Precies, je kan een intelligent designer vervangen door de hottenknots, door god, door het spaghetti-monster, door haraboem.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Herkauwer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Leer nadenken mensen.... kom op zeg. Dit gaat toch helemaal nergens over... spaghetti monster met gehaktballenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niet inzien hoe iemand dit serieus zou kunnen opvatten.
Ik vind dit nochtans een bij uitstek geschikt WFL onderwerpquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef KarmaniaK het volgende:
Dit topic is al geschapen in tru, een paar daagjes terug volgens mij.
Vliegende spaghetti
Nee hoor, dan krijg je een vervuild topic in WFLquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef KarmaniaK het volgende:
Dan request je een kickje bij tru.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Doffy het volgende:
Ik blijf het één van de leukste wetenschappelijke grapjes vinden van de laatste tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vraag me af of Italianen het uitverkoren volk zijn van die religie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijg je een vervuild topic in WFLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het wel een interessant topic; eens kijken of we een discussie op gang weten te brengen of Flying Spaghetti Monstrism geldt als echte religie, en waarom wel/niet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef kutvent het volgende:
Hoezo?
Grapje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is bloedserieus en moet eindelijk eens gehoord worden!
De waarheid zal zegevieren.
Wat mij betreft is het een echte religie! Het is een geloof dat gebaseerd is op zichzelf en niet op rationele feiten (een soort perpetuum mobilequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
Nee hoor, dan krijg je een vervuild topic in WFLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het wel een interessant topic; eens kijken of we een discussie op gang weten te brengen of Flying Spaghetti Monstrism geldt als echte religie, en waarom wel/niet.
Ik denk dat FSM Zijn sporen in veel culturen heeft achtergelaten! Sterker nog, dat is een onomstotelijk bewijs voor Zijn Alomtegenwoordigheid! De italianen, de spanjaarden, de japanners, de chinezen, etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of Italianen het uitverkoren volk zijn van die religie.
Ik ben bang dat er diverse schisma's zullen plaatsvinden wanneer deze discussie gevoerd wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Doffy het volgende:
Wat ik me verder nog afvraag... heeft Zijne Slierterigheid ook een Saus? En zo ja, van welke aard is Zijn Saus?
Of ben ik nu erg ketters bezig?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog veel sterker, er bestaat een nrc-afbeelding vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk dat FSM Zijn sporen in veel culturen heeft achtergelaten! Sterker nog, dat is een onomstotelijk bewijs voor Zijn Alomtegenwoordigheid! De italianen, de spanjaarden, de japanners, de chinezen, etc...
Omdat de Profeet spreekt over 'Zijne Noedeligheid' natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:43 schreef Yosomite het volgende:
Maar nu de vraag: hoe zie jij dat het een mannetje is?
Of is FSM een mannelijke homo omdat hij Adam als eerste creëerde?
Het werkelijke misterie is dat van de drieeenheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Doffy het volgende:
Wat ik me verder nog afvraag... heeft Zijne Slierterigheid ook een Saus? En zo ja, van welke aard is Zijn Saus?
Of ben ik nu erg ketters bezig?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe eens niet zo zielig man!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Sisyphus het volgende:
[..]
Precies, je kan een intelligent designer vervangen door de hottenknots, door god, door het spaghetti-monster, door haraboem.
Laten we die toch allemaal een kans geven in het onderwijs!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het wel geslaagd. Het laat zien waarom mensen die pretenderen dat ID wetenschappelijk verantwoord is nogal belachelijk bezig zijn. Anders wijs jij even de verschillen aan tussen de claims die hier worden gemaakt mbt het spaghettimonster, en de claims die ID'ers maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef pmb_rug het volgende:
zeer oud en nog steeds flauw, niet leuk en de kern van de zaak totaal missend
wat een idioterieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien moeten jullie eens met de heer C. Dekker (meest geciteerde wetenschapper van NL in zijn veld) gaan praten, alvorens iedereen na te praten....
Ik ben het roerend met hem eens. Hoe denk jij dat chemici zouden reageren als opeens een groepering zegt dat er naast het periodieke systeem, het idee moet worden onderwezen dat alle materie uit wind, vuur, water en grond bestaat? Dat is net zo achterhaald.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop