Val jij even door de mandquote:
hoezo ik zit nog steed op mijn stoel hoor!!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
hoezo ik zit nog steed op mijn stoel hoor!!
Pientere man ben jij zeg!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt er geen kaas van gegeten....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
jaaa daarom doe ik VWO maar niemand op hier gelooft het bizar...quote:
Ja, bizarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
jaaa daarom doe ik VWO maar niemand op hier gelooft het bizar...
yosander adoratie-topicquote:
Jij hebt zeker wel een heel erg grote HTML he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja misschien geloven mensen je eerder als je leestekens gebruikt in je zinnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef dork22 het volgende:
Ik ga een YoSander fantopic openen.
doe ik toch ook.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef dork22 het volgende:
[..]
Ja misschien geloven mensen je eerder als je leestekens gebruikt in je zinnen.
(dat was extragratis advies)
Daar had dus een vraagteken moeten staan.quote:
Vwo schrijf je niet met hoofdletters.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
nu laat ik jouw oppakken door de internetpolitie erg!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Rechtsklikken is niet toegestaan voor plaatjes of info mail naar: discoverhuur@flappie.nl
Ik klikte net met rechts![]()
Ik mag gewoon rechtsklikken hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Rechtsklikken is niet toegestaan voor plaatjes of info mail naar: discoverhuur@flappie.nl
Ik klikte net met rechts![]()
Dan laat ik jou oppakken door de taalpolitie...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef yosander het volgende:
[..]
nu laat ik jouw oppakken door de internetpolitie erg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |