ik had mijn tekst al aangepast... je was ff te snel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef fantastrick het volgende:
[..]
je bied jouw vrijwilliger aan?![]()
f gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Kokstra het volgende:
Joost net: "Ik wil een ijsje in mijn reet."
Zou er een kern van waarheid inzitten??
Mogen ze die ontdekken dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Hebben ze eigenlijk die geheime kamer al ontdekt?
Je bedoeld die onzichtbare deur in de groene muur bij de woonkamer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Om 15:00quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint die weekopdracht nou?
nee dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Daaruit kan Rob weer de tijd aflezen van de jacuzzi-klok, mocht de tijd aangepast zijn.quote:
Ja die... ben eigenlijk wel benieuwd waar die voor is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoeld die onzichtbare deur in de groene muur bij de woonkamer?
Ik denk donderdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef D.Rose het volgende:
wanneer gaan ze nou eindelijk eens nomineren?
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muurquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ja die... ben eigenlijk wel benieuwd waar die voor is.
dan zijn ze nog met de opdracht bezig, dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk donderdagmisschien tijdens de live maar zelf verwacht ik overdag
Dan zouden ze dat niet in de uitzending tijdens de kick-off gezegd hebben, lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muur
dat zou je kunnen denken jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muur
Hoezo niet? Kan toch best?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zijn ze nog met de opdracht bezig, dus dat lijkt me niet
Misschien alleen voor de kijkers ofzo? Want ik denk namelijk dat er verder niets zit, bovendien zit het "camera gangpad" daar dus lijkt me niet dat het verder een bepaald doel heeft?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat niet in de uitzending tijdens de kick-off gezegd hebben, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef jalla het volgende:
hmm, na 3 dagen in die warme sokken komt er straks een kuiken uit kruipen
Er hingen allemaal zwarte gordijnen en Bridget zei nog dat Ruud "dat nog niet mocht laten zien". Lijkt me een beetje nutteloos om dat gedeelte aan te kleden en te vermelden als er verder niks gebeurd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien alleen voor de kijkers ofzo? Want ik denk namelijk dat er verder niets zit, bovendien zit het "camera gangpad" daar dus lijkt me niet dat het verder een bepaald doel heeft?
komt vanzelfquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Er hingen allemaal zwarte gordijnen en Bridget zei nog dat Ruud "dat nog niet mocht laten zien". Lijkt me een beetje nutteloos om dat gedeelte aan te kleden en te vermelden als er verder niks gebeurd.
Die zwarte gordijnen dienen voor de mensen achter de spiegels zodat je niet door die spiegels kan kijken, ik zou niet weten wat er anders moet zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Er hingen allemaal zwarte gordijnen en Bridget zei nog dat Ruud "dat nog niet mocht laten zien". Lijkt me een beetje nutteloos om dat gedeelte aan te kleden en te vermelden als er verder niks gebeurd.
sinds haar geboortequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
sinds wanneer duimt Linda?
vanaf haar eerste dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
sinds wanneer duimt Linda?
Ach soquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Daarom zeg ik sinds wanneer duimt Linda![]()
Sinds wanneer komt er poeder uit een meeëter?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef bLoNdYmYl het volgende:
linda: ik heb een dikke meëter waar witte poeder uitkomt.. Nathalie: JA????? laat eens zien!!
sinds dat linda in het huis zit klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er poeder uit een meeëter?
![]()
JIPPIEE!!!(!(!)!!))!!!!! IK KAN NIET WACHTENquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef Kokstra het volgende:
YESSSSSSSSS over 20 minuten kunnen we gaan kijken naar 12 mensen die sokken proberen aan te doen en vervolgens weer gaan liggen!!!!!!!!11111111111
Jij houdt je ook bezig met de meeëters van je vrienden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef qo_ob het volgende:
Puisten zijn niet erg, maar okselhaar is vies
Vriendenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij houdt je ook bezig met de meeëters van je vrienden?![]()
Als jij op miraculeuze wijze die avatar van jou in grotere versie kunt bemachtigen, krijg je van mij 10 euro.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Vrienden![]()
Nee, Rob zeurde dat Joost z'n okselhaar niet op dat matje geknipt mocht worden
Ik wist dat ik m niet weg moest gooienquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als jij op miraculeuze wijze die avatar van jou in grotere versie kunt bemachtigen, krijg je van mij 10 euro.![]()
Dit zou wel logisch zijn. wtf is het nut van eieren als je ze BOVENOP je voet doet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:50 schreef KRIBBET het volgende:
Zouden ze nu te horen krijgen dat de eieren onder de voeten moeten???
Hebben ze toch nog een kwartiertje om te oefenen![]()
rikkert knipt het elke dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef AnTjUh het volgende:
de dames willen nu ook Joost zn kont haar gaan knippen
Joost zegt dat tie dat niet heeft
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
wat een lul vragen
en wat een kut antwoorden
nuhquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef AnTjUh het volgende:
menno en ingrid zijn de slaapkamer ingedoken
camera pliesssssssssss
nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef AnTjUh het volgende:
menno is de slaapkamer ingedoken
camera pliesssssssssss
huh.. ze lgt nog buiten op het kussen hoor..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef AnTjUh het volgende:
menno en ingrid zijn de slaapkamer ingedoken
camera pliesssssssssss
Waarom zou de opdracht anders: Lopen op eieren (of zoiets) hetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Dit zou wel logisch zijn. wtf is het nut van eieren als je ze BOVENOP je voet doet?
dat komt omdat hij geniepig is, daaromquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef jalla het volgende:
nattlelie dido en ingrid(plus duim) in de zon
edit: ralf ook natuurlijk maar zie hem nu pas.....
Als de eieren bovenop je voet zit loop je toch niet op eieren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom zou de opdracht anders: Lopen op eieren (of zoiets) heten![]()
![]()
Wat doe je Natte Lie goed naquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat hij geniepig is, daarom![]()
Dus ze morgen er ook niet opquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze weten al dat ze onder de voeten moeten dat heet Menno een tijdje geleden al gezegd.
waarom doe jij de heledag onaardig over ralphquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat hij geniepig is, daarom![]()
't schijnt dat de streams wat achterlopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:03 schreef Digi23 het volgende:
3 uur.. tijd voor de sokken!
hij manupileert mijquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom doe jij de heledag onaardig over ralph
Die opmerking hoor ik steeds als er iemand naar de DBK moet. en maar lachen dat de bewoners overal "spoken zien" terwjl ik dit soort opmerkingen hier ook steeds leesquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel krijgt volgens mij een geheime missie om de weekopdracht te verzieken.
JA! FFS please shut the fuck up met dat zingen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
WAAROM ZINGEN ZE DE HELE TIJD?????
oh, bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef milagro het volgende:
[..]
hij manupileert mij
hij is namelijk lekker, en daar moet hij eens mee kappen
alsof ik daarom niet op hem zou stemmen, zeg
Dat heb ik even gemist danquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
ah ok, onderop it is.
Het zou wél de goede kandidaat zijn voor zo'n opdracht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel krijgt volgens mij een geheime missie om de weekopdracht te verzieken.
Tja, ze moet voor twee eten. Haar tweede koekie is ook op!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Peekaboo het volgende:
Tanja eet nog een koekie
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik denk niet dat het door die weekopdracht veel spannender wordt in dat huis..
kunnen ze niet gewoon tot donderdag 21 u die lamp brandend houden door non stop te neuken ofzo? Met een sensortje in 't matras
Ja, naar de tuin en weer terug en ze mogen niet stuk gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:17 schreef Peekaboo het volgende:
en dan moet ze erop gaan lopen ofzo?
omg wat een commotie, talpa nu al blijquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef fantastrick het volgende:
Big Brother-baby mag niet onbeperkt op televisie
DEN HAAG - De baby die in het tv-programma Big Brother-huis wordt geboren, moet een eigen kamer krijgen waar niet wordt gefilmd. De televisieproducent Endemol Nederland mag de BB-baby maximaal acht dagen lang één keer per dag niet langer dan twee uur filmen.
De Arbeidsinspectie heeft de "onbeperkte ontheffing" voor het filmen van de baby, waar Endemol Nederland om had gevraagd, afgewezen. De inspectiedienst van het ministerie van Sociale Zaken maakte dinsdag bekend een "beperkte ontheffing" te hebben verstrekt.
Bron: Telegraaf.nl
Hier wel geluid, alleen heel zachtjesquote:
klopt, jij hebt nergens geluidquote:
mss word ze tijdens BB wel serieus genomen, spannende tvquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
kan iemand die duim van Ingrid er ff afhakken?
Die wordt na bb toch door niemand meer serieus genomen?
Nu is een goed moment, ze mag toch niet wegrennenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef Darklight het volgende:
mss word ze tijdens BB wel serieus genomen, spannende tv
Opdracht is al begonnen, en het zal er wel op neerkomen dat ze 2 dagen zo zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
geluid is waardeloos zal wel zo blijven tot opdracht definitief begonnen is, is me beetje onduidelijk wat er nu precies gebeurt
Die is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
geluid is waardeloos zal wel zo blijven tot opdracht definitief begonnen is, is me beetje onduidelijk wat er nu precies gebeurt
luier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wat heeft ingrid trouwens voor oversized luier aan?
check die screen hierboven. Das toch een luier?quote:
Als jij een rok een luier vind.. dan welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
check die screen hierboven. Das toch een luier?
Als jij nog geluid heb, ook al is het maar zacht dan hoef jij echt niet te rebooten hoor. Hij had helemaal geen geluid meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef jalla het volgende:
is rebooten echt nodig?
edit, ja zie nu ook dat opdracht al begonnen is. zat beetje te suffen, vind stom gedoe (maar had dat al gezegt)
Mja... wilde ff gaan vragen hoe het is enzo maar ja dan ga ik offtopic dus ik wacht wel tot ik je ooit online zie weerquote:
Ik moet zo weer weg, dus kom nog ff niet online, maar t gaat nog nie echt lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Mja... wilde ff gaan vragen hoe het is enzo maar ja dan ga ik offtopic dus ik wacht wel tot ik je ooit online zie weer
mja inderdaad een draak ei van een opdrachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik moet zo weer weg, dus kom nog ff niet online, maar t gaat nog nie echt lekker
Wat een weekopdracht trouwens..![]()
rikkert was dat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb trouwens even gemist waarom roel de DBK in moest. weet iemand dit??
Waarom is dit niks voor Menno?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef jalla het volgende:
dit is niks voor menno, zo de clown te moeten spelen, maar hij maakt er wel het bestte van vind ik
joost was echt blij geweest als hij de opdracht had mogen doen, samen met rob bv
volgens mij kreeg hij meer info over de weekopdracht. Dat als ze verliezen ze op rantsoen moeten enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb trouwens even gemist waarom roel de DBK in moest. weet iemand dit??
weet niet, had net helemaal geen geluid, ook niet bij winamp, na reboot wel weer, lag aan mn geluidskaart, die stopt er af en toe meequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef jalla het volgende:
is rebooten echt nodig?
edit, ja zie nu ook dat opdracht al begonnen is. zat beetje te suffen, vind stom gedoe (maar had dat al gezegt)
Vind het toch wel grappig bedachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
mja inderdaad een draak ei van een opdracht
Daarvoor moest Roel ook even naar de DBKquote:
ach daar is het team best ok in jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het toch wel grappig bedacht![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach daar is het team best ok in ja
Denk juist dat ze daarom hem gekozen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef jalla het volgende:
vind dit niks voor hem om precies de reden die ik zeg, vind dit beetje de clown spelen, leuk voor joost of zo, vind menno veel meer iemand voor de 1 op 1 gesprekken met de vrouwen, of af en toe een geintje, maar niet zo geforceerd in de belangstelling staan
Ik ken wel meer mannen die dat doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Kokstra het volgende:
Menno zit altijd op de wc, ook bij plassen.
Ik doe het ook hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mannen die dat doen![]()
Roel komt met een grote envelop de Dagboekkamer uit. Als iedereen bij elkaar zit leest Roel de 2e weekopdracht voor. "Beste Bewoners, dit wordt jullie tweede weekopdracht. Ingrid en Menno spelen de hoofdrol. Zij mogen namelijk drie dagen op geen enkele manier zich zelfstandig verplaatsen. Zij krijgen sokken met twee rauwe eieren eraan die tot donderdagavond heel moeten blijven. Er zijn echter wel een aantal spelregels aan verbonden. Zo mogen Ingrid en Menno niet kruipen, wiebelen, zich op hun billen verplaatsen of anders. De andere Bewoners moeten ervoor zorgen dat ze onder de mensen blijven en verder moeten jullie allemaal ogenblikkelijk in actie komen als ze een verzoekje hebben."quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef surferr het volgende:
wat is de weekopdracht?
ik denk dat ze een geheime missie heeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
waarom is lieske zich om vier smiddags aan het opmaken?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
envelope rob
wat voor vragen en wat voor antwoorden?? Ik kan niet live mee kijken.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
antwoorden van vragen van bewoners aan bb
Ze kan beter pijpen, dat trekt pas kijkcijfers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Ingrid duimen omdat dat kijkers trekt?
Fietsenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar mogen ze nog wel mee fietsen met die eiersokken ??
Part 1 of part 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Is die kus opdracht al voorbij eigenlijk. Heb ik niets meer van gemerkt.
Hoezo nieuwe bewoners? Ik weet niet beter of we moeten het doen met deze 13.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef jalla het volgende:
die nieuwe bewoners hoeft nog helemaal niet van mij
chantal voegt welliswaar niets toe nu, maar ze verstoort ook niks
straks weer 2 nieuwe die gelijk fuore willen maken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |