nouja ik vind de vpro savonds op 3fm nog wel leuk .. daar heb ik die hongaarse plaat van venetian snares voor het eerste gehoord en ze draaien zelfs af en toe patton projectenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het huidige radiobestel is op het moment niets meer dan een doorgerotte potpourri van nostalgische FM-rock.
Hier in de regio is het de afgelopen jaren op muziekgebied ook allemaal vrij dramatisch geworden. Er is geen A-podium meer (extra subsidie is ingetrokken), dus landelijk bekende bands spelen hier niet meer. Locale bands hebben ook steeds minder plekken om te spelen omdat de wetgeving tegen geluidsoverlast strenger is geworden en de podia de kosten voor extra geluidisolatie niet kunnen ophoesten. De festivalletjes die er waren zijn ook bijna allemaal wegbezuinigd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Inderdaad. Ik vind wel dat er meer geld uitgetrokken mag worden om kleine poppodia in stand te houden. De laatste jaren hoor ik steeds vaker dat subsidies stopgezet worden en gemeenten ze eigenlijk liever ziet verdwijnen. Dat terwijl juist daar de onbekende talenten de kans krijgen hun ding te doen. Erg jammer.
Zelfde hier in de buurt. Op het gebrek aan A-podia na dan, daar heb ik dan weer geen last van. De programering van die podia echterquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hier in de regio is het de afgelopen jaren op muziekgebied ook allemaal vrij dramatisch geworden. Er is geen A-podium meer (extra subsidie is ingetrokken), dus landelijk bekende bands spelen hier niet meer. Locale bands hebben ook steeds minder plekken om te spelen omdat de wetgeving tegen geluidsoverlast strenger is geworden en de podia de kosten voor extra geluidisolatie niet kunnen ophoesten. De festivalletjes die er waren zijn ook bijna allemaal wegbezuinigd.
Das volgens mij een subsidie van Conamus en het NPI, dus niet iets rechtstreeks van de overheid. NPI krijgt iets van een miljoen per jaar subsidie, dus indirect komt het wel voor een deel van de overheid af. Ik weet niet of conamus overheidsgeld krijgt, volgens mij sinds kort niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef Tokus het volgende:
Maar er is toch al een subsidieregeling waar artiesten zich op kunnen beroepen, als ze semi-professioneel bezig zijn? Ik heb het in diverse interviews al terug horen komen, en als een artiest naar het buitenland wil kunnen ze daar ook wat voor aanvragen.
Een A-Podium hebben we in Schagen volgens mij nooit gehad. Of Trapman, het jongerencentrum, moet het ooit geweest zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hier in de regio is het de afgelopen jaren op muziekgebied ook allemaal vrij dramatisch geworden. Er is geen A-podium meer (extra subsidie is ingetrokken), dus landelijk bekende bands spelen hier niet meer. Locale bands hebben ook steeds minder plekken om te spelen omdat de wetgeving tegen geluidsoverlast strenger is geworden en de podia de kosten voor extra geluidisolatie niet kunnen ophoesten. De festivalletjes die er waren zijn ook bijna allemaal wegbezuinigd.
Ik moet ook niet reageren op mensen die n00b in hun tekst opnemen, maar even iemand om verbaal op af te reageren kon geen kwaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef Tokus het volgende:
haha Litpho je hebt wel weer een vriend gemaakt in die burning_eye loser in dat muziekdownloadtopic![]()
Het was ook zo'n groot stuk tekst wat je postte! De Winkler Prins encyclopedie is er niets bij.
Nu Claudia de Breij weer terug is heb ik geen idee welke zender ik tussen 12 en 14 aan moet zetten. Om haar terugkeer te vieren draaide ze gisteren als eerste plaat The bitch is back van Elton John. Tragedy van Bee Gees was wat mij betreft meer toepasselijk geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
haha 3fm kan toch niet slechter worden dan het nu is
dat was idd wel weer vreselijk wennen .. van mij had corton mogen blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nu Claudia de Breij weer terug is heb ik geen idee welke zender ik tussen 12 en 14 aan moet zetten. Om haar terugkeer te vieren draaide ze gisteren als eerste plaat The bitch is back van Elton John. Tragedy van Bee Gees was wat mij betreft meer toepasselijk geweest.
we kunnen 'm naar de FP verbannen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel hiervan is te dom en teveel herhaling van zetten.
Nog behoefte om hier weer eens een zegje te doen: Waarom download jij muziek? ?
Eric was muzikaal wel leuker ja, maar ja, betere alternatieven zijn er niet echt op je werk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat was idd wel weer vreselijk wennen .. van mij had corton mogen blijven
Studio Brussel, via de pc.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eric was muzikaal wel leuker ja, maar ja, betere alternatieven zijn er niet echt op je werk...
als je boxen hebt wel ja...quote:
Nah, zolang hij Muziek maar niet teveel vervuilt zijn er voldoende plekjes op het forum waar schrijnende stupiditeit door de vingers wordt gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
we kunnen 'm naar de FP verbannen natuurlijk
Helemaal mee eens. Ik kan er niet goed tegen. Ook niet tegen artiesten die zichzelf in die zin te serieus nemen trouwens. Ik lees graag over muziek en heb in mijn leven al vele meters papier aan boeken en tijdschriften over het onderwerp verslonden, maar idd wel graag feiten en niet al dat geneuzel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van dat pseudoliteraire gezwatel over muziek of voetbal. Stick to the facts, wat mij betreft.
Op zoiets hoop ik, het gaat niet om interviews in de Wahwah neem ik aan, maar wat diepgravendere stukken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Ik lees graag over muziek en heb in mijn leven al vele meters papier aan boeken en tijdschriften over het onderwerp verslonden, maar idd wel graag feiten en niet al dat geneuzel.
Hm, met "vroeger" denk ik meer aan de tijd voordat ze zich naar 538 model gingen maken, maar daar zijn ze nu dus weer vanaf gestapt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Anton het volgende:
Maar qua muziek is het de afgelopen jaren wel verbeterd (of iig veranderd). Vroeger werd je doodgegooid met dezelfde meuk als 538 en veronica enzo, maar nu proberen ze weer wat nieuwe popmuziek te draaien.
haha vroeger toen elke omroep nog zn eigen dag had .. dat was ook niet alles .. dan moest je eo en de tros dagen weer ontwijken ... ohnee eo was op de vpro dag ofniet ?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hm, met "vroeger" denk ik meer aan de tijd voordat ze zich naar 538 model gingen maken, maar daar zijn ze nu dus weer vanaf gestapt?
Je leest liever nutteloze feiten dan geneuzel. Is dat niet allebei hetzelfde?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Helemaal mee eens. Ik kan er niet goed tegen. Ook niet tegen artiesten die zichzelf in die zin te serieus nemen trouwens. Ik lees graag over muziek en heb in mijn leven al vele meters papier aan boeken en tijdschriften over het onderwerp verslonden, maar idd wel graag feiten en niet al dat geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |