Of misschien wel de imitatie van Jim Carrey tijdens een editie van de MTV Movie awards een aantal jaar geleden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hier verder...
ik weet trouwens niet of dat plaatje onze Jim is of mr. Val Kilmer
originele plaatjes van jim met baard zijn lastig te vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij is dat Val Kilmer
"the west is the best"quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef thaleia het volgende:
"I am the lizard king. I can do anything"
Goh, wat ben ik blij dat ik dat plaatje nu pas zie en niet gister voordat ik naar bed ging!quote:
quote:
Ik heb nu een plukje, bij gebrek aan Zappa-snorquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een plukje, bij gebrek aan Zappa-snor
Ja hoor die gast had een iq van 149, gooi daar wat LSD bij en zijn gedachten gaan verder dan jij ooit zult komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef bartrid het volgende:
om nog maar te zwijgen over die quasi diepzinnige gedichten van meneer Morrisson.
Welke psycholoog heeft dat vastgesteld?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef d.n3rd het volgende:
[..]
Ja hoor die gast had een iq van 149, gooi daar wat LSD bij en zijn gedachten gaan verder dan jij ooit zult komen.
dr zijn ook bijna geen boeken over de beste man ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef d.n3rd het volgende:
Mja daar kan ik uiteraard geen antwoord op geven, maar ik heb het eens gelezen in een boek over de beste man..
Overschat door wie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef bartrid het volgende:
bah, de doors. Ontzettend overschat om nog maar te zwijgen over die quasi diepzinnige gedichten van meneer Morrisson.
Dat is relatiefquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
overschat is een zeer subjectief begrip.![]()
overschat door de criticiquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overschat door wie?
The Doors was een goede band. Een poeet was Jim ook wel, maar er zijn betere...
Volgens mij is het maar net welke kwalificatie je zelf aan een band/artiest geeft.
Kortom overschat is een zeer subjectief begrip.![]()
Maar de ciritici worden zelf dan ook zwaar overschat, met name door zichzelf.quote:
Ze mogen ook wel een orgeltje hebben, maar niet dat irritante orgeltje. Daar krijg ik moordneigingen van als ik het langer dan 10 minuten moet aanhoren. Een soort nagels over 't schoolbord-geluid vind ik dat ding hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef Cynic het volgende:
Hoe kan je nou the Doors zonder orgeltje hebben?
Da's helemaal niet waar, als je het eerste album kijkt, dan zijn alle nummers 3 minuten ofzo, alleen Light my fire en The End zijn langer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind de Doors wel goed hoor, al zijn de meeste nummers inderdaad wel wat lang als je niet stoned bent.
Klopt, maar dat zijn nou net de nummers die blijven hangen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar, als je het eerste album kijkt, dan zijn alle nummers 3 minuten ofzo, alleen Light my fire en The End zijn langer.
Na één keer te laat komen ben je al niet meer welkom? Ik ben ooit 2x achter elkaar een tandarts-afspraak vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Grobbel het volgende:
Nou, eerste ochtend na Lowlands kreeg toch een vervelende bijsmaak. Had me verslapen (niet zo vreemd na bijna een weekend nagenoeg geen nachtrust gehad te hebben) en miste mijn tandartsafspraak die al twee maanden op deze ochtend om 9:15 stond ingepland. Ik belde meteen op om me te verontschuldigen, maar klaarblijkelijk hoef ik nooit meer terug te komen bij die tandarts.Ach ja. Ik begrijp het aan de ene kant wel, het kost hen geld om me in te plannen en zo, maar de manier waarop ik aan de telefoon werd bejegend had toch wel heel veel weg van die van een tong uitstekende boze kleuter. Van tract hadden ze weinig kaas gegeten, in ieder geval.
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:00 schreef Cynic het volgende:
Moet je niet sowieso betalen voor een gemiste afspraak? Dan maakt het toch ook niet uit voor de tandarts?
Ik heb nog nooit hoeven betalen. En als extra service krijg ik ook dezelfde dag nog een telefoontje van de assistente voor een nieuwe afspraakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.
De Tandarts op de Groenewoudseweg? Dan mag ik ook weleens gaan uitkijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef Grobbel het volgende:
Tja. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik in een studentencomplex woon waar wekelijks nieuwe studenten in trekken, op een steenworp afstand van die tandarts; dus die zal wel iets hebben van 'voor jou 5 anderen'.
Mja, maar als er nog een rekening komt, ga ik nog wel een keertje voor een goed gesprek langs bij die tandarts. De manier waarop ik over de telefoon werd afgepoeierd was in elk geval weinig professioneel, en dan kunnen ze wellicht wel in hun recht staan, zo ga je toch niet met potentiele klanten om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.
Nee, op de Couwenbergstraat, in Hatert. Dus vooralsnog ben je veilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
De Tandarts op de Groenewoudseweg? Dan mag ik ook weleens gaan uitkijken
Mooi zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
Nee, op de Couwenbergstraat, in Hatert. Dus vooralsnog ben je veilig.
Dank! Ik zal vanmiddag eens rondkijken voor alternatieven. Als ik toch een eind moet fietsen, dan kan ik inderdaad net zo goed deze tandarts nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik kan je die praktijk wel aanraden: aardige lui, tv-scherm in het plafond, en 1 ochtend in de week zit daar een kaakchirurg zodat je ook bij verstandskiesperikelen niet naar de Radboud oid hoeft. Voor jou niet echt dichtbij maar je kunt altijd direct na college gaan oid.
Ja, dat was bij mij ook zo, tot de derde keer uiteraardquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven betalen. En als extra service krijg ik ook dezelfde dag nog een telefoontje van de assistente voor een nieuwe afspraak![]()
naast schaamhaarpruiken zullen er vast ook wel schaamhaarbaarden bestaan, wat let je om er eentje te kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef webfreak het volgende:
Hallo Muziek
Geen TVP dit keer, maar een IWOZB (Ik Wil Ook Zo'n Baard)
hehe, zie ook het Iron Maiden topic en het Metalheads Unite topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef Grobbel het volgende:
Grappig mini-drama/politiek steekspel waarbij Iron Maiden op Ozzfest werd bekogeld met eieren e.d. en vervolgens van Sharon Osbourne nog een verbale trap na kreeg.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=40691
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag proberen met Spss te werken...
ik zag iets van ´predictive enterprise´ staan en kan natuurlijk niet nalaten te benadrukken dat in mijn ervaring elke ´enterprise´ van meer dan 1 persoon enkel en alleen door pure chaos omgeven en beheerst wordt. Die alleen exponentieel groter wordt bij een elke persoon die erbij komt. De ware winstverdubbelaar is vervolgens een manager of beleidsmedewerker. A predictive enterprise is zoiets als een vals klinkende John Zorn. Een ijsje dat niet smelt in de zon, een A2 die vrij baan geeft, een Seborik die minder dan goddelijke status heeft (oké, het laatste is een dubieus voorbeeld....)quote:
doe 's niet zo eng!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef dwerg het volgende:
Tering Dino, ik dacht even dat Dromenvanger nu ook dit topic ontdekt had.
Damn, betrapt....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef dwerg het volgende:
Tering Dino, ik dacht even dat Dromenvanger nu ook dit topic ontdekt had.
dacht ik door te gaan freelancen wat meer vrije tijd te hebbenquote:
Dizzyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Cynic het volgende:
Met dat hoofd lijkt-ie echt op Dizzy
[afbeelding]
yeey! dizzy op de spectrum!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Cynic het volgende:
Met dat hoofd lijkt-ie echt op Dizzy
[afbeelding]
Bijna!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Waar gaat de reis dan naar toe, Peaceman?
Schubbenkuttenveen?
quote:
oke thanx!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding] TIP: goed visrestaurant daar in dat steegje bij de oude vissershaven
Wake Up!!! , The Doors zonder orgel alsjeblieft zegquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, the Doors. Als hun nummers nou half zo lang waren en ze dat kutorgeltje er niet bij zouden hebben dan zou ik hun grootste fan zijn.
Een beetje hetzelfde en een beetje anders.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:21 schreef Beathoven het volgende:
Is Wovenhand nog een beetje zoals 16 Horsepower?
Ik vind Jimi Hendrix wel leuk als hij zijn smoel maar houdt, mag dat ook? Oh, en dat pestpokkeorgeltje van de Doors moet dood direct na de poetische pretenties van Morrisonquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:33 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Wake Up!!! , The Doors zonder orgel alsjeblieft zegDat is net zoiets als dat je zegt van ik vind Jimi Hendrix ook wel leuk maar dan wel zonder gitaar!
ben je nou helemaal belatafeld! The doors zonder orgel![]()
![]()
Dan ben ik weer benieuwd naar dat beetje andersquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde en een beetje anders.
* MuadDib genoot zo'n anderhalve week geleden in Paradiso
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:33 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Wake Up!!! , The Doors zonder orgel alsjeblieft zegDat is net zoiets als dat je zegt van ik vind Jimi Hendrix ook wel leuk maar dan wel zonder gitaar!
ben je nou helemaal belatafeld! The doors zonder orgel![]()
![]()
Wat little phony zegt....quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind Jimi Hendrix wel leuk als hij zijn smoel maar houdt, mag dat ook? Oh, en dat pestpokkeorgeltje van de Doors moet dood direct na de poetische pretenties van Morrison.
Ik heb horen zeggen dat er op Lowlands een 90s avond was .. dus je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:05 schreef Zanderrr het volgende:
Hoppa, tijd voor de jaren 90-revival. Kunnen de houthakkersbloezen alweer uit de mottenballen?
Dat was meer een happy hardcore en van die foute euro-house (of hoe dat ook mag heten) avond. Lang leve de aussies en pillen revivalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat er op Lowlands een 90s avond was .. dus je hebt gelijk
De laatste keer dat ik in Nijmegen was, zijn we ook in een kroeg beland waar ze alleen maar jaren '80 muziek draaiden. Toen kwamen we van het concert dat David Bowie gaf in het Goffert-park, met Kim Wilde in het voorprogramma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:43 schreef thaleia het volgende:
Ik dacht dat die in de Randstad zo langzamerhand voorbij was, en dat wij alleen nog voortdurend hier die 80's wave parties hebben omdat Nijmegen altijd achterloopt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Seborik het volgende:
Af en toe is hier een seventies-party waar ze AC/DC hits uit de jaren negentig draaien.
beter van nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ik wil mijn ongezouten mening over Joy Division hier ook weleens geven..
Daar ben ik een beetje bang voor, een verhalen over 'ouwe koeien' tijdschrift ...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef menjo het volgende:
Kan interessant worden, maar ook een soort babyboomers blad met om het nummer een uitgebreid Dylan artikel...
quote:The Clash to reform and tour?
Nearly 23 years since the release of the original group's swan song, Combat Rock, and a scant two years since the death of figurehead Joe Strummer, The Clash are reforming for another go at world domination. When guitarist Mick Jones walked away in late 1982, he knew it wasn't forever.
" I was talking to Paul just the other day, and we were saying how The Clash really defined us as people, not to just the world, but to ourselves as well. I thought we had proven all we had to prove, but when you look at how Joe really kept pushing that rock up the hill, it was really naïve for us to think we could ever stop."
Unofficially dubbed the Lightning Strikes (Not Once But Twice) Tour, The Clash will reform with Rancid front man Tim Armstrong for a series of dates through the United States, Canada, and concluding in the United Kingdom. No details as to when and where it will start, though Jones hinted, "I'd really like to visit New York City again."
Bay area punkers Rancid have been Clash fans for years, and have often seemed to embody the sound and spirit of The Clash. Armstrong's Hellcat label has included Strummer's Mescaleros on many of its budget priced compilations, though Armstrong is reticent to dub Rancid a "Clash tribute".
" There was one historical period when the Clash happened," quipped Armstrong, "and another where Green Day, Rancid, and the Offspring happened. And the people who think we're just copying the old stuff are the guys driving fuckin' BMWs with anarchy stickers on the bumpers."
Armstrong admits, though, that it is a "deep honor" to front the reformed Clash, and pledges to sport Strummer's classic mohawk when the tour gets underway.
"These are the songs I grew up with, and I plan to be as faithful to the spirit of my friend Joe as I can. I think Clash fans will be surprised. We rehearsed "London Calling" the other day, and it was f**cking amazing."
While no details have been released, Mick Jones believes the tour should commence sometime around Christmas 2005, wrapping up in the U.K. by next Spring. No comment was made about any future recording. "We'll cross that bridge when we come to it", Jones cryptically advised.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Z het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje bang voor, een verhalen over 'ouwe koeien' tijdschrift ...
Hier staat wat meer over de richting.quote:AMSTERDAM - Uitgeverij Nieuw Amsterdam, dat al Hollands Maandblad en Hard Gras uitgeeft en binnenkort ook Propria Cures, komt met een vierde tijdschrifttitel, een nieuwe: WAHWAH, literair tijdschrift over popmuziek.
Aan het eind van de vorige eeuw was er toch al zo'n tijdschrift? Payola, van uitgeverij Bert Bakker. En dat is toch heel snel ter ziele gegaan? ''Ja,'' zegt redacteur Jasper Henderson van Nieuw Amsterdam en WAHWAH, ''maar dat wil niet zeggen dat het een verkeerd idee is. Het was een prachtig tijdschrift, maar er werd weinig ruchtbaarheid aan gegeven. Als ze een nieuw nummer uitbrachten, kwam je er alleen bij toeval achter. Toen ik van het plan van Jan Kuitenbrouwer en Thomas Verbogt voor dit tijdschrift hoorde, vond ik het fantastisch. Ook Derk Sauer was enthousiast.'' Sauer, de eigenaar van de uitgeverij, is een verklaard liefhebber van popmuziek.
Het nieuwe blad moet niet alleen gaan over de favoriete bands van de veertigers en vijftigers die in Payola schreven, maar ook een jongere generatie aanspreken. Dus niet alleen Dylan, The Beatles, Neil Young en Springsteen. Kuitenbrouwer en Verbogt zijn dan wel in de vijftig, maar Henderson en de vierde redacteur Peter Buwalda zijn dertigers. Henderson: ''Ook de nieuwe vormen van muziek moeten aan bod komen. Waarom is Tiësto zo'n fenomeen? Dat is fascinerend. Ik zou ook het definitieve verhaal over Bløf willen lezen; daar is dan twintig bladzijden ruimte voor. En ik zou aandacht willen voor de nieuwe bands waar het label Excelsior steeds weer mee komt.''
Thomas Verbogt, die ook in Payola schreef, heeft eerst met Kuitenbrouwer gebrainstormd over de vraag of je een blad met zo'n onderwerp jaren kunt volhouden. Verbogt: ''Er zijn zoveel thema's! Het is een mer à boire. Journalistieke stukken, reportages, literaire verhalen en poëzie. En niet alleen over de rock van vroeger en nu - ook de Nederlandse - maar ook over jazz of chansons. Ik bedoel, als je over De Dijk schrijft, kom je ook uit bij Brel. Maar zo'n blad moet de kans krijgen om te groeien. En die krijgen we. Ik zie het zonnig in.''
Het eerste nummer van het kwartaalblad WAHWAH komt februari volgend jaar uit.
als je zit te wachten op 20 pagina's over blofquote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef Z het volgende:
Klinkt goed.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Literair betekend toch dat ze simpele dingen proberen te vertellen in zo lang mogelijke zinnen met zo veel mogelijk moeilijke en interessant klinkende woorden, vaak in een niet geheel logische volgorde?
Ik lees de oor vaak voor de reviewtjes .. en dan kijk ik niet naar het waardeoordeel maar alleen met welke bands ze vergelijken.. zo kom je soms nog eens wat leuks tegen.. En laatst hadden ze een best intressante kraftwerk bijlage ..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef Z het volgende:
Dat zijn toch vaker interviews? Ik ben niet zo'n Oor lezer ... De Oor zal niet zo snel iets over Britney schrijven of over al die tienersterretjes in Amerika, of over nieuwe muziekstromingen, mij lijkt dat soort onderwerpen wel interessant.
Ik moest vroeger op de middelbare school van m'n leraar Nederlands altijd artikelen lezen uit een literair sporttijdschrift. titel is me even ontschoten En daarin konden ze dus drie pagina's vol lullen over een paard wat over een slootje sprong.quote:
Ook jij behoort tot de 'muziek-elite', anders zou je niet in dit topic posten.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Cynic het volgende:
eliterair...
Ik heb één keer een snobbige reactie geplaatst, 0 reacties ...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Seborik het volgende:
Jullie lezen wel geregeld het literaire weblog http://www.brimstig.nl hé!
Nee, het was niet Hard Gras, het was nog iets veel ergers, waarschijnlijk iets met een oplage van 6 stuks ofzo. Die vent wou graag doen voorkomen alsof ie,... inderdaad..., heel elitair en verheven was. Stomme snob.....en alcoholist (dacht je nou echt dat we niet wisten dat je een fles sterke drank in je afsluitbare bureaula had liggenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef Z het volgende:
Ik denk dat je Hard Gras bedoelt Sack. En er is natuurlijk altijd een kans dat het verzandt in oeverloos gelul. En in dit blad zulllen geen reviews staan lijkt mij, daarvoor hoef je het niet te lezen (en wel de Oor bijv.)
Er is niks elitairs aan een forumquote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Z het volgende:
[..]
Ook jij behoort tot de 'muziek-elite', anders zou je niet in dit topic posten.
nee juist degene die zich afzijdig houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij zijn doorgaans de mensen die het hardst schreeuwen de deskundigen, toch?
Wat wil dat zeggen, literair weblog?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Seborik het volgende:
Jullie lezen wel geregeld het literaire weblog http://www.brimstig.nl hé!
Ik zou het niet weten, de term literair is net als forum nogal aan devaluatie onderhevig.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen, literair weblog?
Staan er dan alleen linkjes naar slecht bezochte pretentieuze andere websites?
nou dat vind ik nog de beste..... Die Killing Joke cover is nog matiger.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe fear factory in de luisterpaal .. wat een ontzettend matige cover van u2- i will follow
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
nou dat vind ik nog de beste..... Die Killing Joke cover is nog matiger.....
ga dat eens gauw inhalen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik ken bijna niks van killing joke
ik ook. Als ie in de uitverkoop ligt koop ik hem wel, nu vind ik hem het geld niet waard.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken het nummer niet van Killing Joke. Eens opzoeken. Maar ik vind Transgression weinig aan.
Ik heb op Lowlands Laugh? I nearly bought one gekocht. Eigenlijk alleen omdat Eighties en Love like blood erop staan. Voor 8,99 (3 voor 25) wilde ik 'm wel hebben. Nu heb ik For Beginners (verzamel), de eerste en laatste self-titled, Laugh? I nearly bought one, Outside the gate en Revelations. Alleen die laatste moet ik nog eens luisteren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
ga dat eens gauw inhalen dan
eerste album, nighttime (met love like blood), laugh I nearly bought one (verzamelaar), pandemonium, Extremities, Dirt & Various Repressed Emotions en het laatste self titled album kan ik je van harte aanraden.
outside the gate en revelations heb ik zelf nog niet..... Ze hebben ooit een rechtzaak tegen Kurt NoBrain aangespannen vanwege het feit dat de riff van Come as you are gejat was van Eighties.....Na z'n zelfmoord hebben ze dat maar laten vallen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb op Lowlands Laugh? I nearly bought one gekocht. Eigenlijk alleen omdat Eighties en Love like blood erop staan. Voor 8,99 (3 voor 25) wilde ik 'm wel hebben. Nu heb ik For Beginners (verzamel), de eerste en laatste self-titled, Laugh? I nearly bought one, Outside the gate en Revelations. Alleen die laatste moet ik nog eens luisteren.
Zo dat is lulligquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond daarnet een brief van Hogeschool InHolland. Zij vinden dat ik helemaal niet studeer, want ze hebben geen cijferlijst en 21+ toets van me. Tot ze die hebben mag ik niet deelnemen aan het onderwijs.
Enkele weken terug vertelden ze nog dat ik geen 21+ toets hoefde te maken en een cijferlijst heb ik destijds gestuurd.
Het niet te onderschatten ruige Zeelandquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:21 schreef Liejannuh het volgende:
Waar ben je geweest peaceman??
Het zal je nog verbazen hoe vaak er hier geknokt wordt.quote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef peaceman het volgende:
Het niet te onderschatten ruige Zeeland![]()
Ja, dat ga ik morgen maar eens doen. Ik heb ruim 2 uur vrij tussen 2 lessen, dus dan heb ik er wel even de tijd voor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop niet dat mijn school aan zulke geintjes gaat doen.
Kun je geen contact opnemen met degenen die dat aan jou verteld hebben?
misschien zanderrr die had toch oasis haar ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef Seborik het volgende:
Vanmiddag kwam er een meisje op me af en die zei: "Hey Wodan, wat zie je er britpop uit zo met je haar."
Nou, wie heeft dat nu wel eens eerder gehoord?
Zie je... DAT had ik tegen je moeten zeggen zaterdag!quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef Seborik het volgende:
Vanmiddag kwam er een meisje op me af en die zei: "Hey Wodan, wat zie je er britpop uit zo met je haar."
Nou, wie heeft dat nu wel eens eerder gehoord?
Ik spuug altijd in de Oor en leg hem daarna weer terug in de rekken.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef Z het volgende:
(en wel de Oor bijv.)
Er komt nog een nieuw blad wat dat gaat doen, namelijk Revolver, ik hoop dat Wahwah, ondanks dat de naam anders doet verwachten, daar verre van blijft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:03 schreef zodiakk het volgende:
ik krijg er meteen zo'n suf 'Wintertijd met Harry de Winter'-gevoel van, met wéér een opname van Dylan, wéér Led Zeppelin, wéér de Beatles.
Ik denk dat de Oor niet lang meer bestaat (gelukkig), voor de tweede keer al worden de freelancers niet uitbetaald, het lijkt mij een zinkend schip.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik spuug altijd in de Oor en leg hem daarna weer terug in de rekken.
platomaniaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Seborik het volgende:
Je krijgt ook een oor-achtig blad gratis bij Plato (en Plato-achtige winkels) met een cd er bij.
Da's een leuk blaadje vind ik.quote:
Het overgrote deel hiervan is te dom en teveel herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
SP lanceert Nota Popmuziek: Oorverdovend en Hartverwarmend
Man, wat is Fok af en toe lekker hopeloos dom. Iemand zin om me bij te staan?
Die discussie hadden we toch pas ook al gehad? En volgens mij was dat ook een vrij oeverloze discussie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel hiervan is te dom en teveel herhaling van zetten.
Nog behoefte om hier weer eens een zegje te doen: Waarom download jij muziek? ?
quote:De Socialistische Partij wil dat de overheid meer geld uittrekt voor Nederlandse popmuziek. In de initiatiefnota Oorverdovend en Hartverwarmend doet SP-kamerlid Arda Gerkens (foto) een aantal voorstellen om het Nederlandse popklimaat te verbeteren. Zij schrijft onder meer dat er een nieuw fonds moet komen voor de opnamen, promotie en marketing van cd’s en het maken van videoclips. MusicXport, het initiatief van het Popinstituut en Conamus om Nederlandse popmuziek in het buitenland te promoten, moet een vaste subsidie krijgen van 227.000 euro per jaar. De nota wordt vandaag aangeboden aan de Tweede Kamer.
Het stuk van de SP komt een week nadat staatssecretaris van Cultuur Medy Van der Laan bekendmaakte in deze cultuurperiode minder geld uit te trekken voor popmuziek. Het gevolg daarvan zal onder andere zijn dat MusicXport verdwijnt.
De overheid geeft volgens Gerkens op dit moment jaarlijks 2,6 miljoen euro aan popmuziek uit, slechts 0,35 procent van het totale cultuurbudget. In het voorstel van Van der Laan wordt dit percentage in 2006 verder teruggebracht door het wegvallen van de subsidies voor het Amsterdam Dance Event, de Vereniging Nederlandse Poppodia en het Nationaal Popinstituut. Als het aan de staatssecretaris ligt verdwijnt in 2008 het Popinstituut helemaal.
De SP wil dat het huidige bedrag voor popmuziek met 1,3 miljoen euro wordt verhoogd. Een groot deel van dit geld moet gaan naar een nieuw op te richten fonds voor Nederlandse producties, naar voorbeeld van het Canadese The Canada Music Fund. Gerkens wil verder dat de staatssecretaris afspraken maakt met 3FM over het draaien van een substantieel aandeel Nederlandse popmuziek. Ook de televisie moet meer aandacht aan Nederlandse pop besteden.
Voor de buitenlandpromotie wil de SP dat er een vaste subsidie komt van 227.000 euro per jaar voor MusicXport. Daarnaast moet er een structurele toursupportregeling komen, waarin de staatssecretaris jaarlijks een vaste bijdrage van 150.000 euro stort. Volgens Gerkens kan dit in eerste instantie bij de definitieve vaststelling van de subsidie voor het Popinstituut. In de plannen van Van der Laan wordt de regeling Toursuppor echter volgend jaar overgedragen aan het Fonds voor Amateurkunst en Podiumkunsten (FAPK). “Met de fondsen voor MusicXport en Toursupport is een goed begin gemaakt met het buiten Nederland promoten van de Nederlandse popmuziek”, schrijft Gerkens. “Helaas zijn beide fondsen slachtoffer geworden van de laatste bezuinigingsronde.”
De SP wacht nu op een reactie van staatssecretaris Van de Laan. Daarna zal de Tweede Kamer over de initiatiefnota debatteren.
Dat is altijd een oeverloze discussiequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die discussie hadden we toch pas ook al gehad? En volgens mij was dat ook een vrij oeverloze discussie.
Dat vind ik ook niet echt noodzakelijk, hoewel ik geloof dat het in Zweden en Frankrijk goed schijnt te werken en de kosten dus worden terugverdient met de export van muziek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, eerlijk gezegd vraag ik me ook wel af of het Nederlandse muziekproduct nou per se op kosten van de belastingbetaler in het buitenland gepromoot moet worden.
Inderdaad. Ik vind wel dat er meer geld uitgetrokken mag worden om kleine poppodia in stand te houden. De laatste jaren hoor ik steeds vaker dat subsidies stopgezet worden en gemeenten ze eigenlijk liever ziet verdwijnen. Dat terwijl juist daar de onbekende talenten de kans krijgen hun ding te doen. Erg jammer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, eerlijk gezegd vraag ik me ook wel af of het Nederlandse muziekproduct nou per se op kosten van de belastingbetaler in het buitenland gepromoot moet worden.
"Subsidy is not for what the people want.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar verder vind ik het vooral een goed idee om een wat realistischer deel van het cultuur budget te besteden aan popmuziek. Want die 0,35% slaat natuurlijk nergens op als je kijkt naar hoeveel mensen er plezier beleven aan popmuziek en het aantal mensen wat plezier beleefd aan de meer elitaire vormen van cultuur die een veel groter stuk van de taart krijgen.
Geen idee, heb ik nooit meer iets over gehoord iigquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is altijd een oeverloze discussie.
Weet jij of hier intussen al iets mee gedaan is?
Ik denk dat je dan inderdaad wel moet zorgen dat het geld niet bij Mojo komt. Ik zou het besteden aan dingen als oefenruimtes en subsidie voor kleinere lokale podia die regionaal talent een kans geven. En als extraatje voor projecten waarbij jongeren de kans krijgen om hun talenten te ontwikkelen, of dat nou als rappert, dj of de zoveelste britpopkloon is, dan heeft het ook nog een maatschappelijk belang gelijk.quote:Vind ik belangrijker dan gewoon extra geld (wat toch wel weer voor 90% bij Mojo terecht gaat komen) persoonlijk.
Het huidige radiobestel is op het moment niets meer dan een doorgerotte potpourri van nostalgische FM-rock.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
haha 3fm kan toch niet slechter worden dan het nu is
ik hoor alleen nog maar james blunt, jamie cullum, jack johnson, john mayer enz enz
ik hoor nu op kink classX - eels met novocaine for the soul
nouja ik vind de vpro savonds op 3fm nog wel leuk .. daar heb ik die hongaarse plaat van venetian snares voor het eerste gehoord en ze draaien zelfs af en toe patton projectenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het huidige radiobestel is op het moment niets meer dan een doorgerotte potpourri van nostalgische FM-rock.
Hier in de regio is het de afgelopen jaren op muziekgebied ook allemaal vrij dramatisch geworden. Er is geen A-podium meer (extra subsidie is ingetrokken), dus landelijk bekende bands spelen hier niet meer. Locale bands hebben ook steeds minder plekken om te spelen omdat de wetgeving tegen geluidsoverlast strenger is geworden en de podia de kosten voor extra geluidisolatie niet kunnen ophoesten. De festivalletjes die er waren zijn ook bijna allemaal wegbezuinigd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Inderdaad. Ik vind wel dat er meer geld uitgetrokken mag worden om kleine poppodia in stand te houden. De laatste jaren hoor ik steeds vaker dat subsidies stopgezet worden en gemeenten ze eigenlijk liever ziet verdwijnen. Dat terwijl juist daar de onbekende talenten de kans krijgen hun ding te doen. Erg jammer.
Zelfde hier in de buurt. Op het gebrek aan A-podia na dan, daar heb ik dan weer geen last van. De programering van die podia echterquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hier in de regio is het de afgelopen jaren op muziekgebied ook allemaal vrij dramatisch geworden. Er is geen A-podium meer (extra subsidie is ingetrokken), dus landelijk bekende bands spelen hier niet meer. Locale bands hebben ook steeds minder plekken om te spelen omdat de wetgeving tegen geluidsoverlast strenger is geworden en de podia de kosten voor extra geluidisolatie niet kunnen ophoesten. De festivalletjes die er waren zijn ook bijna allemaal wegbezuinigd.
Das volgens mij een subsidie van Conamus en het NPI, dus niet iets rechtstreeks van de overheid. NPI krijgt iets van een miljoen per jaar subsidie, dus indirect komt het wel voor een deel van de overheid af. Ik weet niet of conamus overheidsgeld krijgt, volgens mij sinds kort niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef Tokus het volgende:
Maar er is toch al een subsidieregeling waar artiesten zich op kunnen beroepen, als ze semi-professioneel bezig zijn? Ik heb het in diverse interviews al terug horen komen, en als een artiest naar het buitenland wil kunnen ze daar ook wat voor aanvragen.
Een A-Podium hebben we in Schagen volgens mij nooit gehad. Of Trapman, het jongerencentrum, moet het ooit geweest zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hier in de regio is het de afgelopen jaren op muziekgebied ook allemaal vrij dramatisch geworden. Er is geen A-podium meer (extra subsidie is ingetrokken), dus landelijk bekende bands spelen hier niet meer. Locale bands hebben ook steeds minder plekken om te spelen omdat de wetgeving tegen geluidsoverlast strenger is geworden en de podia de kosten voor extra geluidisolatie niet kunnen ophoesten. De festivalletjes die er waren zijn ook bijna allemaal wegbezuinigd.
Ik moet ook niet reageren op mensen die n00b in hun tekst opnemen, maar even iemand om verbaal op af te reageren kon geen kwaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef Tokus het volgende:
haha Litpho je hebt wel weer een vriend gemaakt in die burning_eye loser in dat muziekdownloadtopic![]()
Het was ook zo'n groot stuk tekst wat je postte! De Winkler Prins encyclopedie is er niets bij.
Nu Claudia de Breij weer terug is heb ik geen idee welke zender ik tussen 12 en 14 aan moet zetten. Om haar terugkeer te vieren draaide ze gisteren als eerste plaat The bitch is back van Elton John. Tragedy van Bee Gees was wat mij betreft meer toepasselijk geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
haha 3fm kan toch niet slechter worden dan het nu is
dat was idd wel weer vreselijk wennen .. van mij had corton mogen blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nu Claudia de Breij weer terug is heb ik geen idee welke zender ik tussen 12 en 14 aan moet zetten. Om haar terugkeer te vieren draaide ze gisteren als eerste plaat The bitch is back van Elton John. Tragedy van Bee Gees was wat mij betreft meer toepasselijk geweest.
we kunnen 'm naar de FP verbannen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel hiervan is te dom en teveel herhaling van zetten.
Nog behoefte om hier weer eens een zegje te doen: Waarom download jij muziek? ?
Eric was muzikaal wel leuker ja, maar ja, betere alternatieven zijn er niet echt op je werk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat was idd wel weer vreselijk wennen .. van mij had corton mogen blijven
Studio Brussel, via de pc.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eric was muzikaal wel leuker ja, maar ja, betere alternatieven zijn er niet echt op je werk...
als je boxen hebt wel ja...quote:
Nah, zolang hij Muziek maar niet teveel vervuilt zijn er voldoende plekjes op het forum waar schrijnende stupiditeit door de vingers wordt gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
we kunnen 'm naar de FP verbannen natuurlijk
Helemaal mee eens. Ik kan er niet goed tegen. Ook niet tegen artiesten die zichzelf in die zin te serieus nemen trouwens. Ik lees graag over muziek en heb in mijn leven al vele meters papier aan boeken en tijdschriften over het onderwerp verslonden, maar idd wel graag feiten en niet al dat geneuzel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van dat pseudoliteraire gezwatel over muziek of voetbal. Stick to the facts, wat mij betreft.
Op zoiets hoop ik, het gaat niet om interviews in de Wahwah neem ik aan, maar wat diepgravendere stukken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Ik lees graag over muziek en heb in mijn leven al vele meters papier aan boeken en tijdschriften over het onderwerp verslonden, maar idd wel graag feiten en niet al dat geneuzel.
Hm, met "vroeger" denk ik meer aan de tijd voordat ze zich naar 538 model gingen maken, maar daar zijn ze nu dus weer vanaf gestapt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Anton het volgende:
Maar qua muziek is het de afgelopen jaren wel verbeterd (of iig veranderd). Vroeger werd je doodgegooid met dezelfde meuk als 538 en veronica enzo, maar nu proberen ze weer wat nieuwe popmuziek te draaien.
haha vroeger toen elke omroep nog zn eigen dag had .. dat was ook niet alles .. dan moest je eo en de tros dagen weer ontwijken ... ohnee eo was op de vpro dag ofniet ?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hm, met "vroeger" denk ik meer aan de tijd voordat ze zich naar 538 model gingen maken, maar daar zijn ze nu dus weer vanaf gestapt?
Je leest liever nutteloze feiten dan geneuzel. Is dat niet allebei hetzelfde?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Helemaal mee eens. Ik kan er niet goed tegen. Ook niet tegen artiesten die zichzelf in die zin te serieus nemen trouwens. Ik lees graag over muziek en heb in mijn leven al vele meters papier aan boeken en tijdschriften over het onderwerp verslonden, maar idd wel graag feiten en niet al dat geneuzel.
Ik lees Pitchfork zelden, maar waar ik me normaliter aan erger zijn van die vervelende, zelfverheerlijkende zinsconstructies.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:06 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moest bijvoorbeeld denken aan die Pitchfork Media recensies die bol staan van de mooischrijverij, maar waar je zelden uit kunt opmaken om wat voor soort muziek het eigenlijk gaat, of van die stukken op de Subjectivisten website die vooral lijken te gaan over de auteurs zelf in plaats van de muziek.
haha je elysian fields collectie aan het uitbereidenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Seborik het volgende:
Jennifer Charles is echt meesterlijk erotisch op een enge manier.
[afbeelding]
De OOR heeft er ook een handje van.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef zodiakk het volgende:
Een recensent wil uiteindelijk altijd overtuigen en mooischrijverij is daarbij essentieel, maar je moet niet teveel met jezelf bezig zijn. En natuurlijk speelt je persoonlijke smaak ook een rol: sommigen lezen een kurkdroge recensies van 5 regels, anderen willen toch een wat meer enthousiasmerend stuk lezen.
Eerder m'n Jennifer Charles-collectie.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha je elysian fields collectie aan het uitbereiden
ah okayquote:Op woensdag 7 september 2005 15:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Eerder m'n Jennifer Charles-collectie.
Jennifer Charles is op deze foto erotisch op de manier dat je niet zeker weet of ze 'm gaat afzuigen of afbijten. Maar volgens kan je wel grof met haar zijn (*mannelijk instinct dop opsteekt*).quote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Seborik het volgende:
Zo schrijven gaat voorbij aan je doel van reviewer. Je mag de teksten best wat doorspekken met mooie zinnen, verwijzingen naar jezelf of het een of ander, maar het moet wel te behappen blijven en duidelijk worden hoe het zit met het plaatje.
Oh, en ik ben bijna net zo cool als Zodiakk, want ik heb inmiddels twee Fabric 23 blikjes en een nieuwe cd van Autechre. Vrees me op de dansvloer.
Nu nog een paarse krokodil.
Jennifer Charles is echt meesterlijk erotisch op een enge manier.
[afbeelding]
"Twaalf jaar geleden sprak ik al eens met de band"quote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef Z het volgende:
Oor-verhalen beginnen toch altijd zo van: "Toen ik de band vijf jaar geleden in 'utjebrutje' zag ..." of "Twaalf jaar geleden sprak ik al eens met de band en ....".
Gematigd positief mag best bij platen die hier op Fok over het algemeen gezien worden als baggerplaten. Zolang er maar een duidelijk verhaal is. Dat vind ik vaak missen in OOR. In de aloha vind ik dat al een stuk beter.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
De oor is ook altijd wel gematigd positief ook bij complete bagger platen
En: "Het altijd moeilijke tweede album" ... "een echte groeiplaat"... "voor de avontuurlijk ingestelde luisteraar"... "duidelijke invloeden van Stockhausen / Velvet Underground / Captain Beefheart / Neu! / Gang of Four / Sun Ra / (vul hier een andere pas herontdekte cultartiest in)quote:Op woensdag 7 september 2005 15:24 schreef webfreak het volgende:
Zo wordt in bijna ieder artikel overmatig gebruik gemaakt van zinnen als "Maar niets bleek minder waar.." of "De band laat met deze plaat zien hoe hard ze het afgelopen jaar zijn gegroeid" enz.
Deze passages vallen ook in de categorie 'dit-bandje-volg-ik-heel-lang-en-is-eigenlijk-mijn-kindje', zodat het net lijkt alsof je een centerparcsfolder leest.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
En: "Het altijd moeilijke tweede album" ... "een echte groeiplaat"... "voor de avontuurlijk ingestelde luisteraar"...
Je vergeet Wire, die zijn ook hip om te noemen, omdat ik dat zoveel las ben ik er overigens wel maar eens naar gaan luisteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
En: "Het altijd moeilijke tweede album" ... "een echte groeiplaat"... "voor de avontuurlijk ingestelde luisteraar"... "duidelijke invloeden van Stockhausen / Velvet Underground / Captain Beefheart / Neu! / Gang of Four / Sun Ra / (vul hier een andere pas herontdekte cultartiest in)
Doet me denken aan een oud topic (dat ik tot mijn grote ergenis niet meer terug kan vindenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
En: "Het altijd moeilijke tweede album" ... "een echte groeiplaat"... "voor de avontuurlijk ingestelde luisteraar"... "duidelijke invloeden van Stockhausen / Velvet Underground / Captain Beefheart / Neu! / Gang of Four / Sun Ra / (vul hier een andere pas herontdekte cultartiest in)
ze zijn leukquote:Op donderdag 8 september 2005 12:30 schreef Seborik het volgende:
Verzamel hier de aller-ergste muziekcliché's!
Datklinkt echt als dé zender voor mij.quote:Op zondag 11 september 2005 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
je hebt TMF Party waar je blij wordt gemaakt met house enzo.
Heb jij nog geen TMF Party dan??? Jemig man, hoe hou je het uit zonder????quote:Op zondag 11 september 2005 12:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Datklinkt echt als dé zender voor mij.
Als ze Discovery laten staan, kan ik best zonder TMF. Ik kijk nog liever naar de 100e herhaling van Mythbusters dan naar de nieuwste (nu nog meer bloot!) clip van een willekeurige rapper.quote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef Liejannuh het volgende:
Heb jij nog geen TMF Party dan??? Jemig man, hoe hou je het uit zonder????
Ook wel okay denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik het premium pakket neem, dan krijg ik o.a. de volgende zenders erbij:
In de categorie muziek:
3VOOR12 Central
3VOOR12 On Stage
Alleen al voor die 2 en de extra discovery channels zou ik dat premium pakket nemen.quote:
Yep, 9 dagen mee met Shoestring: Amman - Petra - Wadi Rum - Aqaba - Amman. Hopelijk kan ik in Aqaba nog een paar duiken maken, heb er in ieder geval veel zin in! We zouden een paar jaar geleden al gaan, maar toen werd de reis afgeblazen door de organisatie wegens de 2e Golfoorlog.quote:Op zondag 11 september 2005 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
Jordanie klinkt stoer trouwens Mark, ga je een rondreis maken daar??
Waren ze weer als vanouds sexy, de mannen van Pungent Stench?quote:Op zondag 11 september 2005 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:vrijdag - NILE - UNLEASHED- BEHEMOTH- PUNGENT STENCH - INCANTATION - BELPHEGOR
gezien was erg okay en heel erg metal
neen ze hadden beide een lange broek aan .. daar hield het wel mee opquote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Summoner het volgende:
[..]
Waren ze weer als vanouds sexy, de mannen van Pungent Stench?
[afbeelding]
oehquote:Op zondag 11 september 2005 16:50 schreef Tokus het volgende:
Topicspam! peeuw!
Mega platen en cd beurs, 19 en 20 november, in Utrecht
Dat zou je eigenlijk in dit topic: Nieuw album leadzanger Stones (McCartney) moeten posten.quote:Op maandag 12 september 2005 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm googlen naar de nieuwe stones hoes .. krijg je dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |