idd.. wat een kleuter is ze toch..quote:
weet niet of je het cynisch bedoelt maar ben het wel beetje met je eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze is dan ook de knapste en slimste thuis
ja vast...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze is dan ook de knapste en slimste thuis
Je kunt een aap maar 1 trucje leren toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Valt het jullie op dat Lieske altijd hetzelfde danst?
Enorm ja! Maar ja, ze moet er goed uitzien voor Ralphie hequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn... Nathalie gebruikt ook echt een halve spuitbus
Wat heeft dansen met intelligentie te maken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
al dat gezeur over lieske
check haar cv ff wil je, die meid is echt niet dom,of slap
edit: dat je haar niet mag is wat anders, kan dat wel snappen
Haha, viel mij ook al opquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef milagro het volgende:
Nathalie kan zo heerlijk belangstelling faken, hè
heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef eborn het volgende:
Nathalie heeft elk seizoen een andere kleur haar. Pffff
Wolkjes? In dat geval doet ie het primaquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Marrije het volgende:
HUH? mijn user icon doet het opeens niet meer?
Thanks, ja,, maar ik zie ze niet. Ik zie de tekst 'user icon van Marrije'quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Wolkjes? In dat geval doet ie het prima
Waarschijnlijk kan je PC photobucket.com tijdelijk niet bereikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, ja,, maar ik zie ze niet. Ik zie de tekst 'user icon van Marrije'![]()
jaaaaajaaaaaaaquote:
ze ziet er gewoon goed uit, en dat weet ze ook, geeft niets, dat mag, maar Nath houdt vooral van Nath, en de rest lijkt slechts figuranten te zijn in haar toneelstuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef jalla het volgende:
nattelie heeft wel leuke kleren af en toe vind ik, dat dan weer wel
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je PC photobucket.com tijdelijk niet bereiken
En zowaar zonder Bikini-topje. Ook voor het eerst dat ik dat meemaak.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja is zomaar aan t douchen...
hou wel van een beetje chargerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze ziet er gewoon goed uit, en dat weet ze ook, geeft niets, dat mag, maar Nath houdt vooral van Nath, en de rest lijkt slechts figuranten te zijn in haar toneelstuk.
lekker chargeren![]()
Lekker laten zitten zou ik zeggen. De opdracht is toch niet mislukt als ze verhongeren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat ziet dat ronddragen er stom uit zeg![]()
Dat jij haar niet dom vind kan best. Misschien leggen anderen de lat hoger. Ik vind het een dom wicht, en ook nog eens een irritant studentenkutje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
al dat gezeur over lieske
check haar cv ff wil je, die meid is echt niet dom,of slap
edit: dat je haar niet mag is wat anders, kan dat wel snappen
Ah je opmerking verklaard je ondertitel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Lekker laten zitten zou ik zeggen. De opdracht is toch niet mislukt als ze verhongeren?
nah, dat had ze vorige week tijdens 't douchen vast al gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Marrije het volgende:
Heeft Tanja nou haar haar niet gewassen?
Inderdaad een lelijk kapsel... verder wel lekkere chickquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Natte Lie had zo mooi kunnen zijn....
Maar dat kapsel he
Haha, dat doe ik uit respect voor Lieske. Wordt dus tijd dat ik die weghaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ah je opmerking verklaard je ondertitel.
Pinball heeft gesprokenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij haar niet dom vind kan best. Misschien leggen anderen de lat hoger. Ik vind het een dom wicht, en ook nog eens een irritant studentenkutje.
Ik ben echt Tanja hater nummer 1 (quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef teun911 het volgende:
voor diegene met sterke maag, Tanja onder de douche
Geen idee, maar het zit niet lekker met je benen omhoog gok ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef TRiXeS het volgende:
Ze mogen toch de sokken uitdoen als ze gaan plassen of nie?
Klopt. Joost en Lieske.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef eborn het volgende:
Eigenlijk was het voor Joost wel een uitdaging geweest om de opdracht te moeten doen. Die kerel had het nooit volgehouden dat stilzitten
Al haar hersencellen zijn al afgestorven, ze is toch niet meer te redden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben echt Tanja hater nummer 1 (), maar ze ziet er voor een preggo helemaal niet slecht uit qua lichaam. Dat kan echt veel erger.
Nata's haar is zo '80quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind Naths haar leuk geknipt, alleen zij föhnt het zo bol en naar achter, dat staat tuttig.
Ze moet het lekker wild dragen
Ja, was niet echt een massaslachting denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Al haar hersencellen zijn al afgestorven, ze is toch niet meer te redden.![]()
Jij bent echt de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef jalla het volgende:
rob straalt in deze 3 minuten achter het fornuis al meer karakter uit dan de rest van de groep in de rest van de dag bij elkaar (ok ik overdrijf)
het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt de omgekeerde wereld![]()
Gewoon lekker laten zitenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef jalla het volgende:
[..]
thank you, het is me ook te veel werk om alles te corrigeren
Hopelijk met nieuws.... is best saai als je alles al weet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
BB @ Talpa...
staat precies uitgelegd op bb sitequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Greetings het volgende:
Wat is nu die opdracht? Kan iemand me dat aub even kort uitleggen?
Tanja wel, maar alleen als je het erover hebtquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef teun911 het volgende:
Roel denkt helemaal niet aan zijn jointje... hahaha
Da's geen moeilijke vraag, kan er maar eentje zijn. En wie er op z'n rug zit is ook niet lastig te verzinnen als je niet kijktquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef jalla het volgende:
je kijkt ff niet en wie zit er weer op handen en knieen gehurkt roepend: ik ben een zwijn?
![]()
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
staat precies uitgelegd op bb site
Maar t komt erop neer dat Menno en Ingrid tot donderdagavond 21.00 niet mogen lopen omdat ze sokken aanhebben met eieren eronder en die mogen niet kapot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |