Dit is het resultaat van een weekend veel te veel bier en veel te weinig eten... Dus niet de ideale manier om af te vallenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:58 schreef Levitation het volgende:
Zucht, Sjeen hoe doe jij dat toch? Je gaat zo hard! Ik sta al weer een week of 2 stil... Ondanks dat ik veel sport gaat het zo ontzettend langzaam... zou zo graag onder de 90kg zakken.
IlseV: gewoon volhouden, het komt goed... iedereen heeft ups-en-downs. Als je door gaat komt 't allemaal goed. Ik ga nu ook helemaal niet snel en soms kom ik weer een kilootje aan... het gaat er wel weer af, maar soms vind ik het wel echt hard werken.
Dat is dus positiefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Cutie het volgende:
tvp!
Nog geen update hier.
Ben nog steeds op hetzelfde gewicht, zelfs na een weekend lowlands.
Ik heb het ooit met een kennis-van-een-kennis (is huisarts) hier over gehad, nav die jongen die zich met 6 liter water in coma had gedronken... (tja, je moet toch ergens over praten als je met bijna-vreemden bij elkaar aan tafel zit met een bruiloft)Het drinken van grote hoeveelheden water is heel slecht voor je natrium (zout) huishouding. Het evenwicht in je lichaam wordt verstoord waardoor je uiteindelijk zelfs kan uitdrogen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo
ik doe nog steeds verwoede pogingen om nog wat extra kwijt te raken.
maar de laatste tijd lukt het me niet echt..
ik blijf al tijden hangen op de 12 kilo, waar ik uiteraard trots op ben.
maar nu het volgende;
ik drink ontzettend veel, en dan vnl. water.
nu weet ik dat water drinken goed voor je is, maar teveel kan slecht zijn..
ik denk dat ik niet overdrijf als ik zo aan de 2,5 liter per dag kom, misschien wel 3, op een goeie dag.
Volgens mij mis je wat vitaminen. Tenminste als ik naar mn eigen ervaringen kijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een vraagje, eet ik te weinig? Ik dacht dat ik wel genoeg at, maar de laatste tijd ben ik wat slapjes.
- ontbijt: grote bak (300ml) magere yoghurt met muesli
- tussendoor: 1 st. fruit (meestal sinaasappel)
- lunch: 3 boterhammen met sandwichspread
- tussendoor: 1a2 st. fruit (meestal sinaasappel oid)
- avondeten: meestal iets van groente met rijst óf met vlees (klein stukje).
Avondeten probeer ik opzettelijk zo min mogelijk kcal binnen te krijgen omdat ik 's avonds meestal niet zo heel veel doe (lees: niet langdurig fietsen ofzo). Daarna eet ik niets meer.
Ik geloof dat bovenstaande in totaal zo'n 1200-1600 kcal is (afhankelijk van 1 of 2 stuks fruit, wel of geen vlees bij het eten, soms een mager toetje enz.).
Sommige dagen heb ik nergens last van, maar de afgelopen week ben ik al de hele tijd duizelig en heb ik "honger" (kan bij mij van alles zijn... waaronder echt honger). Ik durf eigenlijk niet veel meer te eten, bang dat ik dan weer in m'n oude patroon verval...
Ik slik iedere morgen een multivitamine tablet... volgens de eetmeter (vh voedingscentrum) krijg ik genoeg vitamines binnen, behalve foliumzuur (maarja, ben niet zwanger en hoop dat ook nog niet te worden) en selenium (geen idee waar dat nuttig voor is).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Volgens mij mis je wat vitaminen. Tenminste als ik naar mn eigen ervaringen kijk.
Bij elke drogist kan je vitaminen bruis tabletten halen. Die los je op in water. De calorieën hier in zijn volgens mij nog onder de 1 dus is goed te doen.
Ben zelf 2x flauw gevallen door het lijnen dus ik nam het zekere voor het onzekere en nam er 4 per dag. Op vaste tijdstippen uiteraard![]()
Wat ik ook handig vond (eigenlijk nog steeds) is inderdaad je "hersens bedriegen dat je eet" dmv een kauwgompje of gewoon droge cream crackers te nemen (15cal p.st.). Dan zijn je kaken ook bezig. Beetje gelijk aan stoppen met roken, "maar wat doe ik dan met mn handen" idee![]()
Je zou ook es wat kunnen afwisselen met je broodbeleg en het fruit wat je tussen door eet. Bijv. slankiekaas, sandwichspread, appelstroop o.i.d. scheelt in het honger gevoel.
(ik spreek hier natuurlijk alleen maar uit eigen ervaringen. Misschien heb je het al geprobeert, mijn excuses dan hiervoor)
Hihi, om 17.00 uur heb ik meestal echt gierende honger, dan fiets ik snel naar huis om zsm te kunnen koken en eten. Meestal tegen de tijd dat ik aan tafel zit ben ik over die honger heen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Pandorah het volgende:
Levitation: Je hebt een aardig eetpatroon, komt zo'n beetje overeen wat ik op een werkdag eet. Op welk moment van de dag heb je die honger dan? En hoe voelt die honger dan aan? Soms heb je hersenhonger en dat kan je oplossen dmv een kauwgompje nemen of wat water / kruidenthee te drinken. Ik ken het wel want ik heb een tijdje zo rond 1700 last van op werkdagen. Ik eet dan een klein bakje optimel yoghurt.
Een extra boterham meenemen betekend bij mij eigenlijk altijd dat ik die meteen met de rest mee op eet... bewaren is niet mijn sterkste kant.quote:Andere tips:
- misschien een boterham in de middag beleggen met 30+ kaas / magere vleeswaren voor de variatie?
- in de avond bij trek: worteltjes, komkommer ed eten. Of neem een stukje ontbijtkoek van 60 kcal.
Hoe goed in de gaten wat je eet wanneer je die duizeligheden krijgt wellicht kan je het dan verklaren (dmv een eetdagboekje).
Niemand heeft ooit gezegt dan lijnen makkelijk zou zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slik iedere morgen een multivitamine tablet... volgens de eetmeter (vh voedingscentrum) krijg ik genoeg vitamines binnen, behalve foliumzuur (maarja, ben niet zwanger en hoop dat ook nog niet te worden) en selenium (geen idee waar dat nuttig voor is).
Kauwgom eet ik eigenlijk nooit, geen idee waarom niet eigenlijk... voel me een beetje eenals ik zo zit te malen.
![]()
Afwisseling in broodbeleg, tja zou kunnen. Moet wel zeggen dat ik 3 soorten sandwichspread heb staan en het vooral eet omdat ik 't lekker vind... (tja, gekke mensen moeten er ook zijn).
Nu noem ik al snel iets "honger", moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet goed weet wanneer het wel of geen honger is. Vaak heb ik last van m'n maag en ga ik daardoor ook eten. De laatste dagen ben ik vooral heel slappies en als ik eet is dat -heel even- weg. Als ik me zo voel vind ik lijnen zo ontzettend moeilijk.Normaal vreet ik me helemaal klem als ik me zo voel...
![]()
O, sorry dat ik verkeerd overkwam, maar ik doelde niet op een extra boterham maar op die drie boterhammen als lunchquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een extra boterham meenemen betekend bij mij eigenlijk altijd dat ik die meteen met de rest mee op eet... bewaren is niet mijn sterkste kant.
Ik geloof dat hij de diëtist alleen nuttig vond bij ziekten waar een dieet bij hoort (als je te horen krijgt dat je kind phenylketonurie heeft weet jij vast niet wat voor een dieet je moet geven), voor afvallen was een diëtist volkomen nutteloos. Er zit ook wel wat in. IIk ben nog nooit een onderzoek tegen gekomen waarin stond dat mensen met een dietist beter afvielen dan mensen zonder dietist. Wel dat mensen met een groepje mensen/lotgenoten beter afvielen dan zonder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
Waar is een dieetist dan wel goed voor Isa?
Klopt wel denk ik, we worden al jaren langs alle kanten doodgeslagen met de juiste voedings- en bewegingstipsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef Isabeau het volgende:
De huisarts waar ik nu co-schap doe was trouwens van mening dat niemand ooit was afgevallen na een verwijzing naar de diëtiste. Hij vond ze voor overgewicht compleet nutteloos, gaven alleen advies en tips die allemaal ook in boeken of op internet te vinden zijn (of in de Libelle) en waren verder nutteloos.
Hihi, vorig jaar heb ik een aantal maanden bij een dietiste gelopen... ik viel toen amper af. Nu ik het zelf doe gaat 't stukken beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij de diëtist alleen nuttig vond bij ziekten waar een dieet bij hoort (als je te horen krijgt dat je kind phenylketonurie heeft weet jij vast niet wat voor een dieet je moet geven), voor afvallen was een diëtist volkomen nutteloos. Er zit ook wel wat in. IIk ben nog nooit een onderzoek tegen gekomen waarin stond dat mensen met een dietist beter afvielen dan mensen zonder dietist. Wel dat mensen met een groepje mensen/lotgenoten beter afvielen dan zonder.
Leuke vakantie gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef Miss_S het volgende:
ik ben net weer thuis van vakantie
zal ik zondag de lijst met updates plaatsen?
Je hebt al heel wat bereiktquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Cutie het volgende:
Toen ik het bijpassende BMI van dit gewicht berekende kwam ik op 21,2 uit! Is dit wel realistisch? Op zich moet het toch al prima zijn als mijn BMI rond de 23/24 zit? Dan zou mijn streefgewicht op 82 kilo zitten. Wat vinden jullie?
Je BMI mag tussen de 20 en 25 zitten om een gezond gewicht te zijn. En voor de rest: tja, wat is realistisch?! Het gaat erom hoe je je voelt en hoe je in je vel zit. Bij sommigen is dat dus eerder dan bij anderen, dus dat zul je toch voor jezelf uit moeten maken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Cutie het volgende:
Verder zou ik graag nog advies van jullie allemaal willen hebben.
Vorig jaar woog ik bijna 110 kilo. Toen was ik dus veel te zwaar. Nu weeg ik ongeveer 91 kilo.
Mijn streefgewicht heb ik gezet op 75 kilo. Toen ik het bijpassende BMI van dit gewicht berekende kwam ik op 21,2 uit! Is dit wel realistisch? Op zich moet het toch al prima zijn als mijn BMI rond de 23/24 zit? Dan zou mijn streefgewicht op 82 kilo zitten. Wat vinden jullie?
Ahhhh, wat flauwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Maeghan het volgende:
Maeghan is op vakantie geweest, en gaat voorlopig lekker niet zeggen hoe veel ze weegt =P
Ik was ook weer een paar kilo aangekomon Sjeen, gewoon door veel te veel te snacken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Uhm... effe geen update van mij deze week![]()
Dat is het nou net: ik ben niets bijgekomen!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
En Droeke, gewoon volhouden hoor!Kilo's die er snel aan zitten gaan er ook altijd snel weer af!
Geweldig!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef Droeke het volgende:
[..]
Dat is het nou net: ik ben niets bijgekomen!!!![]()
En dat terwijl ik daar er niet zo heel erg op gelet heb (weet je wel, flesje wijn bij het eten... iedere avond frietjes....)
Heb vorige week schandalig veel fastfood gehad, en had dus ook al twee weken niet meer gerend. Was maar vier ons zwaarder vandaag als vorige week, dus dat zou volgende week weer goed moeten zitten... Effe flesje watern pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik was ook weer een paar kilo aangekomon Sjeen, gewoon door veel te veel te snacken.
Je hebt met dit weer 1 voordeel, het is helemaal niet vervelend om liters koud water te drinken en om bakken met sla te eten.
Hahaha, ja vanaf nu moet ik wel weer goed gaan sporten en zo. Lekker weer mijn oude eetpatroon oppakken, want ik heb wel groente en fruit heel erg gemist. Vooral het verse fruit (daar doen ze heel veel met ingeblikt fruit en dat 'lust' ik niet zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geweldig!!!!Wat goed!
En als je dan nu gezonder gaat eten enzo, dan ga je onwijs afvallen!![]()
of draaf ik nu te veel door??
Zeg, wil je nu dan wel even ophouden over kaassoufléesquote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Faat het volgende:
Ohw wat een geweldige pagina, super!! Die ga ik de komende tijd eens even een beetje uitspitten
Kaassouflé trouwens nog niet kunnen vinden in de calorie-tabellen. Wel vreemd, staat zeker op
de verboden lijst ofzo![]()
Lijnende mensen eten geen kaassouflées Faat![]()
Ow, maar je hoeft niet met gewicht enzo erbij... Maakt het overigens wel leuker, dan kun je je positieve updates doorgeven en krijg je knuffels als het eens wat minder gaat...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Faat het volgende:
Sorry
Zeg, wat bespreken jullie hier allemaal in dit topic eigenlijk? Moeilijke momenten? Steun voor elkaar?
Ik zie in de openingspost alle gewichten staan van iedereen, zo'n heldin ben ik niet dat ik dat durf
te posten eigenlijk. Ik wil nog wel het eea bijlezen, maar 67 topics is ook wel weer wat veel![]()
Hai daarquote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Levitation het volgende:
Hoi Faat,
Welkom! Hoe is het met je maag? Gaat 't eten weer goed? (sorry, ik lurk ook een beetje bij 't topic over Scopinaro)
Ik kreeg laats de tip van iemand om eiwitten op te kloppen en die in bolletjes op een bakplaat tequote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Levitation het volgende:
Over Redband: snoep bestaat vooral uit gelatine en suiker... ik denk wel dat 't allemaal ongeveer het zelfde zal zijn. Light Redband ken ik eigenlijk niet, maar kan me voorstellen dat er minder suiker en meer zoetstoffen bevat en daardoor minder kcal.
Bij ernstige zoete trek, tja wat doe ik dan... als ik op m'n werk zit kan ik me aardig beheersen. Thuis is moeilijker. Afleiding helpt goed of beperkt snoepen... ipv een pak koekjes ga ik nu met 1 koekje op de bank zitten en eet 't langzaam. Zorg dat je niet te veel voor het grijpen hebt liggen.
Lekker zoet fruit zoals aardbeien (jummie!) zijn ook een goede vervanging van snoepies.
Eerlijk is eerlijk... het is gewoon moeilijk...Merk wel dat ik ook gewoon heb moeten wennen aan niet snoepen, niet meer automatisch naar eten grijpen. Kwestie van jezelf trainen... en ook dat valt niet (altijd) mee.
Op zich zegt het al genoeg dat ik het wel kan vinden ik ben net zo braafquote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Faat het volgende:
Kaassouflé trouwens nog niet kunnen vinden in de calorie-tabellen. Wel vreemd, staat zeker op
de verboden lijst ofzo![]()
Lijnende mensen eten geen kaassouflées Faat![]()
Hoi Faat, welkom! Volgens mij heb je inmiddels al aardig door waar we over praten want je post al lekker mee! Goed dat je al vier kilo kwijt bent, hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Faat het volgende:
Sorry
Zeg, wat bespreken jullie hier allemaal in dit topic eigenlijk? Moeilijke momenten? Steun voor elkaar?
Ik zie in de openingspost alle gewichten staan van iedereen, zo'n heldin ben ik niet dat ik dat durf
te posten eigenlijk. Ik wil nog wel het eea bijlezen, maar 67 topics is ook wel weer wat veel![]()
Als het onbereid al goed is voor 115 dan vrees ik dat zo'n ding lekker gefriteerd goed is voor nogquote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Op zich zegt het al genoeg dat ik het wel kan vinden ik ben net zo braaf, onbereid 115 KCal en 4 gr. vet.
Waar zit je op Sjeen?quote:
He das beterz ik vind het nog goed vol te houden ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef Faat het volgende:
Hoi Foetre
Je dieet is bijna exaxt volgens het standaardboekje van de dietist, echt supergoed gewoon![]()
En met zoveel sporten ben je in no-time op je streefgewicht. Alhoewel het een klein beetje van
die ene dag met biertjes en snacks afhangt natuurlijk
Drie biertjes en 2 bitterballen is wat anders dan een krat bier, 5 frikandellen en 6 kroketten
Mijn regeltjequote:
Ja maar ik vindt achterham en appels zo lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef Faat het volgende:
Ik denk dat de enige opmerking van een dietist zou kunnen zijn dat je in fruit en vleeswaar
iets meer mag variëren
Dat eten is ni zo probleem want heb geen hongergevoel en volgens www.caloriechecker.nl zit ik elke dag +- op de 1900 calorieen.Maar dat sporten deed ik tot 2 jaar geleden op dit ritme maar als je me vetrollen ziet weet je wel zeker dat ik wat te zwaar ben!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef Spyder het volgende:
Foetre mij lijkt dat je erg weinig eet als je 6 dagen in de week iets aan sport doet! Ik weet niet hoe gespierd je bent, want een te hoog BMI hoeft niet te betekenen dat je ook echt te zwaar bent.
Maar 1900 kcal is niet veel voor een man van 24 en als je sport ligt je verbruik nog veel hoger (ik verbrand al 900 kcal wanneer ik ga hardlopen bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef foetre het volgende:
Dat eten is ni zo probleem want heb geen hongergevoel en volgens www.caloriechecker.nl zit ik elke dag +- op de 1900 calorieen.Maar dat sporten deed ik tot 2 jaar geleden op dit ritme maar als je me vetrollen ziet weet je wel zeker dat ik wat te zwaar ben!
Ohw moet je dat zo posten, aha thanks ook weer duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Mijn regeltjeMaar nu zag ik dat de regel in de openigspost nog niet ge-update was, dus voor Sjeen toch nog een update deze week...
Oud
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag >85 kg wegen -16,4
Nieuw
Sjeen (1m70) (30,4) was 105 kg, weegt nu 87,8 kg en wil graag >85 kg wegen -17,2
Het is toch de bedoeling om af te vallen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef Spyder het volgende:
Maar 1900 kcal is niet veel voor een man van 24 en als je sport ligt je verbruik nog veel hoger (ik verbrand al 900 kcal wanneer ik ga hardlopen bijvoorbeeld).
Dan is 1900 voor een man volgens mij primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Faat het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om af te vallen?![]()
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:13 schreef Plonky het volgende:
Ik zit nog rond de 85kg voor 3 weken al. Maar ik ben er blij mee.
Vandaag tijdens registratie op universiteit kreeg ik een paar opmerkingen over hoe goed ik er uit zag. Ik blijf vooral lekker doorgaan.
Vis is eigenlijk altijd wel goed, zolang het maar niet de gefrituurde dingen zijn zoals kibbeling en lekkerbekjes. Vis zit nl vol met gezonde vetten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef foetre het volgende:
Zolang 1900 calorieen goed gaat blijf ik er lekker aan .Voel me niet zwak ziek of misselijk.
Geen hoofdpijn en duizeligheid dus volgens mij kan het best.
Maar hoe zit het met vis eten zijn er nog bepaalde vissen die je niet moet eten qua vet etc?
of wat juist wel?
Same here...quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:39 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl geeft even geen update meer omdat er niks verandert. Zodra er iets bij of af gaat, verander ik mijn regeltje wel weer.
Jazekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leuk is dat heHad ik ook op volleybaltraining...
ongeveer 8 tot 10 punten van mijn dagtotaal waren ook besteed aan koekjes kan ik je zeggen.. maar dat maakt niet zoveel uit , ik viel ondanks dat nog keihard af en weightwatchers is goed vol te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef ThAzOnE het volgende:
hmm ik ga stoppen met de weight watchers. Ik ben geneigd om al mijn punten steeds op te maken aan vette ongezonde dingen. Vanaf maandag begin ik met het dieet van www.vetvrij.com . Mijn collega's doen het ook en 1 daarvan is in ongeveer 2 maanden al bijna 15 kg kwijt. Een uitdaging wordt het
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef Plonky het volgende:
Buikje wordt alleen maar weg gehaald door CV training (buik zit vet, dus je moet vet verbranden).
En over the situps.... als je omhoog komt moet INADEMEN (niet uitademen)... omdat je anders een bollere buik krijgt, heb ik begrepen.
in sport loopt een bodybuilding/fitness topic, vraag daar eens! daar zitten de expertsquote:Op zondag 4 september 2005 22:01 schreef flipm0de het volgende:
wat voor oefeningen kan je het beste doen? Hoe kan je de verschillende oefeningen het beste indelen?
nu doe ik gewoon 3x25/30 Crunches voor de bovenste buikspieren http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
Dat klinkt heel bekend ja. Ik ben al wel zover dat ik minimaal 1 pak bar le duc per dag drink, maar van het snoep afblijven enzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Plonky het volgende:
Tuurlijk is dat reeel. Maar, je moet zelf de touwtjes in de hand nemen.
Je kan calorien gaan tellen (dat deed/doe ik).. maar ik heb vrijwel nooit honger gehad... alleen maar trek in snoep en chips, enz.
ik zuip 2 van die pakken per dag, omgerekend naar normaal water... waarom pak je niet gewoon aan t begin van de dag een spafles met kraanwater, en zorg je ervoor dat ie aan t eind van de dag op is?quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekend ja. Ik ben al wel zover dat ik minimaal 1 pak bar le duc per dag drink, maar van het snoep afblijven enzoEn ze maken het ook zo makkelijk op mijn werk
![]()
Jajaquote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef Plonky het volgende:
Oh, nu net gevraagd aan iemand die bij me was... het is dus uitademen met omhoog gaan... maar vooral je buik in trekken.
Ooops. Iedereen maakt fouten
*edit z'n fouten*
Half uur is te weinig. Dan is je lijf net op gang om het vet te verbranden. Ga dan een uur en een dag niet...quote:Op zondag 4 september 2005 14:59 schreef flipm0de het volgende:
ok thx, kom net vd crosstrainer af, heb het een half uur omdag er goeie muziek langskwam. Zal ik dit elke dag doen of gewoon om de dag. Heb morgen wel spierpijn denk ik.
Kom me dan maar in elkaar slaanquote:Op maandag 5 september 2005 10:06 schreef Faat het volgende:
[..]
Jaja
Je weet dat op het geven van valse informatie in dit topic straf staat?![]()
Maar wat is dan beter? In 1 training bijv. half uur cardio en half uur buikspieroefeningen of is het beter om bijvoorbeeld de ene dag een uur te cardio-en en de volgende dag een uur spierversterkend te doen?quote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien ter overvloede: plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Dus als je een pens hebt, zul je moeten hardlopen / crosstrainen / roeien (fietsen is GEEN snelle calorieverbrander) in combinatie met je buikspieroefeningen. Alleen buikspieroefeningen zonder de cardio, is weinig resultaat
Pasta met rode saus, salades, rijst met kip en groente in de wok, gevulde paprika's, maar ook gewoon AGV, zoals schnitzel met boontjes en krieltjesquote:Op maandag 5 september 2005 16:25 schreef Cutie het volgende:
Droeke, ik denk dat een combinatie het beste is. Sowieso is het voor spierversterking beter als je tussen dezelfde oefeningen 24 uur rust houdt.
Ikzelf zit met het volgende probleem....Wat is nou precies een gezonde avondmaaltijd?
Wat eten jullie zoal 's avonds? Ik hoef geen hele recepten, maar ben op zoek naar ideetjes.
wat een onzin over fietsenquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien ter overvloede: plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Dus als je een pens hebt, zul je moeten hardlopen / crosstrainen / roeien (fietsen is GEEN snelle calorieverbrander) in combinatie met je buikspieroefeningen. Alleen buikspieroefeningen zonder de cardio, is weinig resultaat
hmm ok, de spierpijn heb ik eigenlijk ook helemaal niet. Kan dus wel langer dan de vorige keer.quote:Op maandag 5 september 2005 13:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Half uur is te weinig. Dan is je lijf net op gang om het vet te verbranden. Ga dan een uur en een dag niet...
De beter je conditie, de makkelijker dat het is om een half uurtje te gaan rennen, en dus de makkelijker dat het is om wat af te vallen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:44 schreef Pandorah het volgende:
Als je tot het uiterste wilt gaan, dat kan best maar da's meer bedoeld voor je conditie maar niet om af te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |