Klopt wel denk ik, we worden al jaren langs alle kanten doodgeslagen met de juiste voedings- en bewegingstipsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef Isabeau het volgende:
De huisarts waar ik nu co-schap doe was trouwens van mening dat niemand ooit was afgevallen na een verwijzing naar de diëtiste. Hij vond ze voor overgewicht compleet nutteloos, gaven alleen advies en tips die allemaal ook in boeken of op internet te vinden zijn (of in de Libelle) en waren verder nutteloos.
Hihi, vorig jaar heb ik een aantal maanden bij een dietiste gelopen... ik viel toen amper af. Nu ik het zelf doe gaat 't stukken beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij de diëtist alleen nuttig vond bij ziekten waar een dieet bij hoort (als je te horen krijgt dat je kind phenylketonurie heeft weet jij vast niet wat voor een dieet je moet geven), voor afvallen was een diëtist volkomen nutteloos. Er zit ook wel wat in. IIk ben nog nooit een onderzoek tegen gekomen waarin stond dat mensen met een dietist beter afvielen dan mensen zonder dietist. Wel dat mensen met een groepje mensen/lotgenoten beter afvielen dan zonder.
Leuke vakantie gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef Miss_S het volgende:
ik ben net weer thuis van vakantie
zal ik zondag de lijst met updates plaatsen?
Je hebt al heel wat bereiktquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Cutie het volgende:
Toen ik het bijpassende BMI van dit gewicht berekende kwam ik op 21,2 uit! Is dit wel realistisch? Op zich moet het toch al prima zijn als mijn BMI rond de 23/24 zit? Dan zou mijn streefgewicht op 82 kilo zitten. Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |