abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30160286
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Literair betekend toch dat ze simpele dingen proberen te vertellen in zo lang mogelijke zinnen met zo veel mogelijk moeilijke en interessant klinkende woorden, vaak in een niet geheel logische volgorde?
Dat is natuurlijk onzin.
Aldus.
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 11:36:27 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30160389
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef Z het volgende:
Dat zijn toch vaker interviews? Ik ben niet zo'n Oor lezer ... De Oor zal niet zo snel iets over Britney schrijven of over al die tienersterretjes in Amerika, of over nieuwe muziekstromingen, mij lijkt dat soort onderwerpen wel interessant.
Ik lees de oor vaak voor de reviewtjes .. en dan kijk ik niet naar het waardeoordeel maar alleen met welke bands ze vergelijken.. zo kom je soms nog eens wat leuks tegen.. En laatst hadden ze een best intressante kraftwerk bijlage ..
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_30160402
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef Z het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin.
Ik moest vroeger op de middelbare school van m'n leraar Nederlands altijd artikelen lezen uit een literair sporttijdschrift. titel is me even ontschoten En daarin konden ze dus drie pagina's vol lullen over een paard wat over een slootje sprong.

Dat was echt . Daarom ben ik nu een beetje bang voor het woord literair. Sorry
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_30160511
eliterair...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_30160681
Ik denk dat je Hard Gras bedoelt Sack. En er is natuurlijk altijd een kans dat het verzandt in oeverloos gelul. En in dit blad zulllen geen reviews staan lijkt mij, daarvoor hoef je het niet te lezen (en wel de Oor bijv.)
Aldus.
pi_30160726
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Cynic het volgende:
eliterair...
Ook jij behoort tot de 'muziek-elite', anders zou je niet in dit topic posten.
Aldus.
pi_30160779
Nou, het is wel zo dat literair zo'n pretentieus modewoordje is om mensen aan boeken te helpen die eigenlijk nergens over gaan.

(Literaire thriller. )

Jullie lezen wel geregeld het literaire weblog http://www.brimstig.nl hé!
pi_30160947
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Seborik het volgende:

Ik heb één keer een snobbige reactie geplaatst, 0 reacties ...
Aldus.
pi_30161113
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef Z het volgende:
Ik denk dat je Hard Gras bedoelt Sack. En er is natuurlijk altijd een kans dat het verzandt in oeverloos gelul. En in dit blad zulllen geen reviews staan lijkt mij, daarvoor hoef je het niet te lezen (en wel de Oor bijv.)
Nee, het was niet Hard Gras, het was nog iets veel ergers, waarschijnlijk iets met een oplage van 6 stuks ofzo. Die vent wou graag doen voorkomen alsof ie,... inderdaad..., heel elitair en verheven was. Stomme snob.....en alcoholist (dacht je nou echt dat we niet wisten dat je een fles sterke drank in je afsluitbare bureaula had liggen )

Hard Gras vind ik ook niet echt interessant btw, maar daar snap ik nog wel van dat anderen dat wel vinden
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_30161176
Oh ja, ik moest nog een plugin maken, zodat je de laatste reacties kon zien. Vork is bezig met een Residents-achtige look ervoor.
pi_30161474
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Z het volgende:

[..]

Ook jij behoort tot de 'muziek-elite', anders zou je niet in dit topic posten.
Er is niks elitairs aan een forum
It has to mean something
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 12:11:25 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30161675
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

wij zijn de deskundigen of zijn wij nou het publiek ?
pi_30162274
Volgens mij zijn doorgaans de mensen die het hardst schreeuwen de deskundigen, toch?
It has to mean something
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 12:30:24 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30162336
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij zijn doorgaans de mensen die het hardst schreeuwen de deskundigen, toch?
nee juist degene die zich afzijdig houden
pi_30162611
Het enige muziekblad dat ik een beetje interessant vind (ook met elke maand een grats cd natuurlijk, want anders hoor je er als blad niet meer bij) is Uncut.
I intend to live forever, or die trying.
pi_30162616
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef Seborik het volgende:
Speciaal voor Z.

Koel! Een eigen topic op een elitaire site.
Aldus.
pi_30162666
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Seborik het volgende:
Wat wil dat zeggen, literair weblog?
Staan er dan alleen linkjes naar slecht bezochte pretentieuze andere websites?
I intend to live forever, or die trying.
pi_30162958
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef dwerg het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen, literair weblog?
Staan er dan alleen linkjes naar slecht bezochte pretentieuze andere websites?
Ik zou het niet weten, de term literair is net als forum nogal aan devaluatie onderhevig.
pi_30163035
Is het woord elitair een pejoratief? En het woord literair?
Aldus.
pi_30163090
Je vergeet forum.
  donderdag 1 september 2005 @ 13:19:23 #172
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_30163972
Een CD of DVD bij zo'n blad lijkt me niet echt wat toevoegen, er zijn tegenwoordig genoeg manieren om de besproken muziek te horen als het je interesseert. Als je er een CD bijvoegt wordt alleen maar de prijs opgedreven, bovendien is er dan altijd de kans dat de platenmaatschappijen in ruil voor de rechten allerlei postieve verhalen gaan verwachten. Die engelse bladen hebben waarschijnlijk een groot genoege oplage om hier geen last van te hebben maar dat lijkt me voor dat wahwah wel anders.
pi_30171279
Ik kan Fok!ken vanaf mijn werk. hihihihih.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 1 september 2005 @ 17:27:02 #174
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_30171998
werk?
  donderdag 1 september 2005 @ 17:59:50 #175
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30173027
Gaat het wel goed met je, D_R? Nou ja, ik studeer tegenwoordig, de wonderen zijn de wereld niet uit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_30180694
Vandaag voor rotte vis uitgemaakt door een boze klant op de helpdesk. Deze meneer had helemaal niks te klagen want hij had nog maar net voldaan aan een betalingsachterstand van een aanzienlijk bedrag.

Het opheffen van z'n modem-blokkage duurde ff, maar niet heel erg lang.. was waarschijnlijk op z'n laatst morgen alweer gefixed. Toen hij op mij begon te schelden dat het zo lang duurde heb ik er nog een schepje bovenop gedaan door te zeggen dat hij maar eerder aan z'n betaling moest voldoen, dan had hij 't probleem niet gehad. Toen kwam hij helemaal los en was het allemaal gebulder aan de andere kant van de lijn. Enfin.. hij zou een van de 'hoge heren' bellen want daar had hij 't telefoonnummer van kunnen achterhalen.

daarna kon m'n dag niet meer stuk
pi_30194097
Ja ik ben tegenwoordig ook weer zo'n helpdesk debiel. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 10:40:48 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30195005
Goede morgen muziek !

Ik heb een vraagje zijn de Pastafarians ook vertegenwoordigd in een muziek stroming .. net zoals rastafarians toch wel aan reggea verbonden zijn
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 12:21:28 #179
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30197746
Nieuwe fear factory in de luisterpaal .. wat een ontzettend matige cover van u2- i will follow
pi_30199348
Toch wel leuk die luisterpaal.

Sinds vandaag in mijn bezit, de paperbacks van:

Ronflonflon Reeks Deel 1: Gevoelige plekjes van Wilhelmina Kuttje, dialogen met Jacques Plafond
Ronflonflon Reeks Deel 2: Wel, en ook, Het grote Jaap Knasterhuis Filmwoordenboek
Ronflonflon Reeks Deel 3: Kuttje Compleet, Gedichten van Wilhelmina Kuttje uitgelegd aan Jacques Plafond
Ronflonflon Reeks Deel 4: De Grote Hoop, Tips en wenken van Jan Vos uitgelegd aan Jacques Plafond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')