij de fysio studenten...
Eg geinig al die studentes in hen onderbroek
Mijn faculteit is eg zoooo leuk..![]()
2 posts mag van ijsmeis, niet van Conflict.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
2 posts mag van ijsmeisGabry, niet van Conflict.
Gaan we dat weer krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
2 posts mag van ijsmeis, niet van Conflict.
in het weekend eet ik wel altyd vet laat maar doordeweeks om half 8 eten moek nie doen, tegen die tijd ben ik uitgehongert *school fietstquote:
Een bierdrinker!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef saaw het volgende:
straksbier
en veel ook
pff school is rot
ik fiets ook naar school hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef C2C het volgende:
[..]
in het weekend eet ik wel altyd vet laat maar doordeweeks om half 8 eten moek nie doen, tegen die tijd ben ik uitgehongert *school fietst![]()
bier is okeequote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Een bierdrinker!![]()
Dat werd tijd zeg :/
* Gabry kllikte je sigquote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef saaw het volgende:
[..]
bier is okee![]()
oeh shit ik ook 2 posts
nee dat staat er voor de grapquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
* Gabry kllikte je sig
Ben je echt half amerikaans?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
k eet 3 broodjes per maaltijd en dan avondete maar k heb om 6 uur altyd honger als een paartquote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik fiets ook naar school hoor
maar ontbijt en lunch [x2] veel
laat eten is veel chiller
ik ook ut was menus lekker;Pquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:33 schreef saaw het volgende:
[..]
nee dat staat er voor de grapFlauwe grap danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Flauwe grap dan
een echte fokker zegt dan : matige grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is een Spellings Nsb'er
ik eet er s'cohtends 4, rond 11:00 nog 2, rond 15:00 nog 2, rond 17:00 nog 1 en dan rond 19:00 a 20:00 avondetenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef C2C het volgende:
[..]
k eet 3 broodjes per maaltijd en dan avondete maar k heb om 6 uur altyd honger als een paart![]()
whaha eetsmakeluk dan maarquote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
[..]
ik eet er s'cohtends 4, rond 11:00 nog 2, rond 15:00 nog 2, rond 17:00 nog 1 en dan rond 19:00 a 20:00 avondeten
eten is okee
ik ga nu trouwens etentotzooo allemaal
![]()
uitsterven is hotquote:Op donderdag 8 september 2005 19:47 schreef B_BOY het volgende:
eten is zo 2004.
ik ben nooit in de mood om dat te luisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef taart het volgende:
[..]
niet echt in de mood om het te luisteren nu![]()
laatst met me zatte hoofd die video gekeken vcan hun spice world ofzo. die was van zijn zus echt te genieten was dat. (geef je 1 tip ik denk dat hij nuchter niet leuk is)quote:
Dat is bij alle slechte films zoquote:Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatst met me zatte hoofd die video gekeken vcan hun spice world ofzo. die was van zijn zus echt te genieten was dat. (geef je 1 tip ik denk dat hij nuchter niet leuk is)
b&a blijft gewoon grappigquote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef taart het volgende:
[..]
Dat is bij alle slechte films zoBassie en Adriaan is ook een aanrader, dronken én nuchter
laayst had ik een bassie en adriaan dvd cadeau gedaan aan een vriendin, om die die avond te gaan kijkenquote:
ja hij moest onder de 100kb van yvonnequote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef taart het volgende:
[..]
hoi, heb je je avatar kleiner gemaakt ov zo?
dan ga ik ook ruzie krijgen met me 130 kbquote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
ja hij moest onder de 100kb van yvonneje kunt nog in de OP kijken als je de ori wilt zien
wel zonde van de kleuren he
maar ik had geen zin om hem in te korten ofzo
aardappelschotelquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
[..]
aardappelschotel
soort aardappel anders maar dan zelfgemaakt want ik vind hun troep veel te zoet
en het was lekker![]()
aaaah je heb gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef saaw het volgende:
denk dat het niet zoveel uit maakt want nu eet ik voor het eten meer
en alles dat je na 20:00 eet is minder goed ofzo he
maar ik eet alsnog wel de hele dag door
eten elke keer als je honger hebt is een luxe, en daar maak ik dankbaar gebruik van
Nouja ik kreeg een mailtje dus ik denk ik verander t maar ffquote:Op donderdag 8 september 2005 20:02 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ga ik ook ruzie krijgen met me 130 kb![]()
Die auto uit de sig is trouwens wel heel geil jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb net 2 broodjes met vleesrotzooi en 2 broodjes kaas en een krentenbol kaas gehad.
Eerst mag je eens vertellen wat hij nou precies doet.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:02 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ga ik ook ruzie krijgen met me 130 kb![]()
daar is al een topic overquote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Eerst mag je eens vertellen wat hij nou precies doet.
Daar krijg je bruine tanden vanquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar krijg je bruine tanden van![]()
nee hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar krijg je bruine tanden van![]()
met andere mail proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]dude, wees es niet zo'n healthfreak
![]()
trouwens, een vriendin van me wil zich ook aanmelden hier op fok maar als ze dat probeert met der planetmailadres zegtie: Het ingevoerde mailadres is niet toegestaan voor registratie omdat niet nagegaan kan worden of je internetverbinding bij het mailadres hoort. Kies svp een ander mailadres.
wat moet ze nou doen?
Jup.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die auto uit de sig is trouwens wel heel geil ja
Een email adres ergens anders aanmaken.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]dude, wees es niet zo'n healthfreak
![]()
trouwens, een vriendin van me wil zich ook aanmelden hier op fok maar als ze dat probeert met der planetmailadres zegtie: Het ingevoerde mailadres is niet toegestaan voor registratie omdat niet nagegaan kan worden of je internetverbinding bij het mailadres hoort. Kies svp een ander mailadres.
wat moet ze nou doen?
dat van gmail zei ik ook al tegen der maar ze mag geloof ik geen mailadres aanmaken daar..quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
met andere mail proberen
mss werkt gmail? vraag anders in een feedback topic, er is vast een lijst met geblokte providers
nogmaals, vraag in feedback! daar weten ze het vastquote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat van gmail zei ik ook al tegen der maar ze mag geloof ik geen mailadres aanmaken daar..
ze lurkt nu hier mee trouwens![]()
![]()
gmail werkt volgens mij ook niet, probeert ze bij jou aan te melden met een planet adres ofnie? of thuis?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat van gmail zei ik ook al tegen der maar ze mag geloof ik geen mailadres aanmaken daar..
![]()
okee okee, doe maar rustigquote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef saaw het volgende:
[..]
nogmaals, vraag in feedback! daar weten ze het vast
ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef EvilWasp het volgende:
* EW luistert Spin Doctors - Two Princess![]()
thuis met planet jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef freiss het volgende:
[..]
gmail werkt volgens mij ook niet, probeert ze bij jou aan te melden met een planet adres ofnie? of thuis?
ik zeg het gewoon hoorquote:
En daar gaan ze nog steeds met planet online? misschien gebruikt ze een proxyserver, en kan hij dus niet herkennen dat ze planet gebruikt.quote:
Mijnes staat op repeatquote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef saaw het volgende:
[..]
jawor
nu prodigy - smack my bitch up
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef freiss het volgende:
Is je vriendin ook geil Imberr?
en van welke grote boze reus mag dat niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Imberr het volgende:
ze is supergeil freiss![]()
en ik mis mo ook ayaxola
Bij mij doet ie t wel met gmailquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef freiss het volgende:
[..]
gmail werkt volgens mij ook niet, probeert ze bij jou aan te melden met een planet adres ofnie? of thuis?
mijntes staat op shufflequote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Mijnes staat op repeat![]()
Ben in een "rock-mood"
Laatst nog compu geformat, dus ik heb nu 250 mbquote:
Oh? Bij mij kon het niet dacht ik, nou ik heb het met mijn school-e-mailadres gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t wel met gmail![]()
Demon mailadresquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh? Bij mij kon het niet dacht ik, nou ik heb het met mijn school-e-mailadres gedaan.
haha dat kan ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Laatst nog compu geformat, dus ik heb nu 250 mb![]()
harde rock? wat wil je preciesquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef EvilWasp het volgende:
Met mijn aankomende 4 GB Nano moet ik dat toch maar eens opkrikken, iemand nog leuke rock nummers?
Ik heb nu Lighthouse Family - High op staan, heerlijke nostalgiequote:
Funk Soul Brothers - Fatboy Slimquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb nu Lighthouse Family - High op staan, heerlijke nostalgie![]()
![]()
Ik heb makkelijk 50 gigquote:
Ik heb al een mp3 speler met 5 GB, maar hij begon nu te tikken en te piepen als ik hem wil opstarten en ik krijg de foutmelding "Can't initialise HDD"quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Koop een Nano, past perfect dan![]()
Ik ben echt obsessed door dat ding![]()
Mijn god, moet je eens zoeken op MaRySe voor de grap:quote:
In too deep - Sum 41quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef saaw het volgende:
[..]
harde rock? wat wil je precies
noem eens 5 nummers die je goed vindt, dan kijk ik wel of ik er wat bij heb voor je
Geef mij maar Totoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In too deep - Sum 41
The Sun - Maroon 5 (Maroon 5 is sowieso wel lekker IMO)
Spin Doctors - Two Princess![]()
I'm Just A Kid - Simple Plan
Barracuda - Heart
Heb er nog meer, dus als je het niet weet ff laten weten
ohke zal ff voor je rondkijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In too deep - Sum 41
The Sun - Maroon 5 (Maroon 5 is sowieso wel lekker IMO)
Spin Doctors - Two Princess![]()
Barracuda - Heart
Heb er nog meer, dus als je het niet weet ff laten weten
Daar gaat het niet om.quote:
oasis das pas lekker, k luister het bijna de hele dag, nu dus keane..quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb nu Lighthouse Family - High op staan, heerlijke nostalgie![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef Gizmore het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=piemel
quote:Piemel is klein.
Piemel is niet klein hoor.
quote:Piemel is eigendom van de Staat der Nederlanden… Het is van groot belang.
Wat een mooie metafoor voor een hoerquote:Kut is a public radio.
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke 5 nummers?
Welcome to my life- Simple plan
Perfect - Simple plan
Untittled-Simple plan
Wake me up when September ends - Greenday
Shut up- Simple plan
En heel toepasselijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Prachtig nummer![]()
Ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
12stones, new found glory, AFI, all american rejects, the ataris, bowling for soup, boxcarracer
even snel
rope maar wat je er leuk van vindt dan kom ik met meer
ga nu legaly blonde kijken
dag
quote:Brechtje is gewoon zielig.
Brechtje is een vuile slet.
neequote:
Het klopt nog ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=brechtje
[..]
Schrijf je de volgende keer legaly met twee l'en in het midden?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nee
en het plan is nu alweer veranderd
kga naar de bieb
en daarna bier drinken
dag![]()
Ik dacht, ik zeg het maar even.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef freiss het volgende:
Wisten jullie dat mijn naam (Friso) een krullenbol betekent? ben ik vandaag achter gekomen, maar ik heb ook krullen
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Koop een Nano, past perfect dan![]()
Ik ben echt obsessed door dat ding![]()
Ik wilde dat iedereen een Apple had en MacosX draaide, zonder commerciele Windows troepquote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er dan ook eentje bestellen
Ik heb sinds 10 maanden een ipod mini...maar ach, als je het apple-virus eenmaal hebt![]()
Tis gewoon bloedjemooi![]()
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Wiwi101quote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef Gizmore het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=piemel
Ik heb nog maar 50 euroquote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er dan ook eentje bestellen
Ik heb sinds 10 maanden een ipod mini...maar ach, als je het apple-virus eenmaal hebt![]()
Tis gewoon bloedjemooi![]()
Eenschquote:
Staat best gay die knipoog.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Hey.
Mijn ID-kaart komt ook uit de brugklas, daar staat op dat ik 1,45 m ben, terwijl ik nu 1,80 m ben oid.quote:
Mooi gedicht van je Chriz:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Hey.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
Oh Bupatih, je wilde manen wapperen in het maanlicht, een rare man plast je in het gezicht.
Mooi gedicht, me dunkt.
Ochja.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi gedicht van je Chriz:
[..]
Dit welquote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef brainster het volgende:
Goede 's avonds allen.
Ik heb niks gemist als ik alles zo doorlees
En zo:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Mijn ID-kaart komt ook uit de brugklas, daar staat op dat ik 1,45 m ben, terwijl ik nu 1,80 m ben oid.
Toen was ik 9 oid hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef freiss het volgende:
[..]
En zo: [afbeelding] sta ik op mijn ID-kaart
'kijk mam, kaboutertjes bestaan toch'quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef freiss het volgende:
[..]
Hebben jullie dit over ons aller IJsmeis al gezien?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dit welhttp://www.solvalou.com/misc_whatis.php
agossiequote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef freiss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'kijk mam, kaboutertjes bestaan toch'
Heuj, die klopt wel helemaalquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Hebben jullie dit over ons aller IJsmeis al gezien?
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=IJsmeis
Was trouwens toen het voor de eerste keer op tv was. Ik heb hier nog een laptop ervan staanquote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die bruggertjes zijn zo kansloos![]()
Er bestaan uiteraard uitzonderingen![]()
Staan beneden op de computer volgens mij, maar die staat nu niet aan, moet ik helemaal naar beneden lopenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
zeg freiss, heb je geen recente foto's ofzo?
kinderfoto = vorige week ... hmmmquote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
die zijn zeker té recent (zeg: vorige week gemaakt)
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
die zijn zeker té recent (zeg: vorige week gemaakt)
whahaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef freiss het volgende:
Weet je wat het rare is? Mensen op vakantie herkennen mij soms nog steeds van tv
ho de ton doulon estin? Das geloof ik de eerste wat leerdequote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef freiss het volgende:
Owja, kut, ik moest nog Grieks maken
Je hebt best een vrouwelijk gezichtje daarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef EvilWasp het volgende:
Bij deze mijn schoolpas met een feauteau uit de eerste![]()
[afbeelding]
Haha, wat was ik toen een kutbrugger/nerdje![]()
zoals?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Gabry het volgende:
Brechtje dr msn naam is echt zoooo grappig![]()
Vast welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je hebt best een vrouwelijk gezichtje daar![]()
![]()
Nou nu is het wat moeilijker, wij doen nu de Fabels van Aisoposquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
ho de ton doulon estin? Das geloof ik de eerste wat leerdemaar dan in t grieks. Zo klonk het ongeveer
![]()
![]()
AL gedaan? Nieuwe topic staat al in de startblokken hierquote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef freiss het volgende:
Ik ga wel ff de wiki updaten.
jep, allang.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AL gedaan? Nieuwe topic staat al in de startblokken hier![]()
Je hebt er toch wel een feestje van gemaakt he?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AL gedaan? Nieuwe topic staat al in de startblokken hier![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat ze "met haar Sletjj aan de breezers" zit.
_>>(L)Brechtje(L)<<_..Love Joe >> + (L) met me Sletjj aan de breezersquote:
slettjiii 4 LivEquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
_>>(L)Brechtje(L)<<_..Love Joe >> + (L) met me Sletjj aan de breezers:D(K) - .. h0u s0veel vn me m0ppiej (K)(L) NWLY sgat
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |