Mwah. Ik vond het pas achteruit gaan toen Peter Gabriel vervangen werd door Phil Collins.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Sinds Jim Morrison niet meer bij de Stones meespeelt vind ik het een stuk minder.
Ik ben blij dat ze die talentloze junkie eindelijk de band uitgeknikkerd hebben, die man kon toch niet drummen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef Dezz het volgende:
Jammer dat John Frusciante ook is vertrokken![]()
Wat verwacht je dan ook met maar 1 arm.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:50 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze die talentloze junkie eindelijk de band uitgeknikkerd hebben, die man kon toch niet drummen...
Mwaoh, Nu ze Def P erbij hebben vind ik het wel weer meevallen moet ik zeggen. Die is echt wel underground!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, de Stones zijn al niet meer relevant sinds ze commercieel zijn. Trendy mietjes met hun rap-shit.
Klopt, de zanger van kane, Marco B., heeft ook al vermeld dat dankzij zijn grote maat Edsilio Leroy ze ook in het buitenland eindelijk eens succes hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Elusive het volgende:
ik hoorde laatst van de zanger van U2 (gwen stefani) dat kane nu echt gaat doorbreken in het buitenland
confirm/deny ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |