Wake Up!!! , The Doors zonder orgel alsjeblieft zegquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, the Doors. Als hun nummers nou half zo lang waren en ze dat kutorgeltje er niet bij zouden hebben dan zou ik hun grootste fan zijn.
Een beetje hetzelfde en een beetje anders.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:21 schreef Beathoven het volgende:
Is Wovenhand nog een beetje zoals 16 Horsepower?
Ik vind Jimi Hendrix wel leuk als hij zijn smoel maar houdt, mag dat ook? Oh, en dat pestpokkeorgeltje van de Doors moet dood direct na de poetische pretenties van Morrisonquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:33 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Wake Up!!! , The Doors zonder orgel alsjeblieft zegDat is net zoiets als dat je zegt van ik vind Jimi Hendrix ook wel leuk maar dan wel zonder gitaar!
ben je nou helemaal belatafeld! The doors zonder orgel![]()
![]()
Dan ben ik weer benieuwd naar dat beetje andersquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde en een beetje anders.
* MuadDib genoot zo'n anderhalve week geleden in Paradiso
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:33 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Wake Up!!! , The Doors zonder orgel alsjeblieft zegDat is net zoiets als dat je zegt van ik vind Jimi Hendrix ook wel leuk maar dan wel zonder gitaar!
ben je nou helemaal belatafeld! The doors zonder orgel![]()
![]()
Wat little phony zegt....quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind Jimi Hendrix wel leuk als hij zijn smoel maar houdt, mag dat ook? Oh, en dat pestpokkeorgeltje van de Doors moet dood direct na de poetische pretenties van Morrison.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |