Dat is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Literair betekend toch dat ze simpele dingen proberen te vertellen in zo lang mogelijke zinnen met zo veel mogelijk moeilijke en interessant klinkende woorden, vaak in een niet geheel logische volgorde?
Ik lees de oor vaak voor de reviewtjes .. en dan kijk ik niet naar het waardeoordeel maar alleen met welke bands ze vergelijken.. zo kom je soms nog eens wat leuks tegen.. En laatst hadden ze een best intressante kraftwerk bijlage ..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef Z het volgende:
Dat zijn toch vaker interviews? Ik ben niet zo'n Oor lezer ... De Oor zal niet zo snel iets over Britney schrijven of over al die tienersterretjes in Amerika, of over nieuwe muziekstromingen, mij lijkt dat soort onderwerpen wel interessant.
Ik moest vroeger op de middelbare school van m'n leraar Nederlands altijd artikelen lezen uit een literair sporttijdschrift. titel is me even ontschoten En daarin konden ze dus drie pagina's vol lullen over een paard wat over een slootje sprong.quote:
Ook jij behoort tot de 'muziek-elite', anders zou je niet in dit topic posten.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Cynic het volgende:
eliterair...
Ik heb één keer een snobbige reactie geplaatst, 0 reacties ...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Seborik het volgende:
Jullie lezen wel geregeld het literaire weblog http://www.brimstig.nl hé!
Nee, het was niet Hard Gras, het was nog iets veel ergers, waarschijnlijk iets met een oplage van 6 stuks ofzo. Die vent wou graag doen voorkomen alsof ie,... inderdaad..., heel elitair en verheven was. Stomme snob.....en alcoholist (dacht je nou echt dat we niet wisten dat je een fles sterke drank in je afsluitbare bureaula had liggenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef Z het volgende:
Ik denk dat je Hard Gras bedoelt Sack. En er is natuurlijk altijd een kans dat het verzandt in oeverloos gelul. En in dit blad zulllen geen reviews staan lijkt mij, daarvoor hoef je het niet te lezen (en wel de Oor bijv.)
Er is niks elitairs aan een forumquote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Z het volgende:
[..]
Ook jij behoort tot de 'muziek-elite', anders zou je niet in dit topic posten.
nee juist degene die zich afzijdig houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij zijn doorgaans de mensen die het hardst schreeuwen de deskundigen, toch?
Wat wil dat zeggen, literair weblog?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Seborik het volgende:
Jullie lezen wel geregeld het literaire weblog http://www.brimstig.nl hé!
Ik zou het niet weten, de term literair is net als forum nogal aan devaluatie onderhevig.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen, literair weblog?
Staan er dan alleen linkjes naar slecht bezochte pretentieuze andere websites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |