Ik vond het ook niet echt leuk overkomen die zin.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef snakelady het volgende:
Iemand met kanker (of eruit ziet als iemand met kanker) die zal meer geld ophalen , net als dat kinderen het altijd heel goed doen.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan nog maak je zon opmerking niet. Punt uit.
Overigens maakt ik een semi-grap betreffende Chantal.
Zo bedoel ik het ook niet, bedoel juist dat hij van iets slechts iets goeds maakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk overkomen die zin.
Weet niet exact hoe ik het moet verwoorden, maar klinkt echt alsof hij niet met hart en ziel collecteert, maar geniet dat ie nu makkelijk z'n hand op kan houden.
Hij bedoelt het ws niet zo, geloof ik meteen, maar ja, beetje klote verwoordt, zeker door de smileyserachter.
Oke dan snap ik hem nu wat meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga niet mijn levensverhaal hier neerknallen, heeft weinig zin maar ik weet uit ervaring dat volgende week in het ziekenhuis er alleen maar van dit soort verhalen de ronde doen.
Dat is schijnbaar "onze " manier van verwerken en ermee omgaan en dat is nog altijd beter dan het iemand toewensen!
Hij doet niet geforceerd denk ik. En dat werkt. Komt niet nep over.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef jalla het volgende:
zowiezo ergens wel leerzaam om menno een op een met vrouwen te zien
Ik geloof het allemaal best. Maar ik vind opmerking niet kunnen. Misschien omdat ik, en daar dank ik God op mijn blote knieen voor, dit nooit heb meegemaakt. Ik denk dat mijn reactie voortvloeit uit het feit dat ik niet tegen dat soort opmerkingen kanin het algemeen, van wie dan ook. Ik wens je alle sterkte en kracht toe, dat is het zeker niet, maar ik kan niet zoveel met de opmerking....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik loop al jaren in onze eigen wijk en nu het slechter met me gaat was ik echt niet van plan om ermee te stoppen.
Positief zijn en sarcasme is iets wat je heel snel leert als je in deze situatie zit en had wel vaker begrepen dat mensen die het niet van dichtbij hebben meegemaakt, het vinden zoals het bij jou overkomt!
Ik ga niet mijn levensverhaal hier neerknallen, heeft weinig zin maar ik weet uit ervaring dat volgende week in het ziekenhuis er alleen maar van dit soort verhalen de ronde doen.
Dat is schijnbaar "onze " manier van verwerken en ermee omgaan en dat is nog altijd beter dan het iemand toewensen!
Nou, ZULKE mannen krijgen dus nooit iets te neuken, maar kunnen alleen de problemen van vrouwen aanhoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef mazaru het volgende:
Tijdens de uitzending werd er gezegd dat Rob de vrouwtjes aan het bewerken was, maar volgens mij doet Menno het veel beter
Je zou eens alle gesprekken van Tanja achter elkaar moeten zetten, dat is gewoon 100 keer zoals dit met Menno.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
"Zo, Menno, en hoe is het met jou?"
Wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen... het klinkt als waanzin
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef snakelady het volgende:
Menno is echt cute.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef bloodymary het volgende:
Geweldig, wat heb ik dit toch gemist!
Ik ben vanavond weg geweest en als je dan terugkomt ben je gewoon 2,5 uur bezig om bij te lezen.
En, fietsen ze nog?
quote:
Hahaha, die is goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef bloodymary het volgende:
En, fietsen ze nog?
je hebt een paar dagen terug een paar topics overgeslagen denk ik?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef bloodymary het volgende:
Geweldig, wat heb ik dit toch gemist!
Ik ben vanavond weg geweest en als je dan terugkomt ben je gewoon 2,5 uur bezig om bij te lezen.
En, fietsen ze nog?
Ja. Weet je he, ik denk dat Lieske gewoon nooit meer belasting hoeft te betalen en hoe dan ook die 100.000 van BB moet ontvangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen, dus wat ze ook zegt... het klinkt als waanzin in mijn oren. Ze heeft afgedaan sinds duidelijk is dat ze zo's enorme kronkel in haar hoofd heeft en mensen (Lieske) volkomen respectloos behandelt.
Zijn net gestopt. Het was tot maandagavond, dus het is gelukt!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja. Weet je he, ik denk dat Lieske gewoon nooit meer belasting hoeft te betalen en hoe dan ook die 100.000 van BB moet ontvangen.
Kommop man. Tanja is niet 100% slecht, Lieske is niet 100%.
en vooral ook de toevoeging: 'ken je dat?'quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef Luchtbel het volgende:
'Het verwaterproces'
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk overkomen die zin.
Weet niet exact hoe ik het moet verwoorden, maar klinkt echt alsof hij niet met hart en ziel collecteert, maar geniet dat ie nu makkelijk z'n hand op kan houden.
Hij bedoelt het ws niet zo, geloof ik meteen, maar ja, beetje klote verwoordt, zeker door de smileyserachter.
Sorry als het verkeerd overkomt bij mensen maar we hebben het er zelfs met de artsen over gehad tijdens een kring gespek en niemand van de ongeveer 20 mensen vonden het raar om van de situatie, misbruik te maken.
Ik kan me zelf niet meer indenken hoe het bij mij zou overkomen als ik gezond zou zijn en zo kan ik dus ook niet inschatten hoe het bij jullie moet overkomen.
Als je in Den Haag met het woord kanker smijt, kijkt niemand ervan op maar in andere delen van het land weer wel.
Mensen die van dichtbij (familie, vrienden) het hebben meegemaakt, zullen niet zo snel het als een scheldwoord gebruiken.
Dat is eigenlijk alles wat ik ermee wilde zeggen, niet meer en niet minder.
Komt er op neer dat ik veel geld heb opgehaald voor het broodnodige onderzoek.
Scan, jullie schelden allemaal op Tanja, en ik geef toe, dat ze niet echt snugger is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen, dus wat ze ook zegt... het klinkt als waanzin in mijn oren. Ze heeft afgedaan sinds duidelijk is dat ze zo's enorme kronkel in haar hoofd heeft en mensen (Lieske) volkomen respectloos behandelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |