Ze zei het als een grapje. Ze zei dat ze 3 maanden gezeten had voor joyriding.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef jalla het volgende:
het kwam er echt zo uit
" ooh dit heb ik in de bajes veel gedaan" (dat hoorde ik)
op 99.99999999999% zeker dat die gezeten heeft, vraag is nu hoelang en waarvoor.....
staat op het bblog,quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef jalla het volgende:
is de achternaam van tanja al bekend?, wil ff gaan zoeken
thx! verry fast indeed
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook bets veel opgehaaldMensen met een kale kop in een rolstoel krijgen echt veel geld
Er kwamen veel briefjes door mijn gleuf maar liep ook in mijn eigen wijk en daar kent idereen me
![]()
Dat frustraties uiten of op anderen afgeven, kan ook gewoontegedrag zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk het wel, herken mezelf er ook wel in: grote groepen > 8 mensen, dan trek ik me automatisch wat meer terug. Groepje van 3, 4 aardige mensen, gaat prima.
Zeker 1 op 1 met Menno gaat goed nu met Tanja. Ze moet alleen deze kans niet gebruiken op frustraties te uiten of op anderen af te geven, maar gewoon eens lekker te kletsen over iets anders dan de baby.
Kap nou eens mongool.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef agRESSIV-e het volgende:
tanja gaat verder met zeiken....
aaaaaaargh PLEEG ZELFMOORD tark
Sterkte joh volgende weekquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je![]()
Ik hou het bij 1 avond omdat ik volgende week al weg ben van huis
![]()
ik snap hem niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.
Eh... beetje gezonde zelfspot mag toch wel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.
Oh I'm sure it wasn't appropriate. But then, I never did like appropriate.quote:
Als ik een morbide grap maak over Chantal mag het niet. Doet hij het over niet alleen zichzelf, maar over alle met chemoteraphie behandelde patienten, is het wel leuk, en zelfspot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh... beetje gezonde zelfspot mag toch wel?
Is al erg genoeg dat 'ie ziek is, dat ie de humor er soms van in kan zien is toch top?
Opdracht van menno: genoeg beeldmateriaal voor 1 uitzending Tanja verkrijgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef Sealord het volgende:
Tanja verveelt zich stierlijk zegt ze.... nou dat had ik niet opgemaakt uit de streambeelden......
Ochquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als ik een morbide grap maak over Chantal mag het niet. Doet hij het over niet alleen zichzelf, maar over alle met chemoteraphie behandelde patienten, is het wel leuk, en zelfspot.
Apart.
Makkelijk.quote:
Ja nou heb je me hoor. Echt sta met de bek vol tanden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Oh I'm sure it wasn't appropriate. But then, I never did like appropriate.
![]()
Nee logisch en daarbij is het een feit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als ik een morbide grap maak over Chantal mag het niet. Doet hij het over niet alleen zichzelf, maar over alle met chemoteraphie behandelde patienten, is het wel leuk, en zelfspot.
Apart.
Geen vieze praat in de mond nemen. Krijg je boze Tanja en Chantal achter je aan.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Beetje jammer dat Menno Tanja nu een 'podium' geeft
Nouja, Tanja heeft meer gepraat dan in de afgelopen week, ik vind het wel leuk. Even bitch-af.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Beetje jammer dat Menno Tanja nu een 'podium' geeft
Ik loop al jaren in onze eigen wijk en nu het slechter met me gaat was ik echt niet van plan om ermee te stoppen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
De dames hebben het iets te veel over masturberen. Ik denk dat ze zelf s'nachts de handjes niet boven de dekens kunnen houden en nu graag van anderen willen horen dat zij hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef jalla het volgende:
dido was er gisteren ook al van overtuigd dat menno gemastrubeert had.
heb ingrid ergens in begin wel horen zeggen dat ze het niet begreep als een man in een relatie nog mastrubeerde (dat viel me trouwens bijzonder van haar tegen, lieske had er geen moeite mee overigens...)
Dan nog maak je zon opmerking niet. Punt uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee logisch en daarbij is het een feit.
Iemand met kanker (of eruit ziet als iemand met kanker) die zal meer geld ophalen , net als dat kinderen het altijd heel goed doen.
en hij wenst niemand kanker toe zoals jij doet maar maakt een semi-grap hoe je het ook in je voordeel kan gebruiken
oe he bah, hij krabt zijn bovenbeen, wat vies zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
"effe lekker ontspanneh mensuh!"
![]()
Ik vond het ook niet echt leuk overkomen die zin.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef snakelady het volgende:
Iemand met kanker (of eruit ziet als iemand met kanker) die zal meer geld ophalen , net als dat kinderen het altijd heel goed doen.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan nog maak je zon opmerking niet. Punt uit.
Overigens maakt ik een semi-grap betreffende Chantal.
Zo bedoel ik het ook niet, bedoel juist dat hij van iets slechts iets goeds maakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk overkomen die zin.
Weet niet exact hoe ik het moet verwoorden, maar klinkt echt alsof hij niet met hart en ziel collecteert, maar geniet dat ie nu makkelijk z'n hand op kan houden.
Hij bedoelt het ws niet zo, geloof ik meteen, maar ja, beetje klote verwoordt, zeker door de smileyserachter.
Oke dan snap ik hem nu wat meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga niet mijn levensverhaal hier neerknallen, heeft weinig zin maar ik weet uit ervaring dat volgende week in het ziekenhuis er alleen maar van dit soort verhalen de ronde doen.
Dat is schijnbaar "onze " manier van verwerken en ermee omgaan en dat is nog altijd beter dan het iemand toewensen!
Hij doet niet geforceerd denk ik. En dat werkt. Komt niet nep over.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef jalla het volgende:
zowiezo ergens wel leerzaam om menno een op een met vrouwen te zien
Ik geloof het allemaal best. Maar ik vind opmerking niet kunnen. Misschien omdat ik, en daar dank ik God op mijn blote knieen voor, dit nooit heb meegemaakt. Ik denk dat mijn reactie voortvloeit uit het feit dat ik niet tegen dat soort opmerkingen kanin het algemeen, van wie dan ook. Ik wens je alle sterkte en kracht toe, dat is het zeker niet, maar ik kan niet zoveel met de opmerking....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik loop al jaren in onze eigen wijk en nu het slechter met me gaat was ik echt niet van plan om ermee te stoppen.
Positief zijn en sarcasme is iets wat je heel snel leert als je in deze situatie zit en had wel vaker begrepen dat mensen die het niet van dichtbij hebben meegemaakt, het vinden zoals het bij jou overkomt!
Ik ga niet mijn levensverhaal hier neerknallen, heeft weinig zin maar ik weet uit ervaring dat volgende week in het ziekenhuis er alleen maar van dit soort verhalen de ronde doen.
Dat is schijnbaar "onze " manier van verwerken en ermee omgaan en dat is nog altijd beter dan het iemand toewensen!
Nou, ZULKE mannen krijgen dus nooit iets te neuken, maar kunnen alleen de problemen van vrouwen aanhoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef mazaru het volgende:
Tijdens de uitzending werd er gezegd dat Rob de vrouwtjes aan het bewerken was, maar volgens mij doet Menno het veel beter
Je zou eens alle gesprekken van Tanja achter elkaar moeten zetten, dat is gewoon 100 keer zoals dit met Menno.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
"Zo, Menno, en hoe is het met jou?"
Wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen... het klinkt als waanzin
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef snakelady het volgende:
Menno is echt cute.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef bloodymary het volgende:
Geweldig, wat heb ik dit toch gemist!
Ik ben vanavond weg geweest en als je dan terugkomt ben je gewoon 2,5 uur bezig om bij te lezen.
En, fietsen ze nog?
quote:
Hahaha, die is goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef bloodymary het volgende:
En, fietsen ze nog?
je hebt een paar dagen terug een paar topics overgeslagen denk ik?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef bloodymary het volgende:
Geweldig, wat heb ik dit toch gemist!
Ik ben vanavond weg geweest en als je dan terugkomt ben je gewoon 2,5 uur bezig om bij te lezen.
En, fietsen ze nog?
Ja. Weet je he, ik denk dat Lieske gewoon nooit meer belasting hoeft te betalen en hoe dan ook die 100.000 van BB moet ontvangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen, dus wat ze ook zegt... het klinkt als waanzin in mijn oren. Ze heeft afgedaan sinds duidelijk is dat ze zo's enorme kronkel in haar hoofd heeft en mensen (Lieske) volkomen respectloos behandelt.
Zijn net gestopt. Het was tot maandagavond, dus het is gelukt!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja. Weet je he, ik denk dat Lieske gewoon nooit meer belasting hoeft te betalen en hoe dan ook die 100.000 van BB moet ontvangen.
Kommop man. Tanja is niet 100% slecht, Lieske is niet 100%.
en vooral ook de toevoeging: 'ken je dat?'quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef Luchtbel het volgende:
'Het verwaterproces'
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk overkomen die zin.
Weet niet exact hoe ik het moet verwoorden, maar klinkt echt alsof hij niet met hart en ziel collecteert, maar geniet dat ie nu makkelijk z'n hand op kan houden.
Hij bedoelt het ws niet zo, geloof ik meteen, maar ja, beetje klote verwoordt, zeker door de smileyserachter.
Sorry als het verkeerd overkomt bij mensen maar we hebben het er zelfs met de artsen over gehad tijdens een kring gespek en niemand van de ongeveer 20 mensen vonden het raar om van de situatie, misbruik te maken.
Ik kan me zelf niet meer indenken hoe het bij mij zou overkomen als ik gezond zou zijn en zo kan ik dus ook niet inschatten hoe het bij jullie moet overkomen.
Als je in Den Haag met het woord kanker smijt, kijkt niemand ervan op maar in andere delen van het land weer wel.
Mensen die van dichtbij (familie, vrienden) het hebben meegemaakt, zullen niet zo snel het als een scheldwoord gebruiken.
Dat is eigenlijk alles wat ik ermee wilde zeggen, niet meer en niet minder.
Komt er op neer dat ik veel geld heb opgehaald voor het broodnodige onderzoek.
Scan, jullie schelden allemaal op Tanja, en ik geef toe, dat ze niet echt snugger is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen, dus wat ze ook zegt... het klinkt als waanzin in mijn oren. Ze heeft afgedaan sinds duidelijk is dat ze zo's enorme kronkel in haar hoofd heeft en mensen (Lieske) volkomen respectloos behandelt.
Je wordt er behoorlijk misselijk van inderdaad. Totale desintresse van Tanja's kant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Haspel33 het volgende:
Menno hangt weer de geinteresseerde player uit, scheelt weer nominatie. Overdag interesseert ie zich niet voor haar, nu is het gewoon slime-time.
Tanja zal ook nooit eens wat vragen andersom tegen anderen, als ze maar haar gezeik kan vertellen tegen een luisterend oor. Crisis-geval.
New Orleans.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef Luchtbel het volgende:
'Het verwaterproces'
joost?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Digi23 het volgende:
Uhm.. jullie luisteren dus duidelijk naar tanja enz.. Heeft er iemand net de damens horen praten op de slaapkamer? Ze hadden het over dat er viezigheid onder de kussen van Rikkert lag.. [afbeelding]
Er werd ook gesproken dat het kwijl zou zijn, maar de vrouwen denken daar een beetje anders over! Rikkert of wie dan ook.. liet het schijnbaar aan andere zien of zo...
Het gaat mij niet om de situatie. Het gaat mij om hoe schandalig ze Lieske behandeld heeft. Daar zijn geen woorden voor. Als je zoiets flinkt ben je in mijn ogen een slecht mens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, jullie schelden allemaal op Tanja, en ik geef toe, dat ze niet echt snugger is.
Maar geloof me dat iemand als Lieske of Ingrid ook makkelijk in deze situatie terecht had kunnen komen.
Dat is niet zijn beweegreden denk ik, die nominatie: bij Tanja is het toch al duidelijk op wie ze stemt, daar hoeft hij het niet voor te doen. Lieske dus...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Haspel33 het volgende:
Menno hangt weer de geinteresseerde player uit, scheelt weer nominatie. Overdag interesseert ie zich niet voor haar, nu is het gewoon slime-time.
Ja, en ik denk dat ze zo vol van zichzelf zit, dat ze ff geen ruimte heeft om vragen terug te stellen. Dat kan nu eenmaal ontstaan als je zelf vol zit met problematische zaken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef caradoc het volgende:
Wel lief van Menno om Tanja wat aandacht te geven, die ze al een hele tijd ( terecht ) niet gekregen heeft.
Dat was duidelijk jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:52 schreef bloodymary het volgende:
Was maar een grapje hoor of ze nog fietsen.
Overdrijf niet zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de situatie. Het gaat mij om hoe schandalig ze Lieske behandeld heeft. Daar zijn geen woorden voor. Als je zoiets flinkt ben je in mijn ogen een slecht mens.
Alleen ik denk niet dat lieske of Ingrid zwanger big brother in waren gegaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, jullie schelden allemaal op Tanja, en ik geef toe, dat ze niet echt snugger is.
Maar geloof me dat iemand als Lieske of Ingrid ook makkelijk in deze situatie terecht had kunnen komen.
Jawel, ze moeten positieve propaganda maken voor Tanja. Dus, met een beetje knip en plakwerk, moet het wel lukken.quote:
Uhm.. dit word niet gelezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Digi23 het volgende:
Uhm.. jullie luisteren dus duidelijk naar tanja enz.. Heeft er iemand net de damens horen praten op de slaapkamer? Ze hadden het over dat er viezigheid onder de kussen van Rikkert lag.. [afbeelding]
Er werd ook gesproken dat het kwijl zou zijn, maar de vrouwen denken daar een beetje anders over! Rikkert of wie dan ook.. liet het schijnbaar aan andere zien of zo...
quote:
En Lieske is de goedheid zelve? Kom op, man. Zij manipuleert op een andere manier. Ze vragen allebei op een misselijkmakende manier aandacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de situatie. Het gaat mij om hoe schandalig ze Lieske behandeld heeft. Daar zijn geen woorden voor. Als je zoiets flinkt ben je in mijn ogen een slecht mens.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Haspel33 het volgende:
Menno is in een groep een observator, en 1 op 1 idd sterk en geinteresseerd. Hij lijkt op mij.
Alsof er niks meer problematisch in de wereld is, dan zwanger worden van een gozer waar je niks meer mee hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dat kan nu eenmaal ontstaan als je zelf vol zit met problematische zaken.
Begin jij niet een beetje door te draaien met jouw Lieske campagne in elk topicquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Als jij er zo over denktquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
En Lieske is de goedheid zelve? Kom op, man. Zij manipuleert op een andere manier. Ze vragen allebei op een misselijkmakende manier aandacht.
Je kunt ook rustig overdrijven. Dat bedoelde ik ook met mijn vorige opmerking die je niet helemaal begreep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik breng het nog vrij rustig dacht ik zo.
jawel maar niet belangrijkquote:
Vrouwen in het algemeen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
En Lieske is de goedheid zelve? Kom op, man. Zij manipuleert op een andere manier. Ze vragen allebei op een misselijkmakende manier aandacht.
Ach ja, ik ben geen man. Dus ik trap niet in haar pruilmondje en zaadvragende oogjes.quote:
Nou er lag niet eerder sperma onder een kussen die aan andere geshowt werd denk ik..quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
jawel maar niet belangrijk
Het gaat elke dag daar al over sex dus het is leuker een keer naar iets anders te luisteren.
Wacht even, als in, hij slikte alles weer in?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef bloodymary het volgende:
En het was vanmiddag al uitgebreid besproken. Rukkert zei eerst dat hij gerukt had, maar later nam hij het weer terug.
Word jij niet enorm moe van jezelf om vooral op fokkers te reageren in plaats van het programma?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij niet een beetje door te draaien met jouw Lieske campagne in elk topic
Jawel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nou er lag niet eerder sperma onder een kussen die aan andere geshowt werd denk ik..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben geen man. Dus ik trap niet in haar pruilmondje en zaadvragende oogjes.![]()
Ja, maar er was nog een klein beetje op zijn kussen blijven liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht even, als in, hij slikte alles weer in?![]()
daar hadden ze het al eerder over, bleek niet echt te zijn ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nou er lag niet eerder sperma onder een kussen die aan andere geshowt werd denk ik..
Ja ze heeft iets over Diana Lieske gezegd en nu is ze van best okay plots "rot van binnen".quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik breng het nog vrij rustig dacht ik zo.
Nee maar daar hadden ze het net weer over.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was uiteindelijk geen sperma hoor.
Ik ken ook mensen die kanker hebben of genezen verklaard zijn en dagelijks het woordje gebruiken, maar ja... iedereen is anders. Overigens, ik collecteer ook voor een ziekte die ik zelf heb, en dan nog verwoord ik het niet als dat mensen dan makkelijk geld aan me geven. Maar ik snap jouw uitleg en kijk op de dingen wel en je hoeft je verder niet te verdedigen. Ik ben "blij", dat je er zo'n draai aan kunt gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
Sorry als het verkeerd overkomt bij mensen maar we hebben het er zelfs met de artsen over gehad tijdens een kring gespek en niemand van de ongeveer 20 mensen vonden het raar om van de situatie, misbruik te maken.
Ik kan me zelf niet meer indenken hoe het bij mij zou overkomen als ik gezond zou zijn en zo kan ik dus ook niet inschatten hoe het bij jullie moet overkomen.
Als je in Den Haag met het woord kanker smijt, kijkt niemand ervan op maar in andere delen van het land weer wel.
Mensen die van dichtbij (familie, vrienden) het hebben meegemaakt, zullen niet zo snel het als een scheldwoord gebruiken.
Dat is eigenlijk alles wat ik ermee wilde zeggen, niet meer en niet minder.
Komt er op neer dat ik veel geld heb opgehaald voor het broodnodige onderzoek.
Hij ging wel drugs gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:02 schreef Kolomo het volgende:
relatie van 4 jaar....
toe maar, knappe jongen die dat heeft volgehouden
Hij was aan de coke, dus hij kon niet andersquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:02 schreef Kolomo het volgende:
relatie van 4 jaar....
toe maar, knappe jongen die dat heeft volgehouden
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Oe! Scanman01, kick in! Tanja heeft wel eens een pilletje gedaan, EN wellis een trekje van een PLOFJE genomen. Wat is ze rot he.
Kom-op. Dat is in 1996 tot 2000 geweest. 8 Jaar geleden, toen was ze 22 ofzo? Hoe oud is ze nu? Ik vind het wel meevallen allemaal hoor.quote:
Ik denk dat tanja gewoon weer op Lieske stemt en dat Menno dat ook goed weet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno, ik vraag me af of dit nu echt gemeend is of een spelletje zodat Tanja hem er niet uit stemt?
Denk hetw el, aan zijn lichaamshouding te zien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno, ik vraag me af of dit nu echt gemeend is of een spelletje zodat Tanja hem er niet uit stemt?
Ik ben nog klaarwakker hoor, het valt mij gewoon op dat jij weer een manische obsessie hebt voor een labiele BB-er.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Word jij niet enorm moe van jezelf om vooral op fokkers te reageren in plaats van het programma?
Ga lekker op het programma letten in plaats van mensen die hier dingen schrijven waar jij het niet mee eens bent.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Kom-op. Dat is in 1996 tot 2000 geweest. 8 Jaar geleden, toen was ze 19 ofzo? Ze is nu 27? Ik vind het wel meevallen allemaal hoor.
Idd. Er zijn vele crackwhores zoals zij in de wereld, zo bijzonder is het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Kom-op. Dat is in 1996 tot 2000 geweest. 8 Jaar geleden, toen was ze 22 ofzo? Hoe oud is ze nu? Ik vind het wel meevallen allemaal hoor.
Dit is dus dan toch verzonnen dan na aanleiding van die gevonden vlekken? Of.. heeft Falco meer gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef Falco het volgende:
Rikkert doet het dus gewoon saai in bed met een kussen boven zijn piemol. Na afloop werd dat kussen op zijn normale plek gelegd, waardoor er wat zaad op het hoofdeinde achtergelaten werd!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:04 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze heeft AFGELOPEN OUD EN NIEUW nog geslikt (op zijn minst dus.)
Ik zit me dat ook continue bij hem af te vragen! Toen ze de fietsopdracht hadden, stelde hij ook continue vragen. Hij komt wel serieus en gemeend over, maar toch.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
-OT-
ECHT WAAR??? Heeft ze 9 maanden geleden een pil genomen?! O-mijn-god. Dat ze zich gaat schamen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:04 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze heeft AFGELOPEN OUD EN NIEUW nog geslikt (op zijn minst dus.)
Waarom ben jij zo geintereseerd in iemand anders zijn trek en sperma praktijken???quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:05 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Dit is dus dan toch verzonnen dan na aanleiding van die gevonden vlekken? Of.. heeft Falco meer gezien.
dat zei ze...nog NET voor de baby (letterlijk)..quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
ECHT WAAR??? Heeft ze 9 maanden geleden een pil genomen?! O-mijn-god. Dat ze zich gaat schamen.
Stel je nietaan.
Duidelijk geen kennis van zaken. Wel praten, niet ouwehoeren alsjeblieft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:05 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Idd. Er zijn vele crackwhores zoals zij in de wereld, zo bijzonder is het niet.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:06 schreef Digi23 het volgende:
[..]
wha ha ha goed gemaakt (been massage)![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
"effe lekker ontspanneh mensuh!"
![]()
Vóór de baby? Net zoals ze voor zichzelf en vóór de baby rookt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat zei ze...nog NET voor de baby (letterlijk)..
Nou prima toch. Wat is je probleem? Weet je wat een pil doet? Hoe 'ie werkt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
je overdrijft een beetje met je Lieske aanbiddingquote:
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
But she was young and she needed the money.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:08 schreef jalla het volgende:
tanja in crackwhore magazine (copyright south park)
die gaat een hele carriere maken na bb
Toen is die baby waarschijnlijk ook verwekt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Staat op de site van BB bij Tanja :
Waarom word jij genomineerd?
Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
Apart...
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.
Is ook al weer bijna 8 jaar geleden ofzo, was gabbertje.![]()
Wat doe je hier nog? Ga snuifen of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.
Is ook al weer bijna 8 jaar geleden ofzo, was gabbertje.![]()
qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef Kolomo het volgende:
ah, ze heeft het verschil tussen een antiliaan en een surinamer geleerd... goed zo!
Zeldzame Tanja-fanclub lid detected.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Duidelijk geen kennis van zaken. Wel praten, niet ouwehoeren alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |