quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:[..]
Ik loop al jaren in onze eigen wijk en nu het slechter met me gaat was ik echt niet van plan om ermee te stoppen.
Positief zijn en sarcasme is iets wat je heel snel leert als je in deze situatie zit en had wel vaker begrepen dat mensen die het niet van dichtbij hebben meegemaakt, het vinden zoals het bij jou overkomt!
Ik ga niet mijn levensverhaal hier neerknallen, heeft weinig zin maar ik weet uit ervaring dat volgende week in het ziekenhuis er alleen maar van dit soort verhalen de ronde doen.
Dat is schijnbaar "onze " manier van verwerken en ermee omgaan en dat is nog altijd beter dan het iemand toewensen!
Ik geloof het allemaal best. Maar ik vind opmerking niet kunnen. Misschien omdat ik, en daar dank ik God op mijn blote knieen voor, dit nooit heb meegemaakt. Ik denk dat mijn reactie voortvloeit uit het feit dat ik niet tegen dat soort opmerkingen kanin het algemeen, van wie dan ook. Ik wens je alle sterkte en kracht toe, dat is het zeker niet, maar ik kan niet zoveel met de opmerking....
Maargoed. Big Broter.
Tanja. Menno. Boeiend gesprek.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...