Je wordt er behoorlijk misselijk van inderdaad. Totale desintresse van Tanja's kant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Haspel33 het volgende:
Menno hangt weer de geinteresseerde player uit, scheelt weer nominatie. Overdag interesseert ie zich niet voor haar, nu is het gewoon slime-time.
Tanja zal ook nooit eens wat vragen andersom tegen anderen, als ze maar haar gezeik kan vertellen tegen een luisterend oor. Crisis-geval.
New Orleans.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef Luchtbel het volgende:
'Het verwaterproces'
joost?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Digi23 het volgende:
Uhm.. jullie luisteren dus duidelijk naar tanja enz.. Heeft er iemand net de damens horen praten op de slaapkamer? Ze hadden het over dat er viezigheid onder de kussen van Rikkert lag.. [afbeelding]
Er werd ook gesproken dat het kwijl zou zijn, maar de vrouwen denken daar een beetje anders over! Rikkert of wie dan ook.. liet het schijnbaar aan andere zien of zo...
Het gaat mij niet om de situatie. Het gaat mij om hoe schandalig ze Lieske behandeld heeft. Daar zijn geen woorden voor. Als je zoiets flinkt ben je in mijn ogen een slecht mens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, jullie schelden allemaal op Tanja, en ik geef toe, dat ze niet echt snugger is.
Maar geloof me dat iemand als Lieske of Ingrid ook makkelijk in deze situatie terecht had kunnen komen.
Dat is niet zijn beweegreden denk ik, die nominatie: bij Tanja is het toch al duidelijk op wie ze stemt, daar hoeft hij het niet voor te doen. Lieske dus...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Haspel33 het volgende:
Menno hangt weer de geinteresseerde player uit, scheelt weer nominatie. Overdag interesseert ie zich niet voor haar, nu is het gewoon slime-time.
Ja, en ik denk dat ze zo vol van zichzelf zit, dat ze ff geen ruimte heeft om vragen terug te stellen. Dat kan nu eenmaal ontstaan als je zelf vol zit met problematische zaken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef caradoc het volgende:
Wel lief van Menno om Tanja wat aandacht te geven, die ze al een hele tijd ( terecht ) niet gekregen heeft.
Dat was duidelijk jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:52 schreef bloodymary het volgende:
Was maar een grapje hoor of ze nog fietsen.
Overdrijf niet zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de situatie. Het gaat mij om hoe schandalig ze Lieske behandeld heeft. Daar zijn geen woorden voor. Als je zoiets flinkt ben je in mijn ogen een slecht mens.
Alleen ik denk niet dat lieske of Ingrid zwanger big brother in waren gegaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, jullie schelden allemaal op Tanja, en ik geef toe, dat ze niet echt snugger is.
Maar geloof me dat iemand als Lieske of Ingrid ook makkelijk in deze situatie terecht had kunnen komen.
Jawel, ze moeten positieve propaganda maken voor Tanja. Dus, met een beetje knip en plakwerk, moet het wel lukken.quote:
Uhm.. dit word niet gelezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef Digi23 het volgende:
Uhm.. jullie luisteren dus duidelijk naar tanja enz.. Heeft er iemand net de damens horen praten op de slaapkamer? Ze hadden het over dat er viezigheid onder de kussen van Rikkert lag.. [afbeelding]
Er werd ook gesproken dat het kwijl zou zijn, maar de vrouwen denken daar een beetje anders over! Rikkert of wie dan ook.. liet het schijnbaar aan andere zien of zo...
quote:
En Lieske is de goedheid zelve? Kom op, man. Zij manipuleert op een andere manier. Ze vragen allebei op een misselijkmakende manier aandacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de situatie. Het gaat mij om hoe schandalig ze Lieske behandeld heeft. Daar zijn geen woorden voor. Als je zoiets flinkt ben je in mijn ogen een slecht mens.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Haspel33 het volgende:
Menno is in een groep een observator, en 1 op 1 idd sterk en geinteresseerd. Hij lijkt op mij.
Alsof er niks meer problematisch in de wereld is, dan zwanger worden van een gozer waar je niks meer mee hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dat kan nu eenmaal ontstaan als je zelf vol zit met problematische zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |