Ja, ik hoor het ook! Spannendquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel heb een geheime opdracht hoor ik nu?
Naja ze zijn iig hetzelfde aan het doen als de rest van de groep: eten. En vanmiddag hing de groep ook alleen maar rond, dat deden zij ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht is niet gelukt
Ze moesten bij de groep worden betrokken, maar kijk ze nou eens zielig zitten
Roel roeleert de pan uit!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een geheime missie, wat die is komt morgen in BB televisie-uitzending
werd vanochtend ook al op gespeculeert, maar lijkt me wat al te simpelquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef omegaproject het volgende:
hahaha ... hij moet ongemerkt proberen de eieren te breken
(hoop ik dan)
Ze hadden beter Tanja de eieren onder kunnen binden, die zit altijd zielig alleen dus zou er niet veranderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht is niet gelukt
Ze moesten bij de groep worden betrokken, maar kijk ze nou eens zielig zitten
Ja maar wel lacheh .. zo van:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef jalla het volgende:
[..]
werd vanochtend ook al op gespeculeert, maar lijkt me wat al te simpel
als het allemaal opzet en gespeeld is is het idd briljantquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef omegaproject het volgende:
(hoop ik dan)
edit:
Ik moet trouwens bekennen dat ik Joost wel erg geniaal begin te vinden met zn idiote gedrag
Ze zetten hem wel erg grappig neer jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef omegaproject het volgende:
(hoop ik dan)
edit:
Ik moet trouwens bekennen dat ik Joost wel erg geniaal begin te vinden met zn idiote gedrag
Met slapen mogen ze toch uit? Net als met douchenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
en als ze nou draaien in hun slaap>
ik neem aan dat ze dan uit mogen
Bij slapen mogen ze uit toch...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
's Nachts mogen ze inderdaad af als ze slapen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ja maar alleen als ze ook echt gaan slapen, niet als ze al na het eten lekker op bed gaan liggen kletsenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef amaranta het volgende:
Goeie-avond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zetten hem wel erg grappig neer ja![]()
![]()
Het circus ben ik nog niet helemaal vergeten maar hij komt sterk terug![]()
![]()
Ik ben altijd in een 'joost-bui' .... Joostquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Goeie-avond.
Joost stijgt idd een btje in mijn achtig omdat hij geen spelletje lijkt te spelen. Hij doet het ook niet om vrouwen te versieren. Hijs IS gewoon zo. Ik denk dat je in een 'Joost-bui' moet zijn om 'm leuk te vinden.
En op het moment dat ik de tekst plaatste beon hij over zijn sluitspier en dat onder het etenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Goeie-avond.
Joost stijgt idd een btje in mijn achtig omdat hij geen spelletje lijkt te spelen. Hij doet het ook niet om vrouwen te versieren. Hijs IS gewoon zo. Ik denk dat je in een 'Joost-bui' moet zijn om 'm leuk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |