Overschat door wie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef bartrid het volgende:
bah, de doors. Ontzettend overschat om nog maar te zwijgen over die quasi diepzinnige gedichten van meneer Morrisson.
Dat is relatiefquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
overschat is een zeer subjectief begrip.![]()
overschat door de criticiquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overschat door wie?
The Doors was een goede band. Een poeet was Jim ook wel, maar er zijn betere...
Volgens mij is het maar net welke kwalificatie je zelf aan een band/artiest geeft.
Kortom overschat is een zeer subjectief begrip.![]()
Maar de ciritici worden zelf dan ook zwaar overschat, met name door zichzelf.quote:
Ze mogen ook wel een orgeltje hebben, maar niet dat irritante orgeltje. Daar krijg ik moordneigingen van als ik het langer dan 10 minuten moet aanhoren. Een soort nagels over 't schoolbord-geluid vind ik dat ding hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef Cynic het volgende:
Hoe kan je nou the Doors zonder orgeltje hebben?
Da's helemaal niet waar, als je het eerste album kijkt, dan zijn alle nummers 3 minuten ofzo, alleen Light my fire en The End zijn langer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind de Doors wel goed hoor, al zijn de meeste nummers inderdaad wel wat lang als je niet stoned bent.
Klopt, maar dat zijn nou net de nummers die blijven hangen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar, als je het eerste album kijkt, dan zijn alle nummers 3 minuten ofzo, alleen Light my fire en The End zijn langer.
Na één keer te laat komen ben je al niet meer welkom? Ik ben ooit 2x achter elkaar een tandarts-afspraak vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Grobbel het volgende:
Nou, eerste ochtend na Lowlands kreeg toch een vervelende bijsmaak. Had me verslapen (niet zo vreemd na bijna een weekend nagenoeg geen nachtrust gehad te hebben) en miste mijn tandartsafspraak die al twee maanden op deze ochtend om 9:15 stond ingepland. Ik belde meteen op om me te verontschuldigen, maar klaarblijkelijk hoef ik nooit meer terug te komen bij die tandarts.Ach ja. Ik begrijp het aan de ene kant wel, het kost hen geld om me in te plannen en zo, maar de manier waarop ik aan de telefoon werd bejegend had toch wel heel veel weg van die van een tong uitstekende boze kleuter. Van tract hadden ze weinig kaas gegeten, in ieder geval.
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:00 schreef Cynic het volgende:
Moet je niet sowieso betalen voor een gemiste afspraak? Dan maakt het toch ook niet uit voor de tandarts?
Ik heb nog nooit hoeven betalen. En als extra service krijg ik ook dezelfde dag nog een telefoontje van de assistente voor een nieuwe afspraakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.
De Tandarts op de Groenewoudseweg? Dan mag ik ook weleens gaan uitkijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef Grobbel het volgende:
Tja. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik in een studentencomplex woon waar wekelijks nieuwe studenten in trekken, op een steenworp afstand van die tandarts; dus die zal wel iets hebben van 'voor jou 5 anderen'.
Mja, maar als er nog een rekening komt, ga ik nog wel een keertje voor een goed gesprek langs bij die tandarts. De manier waarop ik over de telefoon werd afgepoeierd was in elk geval weinig professioneel, en dan kunnen ze wellicht wel in hun recht staan, zo ga je toch niet met potentiele klanten om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.
Nee, op de Couwenbergstraat, in Hatert. Dus vooralsnog ben je veilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
De Tandarts op de Groenewoudseweg? Dan mag ik ook weleens gaan uitkijken
Mooi zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
Nee, op de Couwenbergstraat, in Hatert. Dus vooralsnog ben je veilig.
Dank! Ik zal vanmiddag eens rondkijken voor alternatieven. Als ik toch een eind moet fietsen, dan kan ik inderdaad net zo goed deze tandarts nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik kan je die praktijk wel aanraden: aardige lui, tv-scherm in het plafond, en 1 ochtend in de week zit daar een kaakchirurg zodat je ook bij verstandskiesperikelen niet naar de Radboud oid hoeft. Voor jou niet echt dichtbij maar je kunt altijd direct na college gaan oid.
Ja, dat was bij mij ook zo, tot de derde keer uiteraardquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven betalen. En als extra service krijg ik ook dezelfde dag nog een telefoontje van de assistente voor een nieuwe afspraak![]()
naast schaamhaarpruiken zullen er vast ook wel schaamhaarbaarden bestaan, wat let je om er eentje te kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef webfreak het volgende:
Hallo Muziek
Geen TVP dit keer, maar een IWOZB (Ik Wil Ook Zo'n Baard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |