Maar 1900 kcal is niet veel voor een man van 24 en als je sport ligt je verbruik nog veel hoger (ik verbrand al 900 kcal wanneer ik ga hardlopen bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef foetre het volgende:
Dat eten is ni zo probleem want heb geen hongergevoel en volgens www.caloriechecker.nl zit ik elke dag +- op de 1900 calorieen.Maar dat sporten deed ik tot 2 jaar geleden op dit ritme maar als je me vetrollen ziet weet je wel zeker dat ik wat te zwaar ben!
Ohw moet je dat zo posten, aha thanks ook weer duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Mijn regeltjeMaar nu zag ik dat de regel in de openigspost nog niet ge-update was, dus voor Sjeen toch nog een update deze week...
Oud
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag >85 kg wegen -16,4
Nieuw
Sjeen (1m70) (30,4) was 105 kg, weegt nu 87,8 kg en wil graag >85 kg wegen -17,2
Het is toch de bedoeling om af te vallen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef Spyder het volgende:
Maar 1900 kcal is niet veel voor een man van 24 en als je sport ligt je verbruik nog veel hoger (ik verbrand al 900 kcal wanneer ik ga hardlopen bijvoorbeeld).
Dan is 1900 voor een man volgens mij primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Faat het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om af te vallen?![]()
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:13 schreef Plonky het volgende:
Ik zit nog rond de 85kg voor 3 weken al. Maar ik ben er blij mee.
Vandaag tijdens registratie op universiteit kreeg ik een paar opmerkingen over hoe goed ik er uit zag. Ik blijf vooral lekker doorgaan.
Vis is eigenlijk altijd wel goed, zolang het maar niet de gefrituurde dingen zijn zoals kibbeling en lekkerbekjes. Vis zit nl vol met gezonde vetten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef foetre het volgende:
Zolang 1900 calorieen goed gaat blijf ik er lekker aan .Voel me niet zwak ziek of misselijk.
Geen hoofdpijn en duizeligheid dus volgens mij kan het best.
Maar hoe zit het met vis eten zijn er nog bepaalde vissen die je niet moet eten qua vet etc?
of wat juist wel?
Same here...quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:39 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl geeft even geen update meer omdat er niks verandert. Zodra er iets bij of af gaat, verander ik mijn regeltje wel weer.
Jazekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leuk is dat heHad ik ook op volleybaltraining...
ongeveer 8 tot 10 punten van mijn dagtotaal waren ook besteed aan koekjes kan ik je zeggen.. maar dat maakt niet zoveel uit , ik viel ondanks dat nog keihard af en weightwatchers is goed vol te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef ThAzOnE het volgende:
hmm ik ga stoppen met de weight watchers. Ik ben geneigd om al mijn punten steeds op te maken aan vette ongezonde dingen. Vanaf maandag begin ik met het dieet van www.vetvrij.com . Mijn collega's doen het ook en 1 daarvan is in ongeveer 2 maanden al bijna 15 kg kwijt. Een uitdaging wordt het
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef Plonky het volgende:
Buikje wordt alleen maar weg gehaald door CV training (buik zit vet, dus je moet vet verbranden).
En over the situps.... als je omhoog komt moet INADEMEN (niet uitademen)... omdat je anders een bollere buik krijgt, heb ik begrepen.
in sport loopt een bodybuilding/fitness topic, vraag daar eens! daar zitten de expertsquote:Op zondag 4 september 2005 22:01 schreef flipm0de het volgende:
wat voor oefeningen kan je het beste doen? Hoe kan je de verschillende oefeningen het beste indelen?
nu doe ik gewoon 3x25/30 Crunches voor de bovenste buikspieren http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
Dat klinkt heel bekend ja. Ik ben al wel zover dat ik minimaal 1 pak bar le duc per dag drink, maar van het snoep afblijven enzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Plonky het volgende:
Tuurlijk is dat reeel. Maar, je moet zelf de touwtjes in de hand nemen.
Je kan calorien gaan tellen (dat deed/doe ik).. maar ik heb vrijwel nooit honger gehad... alleen maar trek in snoep en chips, enz.
ik zuip 2 van die pakken per dag, omgerekend naar normaal water... waarom pak je niet gewoon aan t begin van de dag een spafles met kraanwater, en zorg je ervoor dat ie aan t eind van de dag op is?quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekend ja. Ik ben al wel zover dat ik minimaal 1 pak bar le duc per dag drink, maar van het snoep afblijven enzoEn ze maken het ook zo makkelijk op mijn werk
![]()
Jajaquote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef Plonky het volgende:
Oh, nu net gevraagd aan iemand die bij me was... het is dus uitademen met omhoog gaan... maar vooral je buik in trekken.
Ooops. Iedereen maakt fouten
*edit z'n fouten*
Half uur is te weinig. Dan is je lijf net op gang om het vet te verbranden. Ga dan een uur en een dag niet...quote:Op zondag 4 september 2005 14:59 schreef flipm0de het volgende:
ok thx, kom net vd crosstrainer af, heb het een half uur omdag er goeie muziek langskwam. Zal ik dit elke dag doen of gewoon om de dag. Heb morgen wel spierpijn denk ik.
Kom me dan maar in elkaar slaanquote:Op maandag 5 september 2005 10:06 schreef Faat het volgende:
[..]
Jaja
Je weet dat op het geven van valse informatie in dit topic straf staat?![]()
Maar wat is dan beter? In 1 training bijv. half uur cardio en half uur buikspieroefeningen of is het beter om bijvoorbeeld de ene dag een uur te cardio-en en de volgende dag een uur spierversterkend te doen?quote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien ter overvloede: plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Dus als je een pens hebt, zul je moeten hardlopen / crosstrainen / roeien (fietsen is GEEN snelle calorieverbrander) in combinatie met je buikspieroefeningen. Alleen buikspieroefeningen zonder de cardio, is weinig resultaat
Pasta met rode saus, salades, rijst met kip en groente in de wok, gevulde paprika's, maar ook gewoon AGV, zoals schnitzel met boontjes en krieltjesquote:Op maandag 5 september 2005 16:25 schreef Cutie het volgende:
Droeke, ik denk dat een combinatie het beste is. Sowieso is het voor spierversterking beter als je tussen dezelfde oefeningen 24 uur rust houdt.
Ikzelf zit met het volgende probleem....Wat is nou precies een gezonde avondmaaltijd?
Wat eten jullie zoal 's avonds? Ik hoef geen hele recepten, maar ben op zoek naar ideetjes.
wat een onzin over fietsenquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien ter overvloede: plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Dus als je een pens hebt, zul je moeten hardlopen / crosstrainen / roeien (fietsen is GEEN snelle calorieverbrander) in combinatie met je buikspieroefeningen. Alleen buikspieroefeningen zonder de cardio, is weinig resultaat
hmm ok, de spierpijn heb ik eigenlijk ook helemaal niet. Kan dus wel langer dan de vorige keer.quote:Op maandag 5 september 2005 13:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Half uur is te weinig. Dan is je lijf net op gang om het vet te verbranden. Ga dan een uur en een dag niet...
De beter je conditie, de makkelijker dat het is om een half uurtje te gaan rennen, en dus de makkelijker dat het is om wat af te vallen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:44 schreef Pandorah het volgende:
Als je tot het uiterste wilt gaan, dat kan best maar da's meer bedoeld voor je conditie maar niet om af te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |