Een groepsdate is ook niet zo leuk als een date met het meisje alleen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef MaRySe het volgende:
Mwah de rest is gewoon dom
Oja.. Ik gister zo een gast bellen van ja kom je ook naar *een kroeg* zegt ie: nee ik ga zo slapen. en ik: mên het is 12 uur gister ging je 7 uur slapen. Nee ik ga zo slapen.
En ik: ja je kunt best even je hoofd uit het raam hangen want je woont er naast. Nee dat wil ik niet ik ga zo slapen.
Pussy.
En 't kwam er op neer dat ie alleen maar een echte date met me wou omdat het anders niet speciaal zou zijn. Flikker toch op man.
Zo onmundig true!quote:Op zondag 4 september 2005 17:18 schreef Gabry het volgende:
Het examen a12 was makkelijk.. had ik een 8,6 dacht ik..
Maar voor de normale toetse haalde ik meestal tussen de 5 en de 6
Kutschool met veels te moeilijke toetsen![]()
En jij wilde gewoon een beetje gezelligheid enzo?quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef MaRySe het volgende:
Mwah de rest is gewoon dom
Oja.. Ik gister zo een gast bellen van ja kom je ook naar *een kroeg* zegt ie: nee ik ga zo slapen. en ik: mên het is 12 uur gister ging je 7 uur slapen. Nee ik ga zo slapen.
En ik: ja je kunt best even je hoofd uit het raam hangen want je woont er naast. Nee dat wil ik niet ik ga zo slapen.
Pussy.
En 't kwam er op neer dat ie alleen maar een echte date met me wou omdat het anders niet speciaal zou zijn. Flikker toch op man.
Waarom ga jij niet naar hem toe dan?quote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef MaRySe het volgende:
Als ik zeg dat je hoi moet komen zeggen en mijn nieuwe haar bewonderen moet ie gewoon komen
ik wil niet eens een datequote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een groepsdate is ook niet zo leuk als een date met het meisje alleen.
omdat ik dat niet mocht zei ie door de telefoonquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar hem toe dan?
Aha. Lekker duidelijk dan van hem.quote:Op zondag 4 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omdat ik dat niet mocht zei ie door de telefoon
Ja ik ken me zelf.. dan gaan we weren uuuuren babbelen
Ik hoef met hem geen date hoor.quote:
Een mond is niet gemaakt voor babbelen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omdat ik dat niet mocht zei ie door de telefoon
Ja ik ken me zelf.. dan gaan we weren uuuuren babbelen
Maryse is extreem hotquote:Op zondag 4 september 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom is het zo warm ?allemaal de schuld van maryse
![]()
Doeiquote:Op zondag 4 september 2005 18:01 schreef Jaguarized het volgende:
Even 250gb formatteren, kijken hoe lang dat duurt.
:/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/quote:Op zondag 4 september 2005 18:02 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik kan het honderden keren per dag typen
Het zal me aan mijn anus oxideren wat jij met je anus doet.quote:Op zondag 4 september 2005 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Hey, ik moet maar eens uit mijn anus gaan poepen, tot over ongeveer 10 minuutjes
quote:Op zondag 4 september 2005 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
:/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/
Inkoppertje..
Oxideert jouw anus?quote:Op zondag 4 september 2005 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn anus oxideren wat jij met je anus doet.
7 minuten 55 seconden 66 honderdstequote:Op zondag 4 september 2005 18:01 schreef Jaguarized het volgende:
Even 250gb formatteren, kijken hoe lang dat duurt.
Eerst maak je een tabelquote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
als je de lijn l: y=x hebt, hoe moet je die dan tekenen in een assenstelsel?![]()
y=x doet me denken aan een lineaire grafiek? iig evenlang ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
als je de lijn l: y=x hebt, hoe moet je die dan tekenen in een assenstelsel?![]()
Hoeveel tijd heb je nu al verspild door het niet te doen?quote:
lineaire verbanden jaquote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
y=x doet me denken aan een lineaire grafiek? iig evenlang ofzo
ja gewoon grafiek tekenen en dan gewoon ff 1 voor een uitrekenen, is nie zo moeilijkquote:
Waarom denk je dat ik 2 keer de vierde heb gedaan?quote:Op zondag 4 september 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:loop ik mezelf te quoten ipv te editten.. zucht.. wiskunde.. alleen maar ellende komt ervan
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 2 keer de vierde heb gedaan?
Lag ook aan frans. En duits. En natuurkunde hielp ook niet echt mee
Koop een taart en ga het vierenquote:Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef BObNL het volgende:
1e 3 post op een rijnognooit meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |