abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30080680
http://www.venganza.org/
quote:
I am writing you with much concern after having read of your hearing to decide whether the alternative theory of Intelligent Design should be taught along with the theory of Evolution. I think we can all agree that it is important for students to hear multiple viewpoints so they can choose for themselves the theory that makes the most sense to them. I am concerned, however, that students will only hear one theory of Intelligent Design.

Let us remember that there are multiple theories of Intelligent Design. I and many others around the world are of the strong belief that the universe was created by a Flying Spaghetti Monster. It was He who created all that we see and all that we feel. We feel strongly that the overwhelming scientific evidence pointing towards evolutionary processes is nothing but a coincidence, put in place by Him.

It is for this reason that I’m writing you today, to formally request that this alternative theory be taught in your schools, along with the other two theories. In fact, I will go so far as to say, if you do not agree to do this, we will be forced to proceed with legal action. I’m sure you see where we are coming from. If the Intelligent Design theory is not based on faith, but instead another scientific theory, as is claimed, then you must also allow our theory to be taught, as it is also based on science, not on faith.

Some find that hard to believe, so it may be helpful to tell you a little more about our beliefs. We have evidence that a Flying Spaghetti Monster created the universe. None of us, of course, were around to see it, but we have written accounts of it. We have several lengthy volumes explaining all details of His power. Also, you may be surprised to hear that there are over 10 million of us, and growing. We tend to be very secretive, as many people claim our beliefs are not substantiated by observable evidence. What these people don’t understand is that He built the world to make us think the earth is older than it really is. For example, a scientist may perform a carbon-dating process on an artifact. He finds that approximately 75% of the Carbon-14 has decayed by electron emission to Nitrogen-14, and infers that this artifact is approximately 10,000 years old, as the half-life of Carbon-14 appears to be 5,730 years. But what our scientist does not realize is that every time he makes a measurement, the Flying Spaghetti Monster is there changing the results with His Noodly Appendage. We have numerous texts that describe in detail how this can be possible and the reasons why He does this. He is of course invisible and can pass through normal matter with ease.

I’m sure you now realize how important it is that your students are taught this alternate theory. It is absolutely imperative that they realize that observable evidence is at the discretion of a Flying Spaghetti Monster. Furthermore, it is disrespectful to teach our beliefs without wearing His chosen outfit, which of course is full pirate regalia. I cannot stress the importance of this enough, and unfortunately cannot describe in detail why this must be done as I fear this letter is already becoming too long. The concise explanation is that He becomes angry if we don’t.

You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s. For your interest, I have included a graph of the approximate number of pirates versus the average global temperature over the last 200 years. As you can see, there is a statistically significant inverse relationship between pirates and global temperature.

Heeft iemand ooit dit fenomeen gezien? Ik acht dit een vrij plausibele verklaring voor het grote waarom...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30080715
quote:
"As a medical practitioner and scientist, I wholeheartedly believe that every theory and hypothesis needs full consideration and explanation with formal ratification by peer review. We have a duty to inform our schools and presumably pasta should form a staple part of our educational diet."
-- Dr. A. Macintyre (UK)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30081687
hmm...
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30081732
Vervang het Spaghetti monster door 'God' en je hebt Genesis gekopieerd in dit topic...

Meen je dit nu serieus? De tekening lijkt gemaakt door een kleuter trouwens, maar dat is mijn mening.
pi_30081916
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:19 schreef Plotinus het volgende:
Vervang het Spaghetti monster door 'God' en je hebt Genesis gekopieerd in dit topic...

Meen je dit nu serieus? De tekening lijkt gemaakt door een kleuter trouwens, maar dat is mijn mening.
Dit is inderdaad serieus, wat is er mis met de tekst? Dit is wel heel makkelijk.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:25:11 #6
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_30081952
die tekening
pi_30081965
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dit is inderdaad serieus, wat is er mis met de tekst? Dit is wel heel makkelijk.
Ja, dat vind ik ook, hij maakt zich er wel met een jantje van leiden vanaf. Ik onderstreep jouw mening
pi_30082097
er vliegt hier zo vaak spaghetti in de lucht. Heel normaal
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_30082313
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook, hij maakt zich er wel met een jantje van leiden vanaf. Ik onderstreep jouw mening
Heb je Hem wel 's gezien?
pi_30082356
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Heb je Hem wel 's gezien?
Wie, de spaghetti God?
pi_30082381
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie, de spaghetti God?
Ja, Hem.
pi_30082443
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, Hem.
alleen en enkel op archiefmateriaal, helaas
pi_30082582
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

alleen en enkel op archiefmateriaal, helaas
Ik zou zeggen, hou de site en de lucht in de gaten...
pi_30082742
Het is een complot van de Italianen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:09:07 #15
127681 stresskippie
life sucks sometimes
pi_30083608
tja klinkt heel mooi allemaal,maar ben toch sceptisch!
pi_30086563
Ik hoop echt dat TS de ironie van het stukje inziet....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_30087831
Sorry, maar ik geloof er geen z*k van. Volgens mij neemt TS ons gewoon in de zeik...
pi_30088309
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef Plotinus het volgende:
Sorry, maar ik geloof er geen z*k van. Volgens mij neemt TS ons gewoon in de zeik...
Een verder kijkje op de site die gegeven is, geeft de oplossing.

Het stuk is een brief die Bobby Henderson geschreven heeft naar de raad van onderwijs in Kansas. Dit om te protesteren tegen het besluit van die raad om creationisme/intelligent design te onderwijzen als wetenschap.

Bij deze heeft hij een eigen, nieuwe religie/ontstaansverhaal verzonnen en eist dat deze dan ook onderwezen wordt.

Dit dus als protest en niet als serieus bedoelde religie!!!

(vraag blijft of TS dat door had )

Hij beidt verder een hele collectie artikelen aan met zijn religie:

Vind het zelf wel een erg goeie actie
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:45:33 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_30088389
Ook wel genoemd "The Pastafari movement", aanhangers worden "Pastafari's" genoemd.

Zie verder : http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
en
http://www.rof.com/Plaque_FSM.htm
zzz
pi_30093988
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 05:56 schreef The_stranger het volgende:
Ik hoop echt dat TS de ironie van het stukje inziet....
Dat jij het niet gelooft, wil niet zeggen dat het ironisch is. Er is een pastawezen dat ons in de gaten houdt dus let op je dieet.
pi_30094285
Met andere woorden "Sid Meiers: Alpha Centauri" Een briljant spel van alweer enige jaren geleden waarin de mens nu niet eens de aarde maar een nieuwe planeet moest koloniseren, geheel in de Civilisation-stijl. De planeet in kwestie echter blijkt al snel van zich af te slaan doormiddel van spaghettimonsters, die blijken later dan weer met z'n alleen een groot planeet omvattend organisme.

Dat dus.
pi_30094371
Het lijken wel 2 teelballen, met de nodige bloedvaten
pi_30094601
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat jij het niet gelooft, wil niet zeggen dat het ironisch is. Er is een pastawezen dat ons in de gaten houdt dus let op je dieet.
Ok, laat ik het anders zeggen: Ik hoop, dat TS, na het zien van zijn gegeven internetpagina, van de desbetreffende brief de ironie inziet, losstaand van zijn eigen geloof.

Trouwens het is kolder dat er een spagetti monster-god is, iedereen weet immers dat de enige echte god LeChuck, de spook piraat is.
C. Sagan
pi_30094687
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:39 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ok, laat ik het anders zeggen: Ik hoop, dat TS, na het zien van zijn gegeven internetpagina, van de desbetreffende brief de ironie inziet, losstaand van zijn eigen geloof.
Leugens!
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:39 schreef The_stranger het volgende:
Trouwens het is kolder dat er een spagetti monster-god is, iedereen weet immers dat de enige echte god LeChuck, de spook piraat is.
Jij mag dat best geloven, niemand is perfect hè...het gaat erom dat ik je erover geïnformeerd heb.
pi_30094852
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Leugens!
[..]

Jij mag dat best geloven, niemand is perfect hè...het gaat erom dat ik je erover geïnformeerd heb.
Je hoeft mij niet te geloven, maar zeur dan ook niet aan mijn hoofd als je straks door de inquisitie de duimschroeven aangedraait krijgt. LeChuck is de enige echte god en in hem is het eeuwige leven en geluk.

Bekeer je, voor je in de eeuwige hel mag branden..
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')