quote:Op zondag 4 september 2005 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, naja ik ga morgen weer naar school voor een weekje. Daarna hopelijk stage.
1 nachtje ?quote:
Ook lekker zinvol, 1 nacht.quote:
Ey meisje dat op Daisy lijktquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
!
Hoi ! Ik weet niet wie of wat Daisy is.
Hierquote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
!
Hoi ! Ik weet niet wie of wat Daisy is.
Verkapte "ik-ben-helemaal-niet-1337-in-bowlen-post"quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
Gister gebowld. Ging totaal niet lekker, maar 1 strike gegooid.![]()
Wel een klein beetje.quote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hierze heeft bij mij in de klas gezeten.
[[url=http://img266.imageshack.us/img266/2832/daisylijktopijsmeis5sc.th.jpg]afbeelding][/url]
Ja int echt nog meer, alleen weet ik niet of zij ook haar pruim scheertquote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Wel een klein beetje.
Een heel klein beetje
Dat het ik met darten als ik maar 1 180 gooiquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
Gister gebowld. Ging totaal niet lekker, maar 1 strike gegooid.![]()
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-helemaal-niet-1337-in-bowlen-post"
Wat moet er nog duidelijker aan dan ?quote:
Aha. Ik ben best goed in bowlen alleen ging het gisteravond niet zo goed als normaal. Vorige keer aan het eind 3 strikes gegooid.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hierze heeft bij mij in de klas gezeten.
[[url=http://img266.imageshack.us/img266/2832/daisylijktopijsmeis5sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Ja, maar als je niet gaat krijg je vervangende opdrachten en een werkstuk voor het huiswerk mee, kan je daar lekker aan gaan zittenquote:Op zondag 4 september 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1 nachtje ?kan je net zogoed thuis blijven
Ik 5.quote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aha. Ik ben best goed in bowlen alleen ging het gisteravond niet zo goed als normaal. Vorige keer aan het eind 3 strikes gegooid.
Vooral op die nieuwe foto lijkt ze op jouw, trouwens we noemden haar muisquote:
Ik heb ook wel zo mijn ups and downsquote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aha. Ik ben best goed in bowlen alleen ging het gisteravond niet zo goed als normaal. Vorige keer aan het eind 3 strikes gegooid.
Die bijnaam heb ik nog nietquote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vooral op die nieuwe foto lijkt ze op jouw, trouwens we noemden haar muis
Ik kan absoluut niet bowlenquote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had ik met vrienden gedaan tijdens een examenfeestquote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef taart het volgende:
Ik heb voor de 2e keer op rij zaterdagnacht calimero gekeken![]()
's nachts is het 10x leuker he?quote:Op zondag 4 september 2005 16:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Had ik met vrienden gedaan tijdens een examenfeest!
Doeiquote:Op zondag 4 september 2005 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga weer weg tot morge n
Zuuperdtquote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
En ik heb niet eens een blauwtje opgelopen of iets dergelijks dus dat kan niet de reden zijn dat ik zo slecht gooide gister.
nerdquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja we hadden het toch over wiskunde
Dat was welk niveau? Havo, Mavo?quote:
Ooo... okiquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja we hadden het toch over wiskunde
Hmhm, 's nachts, met een biertje in je hand Calimero kijkenquote:
havo.quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was welk niveau? Havo, Mavo?
quote:Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
havo.
er waren maar 4 mensen in mijn jaar met een voldoende
Kutvak, ik heb het ook onvoldoende afgesloten. A12 dan he? Jij alleen A1?quote:Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
havo.
En dan een 10 halen? Hoe flik je dat nou weer?quote:Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
havo.
Nee a1+2quote:Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kutvak, ik heb het ook onvoldoende afgesloten. A12 dan he? Jij alleen A1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |