????????quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef boyv het volgende:
het het het
Hij komt uit 1993quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef boyv het volgende:
het het het
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef tonks het volgende:
Misschien ben je geblokkeerd
Dat je een mongooltje bent en op moet bokken. Maar dan subtieler enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
ja daar zit ik nu altijd op...... wrm vergeef het hem hij komt uit 1993??? wat bedoel je daarmee??
dat je een tering kind bent, die niet verdiend msn te hebben ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
ja daar zit ik nu altijd op...... wrm vergeef het hem hij komt uit 1993??? wat bedoel je daarmee??
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat je een mongooltje bent en op moet bokken. Maar dan subtieler enzo.
hehehe nee ik heb geen homepage .. MAAR ik neuk tenminstequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ach ik weet meer dan jullie hebben geen eens een homepage ik wel en wat doen jullie? GOW geen onderwijs mogelijk nou ik doe VWO dus wat zeik je vieze ******* **** ****
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ach ik weet meer dan jullie hebben geen eens een homepage ik wel en wat doen jullie? GOW geen onderwijs mogelijk nou ik doe VWO dus wat zeik je vieze ******* **** ****
Knul echt.. GOW? Je bedoelt natuurlijk GOM. En ik weet echt niet waarom, maar ik geloof niet echt dat je VWO doet. Ik denk dat je VBO bedoelt omdat je wel vaker verkeerde lettertknopjes indrukt op je ramplank.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ik vind jou echt stoer. Mag ik in je schaduw lopen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
Het vwo heeft Nederlands afgeschaftquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
bestquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef Kwezel het volgende:
[..]
ik vind jou echt stoer. Mag ik in je schaduw lopen?
Mag ik je aanraken!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
haha en ik heb de boeken nederlands in mijn boekenpakket.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef boyv het volgende:
[..]
Het vwo heeft Nederlands afgeschaft [afbeelding]
en ik heb msnquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef yosander het volgende:
[..]
haha en ik heb de boeken nederlands in mijn boekenpakket.....
Ja, het is nu het Voorgezet Wigger Onderwijs.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef boyv het volgende:
[..]
Het vwo heeft Nederlands afgeschaft [afbeelding]
Moet je dat boekenpakketje nog open maken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef yosander het volgende:
[..]
haha en ik heb de boeken nederlands in mijn boekenpakket.....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
nee, hij heeft "de nieuwe avonturen van Dikkie Dick" al uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Moet je dat boekenpakketje nog open maken?.
ach dat is met een programma gemaakt ik werk ten inste met html....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef tonks het volgende:
mijn site is mooier
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
ach dat is met een programma gemaakt ik werk tenminste met html....
[..]
ach dat is met een programma gemaakt ik werk ten inste met html....
[..]
Waar werk ik mee danquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:20 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind hem wel schattig.
Movable Type manquote:
met Movable Type 3.17 oepssss hoe wist ik dat he!quote:
Helemaal mee eensch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:21 schreef RichardQuest het volgende:
't Is gewoon allemaal KUT!
Dude dat is toch duidelijk extreem 1337 paintshop skillzzzquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Oja kut.. hoe geowned ben ik!
[afbeelding]
Ik zei het net... achterlijk stuk nageboorte...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef yosander het volgende:
[..]
met Movable Type 3.17 oepssss hoe wist ik dat he!
Oeps!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:Powered by
Movable Type 3.17
Val jij even door de mandquote:
hoezo ik zit nog steed op mijn stoel hoor!!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
hoezo ik zit nog steed op mijn stoel hoor!!
Pientere man ben jij zeg!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt er geen kaas van gegeten....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
jaaa daarom doe ik VWO maar niemand op hier gelooft het bizar...quote:
Ja, bizarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
jaaa daarom doe ik VWO maar niemand op hier gelooft het bizar...
yosander adoratie-topicquote:
Jij hebt zeker wel een heel erg grote HTML he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja misschien geloven mensen je eerder als je leestekens gebruikt in je zinnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef dork22 het volgende:
Ik ga een YoSander fantopic openen.
doe ik toch ook.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef dork22 het volgende:
[..]
Ja misschien geloven mensen je eerder als je leestekens gebruikt in je zinnen.
(dat was extragratis advies)
Daar had dus een vraagteken moeten staan.quote:
Vwo schrijf je niet met hoofdletters.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
nu laat ik jouw oppakken door de internetpolitie erg!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Rechtsklikken is niet toegestaan voor plaatjes of info mail naar: discoverhuur@flappie.nl
Ik klikte net met rechts![]()
Ik mag gewoon rechtsklikken hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Rechtsklikken is niet toegestaan voor plaatjes of info mail naar: discoverhuur@flappie.nl
Ik klikte net met rechts![]()
Dan laat ik jou oppakken door de taalpolitie...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef yosander het volgende:
[..]
nu laat ik jouw oppakken door de internetpolitie erg!!
Wat boeit msn nou als we het hier zo gezellig hebben?quote:
Ej bekhoude tegen mijn homeboy hequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef KhaZ het volgende:
wat een randdebiel.. die "sander" ofzo, slechte jeugd gehad?
"jo ik ben pr0 ik kan html"
leer asp etc kknaap ^^
jawel maar niet op mijn eigen account(van de pc)quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Voor iemand die vwo doet praat je wel een beetje gebrekkig...
Anyway, doet msn het al?
Open daar maar een apart topic voorquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef yosander het volgende:
wie komt hier uit venlo of amersfoort?
Nee jij bent oud.. optyfen --> PUBquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
'93![]()
oh wacht, dan ben je AL 12 en geen 7![]()
![]()
neej hoor want met 100% is alles al dus die rest mag jij hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef KhaZ het volgende:
Discoverhuur.... hahahha stomme strontpauper
en down ergens ff goeie template, je website is 110% pure ragstront
Ja, ik uit Amersfoort gek! Wil je vechten ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef yosander het volgende:
wie komt hier uit venlo of amersfoort?
Krijg je nog rare foutmeldingen oid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef yosander het volgende:
[..]
jawel maar niet op mijn eigen account(van de pc)
Ik ben gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat boeit msn nou als we het hier zo gezellig hebben?
jouw homeboy?quote:
Je anti-leech scriptje werkt niet met m'n vosjequote:Deze site is het beste te bekijken met Internet Explorer.
Pff testsites hebben Lorem ipsum als tekst man...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef yosander het volgende:
[..]
neej hoor want met 100% is alles al dus die rest mag jij hebben
en trouwens dit is EEN TEST SITE!!
Met mijn safari ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef euh.. het volgende:
Oh enne:
[..]
Je anti-leech scriptje werkt niet met m'n vosje
ik ben iig geen 12quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee jij bent oud.. optyfen --> PUB
ik gebruik ook mozilla firefox en dan werkt het ook niet bij ongein duss...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef euh.. het volgende:
Oh enne:
[..]
Je anti-leech scriptje werkt niet met m'n vosje
dat is nog altijd beter dan 12quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee je bent 15 wow.. big fucking deal
neej ik wil geen besmettelijke ziekte...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik uit Amersfoort gek! Wil je vechten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |