Hoezo?quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef brainster het volgende:
J, ben jij in een filosofische bui ofzo?
het zit je ook niet meequote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef EvilWasp het volgende:
M'n avatar staat er nog steeds niet in![]()
ik ben in de 2e blijven zitten op wiskunde, natuurkunde, frans en techniekquote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 2 keer de vierde heb gedaan?
Lag ook aan frans. En duits. En natuurkunde hielp ook niet echt mee
watskeburt?quote:Op zondag 4 september 2005 19:13 schreef Gabry het volgende:
Kheb ruzie met mn vader.. ik ben echt zoooo pissig nu...
maar ik doe me best me rustig te houden![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:13 schreef Gabry het volgende:
Kheb ruzie met mn vader.. ik ben echt zoooo pissig nu...
maar ik doe me best me rustig te houden![]()
quote:
Hij stelt domme vragen en dan geef ik daar antwoord op en dan zeurt ie dat ik kutantwoorden geefquote:
Ik weet dat ik met wat vrienden en vriendinnen in de 2e moest nablijven bij techniek (in de laatste proefwerkweek ofzo), want anders gingen we niet over. Techniek was gewoon een ordinair handelingsdeelquote:Op zondag 4 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben in de 2e blijven zitten op wiskunde, natuurkunde, frans en techniek
rekendingen zijn dus duidelijk niet mijn ding![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
9951 posts, nog 49 tot de 10.000
Zijn allemaal soundtracks, die duren niet zo lang.quote:Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
Wat luister je nu? oude stijl deel 796
quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn allemaal soundtracks, die duren niet zo lang.
ménquote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn allemaal soundtracks, die duren niet zo lang.
Tsja, kan het ook niet helpen he.quote:
oef.quote:Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij stelt domme vragen en dan geef ik daar antwoord op en dan zeurt ie dat ik kutantwoorden geef
terwijl ik geef gewoon goede antwoord op zn vragen![]()
Als ie iets anders wilt horen moet ie toch gewoon een andere vraag stellen![]()
Zoek het op in SES.quote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
ik heb inmiddels dat stomme ding weten op te lossen dankzij men broer en nu, 3 opgaven later, zit ik weer vast
Natuurkunde is koolquote:Op zondag 4 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben in de 2e blijven zitten op wiskunde, natuurkunde, frans en techniek
rekendingen zijn dus duidelijk niet mijn ding![]()
vertel, ik ben slimquote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
ik heb inmiddels dat stomme ding weten op te lossen dankzij men broer en nu, 3 opgaven later, zit ik weer vast
Het zit ook nooit mee hequote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
tsskquote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
het is havo dus dat kan nooit zo moeilijk zijn![]()
vwo is havo voor slimmere mensenquote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef Gabry het volgende:
Vwo is havo met wat extra verdieping en zwaardere normering![]()
Je gaat naar kamp? Nou doei he!quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pff ik ga naar een kamp en hier praten ze over havo en vwo onzin![]()
Zorg dat je niet te laat komt!!!quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pff ik ga naar een kamp en hier praten ze over havo en vwo onzin![]()
Kop dicht jijquote:Op zondag 4 september 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat naar kamp? Nou doei he!![]()
![]()
Gelukkig ben je Chris niet!quote:Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kop dicht jij![]()
Zou Chris hebben gezegt
quote:Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef Imberr het volgende:
mijn school doet niet aan antwoordenboekjes![]()
ik ben toch net klaardenk niet dat t allemaal goed is, maar ik héb t iig
en mijn wiskundeboek is dezelfde als die ze op vwo gebruiken peter![]()
Nee inderdaad ik geil niet op Jettquote:
Jett.quote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad ik geil niet op Jett![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
in de 1e 2e en 3e is het inderdaad hetzelfde
Tweede keer dat ik het met je eens ben in deze reeksquote:
Mooi nummer inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef PaRaR het volgende:
* Droomt weg met Coldplay - The Scientist ....
Jij bent degene die fanatiek aan je huiswerk zit en elke opdracht doetquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef Koenz0r het volgende:
bla
ja duh, ik heb geen zin om wéér een 2,5 te staan voor wiskundequote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij bent degene die fanatiek aan je huiswerk zit en elke opdracht doet![]()
Zeg et maar als je hulp nodig hebquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja duh, ik heb geen zin om wéér een 2,5 te staan voor wiskunde![]()
![]()
Rond dat cijfer heb ik het laten vallenquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
hmhm.. dan lukt t vast beter jaquote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zeg et maar als je hulp nodig heb![]()
Kunnen we dronken wiskunde maken![]()
Trés zieligquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Mij wel hoorquote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Bijles voor wiskunde heeft mij nog nooit geholpen eigenlijk....
ja, maar ik ken niemand uit de fam. ofzo die goed is in wiskunde (voornamelijk omdat ik totaal geen contact heb met familiequote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Trés zielig![]()
Ooit wel eens aan bijles gedacht? En niet op school, maar bij iemand thuis.![]()
BIjles word niet snel gegeven. En bij mij was t altijd bepaalde hoofdstukken waar ik richting 1 koerste. Bij xgedoe altijd meteen kut, bij economisch rekenen altijd 8en, 9en etc. Meestal kwam ik gem. dan nog net rond de 5 uit.quote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Trés zielig![]()
Ooit wel eens aan bijles gedacht? En niet op school, maar bij iemand thuis.![]()
Algebra kreeg ik ook eerst 1en en 2en voor enzo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Eix het volgende:
[..]
BIjles word niet snel gegeven. En bij mij was t altijd bepaalde hoofdstukken waar ik richting 1 koerste. Bij xgedoe altijd meteen kut, bij economisch rekenen altijd 8en, 9en etc. Meestal kwam ik gem. dan nog net rond de 5 uit.![]()
jij hebt iets met trés vandaag he?quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Algebra kreeg ik ook eerst 1en en 2en voor enzo.
Nu is het echt trés makkelijk![]()
Kan niet veel zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schijnt dat ik vandaag het leukste BB moment heb gemist tot nu toe![]()
Nu? Is 'nu' de tijd dat je een supergaaf cool rekenmachine kreeg of liggen de zwaarste tijden nog voor me?quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Algebra kreeg ik ook eerst 1en en 2en voor enzo.
Nu is het echt trés makkelijk![]()
Lieske die ging huilen omdat die zwangere koe haar weer eens liep uiteschelden.quote:
dat zijn de hormonen van zwangere vrouwen, kunnen zij ook niks aan doenquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lieske die ging huilen omdat die zwangere koe haar weer eens liep uiteschelden.
Tanja![]()
Nee. M'n grafische rekenmachine heb ik nu nog geen reet aan, maar m'n zus heeft em niet meer nodig en dus kreeg ik em. Het is soms wel handig bij proefwerken, dan kan je namelijk je grafieken controlerenquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Nu? Is 'nu' de tijd dat je een supergaaf cool rekenmachine kreeg of liggen de zwaarste tijden nog voor me?![]()
quote:
Tanja pleegt een executie aan haar ongeboren kind, kut wijfquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja![]()
Als ik dat zou zeggen elke keer...quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zijn de hormonen van zwangere vrouwen, kunnen zij ook niks aan doen![]()
Niet gezien.quote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
By the way, ligt het nou aan mij of zijn die schermpjes van de streams bij BB nou kleiner geworden?
Komt omdat jij een kutpuber bent.quote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen elke keer...![]()
Ja het zijn mn hormonen, kan ik ook niks aan doen![]()
en blijftquote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt omdat jij een kutpuber bent.
Jullie hebben koeien in de klas?quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja![]()
Ja, dat krijg je als je jouw in de brand steektquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jullie hebben koeien in de klas?
Kool!![]()
Ster woordenboek Frans-Nederlands:quote:
quote:très heel, erg, zeer, hoogst: le très-Haut de allerhoogste
Die ze nu al vergast, wat een kutwijf.quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neej, ze heeft een kutpuber in dr buik![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja en tief jij maar op met je 10000 posts![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat je het met een hoofdletter schreef!quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ster woordenboek Frans-Nederlands:
[..]
![]()
of spreek jij het uit als tree?![]()
Ja, nog 2 jaquote:
Treh!quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ster woordenboek Frans-Nederlands:
[..]
![]()
of spreek jij het uit als tree?![]()
Ik denk dat het aan jou ligt, ik zie geen verschilquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
By the way, ligt het nou aan mij of zijn die schermpjes van de streams bij BB nou kleiner geworden?
Ik ben wel 1/8 pruus ofzo maar toch.quote:Op zondag 4 september 2005 20:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je het met een hoofdletter schreef!![]()
Maar je hebt gelijk![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
Valt het op dat ik een ongelovelijke chagerijn ben?
Ik kreeg meer het idee dat je een kneus was dan chagerijnigquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
Valt het op dat ik een ongelovelijke chagerijn ben?
ik ga voor chagerijn!quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat je een kneus was dan chagerijnig![]()
En jij bent ene kneus!quote:
Hup, word ook chagerijnig!quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef PaRaR het volgende:
Dat werd tijd ... het was een tijdje geleden dat er weer een beetje werd afgezeken hier
Je mag ook wel gewoon even aardig doen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga voor chagerijn!
[..]
En jij bent ene kneus!
Okayquote:Op zondag 4 september 2005 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon even aardig doen.
Mooi, is dat ook weer even geregeld. En wees blij, ik heb mijn 10'000ste post niet hier gepost.quote:
De humor is ver te zoeken..quote:Op zondag 4 september 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je hem in je dvdspelurt doet
o, als ik een posticon moest uitzoeken kwam er eenquote:
in een dagcijfertopic.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook weer even geregeld. En wees blij, ik heb mijn 10'000ste post niet hier gepost.
Het blok op Net5!quote:Op zondag 4 september 2005 20:13 schreef taart het volgende:
20.30
Volgensmij RTL 4 of 5 oid. Ik zag namelijk gister een voorstukje na Jay & Silent Bob strike back.quote:
Yorin bestaat niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
DE zender heet dat nog altijd en volgens mij yorin of veronica![]()
die was er vrijdag toch opquote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgensmij RTL 4 of 5 oid. Ik zag namelijk gister een voorstukje na Jay & Silent Bob strike back.
Ik ben toch allochtoonquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
DE zender heet dat nog altijd en edit: op RTL5
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
you know i got what i takes to make to club go outta control
Tjappies en mammiesquote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Spekkies?quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Its gonna bring down the doors!! Its gonna bring down the doors!!quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Wat heb je opstaanquote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
waarom zingt dat ventje eerst italiaans en dan engels in tzelfde liedje (dat nu hier opstaat) ?![]()
Omdat hij half engels half Italiaans isquote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
waarom zingt dat ventje eerst italiaans en dan engels in tzelfde liedje (dat nu hier opstaat) ?![]()
geen ideequote:
dan kiest ie maar fijn 1 taal uitquote:Op zondag 4 september 2005 20:28 schreef taart het volgende:
[..]
Omdat hij half engels half Italiaans is
Dat gaat echt wel in mijn sigquote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat
jij bent trouwens wel geil hoor![]()
![]()
![]()
Als ik daar plaats voor hebquote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
En als ik jou ook geil vind?![]()
![]()
Kom ik er nu ook in?![]()
Maar dubbelposts zijn totaal níet geilquote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat
jij bent trouwens wel geil hoor![]()
![]()
![]()
coolquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
En als ik jou ook geil vind?![]()
![]()
Kom ik er nu ook in?![]()
foutjequote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maar dubbelposts zijn totaal níet geil![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
Dus Inge, rond begin oktober is je bovengrens 20?
Dan kan het namelijk nog net he.quote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
foutjet gaat gewoon te langzaam hier
![]()
[..]
![]()
Bijna 2 maanden, wat best lang kan zijnquote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan het namelijk nog net he.![]()
Hoe vat jij "dan kan het nog net" op?quote:Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Bijna 2 maanden, wat best lang kan zijn![]()
![]()
Kansloosquote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan het namelijk nog net he.![]()
Stil nou, ik probeer indruk te maken om Inge.quote:
Vanuit jou perspectiefquote:Op zondag 4 september 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe vat jij "dan kan het nog net" op?
Oh maar dan snap ik jouw 2 maanden niet.quote:
om mij?quote:Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stil nou, ik probeer indruk te maken om Inge.![]()
Op Inge natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
om mij?juist ja..
maar ik dacht dat jij geen interesse had?![]()
Daarna word je 21 en moet je weer wachtenquote:Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh maar dan snap ik jouw 2 maanden niet.
Ah kijk dan zitten we toch op 1 lijn.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Daarna word je 21 en moet je weer wachten![]()
Haha, bitter..quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Daarna word je 21 en moet je weer wachten![]()
U hebt gezocht op efebofilie:quote:
Ik kon de betekenis ook al niet vinden in de vandale...quote:
bah bahquote:Op zondag 4 september 2005 20:44 schreef Imberr het volgende:
kleffende volwassenen lees: 40+ zijn zó goor gewoon![]()
en ik moet t nu dagelijks aanzien/horen![]()
Ik had wel beter van je verwacht Wikimanquote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kon de betekenis ook al niet vinden in de vandale...
Eenschquote:Op zondag 4 september 2005 20:44 schreef Imberr het volgende:
kleffende volwassenen lees: 40+ zijn zó goor gewoon![]()
en ik moet t nu dagelijks aanzien/horen![]()
Ik heb niet in Wiki gezocht maar puur in de Van Dale.quote:Op zondag 4 september 2005 20:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had wel beter van je verwacht Wikiman![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
quote:De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes of maagden wordt ook wel parthenofilie genoemd.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 4 september 2005 20:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik word vanaf nu een parthenofilosoofquote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb niet in Wiki gezocht maar puur in de Van Dale.
[..]
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik word vanaf nu een parthenofilosoof![]()
ja, volgens mij klopt dat welquote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef taart het volgende:
spè?
uuh.. dat wou ik typen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ken wel spé.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef taart het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, ben ik nu slecht?
Jij bent nog allochtoner dan Moquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef taart het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, ben ik nu slecht?
Je was me net voor!quote:
en ê?quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef taart het volgende:
è = spreek je uit als eh
é = spreek je uit als ee
kloptquote:
Je spreekt het uit als zschpheeëuhquote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
[..]
klopt
dan spreek je het uit als 'spee [zoals lees]', anders dus als 'spe' [zoals hek]
Weet ik, ik ben geen brugger oid.quote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
[..]
klopt
dan spreek je het uit als 'spee [zoals lees]', anders dus als 'spe' [zoals hek]
gewoon als e, maar ik denk dat buitenlanders 'e' anders uitspreken. Vandaar dat wij het niet gebruikenquote:
was ook niet specifiek tegen jou hoor maar kennelijk weet niet iedereen hetquote:
En brainster ook...quote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
Nou imberr, je wordt hier ook alweer genoemd
och das die newbie die we hebben lopen bashenquote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
Nou imberr, je wordt hier ook alweer genoemd
quote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
Gister een stukje sigaar gerookt, laatste keer was rond mijn 12e, 13e op Curacao omdat ze daar geen lonten kenden.
scannen als ie klaar is!quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, ik moet nog een tekening van mezelf maken voor school![]()
veel plezier en succes enzoquote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, ik moet nog een tekening van mezelf maken voor school![]()
dat is ook de reden dat hij dat topic maakte denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
och das die newbie die we hebben lopen bashen![]()
![]()
![]()
goh, zou je denken?quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat hij dat topic maakte denk ik![]()
Schets? dus in het echt ben je nog erger ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier heb je een schets van mij....![]()
In het echt zou ik nu je neus brekenquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schets? dus in het echt ben je nog erger ?
Dan zou ik je aanklagen voor seksuele intimidatiequote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
In het echt zou ik nu je neus breken![]()
Is dat erger?
dan zou ik je in je?quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Gabry het volgende:
-edit- laat maar![]()
Ik ga tekenennnnnnnn.... woei..![]()
umm... belspelletjesquote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
ik kruip zo mn bed in denk ik, ben helemaal kapot
is er nog iets nuttigs op tv straks?
heb ik allebei zelf thuis liggen dus lijkt me niet nodig om te kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 21:37 schreef C2C het volgende:
scary movie is nu op rtl 5 btw
oceans eleven op sbs
er staat geen nummer inde tv gids dus het zal wel nummero 1 zijnquote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef saaw het volgende:
[..]
heb ik allebei zelf thuis liggen dus lijkt me niet nodig om te kijken
welke scary movie trouwens?
Ik ben aan het wachten op jou man; C2C!quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef C2C het volgende:
zou ik een fotoboek gaan maken? k durf niet
o kut, sorry was ff mentaal afwezigquote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op jou man; C2C!
slaap lekkerrrrrrquote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ik ben weer weg..douchen, lezen en dan slapen
truste allemaal
Het mijne redelijk normaal, maar wel goedquote:Op zondag 4 september 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
oii saar
mijn weekend was zwaar geniaal![]()
![]()
en jouwe?
ok wil je er over pratenquote:Op zondag 4 september 2005 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, ik wil ook nog eventjes zeggen dat ik C2C een raar mannetje vind.
ah okequote:Op zondag 4 september 2005 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik baseer dit slechts op de teksten in je fotoboek!
Bewijst maar weer dat school voor nerds is.quote:Op zondag 4 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
Ik wou me net voorbereide op de eerste les maar ik snap echt niks van die studiewijzers..
ik weet niet eens welk vak wat is.. pgo, k1cv0![]()
en in de studiewijzers staan opdrachten, met 8 literatuur boeken eronder
welk boek moet ik dan meenemen of lezen
ik kan moeilijk 16 boeken in mn tas doen voor 2 vakken
en ik weet ook niet wat bij welk vak hoort, en er staat nergens iets over hoofdstukken of bladzijdes.....
Echt ik snap er niks van....![]()
Ik ben blij dat je alles weer in perspectief brengtquote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat school voor nerds is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |