Of misschien wel de imitatie van Jim Carrey tijdens een editie van de MTV Movie awards een aantal jaar geleden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hier verder...
ik weet trouwens niet of dat plaatje onze Jim is of mr. Val Kilmer
originele plaatjes van jim met baard zijn lastig te vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij is dat Val Kilmer
"the west is the best"quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef thaleia het volgende:
"I am the lizard king. I can do anything"
Goh, wat ben ik blij dat ik dat plaatje nu pas zie en niet gister voordat ik naar bed ging!quote:
quote:
Ik heb nu een plukje, bij gebrek aan Zappa-snorquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een plukje, bij gebrek aan Zappa-snor
Ja hoor die gast had een iq van 149, gooi daar wat LSD bij en zijn gedachten gaan verder dan jij ooit zult komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef bartrid het volgende:
om nog maar te zwijgen over die quasi diepzinnige gedichten van meneer Morrisson.
Welke psycholoog heeft dat vastgesteld?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef d.n3rd het volgende:
[..]
Ja hoor die gast had een iq van 149, gooi daar wat LSD bij en zijn gedachten gaan verder dan jij ooit zult komen.
dr zijn ook bijna geen boeken over de beste man ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef d.n3rd het volgende:
Mja daar kan ik uiteraard geen antwoord op geven, maar ik heb het eens gelezen in een boek over de beste man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |