Opdracht is al begonnen, en het zal er wel op neerkomen dat ze 2 dagen zo zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
geluid is waardeloos zal wel zo blijven tot opdracht definitief begonnen is, is me beetje onduidelijk wat er nu precies gebeurt
Die is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
geluid is waardeloos zal wel zo blijven tot opdracht definitief begonnen is, is me beetje onduidelijk wat er nu precies gebeurt
luier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wat heeft ingrid trouwens voor oversized luier aan?
check die screen hierboven. Das toch een luier?quote:
Als jij een rok een luier vind.. dan welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
check die screen hierboven. Das toch een luier?
Als jij nog geluid heb, ook al is het maar zacht dan hoef jij echt niet te rebooten hoor. Hij had helemaal geen geluid meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef jalla het volgende:
is rebooten echt nodig?
edit, ja zie nu ook dat opdracht al begonnen is. zat beetje te suffen, vind stom gedoe (maar had dat al gezegt)
Mja... wilde ff gaan vragen hoe het is enzo maar ja dan ga ik offtopic dus ik wacht wel tot ik je ooit online zie weerquote:
Ik moet zo weer weg, dus kom nog ff niet online, maar t gaat nog nie echt lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Mja... wilde ff gaan vragen hoe het is enzo maar ja dan ga ik offtopic dus ik wacht wel tot ik je ooit online zie weer
mja inderdaad een draak ei van een opdrachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik moet zo weer weg, dus kom nog ff niet online, maar t gaat nog nie echt lekker
Wat een weekopdracht trouwens..![]()
rikkert was dat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb trouwens even gemist waarom roel de DBK in moest. weet iemand dit??
Waarom is dit niks voor Menno?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef jalla het volgende:
dit is niks voor menno, zo de clown te moeten spelen, maar hij maakt er wel het bestte van vind ik
joost was echt blij geweest als hij de opdracht had mogen doen, samen met rob bv
volgens mij kreeg hij meer info over de weekopdracht. Dat als ze verliezen ze op rantsoen moeten enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb trouwens even gemist waarom roel de DBK in moest. weet iemand dit??
weet niet, had net helemaal geen geluid, ook niet bij winamp, na reboot wel weer, lag aan mn geluidskaart, die stopt er af en toe meequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef jalla het volgende:
is rebooten echt nodig?
edit, ja zie nu ook dat opdracht al begonnen is. zat beetje te suffen, vind stom gedoe (maar had dat al gezegt)
Vind het toch wel grappig bedachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
mja inderdaad een draak ei van een opdracht
Daarvoor moest Roel ook even naar de DBKquote:
ach daar is het team best ok in jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het toch wel grappig bedacht![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach daar is het team best ok in ja
Denk juist dat ze daarom hem gekozen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef jalla het volgende:
vind dit niks voor hem om precies de reden die ik zeg, vind dit beetje de clown spelen, leuk voor joost of zo, vind menno veel meer iemand voor de 1 op 1 gesprekken met de vrouwen, of af en toe een geintje, maar niet zo geforceerd in de belangstelling staan
Ik ken wel meer mannen die dat doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Kokstra het volgende:
Menno zit altijd op de wc, ook bij plassen.
Ik doe het ook hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mannen die dat doen![]()
Roel komt met een grote envelop de Dagboekkamer uit. Als iedereen bij elkaar zit leest Roel de 2e weekopdracht voor. "Beste Bewoners, dit wordt jullie tweede weekopdracht. Ingrid en Menno spelen de hoofdrol. Zij mogen namelijk drie dagen op geen enkele manier zich zelfstandig verplaatsen. Zij krijgen sokken met twee rauwe eieren eraan die tot donderdagavond heel moeten blijven. Er zijn echter wel een aantal spelregels aan verbonden. Zo mogen Ingrid en Menno niet kruipen, wiebelen, zich op hun billen verplaatsen of anders. De andere Bewoners moeten ervoor zorgen dat ze onder de mensen blijven en verder moeten jullie allemaal ogenblikkelijk in actie komen als ze een verzoekje hebben."quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef surferr het volgende:
wat is de weekopdracht?
ik denk dat ze een geheime missie heeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
waarom is lieske zich om vier smiddags aan het opmaken?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
envelope rob
wat voor vragen en wat voor antwoorden?? Ik kan niet live mee kijken.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
antwoorden van vragen van bewoners aan bb
Ze kan beter pijpen, dat trekt pas kijkcijfers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Ingrid duimen omdat dat kijkers trekt?
Fietsenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar mogen ze nog wel mee fietsen met die eiersokken ??
Part 1 of part 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Is die kus opdracht al voorbij eigenlijk. Heb ik niets meer van gemerkt.
Hoezo nieuwe bewoners? Ik weet niet beter of we moeten het doen met deze 13.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef jalla het volgende:
die nieuwe bewoners hoeft nog helemaal niet van mij
chantal voegt welliswaar niets toe nu, maar ze verstoort ook niks
straks weer 2 nieuwe die gelijk fuore willen maken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |