Ja dat had ik net ook . Maar ook heel vaag nadat ik heb gestemd kreeg ik ook 11 stemmen te zien.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb gestemd ja, er stond: 1.300.000 stemmen en nadat ik had gestemd 11 ... lekker wazig
Hmmm Rob doet nog het meest van allemaal denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:15 schreef LuukBes het volgende:
Ja het ging dus over Rob, ze vinden dat ie wel meer mag doen, en dat dat manke been geen smoes mag zijn. Als ie niet kan dragen dan moet ie maar erbij zitten als die sokken aangedaan worden.
Kennelijk niet voor de meiden (Dido, Linda, Ingrid) en met deze opdracht.quote:Hmmm Rob doet nog het meest van allemaal denk ik...
99 van de 100 tatoe's zijn een verminkingquote:Op woensdag 7 september 2005 10:24 schreef LuukBes het volgende:
Ziet er niet uit, die mega-tribal-tatoe op die onderrug van Linda. Veel te groot en overdreven.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoezo lomp en Brabants en boerin??? Dus als je uit Brabant komt ben je lomp en een boerin?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef aidyl het volgende:
Brabants heerscht, zij heeft echt wel de prettigste stem om naar te luisteren
Nee die vent was ook echt knapquote:Op woensdag 7 september 2005 10:37 schreef LuukBes het volgende:
Alhoewel ze zich wel weer fake aanstelde toen bij die live uitzending en een beetje ging slijmen richting Tanja over hoe mooi die vent en der moeder wel niet was. Terwijl iedereen zag dat die moeder een draak was.![]()
Daar hebben we weer zo'n overgevoelige provinciaal hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoezo lomp en Brabants en boerin??? Dus als je uit Brabant komt ben je lomp en een boerin?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we weer zo'n overgevoelige provinciaal hoor.![]()
Dat stáát er toch niet?
Het had ook een lompe Limburgse boerin kunnen zijn. In dat geval was het accent nóg lelijker geweest.
Yep, saaie shit.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
Krijgen ze nu iedere week zo'n opdracht en verder niks? Alle avonden vroeg naar bed? Totaal geen actie?
Wat een enorm bóooooring vooruitzicht.
Misschien is de geheime missie dat ie niet mag meehelpen met tillenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef kinito_mendez het volgende:
volgens mij heeft roel gisteren nog een geheime missie gekregen werd gisteren op tv in de uitzending vertelt ze krigen naast een weekopdracht ook nog geheime missies
Dat idee opperde ik een tig delen terug al.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is de geheime missie dat ie niet mag meehelpen met tillen![]()
Ja, die zijn net zo saai.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef kinito_mendez het volgende:
volgens mij heeft roel gisteren nog een geheime missie gekregen werd gisteren op tv in de uitzending vertelt ze krigen naast een weekopdracht ook nog geheime missies
Daar heb ik het waarschijnlijk ook vandaanquote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Dat idee opperde ik een tig delen terug al.![]()
Hmm hij vertelt net dat 'ie erg last van buikklachten heeft, klinkt als een verstopping.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:10 schreef kinito_mendez het volgende:
ja dat denk ik ook dat hij mischien expres niet helpt
waarom nietquote:Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm hij vertelt net dat 'ie erg last van buikklachten heeft, klinkt als een verstopping.
Als het inderdaad een missie zou zijn kan ik me voorstellen dat hij geen lichamelijke klachten- smoesjes mag ophangen.
Zolang ze maar kan roddelen over iemand dan zit ze wel bij de restquote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:
En zit weer alleen in de tuin terwijl de rest weer bijelkaar zit. Is toch niet meer normaal, raar sloom wijf.
Omdat het dan wel een héel eenvoudige missie zou zijn.quote:
Ja dan wel. En vooral achterbaks achter de rug om. Nu ligt ze dus maar weer in bed.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:28 schreef Sasami het volgende:
[..]
Zolang ze maar kan roddelen over iemand dan zit ze wel bij de rest
echt nietquote:Op woensdag 7 september 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat het dan wel een héel eenvoudige missie zou zijn.
Heerlijk hèquote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
Scanman, ben je niet een beetje geobsedeerd door Lieske![]()
Idd, en daarbij komt nog dat het helemaal niet zo bij Roel past, dat zielig doen.... Hij zou zo, tot zijn missie bekend is, een heleboel krediet kunnen verspelen bij andere bewoners, als hij veel zou gaan zeiken.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
echt niet
Hij moet de hele tijd zielig doen, en zelfs als je last van buikpijn hebt kun je best helpen tillen
Wat ik begrepen en gezien/gehoord had, waren ze er aan het begin toch snel over klaar dat dezelfde mensen moesten helpen, ze roepen ook elke keer Ralph om te tillen (heb vanmorgen niet gekeken (quote:Op woensdag 7 september 2005 11:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
echt niet
Hij moet de hele tijd zielig doen, en zelfs als je last van buikpijn hebt kun je best helpen tillen
Je hebt wel de beelden van vannacht gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heerlijk hè
Ze captured zo lekker
Had ik net een betoog in het voordeel van Roel getypt en nu maken jullie al helemaal in de warquote:Op woensdag 7 september 2005 11:45 schreef Kolomo het volgende:
Ze gaan weer tillen en Roel is weer zover mogelijk weg...
Dan mot die Haagse gauzâht nie zau langdradag alles vetellequote:Op woensdag 7 september 2005 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind het wel zielig dat Ralph dat ze hem niet serieus nemen :s
Zou het dan toch de opdracht zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik net een betoog in het voordeel van Roel getypt en nu maken jullie al helemaal in de war![]()
Hij is wel erg stil en peert hem zodra hij voelt aankomen dat de mensen verplaatst moeten worden![]()
Ik was van plan om nu even te gaan douchen om de stem van Ralph niet te hoeven aan te horen maar kijk nu wel even zonder geluid en hou Roel scherp in de gatenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zou het dan toch de opdracht zijn
Ben benieuwd wat hij nu gaat doen! Denk dat we daar veel uit kunnen afleiden..
Ja hij ken gewoon niet lullen, hij zit het 10x langer te maken dan nodig en hapert elke keerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze laten hem ook niet uitspraten en gaan telkes uitlachen ben geen Ralph fan maar dit vind ik niet leuk
Nee inderdaad, moeilijk om daar serieus bij te blijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja hij ken gewoon niet lullen, hij zit het 10x langer te maken dan nodig en hapert elke keer![]()
Hij kan echt niet goed uitleggen iig.
Nou waarom is Rikkert dan gecast vraag ik me af, net zo'n dooiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef schatje het volgende:
Zou Ralph gecast zijn als het niet de ex van Nathalie was geweest?
Dat mag ik hopen zeg, je zou in Den Haag wonen en je huis staat in brandquote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Ralph is meer een 'geen woorden, maar daden' type.
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 7 september 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zeg, je zou in Den Haag wonen en je huis staat in brand![]()
(daaaag huis)
Ik voorzie een nieuwe job voor Ralph:quote:
En dan: met hoofd en al?quote:
Ja inderdaad, djeez, hoofd op tafel gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:04 schreef Kolomo het volgende:
Tanja ligt ook lekker geintersseerd erbij...
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Ralph is meer een 'geen woorden, maar daden' type.
Lindaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef -Delta- het volgende:
Wie zit er zo irritant doorheen te loeien?
Hij zit er zelf ook doorheen te lachen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
Wat zal Ralph zich lullig voelen nu zeg, op zich is het best een belangrijk onderwerp en niemand neemt hem serieus (maar wie zou dat wel doen)
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef charlysilva het volgende:
Roel is wel heel erg zenuwachtig.............
Dat is het beste wat hij op dit moment kan doen ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij zit er zelf ook doorheen te lachen hoor![]()
Hij kan gewoon geen dingen uitleggen en een presentatie houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het beste wat hij op dit moment kan doen ja!
Nou dat ie het vaker doet, is niet aan hem af te zien.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef LuukBes het volgende:
Ralph is dit wel gewend, boeit hem echt weinig dat gelach, hij doet dit vaker voor bedrijven en schoolklassen.
Zijn missie??quote:Op woensdag 7 september 2005 12:13 schreef Kolomo het volgende:
Hij ligt zelfs op de bank, mag dat wel? Moesten ze niet allemaal mee...?
Iddquote:
Ik heb bij een bedrijf bij de brandweerploeg gezeten (mijn taak was om de mensen op de parkeerplaats te krijgenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dat ie het vaker doet, is niet aan hem af te zien.
En op scholen, volgens mij werkt dat helemaal niet als je zo waardeloos de aandacht er bij kunt houden.
Ik vraag me ook af wat ze hier van zullen zeggen. Maar erbij staan is ook wel heel riskant: om de paar minuten moeten Menno en Ingrid opgetild worden... De opdracht is stiekem toch best lastig, las het idd zo is wat we denken.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel is wel erg opvallend afwezig
Dit gaat hij niet trekken zonder zijn jointjes, kan niet wachten tot 19:40quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd![]()
Wat een stress heeft die jongen![]()
Ik hou normaal enorm de aandacht erbij, maar als ik dit toch voorgekauwd krijg, in zo'n langzaam tempo, jezus slaapverwekkend.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb bij een bedrijf bij de brandweerploeg gezeten (mijn taak was om de mensen op de parkeerplaats te krijgen) Maar we hebben uitleg gehad van iemand die het met veel meer vuur kon vertellen
![]()
Dat is ook waar ja... maar ik dacht wel dat Ralph net zei dat iedereen erbij moest zijn...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef nicoleV het volgende:
Hij zegt gewoon dat ie ziek is..........buikpijn.........zielig.....ik denk dat Roel wel een beetje credit heeft opgebouwd de afgelopen dagen......hij komt er wel mee weg ......right?
Hij gooit z'n concentratie op z'n eigen auraquote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef KRIBBET het volgende:
Dit gaat hij niet trekken zonder zijn jointjes, kan niet wachten tot 19:40![]()
krijgt hij om 19:40 een joint?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit gaat hij niet trekken zonder zijn jointjes, kan niet wachten tot 19:40![]()
Ze heeft zoveel aandacht en een grote grijns, dat ik eerder denk, dat Ralph misschien het vlammetje in d'r weer heeft aangewakkert.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef charlysilva het volgende:
Valt me op dat Natte Lie wel erg veel aandacht voor onze grote verteller Ralph heeft.Waarschijnlijk al vaker lange verhalen moeten horen uit de mond van de stoere blusser![]()
Wij kregen dia's te zien van brandende panden, heel mooi om te zienquote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hou normaal enorm de aandacht erbij, maar als ik dit toch voorgekauwd krijg, in zo'n langzaam tempo, jezus slaapverwekkend.
Veel te slappe toon.
Als je Rob 1 ding er doorheen hoort vragen of zeggen, is je aandacht er meteen bij.
Gaat Ralph weer, hop concentratie foetsie![]()
"Heey Naat, sal ik muh brandblussert es een keer in jouw vuurgrot pleuruh."quote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft zoveel aandacht en een grote grijns, dat ik eerder denk, dat Ralph misschien het vlammetje in d'r weer heeft aangewakkert.![]()
Haha was dat maar waarquote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
krijgt hij om 19:40 een joint?![]()
![]()
En dan in alle hevigheid van "hey leuk, nu kunnen we het testen en laten zien dat we het weten" gaat er ineens een eiquote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
hmm ik heb het vermoeden dat we vannacht een brandalarm gaan krijgen.
Gelukkig had Chantal nog een pilletje voor hemquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij gooit z'n concentratie op z'n eigen aura![]()
En anders Tanja welquote:Op woensdag 7 september 2005 12:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig had Chantal nog een pilletje voor hem![]()
En bedankt, daar gaat me nachtrust weer nu zal ik wel moeten blijven kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
hmm ik heb het vermoeden dat we vannacht een brandalarm gaan krijgen.
Die slikte ze toch niet en zal ze nog wel over hebbenquote:
An der koppie te zien zit ze aardig onder de pilletjesquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die slikte ze toch niet en zal ze nog wel over hebben![]()
Mijn bioritme loopt gelijk met dat van de BB bewonersquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedankt, daar gaat me nachtrust weer nu zal ik wel moeten blijven kijken![]()
Wel lullig dat ze eerst de eitjes onder moeten binden![]()
Dat is voor de baby, het vrucht kreeg ontwenningsverschijnselen dus ze moest doorslikkenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef charlysilva het volgende:
[..]
An der koppie te zien zit ze aardig onder de pilletjes![]()
Ralph de brandweerman geeft brandvoorlichting.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Darklight het volgende:
wat is ralf aan het doen? moet die voorlichting geven van BB?
Ralph heeft wel in de gaten dat ze er niet bij zijn, maar hij maakt zich slechts zorgen erover dat iedereen bij zijn voorlichting moet zijn volgens BB. Niemand schijnt de link richting Ingrid en Menno te liggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
heeft nou helemaal niemand in de gaten dat roel niet meedoet?
Die van mij is ook aardig op weg jaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mijn bioritme loopt gelijk met dat van de BB bewoners![]()
ECHT ??? maar waarom?? om de eieren of de uitleg van Ralph? Hij moet het brandalarm vannacht verpesten??quote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef nicoleV het volgende:
Hey ma geen zorgen ik voel me helemaal niet ziek voel me kiplekker dat was ROEL!!!!
Wel te gek dat hij toch even aan zijn moeder denkt zodat ze zich geen zorgen hoeft te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel heeft een geheime missie, waarschijnlijk mag hij niet meehelpen met de weekopdracht. daarom zegt hij dat hij zich niet lekker voelt.
Die boodschap aan zn moeder was om ervoor te zorgen dat zijn moeder niet moet denken dat hij echt ziek is ofzo.
Cursus zelfbevrediging was ze aan het volgen? Of is de nationale BB baby spontaan op komst? Zou kunnen dat door Ralph zijn zoetgevooisde en niet te vergeten soepele stem de vrucht zich ontdoet van moeders Tanja koekquote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Kolomo het volgende:
Oe, heeft iemadn een cap van tanja
dubieuze houding daarnet!
Ik denk dat je in dat geval Menno en Ingrid zou moeten zien als 2 gehandicapte mensen (fysiek, niet mentaal) die niet kunnen lopen... het lijkt me dan bij een brand wel handig dat die mensen ook meegenomen worden...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
op zich is dit natuurlijk niet realistisch, ik bedoel als er echt brand uitbreekt ga je je toch niet druk om die eieren maken?
Haagse pegelsquote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef KRIBBET het volgende:
Wie schopt die bolle uit haar bed??
Ralph maakt zich er wel druk om, denk ook dat er meer achter zit dan alleen een uitleg en een oefening![]()
En dat mag niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
haha Roel, ff een boodschap aan zn moeder
had ik niet aan gedacht. klinkt redelijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat je in dat geval Menno en Ingrid zou moeten zien als 2 gehandicapte mensen (fysiek, niet mentaal) die niet kunnen lopen... het lijkt me dan bij een brand wel handig dat die mensen ook meegenomen worden...
Maarrrrrr.... als het 's nachts gebeurd, moeten die eieren nog om de voeten worden gedaan. En of dat zo realistisch isquote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat je in dat geval Menno en Ingrid zou moeten zien als 2 gehandicapte mensen (fysiek, niet mentaal) die niet kunnen lopen... het lijkt me dan bij een brand wel handig dat die mensen ook meegenomen worden...
Is dit 5000 pegels waard danquote:
Volgens mij hebben ze echt wel in de gaten dat roel met een missie bezig isquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Op zich een "niet met de weekopdracht meehelpen" een interessante ontwikkeling die tot veel ruzie kan leiden...
Ik had het echter met Ralph en Natalie gedaan of met Tanja en Lieske...
Volgens mij durven ze het er niet over te pratenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze echt wel in de gaten dat roel met een missie bezig is
Komt uit de dbk, en opeens is die ziek zwak en misselijk
Heeft hij zijn opdracht trouwens tegelijk met de envelop gekregen? Denk het wel he... dan zal het niet heel erg opgevallen zijn... daar zaten nog een aantal uur tussen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze echt wel in de gaten dat roel met een missie bezig is
Komt uit de dbk, en opeens is die ziek zwak en misselijk
ff een paar bladzijden terug lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef Maerycke het volgende:
Hoe zat het nou met het bericht van Roel aan z'n moeder?*aandringt*
Wat hij zei staat een pagina ofzo eerder, maar daarbij met je dan weten dat de rest zich op dat moment ergens op een slaapkamer bevond, en hij in de woonkamer. Hij zei het geloof ik toen hij zich ook maar eens even bij de slaapkamergroep ging voegen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef Maerycke het volgende:
Hoe zat het nou met het bericht van Roel aan z'n moeder?*aandringt*
Succesquote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik ga zo, me eerste rijles... *brrrr*
Thanks beidenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wat hij zei staat een pagina ofzo eerder, maar daarbij met je dan weten dat de rest zich op dat moment ergens op een slaapkamer bevond, en hij in de woonkamer. Hij zei het geloof ik toen hij zich ook maar eens even bij de slaapkamergroep ging voegen.
Succes hoor!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
lose a legquote:Op woensdag 7 september 2005 13:05 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Om in de termen van Rob te blijven,brake a leg![]()
Veel plezier, lijkt eng maar valt heeel erg mee!!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
'Zo vroeg sta ik alleen op als ik naar de Efteling moet'quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef Kokstra het volgende:
Linda over vroeg opstaan: "Negen uur, da's midden in de nacht
Week of 5 nog...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef charlysilva het volgende:
Wanneer is Tanja uitgerekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |