Waarom ben jij zo geintereseerd in iemand anders zijn trek en sperma praktijken???quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:05 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Dit is dus dan toch verzonnen dan na aanleiding van die gevonden vlekken? Of.. heeft Falco meer gezien.
dat zei ze...nog NET voor de baby (letterlijk)..quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
ECHT WAAR??? Heeft ze 9 maanden geleden een pil genomen?! O-mijn-god. Dat ze zich gaat schamen.
Stel je nietaan.
Duidelijk geen kennis van zaken. Wel praten, niet ouwehoeren alsjeblieft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:05 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Idd. Er zijn vele crackwhores zoals zij in de wereld, zo bijzonder is het niet.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:06 schreef Digi23 het volgende:
[..]
wha ha ha goed gemaakt (been massage)![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
"effe lekker ontspanneh mensuh!"
![]()
Vóór de baby? Net zoals ze voor zichzelf en vóór de baby rookt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat zei ze...nog NET voor de baby (letterlijk)..
Nou prima toch. Wat is je probleem? Weet je wat een pil doet? Hoe 'ie werkt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
je overdrijft een beetje met je Lieske aanbiddingquote:
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
But she was young and she needed the money.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:08 schreef jalla het volgende:
tanja in crackwhore magazine (copyright south park)
die gaat een hele carriere maken na bb
Toen is die baby waarschijnlijk ook verwekt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Staat op de site van BB bij Tanja :
Waarom word jij genomineerd?
Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
Apart...
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.
Is ook al weer bijna 8 jaar geleden ofzo, was gabbertje.![]()
Wat doe je hier nog? Ga snuifen of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.
Is ook al weer bijna 8 jaar geleden ofzo, was gabbertje.![]()
qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef Kolomo het volgende:
ah, ze heeft het verschil tussen een antiliaan en een surinamer geleerd... goed zo!
Zeldzame Tanja-fanclub lid detected.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Duidelijk geen kennis van zaken. Wel praten, niet ouwehoeren alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |