ja, volgens mij klopt dat welquote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef taart het volgende:
spè?
uuh.. dat wou ik typen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ken wel spé.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef taart het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, ben ik nu slecht?
Jij bent nog allochtoner dan Moquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef taart het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, ben ik nu slecht?
Je was me net voor!quote:
en ê?quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef taart het volgende:
è = spreek je uit als eh
é = spreek je uit als ee
kloptquote:
Je spreekt het uit als zschpheeëuhquote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
[..]
klopt
dan spreek je het uit als 'spee [zoals lees]', anders dus als 'spe' [zoals hek]
Weet ik, ik ben geen brugger oid.quote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
[..]
klopt
dan spreek je het uit als 'spee [zoals lees]', anders dus als 'spe' [zoals hek]
gewoon als e, maar ik denk dat buitenlanders 'e' anders uitspreken. Vandaar dat wij het niet gebruikenquote:
was ook niet specifiek tegen jou hoor maar kennelijk weet niet iedereen hetquote:
En brainster ook...quote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
Nou imberr, je wordt hier ook alweer genoemd
och das die newbie die we hebben lopen bashenquote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
Nou imberr, je wordt hier ook alweer genoemd
quote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
Gister een stukje sigaar gerookt, laatste keer was rond mijn 12e, 13e op Curacao omdat ze daar geen lonten kenden.
scannen als ie klaar is!quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, ik moet nog een tekening van mezelf maken voor school![]()
veel plezier en succes enzoquote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, ik moet nog een tekening van mezelf maken voor school![]()
dat is ook de reden dat hij dat topic maakte denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
och das die newbie die we hebben lopen bashen![]()
![]()
![]()
goh, zou je denken?quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat hij dat topic maakte denk ik![]()
Schets? dus in het echt ben je nog erger ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier heb je een schets van mij....![]()
In het echt zou ik nu je neus brekenquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schets? dus in het echt ben je nog erger ?
Dan zou ik je aanklagen voor seksuele intimidatiequote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
In het echt zou ik nu je neus breken![]()
Is dat erger?
dan zou ik je in je?quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Gabry het volgende:
-edit- laat maar![]()
Ik ga tekenennnnnnnn.... woei..![]()
umm... belspelletjesquote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
ik kruip zo mn bed in denk ik, ben helemaal kapot
is er nog iets nuttigs op tv straks?
heb ik allebei zelf thuis liggen dus lijkt me niet nodig om te kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 21:37 schreef C2C het volgende:
scary movie is nu op rtl 5 btw
oceans eleven op sbs
er staat geen nummer inde tv gids dus het zal wel nummero 1 zijnquote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef saaw het volgende:
[..]
heb ik allebei zelf thuis liggen dus lijkt me niet nodig om te kijken
welke scary movie trouwens?
Ik ben aan het wachten op jou man; C2C!quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef C2C het volgende:
zou ik een fotoboek gaan maken? k durf niet
o kut, sorry was ff mentaal afwezigquote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op jou man; C2C!
slaap lekkerrrrrrquote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ik ben weer weg..douchen, lezen en dan slapen
truste allemaal
Het mijne redelijk normaal, maar wel goedquote:Op zondag 4 september 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
oii saar
mijn weekend was zwaar geniaal![]()
![]()
en jouwe?
ok wil je er over pratenquote:Op zondag 4 september 2005 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, ik wil ook nog eventjes zeggen dat ik C2C een raar mannetje vind.
ah okequote:Op zondag 4 september 2005 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik baseer dit slechts op de teksten in je fotoboek!
Bewijst maar weer dat school voor nerds is.quote:Op zondag 4 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
Ik wou me net voorbereide op de eerste les maar ik snap echt niks van die studiewijzers..
ik weet niet eens welk vak wat is.. pgo, k1cv0![]()
en in de studiewijzers staan opdrachten, met 8 literatuur boeken eronder
welk boek moet ik dan meenemen of lezen
ik kan moeilijk 16 boeken in mn tas doen voor 2 vakken
en ik weet ook niet wat bij welk vak hoort, en er staat nergens iets over hoofdstukken of bladzijdes.....
Echt ik snap er niks van....![]()
Ik ben blij dat je alles weer in perspectief brengtquote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat school voor nerds is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |