Treh!quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ster woordenboek Frans-Nederlands:
[..]
![]()
of spreek jij het uit als tree?![]()
Ik denk dat het aan jou ligt, ik zie geen verschilquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
By the way, ligt het nou aan mij of zijn die schermpjes van de streams bij BB nou kleiner geworden?
Ik ben wel 1/8 pruus ofzo maar toch.quote:Op zondag 4 september 2005 20:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je het met een hoofdletter schreef!![]()
Maar je hebt gelijk![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
Valt het op dat ik een ongelovelijke chagerijn ben?
Ik kreeg meer het idee dat je een kneus was dan chagerijnigquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
Valt het op dat ik een ongelovelijke chagerijn ben?
ik ga voor chagerijn!quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat je een kneus was dan chagerijnig![]()
En jij bent ene kneus!quote:
Hup, word ook chagerijnig!quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef PaRaR het volgende:
Dat werd tijd ... het was een tijdje geleden dat er weer een beetje werd afgezeken hier
Je mag ook wel gewoon even aardig doen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga voor chagerijn!
[..]
En jij bent ene kneus!
Okayquote:Op zondag 4 september 2005 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon even aardig doen.
Mooi, is dat ook weer even geregeld. En wees blij, ik heb mijn 10'000ste post niet hier gepost.quote:
De humor is ver te zoeken..quote:Op zondag 4 september 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je hem in je dvdspelurt doet
o, als ik een posticon moest uitzoeken kwam er eenquote:
in een dagcijfertopic.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook weer even geregeld. En wees blij, ik heb mijn 10'000ste post niet hier gepost.
Het blok op Net5!quote:Op zondag 4 september 2005 20:13 schreef taart het volgende:
20.30
Volgensmij RTL 4 of 5 oid. Ik zag namelijk gister een voorstukje na Jay & Silent Bob strike back.quote:
Yorin bestaat niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
DE zender heet dat nog altijd en volgens mij yorin of veronica![]()
die was er vrijdag toch opquote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgensmij RTL 4 of 5 oid. Ik zag namelijk gister een voorstukje na Jay & Silent Bob strike back.
Ik ben toch allochtoonquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
DE zender heet dat nog altijd en edit: op RTL5
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
you know i got what i takes to make to club go outta control
Tjappies en mammiesquote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Spekkies?quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Its gonna bring down the doors!! Its gonna bring down the doors!!quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Petertjuhh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |