????????quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef boyv het volgende:
het het het
Hij komt uit 1993quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef boyv het volgende:
het het het
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef tonks het volgende:
Misschien ben je geblokkeerd
Dat je een mongooltje bent en op moet bokken. Maar dan subtieler enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
ja daar zit ik nu altijd op...... wrm vergeef het hem hij komt uit 1993??? wat bedoel je daarmee??
dat je een tering kind bent, die niet verdiend msn te hebben ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
ja daar zit ik nu altijd op...... wrm vergeef het hem hij komt uit 1993??? wat bedoel je daarmee??
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat je een mongooltje bent en op moet bokken. Maar dan subtieler enzo.
hehehe nee ik heb geen homepage .. MAAR ik neuk tenminstequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ach ik weet meer dan jullie hebben geen eens een homepage ik wel en wat doen jullie? GOW geen onderwijs mogelijk nou ik doe VWO dus wat zeik je vieze ******* **** ****
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ach ik weet meer dan jullie hebben geen eens een homepage ik wel en wat doen jullie? GOW geen onderwijs mogelijk nou ik doe VWO dus wat zeik je vieze ******* **** ****
Knul echt.. GOW? Je bedoelt natuurlijk GOM. En ik weet echt niet waarom, maar ik geloof niet echt dat je VWO doet. Ik denk dat je VBO bedoelt omdat je wel vaker verkeerde lettertknopjes indrukt op je ramplank.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ik vind jou echt stoer. Mag ik in je schaduw lopen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
Het vwo heeft Nederlands afgeschaftquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
bestquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef Kwezel het volgende:
[..]
ik vind jou echt stoer. Mag ik in je schaduw lopen?
Mag ik je aanraken!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
haha en ik heb de boeken nederlands in mijn boekenpakket.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef boyv het volgende:
[..]
Het vwo heeft Nederlands afgeschaft [afbeelding]
en ik heb msnquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef yosander het volgende:
[..]
haha en ik heb de boeken nederlands in mijn boekenpakket.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |