idd.. wat een kleuter is ze toch..quote:
weet niet of je het cynisch bedoelt maar ben het wel beetje met je eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze is dan ook de knapste en slimste thuis
ja vast...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze is dan ook de knapste en slimste thuis
Je kunt een aap maar 1 trucje leren toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Valt het jullie op dat Lieske altijd hetzelfde danst?
Enorm ja! Maar ja, ze moet er goed uitzien voor Ralphie hequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn... Nathalie gebruikt ook echt een halve spuitbus
Wat heeft dansen met intelligentie te maken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
al dat gezeur over lieske
check haar cv ff wil je, die meid is echt niet dom,of slap
edit: dat je haar niet mag is wat anders, kan dat wel snappen
Haha, viel mij ook al opquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef milagro het volgende:
Nathalie kan zo heerlijk belangstelling faken, hè
heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef eborn het volgende:
Nathalie heeft elk seizoen een andere kleur haar. Pffff
Wolkjes? In dat geval doet ie het primaquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Marrije het volgende:
HUH? mijn user icon doet het opeens niet meer?
Thanks, ja,, maar ik zie ze niet. Ik zie de tekst 'user icon van Marrije'quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Wolkjes? In dat geval doet ie het prima
Waarschijnlijk kan je PC photobucket.com tijdelijk niet bereikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, ja,, maar ik zie ze niet. Ik zie de tekst 'user icon van Marrije'![]()
jaaaaajaaaaaaaquote:
ze ziet er gewoon goed uit, en dat weet ze ook, geeft niets, dat mag, maar Nath houdt vooral van Nath, en de rest lijkt slechts figuranten te zijn in haar toneelstuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef jalla het volgende:
nattelie heeft wel leuke kleren af en toe vind ik, dat dan weer wel
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je PC photobucket.com tijdelijk niet bereiken
En zowaar zonder Bikini-topje. Ook voor het eerst dat ik dat meemaak.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja is zomaar aan t douchen...
hou wel van een beetje chargerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze ziet er gewoon goed uit, en dat weet ze ook, geeft niets, dat mag, maar Nath houdt vooral van Nath, en de rest lijkt slechts figuranten te zijn in haar toneelstuk.
lekker chargeren![]()
Lekker laten zitten zou ik zeggen. De opdracht is toch niet mislukt als ze verhongeren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat ziet dat ronddragen er stom uit zeg![]()
Dat jij haar niet dom vind kan best. Misschien leggen anderen de lat hoger. Ik vind het een dom wicht, en ook nog eens een irritant studentenkutje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
al dat gezeur over lieske
check haar cv ff wil je, die meid is echt niet dom,of slap
edit: dat je haar niet mag is wat anders, kan dat wel snappen
Ah je opmerking verklaard je ondertitel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Lekker laten zitten zou ik zeggen. De opdracht is toch niet mislukt als ze verhongeren?
nah, dat had ze vorige week tijdens 't douchen vast al gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Marrije het volgende:
Heeft Tanja nou haar haar niet gewassen?
Inderdaad een lelijk kapsel... verder wel lekkere chickquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Natte Lie had zo mooi kunnen zijn....
Maar dat kapsel he
Haha, dat doe ik uit respect voor Lieske. Wordt dus tijd dat ik die weghaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ah je opmerking verklaard je ondertitel.
Pinball heeft gesprokenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij haar niet dom vind kan best. Misschien leggen anderen de lat hoger. Ik vind het een dom wicht, en ook nog eens een irritant studentenkutje.
Ik ben echt Tanja hater nummer 1 (quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef teun911 het volgende:
voor diegene met sterke maag, Tanja onder de douche
Geen idee, maar het zit niet lekker met je benen omhoog gok ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef TRiXeS het volgende:
Ze mogen toch de sokken uitdoen als ze gaan plassen of nie?
Klopt. Joost en Lieske.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef eborn het volgende:
Eigenlijk was het voor Joost wel een uitdaging geweest om de opdracht te moeten doen. Die kerel had het nooit volgehouden dat stilzitten
Al haar hersencellen zijn al afgestorven, ze is toch niet meer te redden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben echt Tanja hater nummer 1 (), maar ze ziet er voor een preggo helemaal niet slecht uit qua lichaam. Dat kan echt veel erger.
Nata's haar is zo '80quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind Naths haar leuk geknipt, alleen zij föhnt het zo bol en naar achter, dat staat tuttig.
Ze moet het lekker wild dragen
Ja, was niet echt een massaslachting denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Al haar hersencellen zijn al afgestorven, ze is toch niet meer te redden.![]()
Jij bent echt de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef jalla het volgende:
rob straalt in deze 3 minuten achter het fornuis al meer karakter uit dan de rest van de groep in de rest van de dag bij elkaar (ok ik overdrijf)
het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt de omgekeerde wereld![]()
Gewoon lekker laten zitenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef jalla het volgende:
[..]
thank you, het is me ook te veel werk om alles te corrigeren
Hopelijk met nieuws.... is best saai als je alles al weet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
BB @ Talpa...
staat precies uitgelegd op bb sitequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Greetings het volgende:
Wat is nu die opdracht? Kan iemand me dat aub even kort uitleggen?
Tanja wel, maar alleen als je het erover hebtquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef teun911 het volgende:
Roel denkt helemaal niet aan zijn jointje... hahaha
Da's geen moeilijke vraag, kan er maar eentje zijn. En wie er op z'n rug zit is ook niet lastig te verzinnen als je niet kijktquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef jalla het volgende:
je kijkt ff niet en wie zit er weer op handen en knieen gehurkt roepend: ik ben een zwijn?
![]()
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
staat precies uitgelegd op bb site
Maar t komt erop neer dat Menno en Ingrid tot donderdagavond 21.00 niet mogen lopen omdat ze sokken aanhebben met eieren eronder en die mogen niet kapot..
Ja, ik hoor het ook! Spannendquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel heb een geheime opdracht hoor ik nu?
Naja ze zijn iig hetzelfde aan het doen als de rest van de groep: eten. En vanmiddag hing de groep ook alleen maar rond, dat deden zij ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht is niet gelukt
Ze moesten bij de groep worden betrokken, maar kijk ze nou eens zielig zitten
Roel roeleert de pan uit!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een geheime missie, wat die is komt morgen in BB televisie-uitzending
werd vanochtend ook al op gespeculeert, maar lijkt me wat al te simpelquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef omegaproject het volgende:
hahaha ... hij moet ongemerkt proberen de eieren te breken
(hoop ik dan)
Ze hadden beter Tanja de eieren onder kunnen binden, die zit altijd zielig alleen dus zou er niet veranderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht is niet gelukt
Ze moesten bij de groep worden betrokken, maar kijk ze nou eens zielig zitten
Ja maar wel lacheh .. zo van:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef jalla het volgende:
[..]
werd vanochtend ook al op gespeculeert, maar lijkt me wat al te simpel
als het allemaal opzet en gespeeld is is het idd briljantquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef omegaproject het volgende:
(hoop ik dan)
edit:
Ik moet trouwens bekennen dat ik Joost wel erg geniaal begin te vinden met zn idiote gedrag
Ze zetten hem wel erg grappig neer jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef omegaproject het volgende:
(hoop ik dan)
edit:
Ik moet trouwens bekennen dat ik Joost wel erg geniaal begin te vinden met zn idiote gedrag
Met slapen mogen ze toch uit? Net als met douchenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
en als ze nou draaien in hun slaap>
ik neem aan dat ze dan uit mogen
Bij slapen mogen ze uit toch...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
's Nachts mogen ze inderdaad af als ze slapen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ja maar alleen als ze ook echt gaan slapen, niet als ze al na het eten lekker op bed gaan liggen kletsenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
Goeie-avond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zetten hem wel erg grappig neer ja![]()
![]()
Het circus ben ik nog niet helemaal vergeten maar hij komt sterk terug![]()
![]()
Ik ben altijd in een 'joost-bui' .... Joostquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Goeie-avond.
Joost stijgt idd een btje in mijn achtig omdat hij geen spelletje lijkt te spelen. Hij doet het ook niet om vrouwen te versieren. Hijs IS gewoon zo. Ik denk dat je in een 'Joost-bui' moet zijn om 'm leuk te vinden.
En op het moment dat ik de tekst plaatste beon hij over zijn sluitspier en dat onder het etenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Goeie-avond.
Joost stijgt idd een btje in mijn achtig omdat hij geen spelletje lijkt te spelen. Hij doet het ook niet om vrouwen te versieren. Hijs IS gewoon zo. Ik denk dat je in een 'Joost-bui' moet zijn om 'm leuk te vinden.
laggen, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef jalla het volgende:
joost is ook echt, begrijp mijn "gezeik" op hem niet verkeerd pls, moet gewoon vaak om hem lachen
Voor zover ik weet hebben ze eerst droog lopen te oefenen met de eieren bovenop. Toen moesten de sokken uit, en werden ze even later weer aangedaan met de eieren onde de voet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Kolomo het volgende:
Weet iemand of BB ze heeft gesommeerd die eieren aan de onderkant te plaatsen? kan het uit de streamverslagen niet afleiden en ben toch wel beniewd????
Wat jij bedoeld met deze opmerking is wat iedereen zich afvraagquote:
De opdracht heeft de naam "op eieren lopen" (of iets in die geest) denk dat ze daarom toch maar besloten hebben om ze aan de onderkant te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Kolomo het volgende:
Weet iemand of BB ze heeft gesommeerd die eieren aan de onderkant te plaatsen? kan het uit de streamverslagen niet afleiden en ben toch wel beniewd????
zeg dat dan meteen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat jij bedoeld is dat iedereen zich afspraakt met deze opmerking.
Voor de genen onder ons die nederlands zijn, op een nederlands forum posten, en nederlandse berichten willen lezen :quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef amaranta het volgende:
voor de genen onder ons die spaans kunnen lezen:
menno en ingrid =
los que se pelean se desean
10 EUR buy-it-now op eBay.comquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef amaranta het volgende:
Het is zooooow duur.... Die armband is echt duur. Een echte buda to buda... Die zijn heel duur, echt waar....weet niet hoeveel, maar wel heel duur.
echt waar
20 voor een halfje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:25 schreef amaranta het volgende:
Noem de prijs even...
Coke?quote:
Zo, dat verdient mijn schoonbroer in een week. Dan is ie echt duur. Want hij heeft een topsalaris..quote:
Waarom hoor ik het nu pas?? Had al eerder gemerkt dat andere mensen hier al teksten horen voordat ik het door krijgquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef amaranta het volgende:
Het is zooooow duur.... Die armband is echt duur. Een echte buda to buda... Die zijn heel duur, echt waar....weet niet hoeveel, maar wel heel duur.
echt waar
rooksignaleninternet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom hoor ik het nu pas?? Had al eerder gemerkt dat andere mensen hier al teksten horen voordat ik het door krijg![]()
Als jij 't voor Light wil betalen mag dat ook van mij hoor..quote:
Oke dan...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De opdracht heeft de naam "op eieren lopen" (of iets in die geest) denk dat ze daarom toch maar besloten hebben om ze aan de onderkant te doen![]()
20 is best veel, kan er hier goedkoper aan komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als jij 't voor Light wil betalen mag dat ook van mij hoor..
Ik kijk en luister via BBstream2005, misschien dat het daar aan ligt?quote:
Kosta?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
20 is best veel, kan er hier goedkoper aan komen
Kan jij niet een LOI cursus spelling gaan volgen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef jalla het volgende:
*** damnit, kan je niet naar een ander topic gaan?
Is dat hetzelfde als via de talpawebsite?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kijk en luister via BBstream2005, misschien dat het daar aan ligt?![]()
thank you, enjoy itquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef amaranta het volgende:
Maareh, jalla je boft... Ik ga desperate housewives kijken...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef amaranta het volgende:
Maareh, jalla je boft... Ik ga desperate housewives kijken...
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef wickie het volgende:
ligt rob nu lieske te betasten???
Rob zijn dochter is ook 19 jaar, dus hij zal wel enige vergelijkenis willen trekken met thuisquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:38 schreef jalla het volgende:
NEEE, was ergens al bang dat rob voor lieske zou gaan
Ze zal wel weer wat te huilen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef wickie het volgende:
ligt rob nu lieske te betasten???
ingrid is goed voor joost, houd z,n gedrag beetje in toomquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Pinball het volgende:
Ik vind Linda tegen Joost wel OK
"Joost, verman je!"
Lieske is orale acties aan het uitvoeren op Big Brother. 5000 EUR, voor minder deed ze het niet.quote:
15000 zei ze toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is orale acties aan het uitvoeren op Big Brother. 5000 EUR, voor minder deed ze het niet.
De kluis met 100.000 euro's erin!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef wickie het volgende:
waar staat stream3 op?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef wickie het volgende:
lieske krijgt een geheime opdracht ze moet de opdracht van roel saboteren en zn badjas uit zien te krijgen
Die zaten ook al in de verbandtrommel zei Lieske, dus er is genoegquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Rob heeft condooms bij zich. Verstandige knul!
Tja, ze heeft niet veel keus he, dan blijven zitten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Pinball het volgende:
Ingrid ligt er zo afgewerkt hoertje bij![]()
Jammer zeg, bij gebrek aan beter zou ze zo mijn favoriet kunnen zijn.
In de verbandtrommel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Die zaten ook al in de verbandtrommel zei Lieske, dus er is genoeg
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Pinball het volgende:
Ingrid ligt er zo afgewerkt hoertje bij![]()
Jammer zeg, bij gebrek aan beter zou ze zo mijn favoriet kunnen zijn.
Alle merkjes afplakken op alle cosmetica in het huis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef sannuh het volgende:
wat moest lieske doen??
Jawel, is niet echt een opdracht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef sannuh het volgende:
enne mogen de andere bb-ers daar wel vanaf weten?
Ze heeft het net uitgebreid lopen verkondigen. Arrogante bitch die ze is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef sannuh het volgende:
enne mogen de andere bb-ers daar wel vanaf weten?
Heel mooi zo'n buikjequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef wickie het volgende:
kan lieske die buik van tt-tanja ook niet afplakken hij is weer pontifikaal in beeld bah
leuk dat ze ook nog leeft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja doet het leuk, ze zit gezellig mee te babbelen in de huiskamer
Of misschien heeft ze zich hierover wel zorgen gemaaktquote:
Wel een hele hele erge droogklootquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef Kolomo het volgende:
Dido vindt dat van ralph een stripfiguur gemaakt kan worden. Hij werkt op haar lachspieren, hij is zo'n droogkloot.
Ja, mooi is dat. Vooral bij ralph erg positief, hij is een aardige knul volgens mij, maar gewoon niet erg dominant/aanwezig in een grote groep...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, de underdogs wat meer op de voorgrond: Ralph en Tanja krijgen ruimte
Dat is een hintquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie doet de spermashow en deelt Ralph de hoofdrol toe...
dan was je net te laat, was ook vrij kort hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef jalla het volgende:
zap:
niks over spermashow van ralph![]()
wel nattelie die aan joost vraagt of die gepoept heeft![]()
ben ook niet boosquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dan was je net te laat, was ook vrij kort hoor
quote:
quote:
even later was ze juist heeeel lief aan het lachen... maar dat kan ook verdacht zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit dúidelijk weer op plannetjes tegen die "vieze slet" van een Lieske te broeden!
Zo kijkt ze wel inderdaad ja. Of misschien is de volgende keer iemand anders de klos.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit dúidelijk weer op plannetjes tegen die "vieze slet" van een Lieske te broeden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |