Mja, maar als er nog een rekening komt, ga ik nog wel een keertje voor een goed gesprek langs bij die tandarts. De manier waarop ik over de telefoon werd afgepoeierd was in elk geval weinig professioneel, en dan kunnen ze wellicht wel in hun recht staan, zo ga je toch niet met potentiele klanten om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, het zijn gemiste inkomsten en je moet een soort van algemeen bedrag betalen. Tenzij de tandarts het je vergeeft oid.
Nee, op de Couwenbergstraat, in Hatert. Dus vooralsnog ben je veilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
De Tandarts op de Groenewoudseweg? Dan mag ik ook weleens gaan uitkijken
Mooi zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
Nee, op de Couwenbergstraat, in Hatert. Dus vooralsnog ben je veilig.
Dank! Ik zal vanmiddag eens rondkijken voor alternatieven. Als ik toch een eind moet fietsen, dan kan ik inderdaad net zo goed deze tandarts nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik kan je die praktijk wel aanraden: aardige lui, tv-scherm in het plafond, en 1 ochtend in de week zit daar een kaakchirurg zodat je ook bij verstandskiesperikelen niet naar de Radboud oid hoeft. Voor jou niet echt dichtbij maar je kunt altijd direct na college gaan oid.
Ja, dat was bij mij ook zo, tot de derde keer uiteraardquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven betalen. En als extra service krijg ik ook dezelfde dag nog een telefoontje van de assistente voor een nieuwe afspraak![]()
naast schaamhaarpruiken zullen er vast ook wel schaamhaarbaarden bestaan, wat let je om er eentje te kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef webfreak het volgende:
Hallo Muziek
Geen TVP dit keer, maar een IWOZB (Ik Wil Ook Zo'n Baard)
hehe, zie ook het Iron Maiden topic en het Metalheads Unite topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef Grobbel het volgende:
Grappig mini-drama/politiek steekspel waarbij Iron Maiden op Ozzfest werd bekogeld met eieren e.d. en vervolgens van Sharon Osbourne nog een verbale trap na kreeg.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=40691
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag proberen met Spss te werken...
ik zag iets van ´predictive enterprise´ staan en kan natuurlijk niet nalaten te benadrukken dat in mijn ervaring elke ´enterprise´ van meer dan 1 persoon enkel en alleen door pure chaos omgeven en beheerst wordt. Die alleen exponentieel groter wordt bij een elke persoon die erbij komt. De ware winstverdubbelaar is vervolgens een manager of beleidsmedewerker. A predictive enterprise is zoiets als een vals klinkende John Zorn. Een ijsje dat niet smelt in de zon, een A2 die vrij baan geeft, een Seborik die minder dan goddelijke status heeft (oké, het laatste is een dubieus voorbeeld....)quote:
doe 's niet zo eng!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef dwerg het volgende:
Tering Dino, ik dacht even dat Dromenvanger nu ook dit topic ontdekt had.
Damn, betrapt....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef dwerg het volgende:
Tering Dino, ik dacht even dat Dromenvanger nu ook dit topic ontdekt had.
dacht ik door te gaan freelancen wat meer vrije tijd te hebbenquote:
Dizzyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Cynic het volgende:
Met dat hoofd lijkt-ie echt op Dizzy
[afbeelding]
yeey! dizzy op de spectrum!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Cynic het volgende:
Met dat hoofd lijkt-ie echt op Dizzy
[afbeelding]
Bijna!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Waar gaat de reis dan naar toe, Peaceman?
Schubbenkuttenveen?
quote:
TIP: goed visrestaurant daar in dat steegje bij de oude vissershaven
oke thanx!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding] TIP: goed visrestaurant daar in dat steegje bij de oude vissershaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |