abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29542569

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • Spelers van Fok
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • Fokfederatie leden met Ht-arena site
  • Fokfederatie leden zonder Ht-arena site
  • Activiteiten van de Fok!federatie
  • Fok!Hattrick Radio
  • [i]De Fokcup
  • Fokcuptoto
  • Fok!Awards

MadKow-Tools
  • Transfer toevoegen
  • Grafiek bekijken

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • [url=://www.xs4all.nl/~dalord/hattricktopics.htm]forum topics[/url]
  • huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Spelers van Fok!
    Door de jaren heen zijn heel wat hattrick-managers voorbij gekomen in 1 van de vele hattricktopics hier op fok!. Klik op de onderstaande link om te zien welke managers hun team hebben laten vereeuwigen op Fok!

KLIK HIER VOOR EEN LIJST VAN MANAGERS!

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan. En dat doe je op de volgende manier:

[ url =http://forum.fok.nl/user/profile/jeprofielnummer]usernaam[/ url] met teamnaam (teamid) ---- trainingtype

Haal bij jouw aanmelding de spaties weg.

voorbeeld:

sir_dalord met lycky bullballs (364260) ---- scoren

Verander je van trainingstype, vermeld het even, zodat dit veranderd kan worden in de OP.

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Fokfederatie leden met Ht-arena site

Fokfederatieleden zonder ht-arena site

staat je icoon er niet bij maar je bent toch lid van de federatie, meld het even. Zorg er wel voor dat je icoon 60*60 is. Anders kan ik je er niet bij zetten.

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

Sterrenklassement
    Grumpey houd bij wat het sterrenrecord is van elke ploeg. Het klassement wordt aan het einde van elk seizoen ge-update.

Fok!Hattrick-radio
    Sinds een aantal maanden verzorgt Johan-Derksen op zondagavond vanaf 20.00 uur Fok!Hattrick Radio. Tijdens de uitzending draait JD een gevarieerde mix van muziekstijlen. Naast de muziek zal JD ook belangrijke gebeurtenissen in wedstrijden behandelen en elke week wordt er een team besproken en extra in de gaten gehouden tijdens die zondagavond. Dit kan bijvoorbeeld een team zijn dat op punt van promoveren/degraderen staat of welke reden dan ook. Hiervoor hebben we tevens een eigen irc kanaal #fokhattrick-radio. Hoe je daar moet komen staat verder in deze openingspost.

De Fokcup
    [img]httphttp://www.xs4all.nl/~dalord/fokcupv5/fokcup.jpg[/img]
    Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Fokcuptoto
    Voor de Fokcup wordt een toto georganiseerd door TimmyASD. Maak je voorspelling voor elke fokcupronde en win de foktoto!. Tegenwoordig valt er ook een prijs te verdienen voor de uiteindelijke winnaar. Johan-Derksen heeft een kratje bier naar keuze ter beschikking gesteld deze moet je echter wel zelf bij hem afhalen, hij wordt niet bezorgd :’)

De fokcuptoto kan je hier vinden

Fok!Awards
    Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Awards uitgedeeld. Dit is nu al 3x gebeurd en 3x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 10 awards. De winnaars van seizoen 14 staan hieronder.

Koei-award
    Speler wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

DeHovenier

Co Adriaanse-award
    Voor de beste clubprestatie

Grumpey

CSKA Moscow-award
    Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen

Verbal Kint

Ajax-award
    Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde

Mangoworks

Rinus Michels-award
    Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie

Johan-Derksen

Wie

Salomon Kalou-award
    Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen

Jonks

Dirk Kuijt-award
    De topscoorder van de Fok!-Federatie

Daniel Dinsmore van SV Houten 3 (Mangoworks)

Heurelho da Silva Gomes-award
    Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie

Jon Brouwer van Sexy Knieeën (Tearsong)

Jose Mourinho-award
    Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden

Komrad

WoW-award
    Voor de grootste loser van fokhattrick ( )

sir_dalord

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

MadKow-Tools
    MadKow heeft een tool ontwikkeld waarin Fok! Hattrickers gegevens kunnen invullen van spelers die ze gekocht of verkocht hebben. Het doel hiervan is, om tot een ruime database te komen met gegevens van deze spelers. Uit deze database kunnen we dan afleiden wanneer spelers met een bepaalde TSI voor een zo hoog mogelijke prijs verkocht worden. Dus met andere woorden: dan kan je zien wanneer je, je spelers het beste op de transferlijst kan zetten om een zo hoog mogelijke prijs te krijgen. Dus vul het allemaal in voor je transfers, want dan worden de verhoudingen steeds realistischer. Het overzicht kan je hier vinden.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

Tegenwoordig hebben we ook het irc kanaal #fokhattrick-radio. Hier kan je aan Johan-Derksen een verzoekje doen voor een nummer dat je op de radio wilt horen.

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen. Tevens zijn we bezig met een stappenplan om het allemaal net even wat gemakkelijker te maken

Forumtopics seizoen 15:
    [Hattrick] Deel 71: De start van het nieuwe seizoen
    [Hattrick] Deel 72: Een 0 (teveel) is toch niets waard???
    [Hattrick] Deel 73: Vergeet je opstelling niet ......... _O-

Forumtopics seizoen 14:
    [Hattrick] deel 54: En wat zijn jouw doelstellingen?
    [Hattrick] deel 55: Het duel om de beker kan beginnen!!!
    [Hattrick] deel 56: SirDalord for U20 bondscoach
    [Hattrick] deel 57: En seizoen 14 is alweer onderweg!!!
    [Hattrick] deel 58: waar trainees erg duur zijn
    [Hattrick] deel 59: Buggy hattrick :?
    [Hattrick] Deel 62 - Zonder de sjonnige slowchat van Robar
    [Hattrick] Deel 63 - Hoe staat het met de doelstellingen?
    [Hattrick] Deel 64: Brandend van verlangen naar een fijne YP
    [Hattrick] Deel 65: De finale van de Fok! Cup is bekend!!!
    [Hattrick] Deel 66: Waar de prijzenverdeling in zicht komt
    [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole!
    [Hattrick] Deel 68: Zijn de doelstellingen gehaald?
    [Hattrick] Deel 69: De bekertegenstanders zijn bekend!
    [Hattrick] Deel 70: Stem op Grumpey!! Onze nieuwe bondscoach

[url=://www.xs4all.nl/~dalord/hattricktopics.htm]topics van de vorige seizoen kan je hier vinden[/url]

huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

[Hattrick] Fok!Cup 5 - De 5de Cup staat op beginnen!
    Dit topic gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [deel 4]
    Dit is de toto die gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je uitslagen voorspellen. De winnaar van de toto krijgt een kratje bier van Johan-derksen

[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic
    Het meet topic

Waar dient deze topics absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar sir_dalord(364260) Of The_Hives(367459}

De complete openingspost is hier te vinden
  • Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_29542588
    tvp
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    pi_29542599
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
    tvp
    Signature?
    pi_29542608
    tvp
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
      woensdag 10 augustus 2005 @ 18:49:24 #5
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_29542777
    Je mag de spelers van Fok weleens upgraden in de beginpost
    Maus United (769353)
      woensdag 10 augustus 2005 @ 18:53:58 #6
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29542877
    weer een blessure bij een van mijn trainees, ik hoop op een blessure van 1 weekje dan train ik vandaag 4 man
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_29543209
    tvp
    vannacht mag ik in peru opdraven
    pi_29546016
    van london naar peru, gelukkig zit je dicht bij het vliegveld

ik speelde gisterenavond in bolivia
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_29547934
    ik heb een apply gestuurd om in de Fok! federatie aangenomen te worden. me is sinds gisteren ook supporter
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      woensdag 10 augustus 2005 @ 22:35:04 #10
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29548084
    En aangenomen
    Welkom in de fed
      woensdag 10 augustus 2005 @ 22:39:32 #11
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29548197
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
    weer een blessure bij een van mijn trainees, ik hoop op een blessure van 1 weekje dan train ik vandaag 4 man
    Ai 4 weken uit... daarom dit seizoen niet meer naar formi
      woensdag 10 augustus 2005 @ 22:48:52 #12
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_29548661
    tvp
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
    pi_29549296
    vriendschappelijke pot met 0-1 verloren, wel lekker al mijn trainees laten spelen en zonder kleerscheuren uitgekomen.
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
    pi_29550108
    374 790 ¤ gekregen voor mijn trainee, had op iets meer gehoopt...
    Voor 400k verkocht

Leuke zakcentje dat wel
    Trouwens, een econoom, hoeveel procent van je bedrag krijg je daarvoor?
    Ik heb nu bijna 900k, is het de moeite om er één aan te schaffen?
      donderdag 11 augustus 2005 @ 00:14:09 #16
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_29550169
    Ik heb godverdomme verloren van die waailap
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      donderdag 11 augustus 2005 @ 00:44:30 #17
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_29550763
    Vind je het gel dat het rustig is op het forum

4-0 gewonnen
    pi_29550882
    Ik heb net een keeper gekocht van 17 jaar met Keepen: Matig. Voor maar 1000
    Maar als ik bij ze Transfergeschiedenis kijk zie ik dat ik op 28-06-2005 ookal is gekocht en daarna nog 3 keer.
    Klopt dat wel? Want elke 6 weken word een speler toch een jaar ouder? (ik speel nog niet zo lang dus weet het nog niet precies)
    En is dit een goeie koop voor de toekomst? Want tussen de 17 en 19 kan je ze toch heel goed trainen?
    Al vast bedankt
      donderdag 11 augustus 2005 @ 00:56:37 #19
    65997 Oldbie
    pi_29551068
    Tussen twee seizoenen wordt een speler een jaar ouder. Niet om de 6 weken.
    Ze zijn allemaal op dezelfde dag jarig
    pi_29551232
    O oke weet ik dat ook weer
    Word wel een groot feest dan
    Maar hoelang duurt het voordat dit echt een goeie keeper is?
      donderdag 11 augustus 2005 @ 01:06:38 #21
    65997 Oldbie
    pi_29551298
    Als je hem niet traint zal hij nooit goed worden.
    Je moet dus trainen op keepen; een goede coach aanschaffen en een stuk of 9 keeperstrainers aannemen. Verder nog een assistent trainer en dan kan hij binnen een paar weken stijgen. Dan weer een aantal weken later stijgt hij nog een niveau etc. etc.

Ik weet niet of het echt lucratief is om keepers te trainen.
    pi_29551353
    Nee ik snap dat ie wel moet spelen enzo
    En ik wil niet persee dat ie heel snel stijgt dus lijkt me 9 keeperstrainers een beetje overdreven.
    Maar is er nergens een website waar je ongeveer kan zien wanneer een speler stijgt?
    pi_29551381
    De meeste beginners trainen keepers omdat het makkelijk is en overzichtelijk.
    Als je besluit om keepers te trainen, dan zou ik niet op het niveau van matig beginnen. Probeer eens te zien of je 2 redelijke keepers kan kopen, indien je daar nog budget voor hebt....
    De een speelt zondags, de ander op woensdag en zo worden ze beide beter.
    Stomme vraag: Heb je je al een beetje ingelezen in het spel? Dat raad ik je zeker aan!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 01:12:20 #24
    65997 Oldbie
    pi_29551416
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
    En ik wil niet persee dat ie heel snel stijgt dus lijkt me 9 keeperstrainers een beetje overdreven.
    Maar is er nergens een website waar je ongeveer kan zien wanneer een speler stijgt?
    Even een quote van een website:
    quote:
    Trainen kost tijd
    De tijd die je training kost hangt af van de eigenschap waar je op traint, de trainings-intensiteit en de coach plus het aantal assistent coaches.
    Voor 17 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.
    Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden:
    Keeper: 5 weken met 9 keeper-trainers
    http://www.databased.at/hattrick/index.asp
    zet de site op nederlands en kijk bij training
    pi_29551424
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
    Als je geen 9 keeperstrainers neemt, terwijl je keepers gaat trainen, ben je een dief van je eigen portemonnee. Heel onverstandig, het is namelijk je enige manier om geld te verdienen! Doen dus!
    Voor de rest: Lees je eens in op www.hottrick.org, www.databased.at/hattrick, http://htfc.org/newbie-faq/, http://users.pandora.be/addy.taillieu1/alles.html
      donderdag 11 augustus 2005 @ 01:13:36 #26
    65997 Oldbie
    pi_29551440
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 01:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
    De meeste beginners trainen keepers omdat het makkelijk is en overzichtelijk.
    Als je besluit om keepers te trainen, dan zou ik niet op het niveau van matig beginnen. Probeer eens te zien of je 2 redelijke keepers kan kopen, indien je daar nog budget voor hebt....
    De een speelt zondags, de ander op woensdag en zo worden ze beide beter.
    Stomme vraag: Heb je je al een beetje ingelezen in het spel? Dat raad ik je zeker aan!
    Ik ben begonnen (begonnen ik BEN nog rookie) met positiespel. Bevalt me wel goed.
    Duurt alleen te lang allemaal ik heb geld nodig
    pi_29551484
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik ben begonnen (begonnen ik BEN nog rookie) met positiespel. Bevalt me wel goed.
    Duurt alleen te lang allemaal ik heb geld nodig
    Klopt, bij def, scoren of positiespel zal je wat meer geduld moeten hebben. Het levert op lange termijn alleen wel meer op dan keepers. Maar ik lees je posts hier stiekem en het valt me op dat je goed bezig lijkt te zijn. Dat geld komt wel...
      donderdag 11 augustus 2005 @ 01:19:42 #28
    65997 Oldbie
    pi_29551604
    Ik heb al verschillende site's gelezen. Maar ik ik lees door.
    Ik heb al een aantal jonge spelers gekocht voor weinig geld.
    En heb net een speler verkocht voor 105K.
    Ik heb al me spelers al laten spelen deze week. Alleen ik durf niet zoveel trainers te huren want die kosten toch best wel wat per week.
    Heb nu 1 keeperstrainer en 2 Assistent-trainers. Zou ik volgens jullie er meer moeten huren?
    pi_29551639
    Je hebt alleen jonge aankopen nodig in de linie die je traint.
    Dus als je keepers traint, zou ik voor de rest niets dan 2 keepers kopen.
    Ik hoop dat dat nog niet te laat is
    En ja, neem aub het max aantal trainers... Neem je maar de helft dan levert het veel minder geld op gemiddeld genomen.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 01:28:33 #31
    65997 Oldbie
    pi_29551712
    Je moet eerst besluiten wat je wil trainen. Dan kan je bekijken hoeveel en welke trainers je aan moet nemen en welke spelers je moet kopen. Het heeft geen zin om een hele stapel jonge spelers voor alle posities te kopen omdat je niet alles tegelijk kan trainen.

Toen ik begon besloot ik meteen om middenveld te trainen (ook omdat ik een slecht middenveld had).
    Ik heb 2 aanvallers gekocht (26 en 22 jaar); 2 verdedigers (30 en 24 jaar); een middenvelder van 26 (om wat body op mijn middenveld te krijgen)
    Verder kocht ik een stuk of 8 trainees voor mijn middenveld (dat waren er teveel )
    Ik had een redelijke keeper en ik heb er nog een uit mijn jeugd gehaald voor friendlies en voor back-up.

Ik kan ook niet 9 assistent trainers betalen. Ik heb er 4 rondlopen en ik moet dus wat langer wachten totdat mijn spelers in waarde stijgen. So be it.

Besluit eerst maar wat je wilt trainen. Zoek daar trainees voor en probeer je team op andere posities met degelijke, oudere, spelers te versterken. Dat heb ik gedaan en het werkt erg goed

[edit]en weer ben ik te laat [/edit]
    pi_29551724
    Is nog niet te laat hoor
    Heb pas 1 keeper gekocht en die was dus maar 1000 echt een koopje.
    Verder heb ik dus wat verdedigers gekocht en vleugel mid.
    Dus dan zou ik 5 keepertrainers en 5 Assistent-trainers moeten nemen?
      donderdag 11 augustus 2005 @ 01:29:55 #33
    65997 Oldbie
    pi_29551734
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef Bierbroeder het volgende:
    Is nog niet te laat hoor
    Heb pas 1 keeper gekocht en die was dus maar 1000 echt een koopje.
    Verder heb ik dus wat verdedigers gekocht en vleugel mid.
    Dus dan zou ik 5 keepertrainers en 5 Assistent-trainers moeten nemen?
    Als je keepers traint neem je 9 keeperstrainers en 1 ass. trainer
    pi_29557318
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
    En aangenomen
    Welkom in de fed
    Ty

Ik lees nu allemaal over ass trainers. Maar hoeveel maken deze nou verschil bij het trainen. Met 9 assistenten 1 week eraf? Of hoe moet ik dit zien.
    pi_29557483
    Hoi
    pi_29557501
    succes bierbroeder je bent iig al goed begonnen door het fok!forum raad te plegen

zijn er trouwens nog mensen die ht-arena sites bijhouden merkte laatst dat een hoop links dood zijn. ik heb gister sinds maanden mn site weer ge-update

@komrad: well opletten he , kwoon niet meer dicht bij t vliegveld, maw niet meer in engeland. wel jammer, goede tijd gehad ...
    pi_29557578
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 12:26 schreef Verbal_Kint het volgende:

zijn er trouwens nog mensen die ht-arena sites bijhouden merkte laatst dat een hoop links dood zijn. ik heb gister sinds maanden mn site weer ge-update
    Nee, ik doe er niets meer mee
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 12:15 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Ty

Ik lees nu allemaal over ass trainers. Maar hoeveel maken deze nou verschil bij het trainen. Met 9 assistenten 1 week eraf? Of hoe moet ik dit zien.
    Klopt als een bus! Doen dus!
    pi_29557981
    hum...ikzelf heb 4 assistent trainers, ik heb nog maar een gemiddlede wekelijkse opbrengst van ongeveer 25.000 + 50.000 /2 = 37.500.....als ik dan zou overschakelen naar 9 assistent trainers wordt dat ineens meer dan een derde van mijn totale budget.

Zou dat verstandig zijn voor me in dit stadium of zou ik nog ff moeten wachten tot ik meer inkomsten heb?

Mijn fanclub is weer met 9 leden vergroot ....nu een totaal van 270...op naar de 300!
    pi_29559733
    Oldbie, ik heb je net ff uitgedaagd voor een friendly komende woesndag
    pi_29560052
    Je team heeft 125 ¤ gekregen, omdat Peter Derk Tigchelaar (45911091), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 6 250 ¤.

Wow!!! WaT eEn vErHaAl!11!!!!!#!~!
    pi_29560339
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Je team heeft 125 ¤ gekregen, omdat Peter Derk Tigchelaar (45911091), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 6 250 ¤.

Wow!!! WaT eEn vErHaAl!11!!!!!#!~!

Daar doe je het voor he?
    pi_29560442
    eCh wEl!1!!!1!!11
    pi_29560497
    net ff twee middenvelders gekocht:
    quote:
    Klement Batirov [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
    TSI = 600, 21 jaar, matig in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: goed Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
    quote:
    Kristian Truelsen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
    TSI = 760, 25 jaar, redelijk in vorm
    Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: goed Passen: zwak
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
    Scoren: zwak Spelhervatting: matig
    voor 42 k en 31 k....deze heb ik gekocht omdat ik 5-3-2 / 5-4-1 wil gaan spelen (lekker counteren)., ik speelde dus 442, en had eigenlijk maar 2 centrale middenvelders, dus ff twee bijgekocht.

Verder wil ik vanavond mijn vleugelspeler op de Transferlijst gaan zetten,
    quote:
    Staaf Bruyneel (59858821) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    29 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
    Total Skill Index (TSI): 1 040
    Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: FC__Paniek
    Waarschuwingen: 2
    Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: matig
    Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
    Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
    wat zou een leuk bedrag zijn om hem te listen? 40.000 ?
      donderdag 11 augustus 2005 @ 15:16:15 #44
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29560630
    zou leuk bedrag zijn, maar misschien net iets te hoog, hij is immers al 29...

tvp
    pi_29560720
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef Grumpey het volgende:
    zou leuk bedrag zijn, maar misschien net iets te hoog, hij is immers al 29...

tvp
    hij haalt constant 3 sterren bij me, dus opzich voor mening XI, Xe en IXde een versterking, ik ben benieuwd wat ie gaat opleveren....ik list hem vanavond om 19:15....zodat ie zondag net voor de wedstrijden afloopt
    pi_29560769
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef halleekes het volgende:
    net ff twee middenvelders gekocht:
    [..]

[..]

voor 42 k en 31 k....deze heb ik gekocht omdat ik 5-3-2 / 5-4-1 wil gaan spelen (lekker counteren)., ik speelde dus 442, en had eigenlijk maar 2 centrale middenvelders, dus ff twee bijgekocht.

Verder wil ik vanavond mijn vleugelspeler op de Transferlijst gaan zetten,
    [..]

wat zou een leuk bedrag zijn om hem te listen? 40.000 ?
    Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar om counter te spelen moet je volgens mij wel een beetje passen hebben, anders heeft het niet zo heel veel zin, maar weet alleen niet of dat alleen voor verdedigers geld of voor het hele team ? ? ? JD? SW? Jullie weten daar meer van toch?

40 is echt de max! (denk ik)
    pi_29560856
    ik vind zwak passen erg aan de matige kant. Voor counter heb je passing nodig in je verdediging.
    Ik reken zelf altijd op minimaal redelijk passen, maar matig zou misschien ook nog net kunnen om een fatsoenlijke counterrating te halen. Maar zwak zou ik niet doen.
    www.fokhattrick.nl/trainees staan mijn passingdefjes
    pi_29560934
    ligt er ook aan in welke league je speelt als je laag speelt, voldoet dat nog wel

tvp =p
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 15:34:00 #49
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29561003
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Robar het volgende:

[..]

Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar om counter te spelen moet je volgens mij wel een beetje passen hebben, anders heeft het niet zo heel veel zin, maar weet alleen niet of dat alleen voor verdedigers geld of voor het hele team ? ? ? JD? SW? Jullie weten daar meer van toch?
    Geen passen nodig. Het zijn middenvelders, en passen geld alleen voor verdedigers. Als het verdedigers waren zie post van JD. Maar het zijn middenvelders, dus goede aanwinsten voor zijn team...
    pi_29561598
    Ik koop tegenwoordig niet zo makkelijk meer spelers meer zonder passen, ik ben het gewend om spelers met passen te hebben...

En dat kost me wel wat geld
      donderdag 11 augustus 2005 @ 16:23:11 #51
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29561798
    Ik heb alleen aanvallers met passen en een van mn mids met goed passen, de rest heeft zwak en 1 mid heeft zelfs matig verdedigen
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_29562238
    Mijn mids hebben matig passen of hoger (behalve de trainees uiteraard).
    Bijna al mijn basisspelers hebben minimaal matig passen., op 3/4 na geloof ik.
    pi_29562638
    trainees met passen goed of hoger zijn echt onbetaalbaar voor iemand die in de Xde divisie speelt. IK denk dat ik een paar spelers verkoop en dan als het nieuwe seizoen begint een 17 jarige ga kopen met matig verdedigen en goed passen.
    pi_29564713
    wat is lucaratiever denken jullie? een trainee (zullen zeggen 17 jaar) optrainen met goed passen en matig verdedigen tot goed passen en goed verdedigen of een trainee met slecht passen en redelijk verdedigen optrainen tot slecht passen en uitstekend verdedigen?
    pi_29564818
    Dat laatste
    pi_29565360
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Dat laatste
    pi_29566251
    lijkt me logisch, ik speel trouwens komende week tegen the carthage warriors uit tunesie. Ik verwacht veel blessures en afgehakte ledematen
      donderdag 11 augustus 2005 @ 22:38:45 #58
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29569085
    ach, en de enige die SCHIJT heeft aan passen ben ik natuurlijk weer
    en ik kan het als tip aan iedereen meegeven, maar mensen denk echt dat ze niet zonder kunnen
    Alleen wat verdedigers voor beetje CAskills, maar ook daar niet overdreven
    pi_29573370
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 22:38 schreef Grumpey het volgende:
    Alleen wat verdedigers voor beetje CAskills, maar ook daar niet overdreven
    en als je veel AIM en AOW gebruikt. de defensieve penalty krijgen terwijl je niet optimaal van de extra aanvallen profiteert zou jammer zijn.
    pi_29573703
    Waarom wil ik alles live mee maken wat er gebeurd met me team zit ik hier om 2 uur te wachten op me training. Dat doe ik ook nooit meer
    pi_29575458
    ben net terug van stappen......ik had het met een vriend van me over inschrijven bij HT, zegt een onbekende kerel naast me...he ook HTer? ik zo jah... hij zo ik ook...ik sta nu 2de in de IIIde divisie...ik zo...ik sta ook 2de, maar dan in de Xde.....biertje? mooie gesprekken in de kroeg...we hebben min of meer een friendly afgesproken!
    pi_29575464
    trouwens...geen van mijn trainees is gestegen
    pi_29575783
    trainingsupdate:

Vorm: +2 / -4
    TSI: +2.710 / -2.290
    Scoren: +1

Eén 17 jarige naar uitstekend scoren, ik had eigenlijk op meer gehoopt....
    Signature?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:41:32 #64
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29575813
    verdedigen +4

wieeeeee!
    pi_29575956

Eindelijk een echt goede TU:
    Vorm: +6/-2 (vormdaling bij mijn tweede keeper en mijn trainer de voerigen bijna allemaal basisspelers))
    TSI: +3850/-320
    PM: +3 (1 trainee 20 jaar naar formidabel, een mid naar wonderbaarlijk, een verdediger naar slecht )

Moet toch wel weer een sterrenrecordje inzitten Zaterdag . . . .
    Vorm van mijn team voor Zaterdag: 3 x uitstekend, 4 x goed, 4 x redelijk !
    pi_29576174
    scoren +3

mijn topspeler Emery is naar briljant gestegen ( gaat morgen denk ik toch wel ff op de transfertlijst )
    18jr speler gestegen naar formidable
    28 middenvelder naar zwak scoren gegaan.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:47:44 #67
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29576317
    1 17jarige naar uitstekend.
    Vorm weer weg
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:15:39 #68
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29576706
    kut update...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:27:30 #69
    65997 Oldbie
    pi_29576905
    TSI: 210 (+520/-310)
    PM: +4
    Vorm: +3/-7

Nu wil ik graag jullie mening over deze speler. Hij past eigenlijk nergens in mijn team. Hij is het steeds net niet terwijl hij wel gestegen is naar uitstekend pm:
    quote:
    Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    19 jaar, matig in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Canada
    Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Flevo Rangers
    Waarschuwingen: 1

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: uitstekend Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
    Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:
    - In het tussenseizoen conditie trainen zodat het redelijk wordt.
    - Nu verkopen voor extra cash. (Wat moet hij opbrengen? Volgens de transfervergelijking moet ik rekenen op 120k)

Wat zouden jullie doen?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:52:00 #70
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_29577270
    Team wil maar niet van de grond komen. Afgelopen zondag met 8-1 verloren. Trainingsupdate wordt ook met de week slechter en financien willen ook niet van de grond komen.

Trainees heb ik ook niet en geld om er 1 te kopen is er niet...
    A.M.A.B
    pi_29577418
    ik heb geen enkele stijger te melden

mijn 17 spelert met al die bijstats grumps heeft nu wel een tsi van 4970 wat ik toch wel aardig vind voor een 17 jarige solid
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:12:34 #72
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29577628
    Ole Ibsen
    TSI = 1 040,17 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
    ----Vandaag gestegen.----

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: zwak
    Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

-------------------------------------------------------------------------------------
    Jordi Vis
    TSI = 1 950, 17 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
    -- 3 weekjes training gehad --

Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Unto Palo
    TSI = 2 750, 17 jaar, matig in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
    -- gaat volgende week poppen --

Positiespel: matig Passen: goed
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
    Frankie Plantard
    TSI = 1 110, 17 jaar, matig in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
    -- vorige week gestegen --

Positiespel: waardeloos Passen: goed
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
    Claes Gottskog
    TSI = 1 320,18 jaar, matig in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
    -- halverwege voor niveaustijging --

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend

Adri Joustra
    TSI = 2 000, 18 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
    -- stijgt volgende week --

Positiespel: waardeloos Passen: goed
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
    Wu Siu-Wo
    TSI = 4 320, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
    -- stijgt over 2 weken --

Positiespel: slecht Passen: uitstekend
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
    Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
    Jesús Usúa
    TSI = 1 700, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
    -- stijgt over 3 weken --

Positiespel: zwak Passen: goed
    Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
    Gosse Zeegers
    TSI = 5 480, 19 jaar, matig in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
    Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
    Burçin Koyak
    TSI = 3 130, 20 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Positiespel: zwak Passen: goed
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:13:02 #73
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29577638
    TSI: 150 (+1340/-1190)
    Vorm: -5 (+3/-8)
    Scoren: 1 (+1/-)

Mid van uitstekend naar redelijk vorm
    Mid van goed naar matig vorm
    Def van goed naar matig vorm

En ja hoor, die godvergeten kutcoach stijgt naar zwak terwijl ie al jaren niet meer met zn brakke beentjes op het voetbalveld heeft gestaan... echt die vormstijgingen en dalingen zijn de meest kutte dingen in Hattrick omdat ze gewoon nergens op slaan en nergens op gebaseerd zijn..... nou... daar gaat mn kampioensschapswedstrijd...
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_29577686
    JD, kon je niet gewoon je linkje posten?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:18:12 #75
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29577719
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:16 schreef komrad het volgende:
    JD, kon je niet gewoon je linkje posten?
    Huh, staan ze ook online???

Ik verveel me
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:19:04 #76
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29577740
    JD gaat patsen, dus moet ik ook ff patsen

Vyacheslav Brusnichenko
    TSI = 3 710, 17 jaar, goed in vorm

Positiespel: slecht Passen: goed
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

------------------------------------------------------------------

Jesper Tollens
    TSI = 2 440, 19 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]

Positiespel: slecht Passen: matig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
    Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht

-----------------------------------------------------------------

Frits de Nies
    TSI = 1 640, 17 jaar, goed in vorm

Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
    Scoren: goed Spelhervatting: slecht

------------------------------------------------------------

Eitan Haviv
    TSI = 3 490, 18 jaar, goed in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Positiespel: matig Passen: matig
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
    Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht

----------------------------------------------------------------

Cédric Philippart
    TSI = 1 430, 18 jaar, redelijk in vorm

Positiespel: waardeloos Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

-----------------------------------------------------------------

Bastiaan Kahn
    TSI = 850, 17 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
    Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:19:50 #77
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29577755
    Die laatste is ok!
    pi_29577794
    moet ik nu ook gaan patsen??

ik weet zo niet precies + hoeveel ze zijn
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:24:09 #79
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29577837
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Die laatste is ok!
    Hehe... die had ik van jou gekocht voor 3k Hij gaat binnenkort stijgen... volgende week of die week daarop ofzo En dan gaat ie denk ik niet op de lijst, of misschien ook wel ik weet het niet...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:27:17 #80
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29577887
    Nu weet ik weer waarom ik geen aanvallers wil trainen... maar 6 trainees
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:29:31 #81
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29577924
    tsssssssssssssss........ het heeft juist voordelen Hoef je niet zoveel in te kopen En als aanvaller trainer scoor je lekker veel doelpunten en heb je spannende wedstrijden
    pi_29577935
    zow.....heb een kater :|

maargoed, ik had echt verwacht dat er toch wel minimaal 1 trainee omhoog zou zijn gegaan....maargoed....het mocht niet zo zijn
    pi_29578296
    ik word genegeerd
    pi_29578444
    hoeveel scheelt het ongeveer in het trainen van trainees of ik 3-4 assistenten heb of 9 assistenten?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:07:26 #85
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29578498
    Bij 9 assistenten scheelt het een week per vaardigheidsstijging. Reken dus maar uit
    Ipv 9 weken doet ie er dan maar 8 weken over of zo.
    Met 3 assistenen dus iets van 8.67 weken.
    pi_29578563
    en hier staat de wiskundegoeroe weer op. hoe is het trouwens JD?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:16:19 #87
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29578594
    Op een zware keelontsteking, pusvorming in de keel, hoge koorts en vormdaling met HT na, goed
    En met jou?
    pi_29578653
    met mij ook wel goed, ik ga denk ik ff mijn trainees posten
    pi_29578659
    ik ben bij deze overgeschakeld op 9 assistenten......een snelle rekensom heeft me laten weten dat het ongeveer aantrekkelijk wordt om voor 9 assistenten te kiezen als de gemiddelde toegenome prjs van een skillniveau omhoog ongeveer 100k is (uitgaande van 10 tainees en 9-8 weken)

[ Bericht 2% gewijzigd door halleekes op 12-08-2005 11:29:32 ]
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:27:55 #90
    27167 SuperWeber
    pi_29578687
    Def +2

Mja verder niks bijzonders...
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_29578719
    Jozefs Spridzāns
    TSI = 7 060, 19 jaar, goed in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
    Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant
    Scoren: matig Spelhervatting: zwak
    +2 of +3

Nelutu Blaga
    TSI = 5 920, 18 jaar, goed in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
    Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
    +7

Stefan Petrisor
    TSI = 8 340, 19 jaar, uitstekend in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
    +6 of +7

Merlijn Blommaart
    TSI = 6 230, 19 jaar, redelijk in vorm
    Positiespel: zwak Passen: zwak
    Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
    Scoren: zwak Spelhervatting: matig
    +3 - +6

Ricardo Hauri
    TSI = 4 970, 17 jaar, uitstekend in vorm
    Positiespel: matig Passen: goed
    Vleugelspel: goed Verdedigen: goed

Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
    +4 of +5

John Hargrave 3
    TSI = 1 250, 20 jaar, goed in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
    Positiespel: slecht Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: zwak Spelhervatting: mythisch
    +9 maar 3 weken geblesseerd nog

Nikolay Tikachev
    TSI = 1 170, 17 jaar, redelijk in vorm
    Positiespel: zwak Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
    +3

Fabien Vergne
    TSI = 2 900, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
    Positiespel: slecht Passen: goed
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
    +4 tot +6

Vincenzo Vassallo
    TSI = 490, 19 jaar, redelijk in vorm
    Positiespel: slecht Passen: waardeloos
    Scoren: slecht Spelhervatting: utopisch
    +2

Slobodan Basta
    TSI = 7 050, 18 jaar, uitstekend in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
    Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
    +6

Jules Guittonneau
    TSI = 860, 17 jaar, redelijk in vorm
    +1 YP
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:36:57 #92
    65997 Oldbie
    pi_29578743
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef komrad het volgende:
    ik word genegeerd
    Join the club. Om 9:27 vroeg ik:
    quote:

Nu wil ik graag jullie mening over deze speler. Hij past eigenlijk nergens in mijn team. Hij is het steeds net niet terwijl hij wel gestegen is naar uitstekend pm:

Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    19 jaar, matig in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Canada
    Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Flevo Rangers
    Waarschuwingen: 1

Positiespel: uitstekend Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

- Nu verkopen voor extra cash. (Wat moet hij opbrengen? Volgens de transfervergelijking moet ik rekenen op 120k)

Wat zouden jullie doen?
    Maar niemand heeft er blijkbaar een mening over
    pi_29578756
    werkt bij jullie fokforum ook zo retelangzaam?
    pi_29578792
    ddos attack hoorde ik woensdag, niet dat ik weet wat dat nu exact is maar ja
    pi_29578807
    jah hangt ervanaf he...heb je nu geld nodig ofniet?
    pi_29578855
    trouwens oldbie.....je begrijpt toch wel dat je er woensdag vanaf gaat he
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:54:46 #97
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29578903
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Wat zouden jullie doen?
    zekers weten wachten tot je conditie traint!!! scheelt veel, veel geld. En aangezien iedereen conditie traint (dus niet alleen de spelers die gespeeld hebben) kan je hem gewoon in je team houden. Ik zou hem niet meer trainen, hooguit als spits laten meespelen op de woensdag (om zijn vorm te behouden), en dan in tussenseizoen conditie naar redelijk trainen...levert toch zeker 50k meer op... gratis
    pi_29578904
    Vorm : +9 / -10
    TSI : 2480 - 950
    Vleugel : +1
    Een 23 jarige middenvelder is naar matig gegaan

Ik had op zen minst een trainee verwacht die zou stijgen
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:56:11 #99
    65997 Oldbie
    pi_29578928
    Tuurlijk heb ik geld nodig. Ik sta na zondag 206k rood.
    Met een transfer van deze speler, nog 2 thuiswedstrijden en de kampioensbonus kan ik aan het eind van dit seizoen de rode cijfers achter me laten en ben ik dus af van die irritante rente iedere week.

Ik geef niet om friendlies. Als ik maar training krijg.
    Mijn A-team slacht jouw A-team natuurlijk maar ja, dit is een friendly dus mijn A-team komt niet op het veld. Hoewel HTRatings aangeeft dat ik mijn volgende competitiewedstrijd zelfs met mijn B-team kan winnen Maar ik heb nog stille hoop op topscorer te worden dus daar begin ik niet aan
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:59:39 #100
    65997 Oldbie
    pi_29578955
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef Grumpey het volgende:

[..]

zekers weten wachten tot je conditie traint!!! scheelt veel, veel geld. En aangezien iedereen conditie traint (dus niet alleen de spelers die gespeeld hebben) kan je hem gewoon in je team houden. Ik zou hem niet meer trainen, hooguit als spits laten meespelen op de woensdag (om zijn vorm te behouden), en dan in tussenseizoen conditie naar redelijk trainen...levert toch zeker 50k meer op... gratis
    Thanks!!
    Dat is nog eens nuttige info
    pi_29579032
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 11:56 schreef Oldbie het volgende:
    Tuurlijk heb ik geld nodig. Ik sta na zondag 206k rood.
    Met een transfer van deze speler, nog 2 thuiswedstrijden en de kampioensbonus kan ik aan het eind van dit seizoen de rode cijfers achter me laten en ben ik dus af van die irritante rente iedere week.

Ik geef niet om friendlies. Als ik maar training krijg.
    Mijn A-team slacht jouw A-team natuurlijk maar ja, dit is een friendly dus mijn A-team komt niet op het veld. Hoewel HTRatings aangeeft dat ik mijn volgende competitiewedstrijd zelfs met mijn B-team kan winnen Maar ik heb nog stille hoop op topscorer te worden dus daar begin ik niet aan
    je b team wint dus echt niet van mijn a team hoor......als ik onze laatste competitiewedsrtijden vergelijk haalt mijn a team meer sterren dan jou a team ...wil natuurlijk niet alles zeggen...maargoed
    pi_29579096
    wat een patsers met die trainees posten
    khad def+2
    vorm +5/-8 drie middenvelders in vorm omlaag
    tsi +2540/-1600
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:17:02 #103
    65997 Oldbie
    pi_29579111
    Ik zei dat mijn B-team mijn volgende competitie wedstrijd zou winnen.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:22:14 #104
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29579150
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 11:59 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Thanks!!
    Dat is nog eens nuttige info
    zie avatar
    pi_29579158
    Def +1
    Vorm +3 / -5
    TSI +950 / -630
    pi_29579183
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 12:17 schreef Oldbie het volgende:
    Ik zei dat mijn B-team mijn volgende competitie wedstrijd zou winnen.
    sorry verkeerd gelezen....als ik je tegenstanders ff doorneem in de competitie waar je inzit, dan heb je het vrij goed getroffen...ik bedoel je wint uit bij de nummer 2 met 0-5!
    pi_29579580
    TSI: 1130 (+1690/-560)
    Vorm: 1 (+4/-3)
    Middenveld: 1 (+1/-)
    Hoi.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:23:02 #108
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_29580868
    Zijn er meer die op dit moment niet kunnen inloggen??
    Maus United (769353)
    pi_29580915
    yup
    Hattrick heeft laatste tijd veel van zo'n kuren...

Je kan daarom ook op extra.hattrick.org
    Maar alleen doen als de gewone hattrick site het niet doet
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:27:00 #110
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_29580958
    Nuttige info Thankx
    Maus United (769353)
    pi_29581588
    quote:
    Robar seemed to have a lot to shout about - yell percentage of 46%!
    Also ear-splittingly loud: Fok-Hattrick with 35% shouts!
    Talk about irc

pi_29581606
    heb problemen met mn info in ht-ratings te downloaden
    hattrick op zich kom ik makkelijk in (www45.hattrick.org)
    pi_29581748
    ik kan hier niet op HAM, htratings en andere progjes, lastig
    pi_29582695
    Nu doet alles het weer. Bij mij tenminste
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:10:47 #115
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29582863
    http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339

Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
    Het wachtwoord van onze league is JD. Succes!
    pi_29583120
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:

Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
    ik ga winnen

SD heeft nog niets ingevuld

WAAILAP
    pi_29583183
    heb me net ff aangemeld...maar moet je elke week gokken wat het gaat worden? en doen we alleen de eredivisie?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:40:58 #118
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29583334
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:25 schreef Robar het volgende:

[..]

ik ga winnen

SD heeft nog niets ingevuld

WAAILAP
    Ik had voetbalpoules de opdracht gegeven om beide heren te sms-en. Qyn luisterde wel, sd nog niet
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:29 schreef halleekes het volgende:
    heb me net ff aangemeld...maar moet je elke week gokken wat het gaat worden? en doen we alleen de eredivisie?
    Elke week, als er wedstrijden zijn, heel soms misschien ook doordeweeks.
    1 divisie per keer is gratis, dus we doen alleen eredivisie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:43:41 #119
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29583376
    Misschien heeft SD wel aangegeven dat hij zijn voorspellingen wil verbergen
    pi_29583381
    ja alleen de eredivisie, JD dank voor de (10e) herinnering, ik moest trouwens nog wel de eerste doelpuntenmakers doorgeven hehe
    pi_29583398
    kan je dat progje laten sms'en JD, mijn mobiel nummer geef ik nooit aan dat soort sites door dus je hoeft mij niet de sms'en
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:47:33 #122
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29583439
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef maniack28 het volgende:
    Misschien heeft SD wel aangegeven dat hij zijn voorspellingen wil verbergen
    Nee, dan zie je andere tekentjes, en geen lege vakjes.
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef komrad het volgende:
    ja alleen de eredivisie, JD dank voor de (10e) herinnering, ik moest trouwens nog wel de eerste doelpuntenmakers doorgeven hehe
    Graag gedaan
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:45 schreef komrad het volgende:
    kan je dat progje laten sms'en JD, mijn mobiel nummer geef ik nooit aan dat soort sites door dus je hoeft mij niet de sms'en
    Het was een grapje, ik had ze gesmst in naam van voetbalpoules.nl
    "Welkom bij Voetbalpoules.nl. Vanavond begint on ze vaderlandse competitie met de wedstrijd AZ-Sparta 20.30 uur. Mis geen punten en snel nog even de stand in."
    pi_29583464
    wat n gespam jd
    kheb mn voorspellingen trouwens al een tijdje doorgegeven
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:48:59 #124
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29583465
    ik ga jullie natuurlijk inmaken... want ik heb geen verstand van de Nederlandse Mickey Mouse competitie
    pi_29583476
    oh je had wel zelf gesms'ed hehe

ik dacht al, maar wel grappig bedacht idd

trouwens ik zie dat het posten van trainees niet zo gewaardeerd wordt, wat vond je van mijn trainees
    pi_29583497
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
    ik ga jullie natuurlijk inmaken... want ik heb geen verstand van de Nederlandse Mickey Mouse competitie
    misschien meer interesse in de engelse??
    ik doe zelf ook mee aan de Fantasy Premier League (http://fantasy.premierleague.com)
    als er wat meer fokkers meedoen kunnen we een Fok! Poule opzetten
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:51:18 #127
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29583503
    tsssss... je trainees zijn te goed Je maakt teveel winst en het is niet eerlijk dat is wat ik te zeggen heb... maar goed, jij hoeft ook niks te investeren in dat kutmiddenveld ik wel daarom heb ik niet zulke goeie trainees, maar ik blijf nu minstens 5 seizoenen in VI, dus tegen die tijd
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:52:12 #128
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29583517
    Ziet er goed uit, komrad.
    De helft zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen gezien de leeftijd?
    pi_29583560
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef komrad het volgende:

trouwens ik zie dat het posten van trainees niet zo gewaardeerd wordt, wat vond je van mijn trainees

wordt er bang van komradski. nee serieus, indrukwekkend moet misschien ook eens een paar met hoge set pieces skill gaan aanschaffen. ik moet sowieso volgend seizoen gaan vernieuwen
    kzal eens kijken of ik binnekort ook eens een lijstje kan maken
    pi_29583596
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Ziet er goed uit, komrad.
    De helft zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen gezien de leeftijd?
    er is 1 die heel erg hoog op de nominatie staat om te wieberen, dat is John Hargrave, daarom heb ik die nieuwe utopisch SP man. Ik denk dat ik spridzans en petrisor nog even houdt en blommaart bij stijging verkoop. Dan pas is waarschijnlijk begin volgens seizoen een fomi met goed passen in en gaat op dat moment (als hij wonderbaarlijk of wereldklasse is ) weg , daarnaast wacht ik nog even voordat ik spridzans verkoop omdat ik mijn held in wording, hauri, nog niet goed genoeg vindt. Het idee daarna is 523 te gaan spelen, met 3 briljant spitsen en een briljant of beter keeper erbij. Ik ben alleen nogal huivering voor de verwarringsproblemen die dat oplevert. Ideaal gezien wil ik dit met 2 wingers gaan doen maar ik denk dat het met inners al bijna onhaalbaar is. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Daarnaast moet ik echt een paar koppers halen voor in de basis, dus dat wordt de prioriteit bij het halen van nieuwe basisspelers.
    pi_29583598
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef maniack28 het volgende:
    tsssss... je trainees zijn te goed Je maakt teveel winst en het is niet eerlijk dat is wat ik te zeggen heb... maar goed, jij hoeft ook niks te investeren in dat kutmiddenveld ik wel daarom heb ik niet zulke goeie trainees, maar ik blijf nu minstens 5 seizoenen in VI, dus tegen die tijd

middenveld trainers zijn profiteurs van het hattrick-systeem
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:59:07 #132
    65997 Oldbie
    pi_29583615
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:

Count me in
    pi_29583633
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

mee eens VK

trouwens als toelichting op deze patserij: de rest van team is nogal ruk

een hoog goed keeper, een formi en een uitstekend met weinig passen en XP, een goed winger en een formi en een briljant spits (zonder passing)
    pi_29583639
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef komrad het volgende:

[..]
    lang verhaal, incl 523 voornemen
    oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...
    pi_29583725
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...
    kan ook maar dan speel ik met 2 inners en 1 wing aanvallend, omdat op die manier je je def met het repositioneren van je extra def beter kan balanceren. Op dit te doen zal ik sowieso een uitmuntend/briljant keeper moeten aanschaffen omdat ik veel aan def kracht verlies en de met mijn hoog goed keeper niet echt kan compenseren lijkt me zo. bovendien ziet het er niet uit, een 3* keeper en daarvoor allemaal 4.5* en 5* spelers
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:12:25 #136
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29583824
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik train scoren Alleen zonder middenveld begin je dan niet veel
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:16:39 #137
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29583883
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

misschien meer interesse in de engelse??
    ik doe zelf ook mee aan de Fantasy Premier League (http://fantasy.premierleague.com)
    als er wat meer fokkers meedoen kunnen we een Fok! Poule opzetten
    Doe ik al aan mee
    pi_29584127
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Doe ik al aan mee

join dan de Fok! league: code 354283-53522

@komrad, kzou je niet zo druk maken over de repositionering. 532 symmetrisch is een mooi systeem. met hele sterke middenvelder iig. en ik denk ook wel dat je verdediging goed genoeg blijft zelfs met die hoog solid keeper. steek je geld liever in een spits/winger dan...
    pi_29584153
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik train scoren Alleen zonder middenveld begin je dan niet veel
    hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:41:25 #140
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29584281
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....
    Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).

Dan schrik je echt.... nummer 6 haalt zwak(laag) middenveld thuis. Om dat te halen moet ik 4x formi middenvelder hebben en mijn ene winger naar het midden laten spelen.... 4x formi = 4x 600k ofzo... dat is echt ziek.. ik heb nu 1 formi, 2x uitstekend en 1x goed met goed passen.... ik denk dat die laatste er volgend seizoen sowiezo uit moet.... en dan 300-400k bijleggen voor een formi met zwak passen ofzo.... of gewoon geen passen.... want ik speel toch geen centrumaanval...

Ik vind het gewoon nog steeds kut dat middenveld zoveel meetelt. Al zijn je defratings 1 heel niveau hoger en je aanval ook, en je mid 1 niveau lager dan verlies je gewoon... terwijl je over het geheel misschien een beter (waardevoller) team hebt...

Overigens doe ik al mee aan de Fok!League met Premiership enzo
    pi_29584730
    Trainingsupdate:

Positiespel: +2
    Vorm: +5 / -5
    TSI: +7460 / -580

Eindelijk m'n wereldklasse spits van matig naar redelijk vorm; hopelijk stijgt ie nog wat meer want aanval zal er wel wat beter van worden. TSI winst per week begint zeer aangenaam te worden. .

Qua positiespel 2 trainees klaar voor de verkoop. Moet eigenlijk toch maar 's weer gaan handelen want omzet van vorig seizoen ga ik niet halen dit 'jaar'. .

En ik ook nog ff patsen:

Florent Chevrot (55435833)
    18 years, solid form, healthy

Total Skill Index (TSI): 10 230
    Wage: 2 256 ¤/week including 20% Bonus
    Owner: Waailappen United

Stamina: passable Goaltending: disastrous
    Playmaking: brilliant (+2) Passing: weak
    Winger: poor Defending: inadequate
    Scoring: poor Set Pieces: poor
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_29585414
    Chevrot
    Signature?
    pi_29585621
    Zou ik als winger trainer eiglijk middenvelders kopen zonder passen?
    Aangezien ik toch nooit centrumaanval kies.
    Kan ik beter een niveau of 2 hoger kopen zonder passen, dit is iets voor de toekomst, aangezien ik momenteel tevreden ben over mijn middenveld
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:43:03 #144
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29586166
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).

Dan schrik je echt.... nummer 6 haalt zwak(laag) middenveld thuis. Om dat te halen moet ik 4x formi middenvelder hebben en mijn ene winger naar het midden laten spelen.... 4x formi = 4x 600k ofzo... dat is echt ziek.. ik heb nu 1 formi, 2x uitstekend en 1x goed met goed passen.... ik denk dat die laatste er volgend seizoen sowiezo uit moet.... en dan 300-400k bijleggen voor een formi met zwak passen ofzo.... of gewoon geen passen.... want ik speel toch geen centrumaanval...

Ik vind het gewoon nog steeds kut dat middenveld zoveel meetelt. Al zijn je defratings 1 heel niveau hoger en je aanval ook, en je mid 1 niveau lager dan verlies je gewoon... terwijl je over het geheel misschien een beter (waardevoller) team hebt...

Overigens doe ik al mee aan de Fok!League met Premiership enzo
    Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
    pi_29586169
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:31 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

join dan de Fok! league: code 354283-53522

@komrad, kzou je niet zo druk maken over de repositionering. 532 symmetrisch is een mooi systeem. met hele sterke middenvelder iig. en ik denk ook wel dat je verdediging goed genoeg blijft zelfs met die hoog solid keeper. steek je geld liever in een spits/winger dan...
    leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??
    pi_29586211
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
    jd heeft gelijk en chevrot
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:50:32 #147
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29586273
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Waar kan ik dat vinden dan? Wat de gemiddelde VI-er haalt?
    pi_29586294
    kies gewoon een league en vergelijk
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:56:45 #149
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29586364
    Ja, maar dan heb je dus weer willekeurige ratings JD heeft het over gemiddelde ratings... waar kan ik die vinden?
    pi_29586443
    ligt eraan he, def trainers zitten met fomi en hoger def ratings denk ik zo, MF trainers met zwak-redelijk MF ratings en aanvallers met goed centrale aanvalsratings gok ik zo, maar de kracht van een team wordt ook met name bepaald door de ratings in de linies die je niet traind
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:03:41 #151
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29586491
    ja en daarom wil ik dus weten wat er gangbaar is qua middenveld (aangezien je daar altijd op afgeslacht wordt ). Mn aanval is goed, defs zijn matig (zeer laag) dus dat zit wel ok... ik ben alleen bezorgt over mijn middenveld. Ik haal met 3-4-3 natuurlijk nooit zwak (laag) met bedaard ts...
    pi_29587420
    ja ik ken het probleem, als ik verlies heb ik altijd erg weinig possession. Gewoon zelf een vergelijkend onderzoekje doen
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:58:17 #153
    65997 Oldbie
    pi_29587673
    Als ik alles goed begrijp wordt mijn teamgeest in het tussenseizoen gereset. Met nog 3 wedstrijden te gaan ben ik van plan nog 1 keer normaal te spelen (zondag) en dan de laatste 2 wedstrijden te motsen. Ik wil namelijk graag topscorer worden om de kleine bonus van 10k op te strijken.

Is dit een domme strategie of heb ik inderdaad alles goed begrepen en kan ik lekker 2x motsen?
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:00:41 #154
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29587728
    Ligt eraan... als je motst is je TS gehalveerd... dus die laatste pot moet wel heel makkelijk zijn of een WO om die laatste 2 potjes te motsen...
    pi_29587757
    2x motsen is niet aan te raden of je moet een PoE TS hebben
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:02:10 #156
    65997 Oldbie
    pi_29587838
    ligt aan je tegenstanders
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:52:21 #158
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_29589043
    volgens mij heeft JOHAN-DERKSEN nog niet vermeld dat ik die counterhufter afgelopen woensdag met 5-0 verslagen heb.

Ik denk, dat is toch iets wat ik jullie niet mag onthouden
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:07:01 #159
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29589378
    hehe, Hives, wanneer mag ik nou team-van-de-2-weken zijn?
    pi_29590194
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef komrad het volgende:

[..]

leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??
    je middenveld vooral. 2 niveaus lager... hoewel je met die aanval en verdediging toch best had mogen winnen. ik begrijp t af en toe ook niet
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:46:43 #161
    50936 The_Hives
    pi_29590353
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef The_Hives het volgende:
    volgens mij heeft JOHAN-DERKSEN nog niet vermeld dat ik die counterhufter afgelopen woensdag met 5-0 verslagen heb.

Ik denk, dat is toch iets wat ik jullie niet mag onthouden
    verslagen

vernederd
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:47:32 #162
    50936 The_Hives
    pi_29590377
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef maniack28 het volgende:
    hehe, Hives, wanneer mag ik nou team-van-de-2-weken zijn?
    nu

Ik zal even de vragen opzoeken ben net 2 uurtjes thuis, had het dus niet eerder kunnen neerzetten na een week geen internet
    Fok! Federatie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:53:12 #163
    50936 The_Hives
    pi_29590549
    Team van de week:

Eens in de 3 weken ( ) proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.

Het team dat team-van-de-week is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene maniack28 (aka Joralf)

Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-week te worden. E-mailadres van deze commissie is: hives@fokhattrick.nl

-------------------------------------------------------------------------------------------

Team van de week is maniack28 (aka Joralf) met Kristiansund (145144)

--------------------------------------------------------------------------------------------
    FOK!Hattrick Interview.

Team van de week (week 32)

Naam team:
    Coach:

Logo:

Intro:

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door

11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.

De vraag van de vorige keer was: Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?

dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die
    quote:
    dit is een oude vraag, maar de vorige vraag heb ik helaas niet genoteerd
    -------------------------------------------------------------

Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de week
    Fok! Federatie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:56:48 #164
    50936 The_Hives
    pi_29590662
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 15:26 schreef Johan-Derksen het volgende:

www.fokhattrick.nl/trainees staan mijn passingdefjes
    alsof je het daardoor redt met uitmuntende countervaardigheid
    Fok! Federatie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:00:59 #165
    50936 The_Hives
    pi_29590773
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je keepers traint neem je 9 keeperstrainers en 1 ass. trainer
    het aantal assistenten ligt natuurlijk ook aan je financien. Net als dat je ook niet meteen 20k in je jeugdopleiding stopt. 'starters moeten dus niet meteen blind 9 assistenten nemen en er niet meer bij nadenken.
    Fok! Federatie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:03:46 #166
    50936 The_Hives
    pi_29590844
    trouwens mn TU:

PM +1
    exp +1
    keepen van een speler naar disastrous

vorm +10/-7
    tsi +7400
    Fok! Federatie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:20:13 #167
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29591215
    Team van de week:

Eens in de 3 weken ( ) proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.

Het team dat team-van-de-week is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene maniack28 (aka Joralf)

Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-week te worden. E-mailadres van deze commissie is: hives@fokhattrick.nl

-------------------------------------------------------------------------------------------

Team van de week is maniack28 (aka Joralf) met Kristiansund (145144)

--------------------------------------------------------------------------------------------
    FOK!Hattrick Interview.

Team van de week (week 32)

Naam team: Kristiansund
    Coach: Jesús Juanfran

Logo:

Intro: Na 3 seizoenen en 10x bij Hives vragen of ik nu eindelijk team van de week mocht zijn maar meneer moest de vraag van de vorige keer nog opzoeken en uiteindelijk heeft ie hem nog niet gevonden en toch is het dan eindelijk zover Ik ben team van de week, wat een eer (lange zin he )

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...

Nou, ik heet dus eigenlijk Joralf, zoals de meesten hier wel weten. Ben 19 jaar en studeer Natuur en Sterrenkunde (afstudeerrichting Meteorologie en Fysische Oceanografie) aan de UU. Ik heb al 3,5 jaar dezelfde vriendin en we wonen nu doordeweeks samen in een antikraakpand in de Bilt Ik was vroeger een die-hard Manchester United fan, maar dat is er een beetje af Ben wel een keer naar Old Trafford geweest met de Dutch Mancunians En ik gebruik altijd een overmaat aan smileys

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

Ik was er ooit eens aan begonnen, maar toen had ik stiekem twee teams en werd ik gekicked Toen ik op Fok! zat en me aan het vervelen was, kwam ik dit topic tegen en toen ben ik maar weer hattrick gaan spelen (oktober 2004 was dat )

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

0 Ik heb het geprobeerd, maar niemand wil meedoen Al mijn vrienden zijn punkers en metalheads enzo en die houden niet van voetbal

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

Kristiansund is de geboorteplaats van mij favo voetballer allertijden. Ole Gunnar Solskjaer Prachtig hoe die na een invalbeurt 15 minuten voor het einde nog 4 doelpunten wist te scoren en natuurlijk de winnende goal tegen Bayern in Nou Camp

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

Euhm.... toch wel mijn kampioenschap in VIII en zometeen ook in VII. Ik ben gewoon lekker doorgestroomd, soms iets teveel in mijn team gestopt, maar daar gaat in VI verandering in komen, dan wordt het trainen en investeren in trainen en niks anders

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

Eigenlijk niet echt een blunder qua prestaties... heb namelijk al 25 wedstrijden op rij gewonnen (in de competitie )

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

Niet meteen spelers kopen, meteen htratings downloaden, goeie opstelling bepalen. En meteen 6 trainees kopen en optrainen.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.

Ik ben meestal wel gericht op snel succes. Zo ga ik dit weekend training verspillen door 3-5-2 te spelen en te motsen omdat ik zo ontzettend graag de nummer 2 wil vernederen en met deze wedstrijd meteen kampioen worden. Ik kan ook gewoon 3-4-3 spelen en verliezen en volgende week kampioen worden, maar ik wil dit weekend!!! Snel succes dus: D

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

Moeilijk, moeilijk... ik denk Komrad. Hij is iets eerder begonnen dan ik, maar loopt toch een behoorlijk eind voor qua trainees. Hij investeerd alleen daar waar nodig en heeft het ook niet erg getroffen in zijn divisies, maar als ik eerlijk ben dan denk ik dat hij eerder in V zit dan ik

10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes door loopt

Dit gebeurt meestal wel een keer of 10 per dag, zeker als ik niks te doen heb. En het ergste is, er valt gewoon niks nieuws te zien

11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?

10 scoren, aanvallend en mooi voetbal, zolang je in balbezit bent en zelf aanvalt, kan de tegenstander nooit in jouw doel scoren

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

Ik ben zwaar verslaafd Gelukkig heb ik in mn antikraakpand geen internet (ivm met contractlengte en verhuiskosten providers) dus als de studie weer begint richt ik me tenminste op datgene waar ik later geld mee ga verdienen

13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.

De vraag van de vorige keer was: Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?

dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die

Grumpey zijn team.... hij heeft in zo een korte tijd zoveel gepresteerd en zulke goeie trainees gekocht en voor veel verkocht en dat geld opnieuw geinvesteerd. Hij houdt altijd goed vast aan zijn eigen ideologie en laat zich door niemand van de wijs brengen. Ik ben jaloers op hem omdat ik niet kan wat hij kan ik laat me altijd overhalen tot het kopen van prutsspelers of ik doe het zelf

Nieuwe vraag: Wat is je uiteindelijke doel in hattrick?

edit - ik moet de nieuwe vraag ook beantwoorden lees ik niet

Mijn uiteindelijke doel is plezier beleven met fok!hattrick en misschien eens naar IV of III doorstromen

-------------------------------------------------------------

Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de week
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:24:22 #168
    50936 The_Hives
    pi_29591317
    snel ingevuld of had je hem al 6 weken thuis klaar staan
    Fok! Federatie
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:29:35 #169
    65997 Oldbie
    pi_29591471
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:20 schreef maniack28 het volgende:
    - knip -
    Leuk verhaal

Nog ff een vraagje op de late avond: is er een progje waarmee je een transferprijs kan berekenen? Dat ik zelf de skills invul, TSI etc. en dat er dan een transferprijs uitrolt.
    Dat zou ik toch wel handig vinden. Ik vind die transfervergelijking wel leuk, maar ik zou wel willen weten wat een speler op moet brengen als hij op een bepaalde skill stijgt.
    Bestaat dat?
    pi_29592455
    Ik ga dit seizoen in totaal 4 keer motsen
    Komen jullie met je 1 keer motsen af

Tjah, wat wil je als je hele seizoen maar bestaat uit 4 echte wedstrijden
    week 1
    week 6
    week 9
    week 14
    Wat net perfect was om iedere keer te motsen en genoeg pics ertussen, al had ik het liever anders gezien.
    pi_29593241
    Hives

6 posts achter elkaar in je eentje

mooi stukje joralf
    pi_29598196
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 22:40 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

je middenveld vooral. 2 niveaus lager... hoewel je met die aanval en verdediging toch best had mogen winnen. ik begrijp t af en toe ook niet
    daarom heb ik toch maar weer iets in mijn MF geinvesteerd, een formi PM, niet dat ik denk dat dat heel veel zal helpen maar toch
    pi_29598251
    ik krijg Joralf's respect
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:34:48 #174
    50936 The_Hives
    pi_29599420
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 00:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
    Hives

6 posts achter elkaar in je eentje

mooi stukje joralf
    Hey VK, welcome back

6 posts , ik heb de knoppen 'reageren' en 'invoeren' aldoor zo snel gevonden
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 10:11 schreef komrad het volgende:
    ik krijg Joralf's respect
    En hoe vind je dat nou? Om voor het eerst in je leven een keer respect van iemand te krijgen
    Fok! Federatie
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:35:49 #175
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_29599438
    Als je het geld hebt, is het dan, als beginnende Hattricker, in de Offseason zinvol om 200 VIP-plaatsen aan te leggen in je stadion?? Binnen hoeveel weken heb je dat geld terug verdiend? Of kun je beter dat geld stoppen in trainers of spelers?
    Maus United (769353)
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:44:09 #176
    50936 The_Hives
    pi_29599614
    beter stoppen in je trainees. Die 200 plaatsen schiet niet op. Voor je verbouwing betaal je sowieso een bepaald startbedrag. Dat geld haal je er met zo weinig plaatsen zeker niet uit.
    Fok! Federatie
    pi_29602717
    Idd, vip-plaatsen zijn echt nog niet zo belangrijk voor je, eerst ervoor zorgen dat je een beter team hebt.
    Dus investeren
    Pas als je daarna wat kapitaal hebt en je stadion steeds voller en voller zit kan je eraan denken om je stadion uit te breiden.

Ik heb in het begin een fout gedaan door 1000 plaatsen erbij te doen.
    Dure grapje, alhoewel dat toen nog goed meeviel qua prijs.
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:03:37 #178
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29604707
    Haha, ik heb dat soort dingen gelukkig nooit gedaan Altijd goed geluisterd naar het advies van de Fok!hattrickers
    pi_29607232
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:

En hoe vind je dat nou? Om voor het eerst in je leven een keer respect van iemand te krijgen
    en die opmerking duurde meer dan een uur om te bedenken. Toen ik dat tikte dacht ik dat die opmerking wel in 5 minuten zou verschijnen.

Hoi Hives
    leuk he in brabant
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:02:30 #180
    50936 The_Hives
    pi_29607376
    sommige mensen slapen wel eens . En tja, ik denk, dan kop ik hem maar in.

Brabant , ik heb wel voor het eerst jupiler gehad . Lekker biertje
    Fok! Federatie
    pi_29614951
    ah de integratie begint vorm te krijgen, nog even en je wil niet meer weg haha
    pi_29615206
    Jupiler en integratie met Brabant
      zondag 14 augustus 2005 @ 02:15:46 #183
    50936 The_Hives
    pi_29620005
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 23:07 schreef ASSpirine het volgende:
    Jupiler en integratie met Brabant
    ach ja,

brabanders vinden van zichzelf dat ze bourgondiers zijn.

Belgen zijn meer bourgondiers dan brabanders

brabanders drinken het belgische bier jupiler

dus 1 + 1 is 2.

Snap ie?
    Fok! Federatie
    pi_29620053
    mijn pull

Goris Bolster (72945207)
    19 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 700
    Loon: 562 ¤/week
    Eigenaar: fc perez
    Waarschuwingen: 0

Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

jammer dat ie 19 is anders had ik hem misschien getraind want jah een jeugdpull trainen is altijd mooier dan een aangekochte speler
      zondag 14 augustus 2005 @ 02:21:57 #185
    50936 The_Hives
    pi_29620113
    voor mij doen een redelijke pull. Alleen jammer dat het zo laat in het seizoen is....
    quote:
    Roeland Nelissen (72945798) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 620
    Loon: 680 ¤/week
    Eigenaar: Dapp're Strijders

Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
    Scoren: goed Spelhervatting: slecht
    Fok! Federatie
    pi_29620147
    kijk die had ik nouw moeten hebben
      zondag 14 augustus 2005 @ 02:28:18 #187
    50936 The_Hives
    pi_29620192
    ach, voor mij werd een redelijke pull ook wel eens tijd na zoveel seizoenen zonder normale pull. Deze zal helaas ook niet meer zoveel opleveren.
    Fok! Federatie
    pi_29620253
    dit is mijn beste pull van dit seizoen, maarjah dat is ook logisch.
    hoop een keer weer op een toppull maar dan ine het liefst in de 1ste week maar dat zal wel nooit gebeuren.
    pi_29622175
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 02:15 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ach ja,

brabanders vinden van zichzelf dat ze bourgondiers zijn.

Belgen zijn meer bourgondiers dan brabanders

brabanders drinken het belgische bier jupiler

dus 1 + 1 is 2.

Snap ie?
    alles wat enigzins in de buurt komt is voor hives al een grote toenadering dus dacht ik laat ik niet te moeilijk doen over de oorsprong van jupiler
    pi_29622184
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 02:28 schreef The_Hives het volgende:
    ach, voor mij werd een redelijke pull ook wel eens tijd na zoveel seizoenen zonder normale pull. Deze zal helaas ook niet meer zoveel opleveren.
    de mijne was weer een waailap die aan het golfen is. Lekkere pull hives
      zondag 14 augustus 2005 @ 09:42:16 #191
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_29622285
    quote:
    Boudewijn Bruijn (73002675) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    19 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 1 300
    Loon: 620 ¤/week
    Eigenaar: Hoolieganzen

Positiespel: redelijk Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
    Ach ja, het kan slechter
      zondag 14 augustus 2005 @ 10:03:28 #192
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_29622424
    Speler met ID 73004935 is voor het laatst gezien op de golfbaan. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

pi_29623377
    Keer voor de verandering een keeper gepulled , vanavond om 20:00 op de TL

Berry Molleman
    TSI = 3 660, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: waardeloos Keepen: goed
    Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
    pi_29623387
    niet gek terrestra, nog niet super laag ook
    pi_29623922
    quote:
    Teunis Joling
    TSI = 1 950, 17 jaar, redelijk in vorm

Positiespel: goed Passen: waardeloos
    Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
    Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
    Sja...
    Ik weet nog niet wat ik er mee doe...
    Hoi.
    pi_29623961
    daar word je vrolijk van pekel
    pi_29624023
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef komrad het volgende:
    daar word je vrolijk van pekel
    Tsjah...jammer dattie over 3 weken 18 wordt...
    Hoi.
    pi_29624170
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 11:53 schreef pekel het volgende:

[..]

Tsjah...jammer dattie over 3 weken 18 wordt...
    kan wel zo zijn maar toch een erg lekkere pull
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:00:16 #199
    65997 Oldbie
    pi_29624304
    hij zal niet veel presteren met een slechte conditie oldbie maar het is wel een verkoopbare speler, 100k of meer???
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:19:13 #201
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29624694
    Bout
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:32:19 #202
    50936 The_Hives
    pi_29624961
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef One_conundrum het volgende:
    Bout
    wat ben je?
    Fok! Federatie
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:34:18 #203
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29625010
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef The_Hives het volgende:

[..]

wat ben je?
    pi_29625097
    Jeugd alweer ontslagen, jeej
    Wel een nieuwe uitstekend middenvelder gekocht
    pi_29626979
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef pekel het volgende:

[..]

Sja...
    Ik weet nog niet wat ik er mee doe...
    wat zegt transfervgl?
    pi_29627570
    mijn jeugd i gestegen naar redelijk eindelijk, een 18 jarige met matig scoren en redelijk passen is die verkoopbaar? of kani k hem beter laten golfen? :p
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
      zondag 14 augustus 2005 @ 14:20:26 #207
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29627812
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef MyImmortal het volgende:
    mijn jeugd i gestegen naar redelijk eindelijk, een 18 jarige met matig scoren en redelijk passen is die verkoopbaar? of kani k hem beter laten golfen? :p
    voor 0 op de lijst dan raak je em wel kwijt alstie een aardig tsi heb
    pi_29627911
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

wat zegt transfervgl?
    Rond de 100k...ook niet echt veel. Dan hou ik 'm toch liever en train ik hem wel door. .
    Hoi.
    pi_29627914
    vanavond trouwens belangrijke wedstrijd, bij winst is promotie zo goed als binnen, verlies ik dat ga ik 2 zware laatste weken tegemoet
    pi_29629628
    Friendly: helemaal nix

Training: helemaal nix

Jeugdpull: Helemaal nix

vanavond maar winnen dan
    pi_29629799
    hoe kan je friendly nu niets zijn, als je hem speelt krijg je sowieso training
    pi_29631280
    golfen met die yp...
      zondag 14 augustus 2005 @ 16:26:16 #213
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29631536
    ben weer terug van korte afwezigheid...

ik ga vanavond verliezen, goed hard zelfs.....maar ik ben er zeer waarschijnlijk "live" bij op irc, hangt beetje van 1 afspraak af

oh trouwens, mijn wedstrijd van afgelopen week is goed voor de gedeelde 171e plek van Nederland die week qua ratings...ben er echt trots op! gemiddeld sta ik 763e in de lijst dit seizoen.
    Van de mensen in de Ve divisie ben ik wel een van de betere (na 1 seizoen daar al ). Bezit daar de 65e plek voor mijn beste prestatie en de 240e gemiddeld van alle 2048 teams in de Ve. Moet maar weer eens promoveren volgend seizoen, als je ook nog bedenkt dat ik volgende week 8,5 miljoen op mijn rekening heb staan
    pi_29631930
    grumpey, psst leer me de finesses eens, ik sta 1.5k rood zelfs
    pi_29632947
    Anders kom ik er even achter dat ik in de zwaarste divisie zit, ondanks dat er 3 walkovers zijn

Beste groepen in VIII
    1. 125.4 VIII.619
    pi_29633183
    vanavond ga ik voor het eerst weer winnen tacktiek is uitstekend zelfvertrouwen is behoorlijk vorige week was dat nog slecht.
    het gaat en moet gebeuren.
    pi_29633328
    Ik sta nu 3k in de plus, maar vanavond thuiswedstijd, weliswaar tegen de nummer 7

Moet ik kunnen winnen.

ik hoop dat mn formi keeper vanavond 5* gaat halen

Mn YP van 2 weken geleden:
    quote:
    Mariano van Gerner [Geschatte herstel in 1 weken] 1 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
    TSI = 760, 18 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
    Mn Yp van vandaag:
    quote:
    Ludo Coldenhoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
    TSI = 340, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
    Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
    Children of the night. What music they make.
      zondag 14 augustus 2005 @ 17:34:32 #218
    65997 Oldbie
    pi_29633485
    Vanavond gelukkig weer thuiswedstrijd
    Ik hoop maar dat er net zoveel toeschouwers komen als bij mijn laatste uitwedstrijd. Er kwamen toen 11270 mensen kijken. Maar dat was wel een topper. Nummer 1 tegen nummer 2. Vanavond is nummer 1 tegen nummer 7. Ik ben bang dat het weer tegen zal vallen.
    Aan het weer zal het iig niet liggen: half bewolkt.

Ik vind mijn wedstrijd alleen maar spannend omdat ik benieuwd ben naar de toeschouwersaantallen. Volgens HTRatings win ik vanavond met 6-0. Niet echt spannend dus Maar dan is de kampioenschap wel helemaal zeker

Nu maar wachten tot 21:10
    pi_29634589
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Ruudt het volgende:
    Anders kom ik er even achter dat ik in de zwaarste divisie zit, ondanks dat er 3 walkovers zijn

Beste groepen in VIII
    1. 125.4 VIII.619
    Waar kan je dat zien?
      zondag 14 augustus 2005 @ 19:43:33 #220
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29636676
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:15 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Waar kan je dat zien?
    www.topstats.tk
    (of installeer foxtrick bij firefox )
    pi_29640240
    Het staat 1-1 nu, ik heb al een pleister te pakken en een basismiddenvelder eruit
    Wel een volle bak nu (bijna), dus:

14-08-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 153 155 ¤ aan entreegeld.
    Dat met 20968 toeschouwers . Met bewolkt weer tegen de nummer 7, terwijl ik 3e sta. En het verslag was verrassend snel voor zijn doen
    pi_29640259
    foxtrick
    pi_29640794
    Emmen gewinnt mit 4-0.
    Hoi.
    pi_29640989
    feli pekel
    pi_29641049
    hattrickers , heb een vraag over trainen. Hoe gaat het in de volgende situatie
    Wedstrijdzondag
    spits 1,spits 2 spits 3 spelen. In de wedstrijd valt spits 1 uit en wordt vervangen door spits 4 ( reserve )
    Spits 1 ( de geblesseerde is 1 week gebles. maar voor vrijdag beter )

Wedstrijdwoensdag
    3 spitsen die zondag niet hebben gespeeld.

In deze situatie train ik dan 7 spitsen ????
      Redactie Sport zondag 14 augustus 2005 @ 22:22:01 #226
    109131 crew  sportfreak
    pi_29641132
    Vandaag officieus(en door een veel beter doelsaldo eigenlijk ook officieel) kampioen geworden.

Ondanks dat ik veel beter was werd het toch nog erg spannend. Ik heb gewonnen met 1-3 maar de 1-2 viel pas in de 89e minuut. De 1-3 viel daarna nog in de 90e minuut.

Ik kan mij gaan opmaken voor divisie VIII.
    pi_29641184
    ja, als je spits +1 heeft traint hij trouwens op vrijdag ook nog
    pi_29641339
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef sportfreak het volgende:
    Vandaag officieus(en door een veel beter doelsaldo eigenlijk ook officieel) kampioen geworden.

Ondanks dat ik veel beter was werd het toch nog erg spannend. Ik heb gewonnen met 1-3 maar de 1-2 viel pas in de 89e minuut. De 1-3 viel daarna nog in de 90e minuut.

Ik kan mij gaan opmaken voor divisie VIII.
    feli met het kampioenschap
    pi_29641441
    3-2 verloren
      zondag 14 augustus 2005 @ 22:34:49 #230
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_29641622
    6-0 verloren
    Ik ben inmiddels overleden
      zondag 14 augustus 2005 @ 22:56:47 #231
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29642304
    4-1 gewonnen met mots en gewoon net zo een hoog middenveld als vorige week.... zou het kunnen dat omdat hij pressie speelde mijn middenveldrating naar beneden ging?

Maar ben nu wel kampioen van VII!!!! Dus al 2 seizoen achter elkaar kampioen en 3 keer achter elkaar promotie
    pi_29642381
    1-1 in een wedstrijd die ik echt had moeten winnen
      zondag 14 augustus 2005 @ 23:09:19 #233
    65997 Oldbie
    pi_29642738
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef Enchanter het volgende:
    6-0 verloren
    Was jij mijn tegenstander?
    Ik heb 6-0 gewonnen en had een hele aardige opkomst van 9952 toeschouwers. Goed voor een slordige 67k
      zondag 14 augustus 2005 @ 23:32:29 #234
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_29643522
    7-4 gewonnen van de nummer 1.

Positief.
    A.M.A.B
    pi_29643684
    0-1 gewonnen, officieus gepromoveerd naar de 9de. Een speler verkocht voor 35 k, ik had gehoopt op meer, maargoed het is niet anders. Verder sta ik nu wel ongeveer 100 k in de min.
    pi_29643994
    1-1 gelijk, wel wat gele kaarten en blessures
    pi_29644816
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef komrad het volgende:
    foxtrick

joralf en sportfreak feli met t kampioenschap

ben zelf ook niet ontevreden over de avond, 0-2 winst bij (nu ex-) nr.1 en een van de sterkste teams van de league. 2 counterattacks en gestegen van plek 6 naar plek 4
    pi_29644871
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Terrestra het volgende:
    hattrickers , heb een vraag over trainen. Hoe gaat het in de volgende situatie
    Wedstrijdzondag
    spits 1,spits 2 spits 3 spelen. In de wedstrijd valt spits 1 uit en wordt vervangen door spits 4 ( reserve )
    Spits 1 ( de geblesseerde is 1 week gebles. maar voor vrijdag beter )

Wedstrijdwoensdag
    3 spitsen die zondag niet hebben gespeeld.

In deze situatie train ik dan 7 spitsen ????
    pi_29646528
    wat is foxtrick?

wederom wo gehad
    de 2 concurrenten hebben tegen elkaar gelijkgespeeld
    in mij laatste wedstrijd heb ik genoeg aan een gelijkspel
      maandag 15 augustus 2005 @ 01:52:26 #240
    65997 Oldbie
    pi_29646982
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
    wat is foxtrick?

wederom wo gehad
    de 2 concurrenten hebben tegen elkaar gelijkgespeeld
    in mij laatste wedstrijd heb ik genoeg aan een gelijkspel
    Foxtrick is een plugin voor FireFox.
    Foxtrick is helemaal aan te passen naar eigen wens. Je kan verschillende extra stats op je scherm toveren en je kan een heleboel links op je schrem laten plaatsen naar oa HatStats, hattriX-Ray etc etc

Hier even een kleine screenshot. Je ziet al meer balken dan in IE en ik heb alle stats van mijn linies meteen zichtbaar:

Ik heb hem nog lang niet zoals ik hem wil hebben maar die stats per linie vind ik erg handig
      maandag 15 augustus 2005 @ 07:56:24 #241
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_29648569
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Was jij mijn tegenstander?
    Ik heb 6-0 gewonnen en had een hele aardige opkomst van 9952 toeschouwers. Goed voor een slordige 67k
    Als je club Real Madrid heet en gewonnen heeft van Desperate fools , dan kan het wel kloppen ja
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_29648728
    gewonnen met 5-2
    tot de 84ste minuut 2-2, toen 4 kansen op rij in de 84ste, 85ste, 86ste, 87ste minuut en drie maal scoren .

Nieuw sterrenrecord: 42,5*

YP wederom helemaal bagger. . . .
    Ik heb hem maar vriendelijk verteld dat zelfs de wondersloffen van Sjakie van hem geen goede voetballer kunnen maken. Hij nam het redelijk goed op . . . . . . . . . RIP
      maandag 15 augustus 2005 @ 09:28:26 #243
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29649177
    1-0 winst, nog steeds eerste op doelsaldo, voor de rest 2 spelers met 5,5 ster. Volgende week sterrenrecord want dat is de derde 5,5 niet meer geschorst...
      maandag 15 augustus 2005 @ 09:57:53 #244
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29649515
    ik heb bij foxtrick voornamelijk hat-stats en stats per linie.... die andere snap ik allemaal niet
    (voel je vrij om ze uit te leggen )
    pi_29649743
    ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:17:49 #246
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29649831
    Counterhufteren loont niet
    pi_29649873
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:25:39 #248
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29649955
    pi_29650006

hoe kom je daaraan (wel mooi gemaakt trouwens)
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:52:11 #250
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29650438
    http://www.lowlandsteam.com/phpbb/quick_reply.php?mode=smilies

Van het Lowlandsteamforum

Dan heb je bijv deze:

En natuurlijk Grolsch beugelflessies

pi_29650903
    gejat dus hehe

hoe voelt het om kampioen te zijn trouwens?
      maandag 15 augustus 2005 @ 11:16:07 #252
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29650978
    Net als vorig seizoen Niet bijzonder ofzo.... heb er niet heel hard voor moeten strijden he.... ik denk dat kampioen van VI worden veel meer voldoening geeft, maar dan heb ik nog een lange weg te gaan
    pi_29650987
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
    ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
    Welkom bij de club, ik heb al in 4 of 5 wedstrijden onterecht punten laten liggen . . . . . .
    Gisteren eindelijk weer eens gewonnen : TERECHT

maandag 15 augustus 2005 @ 11:17:04 #254
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29651001
    hehe Robar Mooie smiley
    pi_29651237

pi_29651328
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 11:17 schreef maniack28 het volgende:
    hehe Robar Mooie smiley
    Ik vind eigenlijk wel dat deze toegevoegd moet worden aan het forum
    pi_29652057
    3-1 gewonnen, nu bijna zeker van 3e plek in me eerste seizoen in divisie VI, ben ik best tevreden mee
      maandag 15 augustus 2005 @ 12:05:36 #258
    65997 Oldbie
    pi_29652406
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 09:57 schreef Grumpey het volgende:
    ik heb bij foxtrick voornamelijk hat-stats en stats per linie.... die andere snap ik allemaal niet
    (voel je vrij om ze uit te leggen )
    Ik snap die andere ook niet Ben alleen nog te lui geweest om ze te verwijderen
    pi_29652502
    Ik zit te twijfelen, ik kan een speler van me een redelijk trainer maken met matig leiderschap voor 238k. Plus de 8 assistenten wordt het dus een goed trainer.
    Of:
    Een goed trainer met zwak leiderschap voor 489 100....

Wie van de 2?
    Hoi.
      maandag 15 augustus 2005 @ 12:17:36 #260
    27167 SuperWeber
    pi_29652750
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 12:08 schreef pekel het volgende:
    Ik zit te twijfelen, ik kan een speler van me een redelijk trainer maken met matig leiderschap voor 238k. Plus de 8 assistenten wordt het dus een goed trainer.
    Of:
    Een goed trainer met zwak leiderschap voor 489 100....

Wie van de 2?
    De laatste...

Alle draait tenslotte om de centen. Want wat je vergeet te vertellen is dat de laatste dus eik een excellent trainer wordt...
    pi_29652796
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 12:17 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

De laatste...

Alle draait tenslotte om de centen. Want wat je vergeet te vertellen is dat de laatste dus eik een excellent trainer wordt...
    Oke. Ga ik dus ook doen. . Nog 1 dingetje: moettie aanvallend of verdedigend ingesteld worden? (train positiespel)
    Hoi.
      maandag 15 augustus 2005 @ 12:23:29 #262
    27167 SuperWeber
    pi_29652941
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef pekel het volgende:

[..]

Oke. Ga ik dus ook doen. . Nog 1 dingetje: moettie aanvallend of verdedigend ingesteld worden? (train positiespel)
    Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...

Is je verdediging sterker dan je aanval, neem je verdedigend, is het andersom, neem je aanvallend. Weet je het niet....

Dan doe je gewoon geen van beide
    pi_29653106
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 12:23 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...

Is je verdediging sterker dan je aanval, neem je verdedigend, is het andersom, neem je aanvallend. Weet je het niet....

Dan doe je gewoon geen van beide
    Bedankt voor je hulp! Inmiddels geregeld.
    Hoi.
    pi_29653367
    o-ow tvp....

gisteren gewonnen en ik kwam er achter dat ik nog kampioen kan worden
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
    pi_29653586
    Ik heb geen geld voor nieuwe trainees
    Ik heb nu hele slechte trainees
    Mjin seizoen is voorbij, ik word derde
    Lang leve hattrick
      maandag 15 augustus 2005 @ 13:00:16 #266
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29653905
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
    Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
    Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
    Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
    Lang leve hattrick [afbeelding]
    gecondoleerd
    pi_29654103
    ik heb voor het eerst weer supporters erbij gekregen!
    wel 3 in totaal
      maandag 15 augustus 2005 @ 13:08:46 #268
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_29654164
    ik heb vorige week de grens van 1700 supporters overschreden
    pi_29654250
    heb nu 1352 supporters denk als ik niet tijdelijk was gestopt dat ik in de 1500 supporters had.
    pi_29654631
    hang nog op 1659 . . . .
      maandag 15 augustus 2005 @ 13:49:36 #271
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29655280
    reeds op weg de grens van 1800 ergens volgende week te doorkruizen...
    pi_29655633
    ik ga richting 1200 maar het gaat niet meer zo snel door de tegenslagen van de afgelopen weken
    pi_29656490
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:17 schreef maniack28 het volgende:
    Counterhufteren loont niet

trouwens, geniale smiley
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
    gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mij
    pi_29656525
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
    Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
    Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
    Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
    Lang leve hattrick [afbeelding]
    pi_29656609
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

trouwens, geniale smiley
    [..]

gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mij
    ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.

Trouwens ben je weer in NL??
    pi_29658913
    De nr3 heeft gister punten laten liggen hierdoor ben ik verzekerd van promotie. Als ik mijn laatste wedstrijd win dan ben ik ook nog kampioen (tegen die bewuste nr3)
    pi_29659638
    Netjes

Ik word geen kampioen, maar dat was ook niet mijn streven. Ik wil in mn divisie blijven, desnoods volgend seizoen ook. Maar dat zie ik dan wel.
      maandag 15 augustus 2005 @ 16:32:38 #278
    65997 Oldbie
    pi_29660130
    Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
    Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie ) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
    Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
    pi_29661780
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
    Netjes

Ik word geen kampioen, maar dat was ook niet mijn streven. Ik wil in mn divisie blijven, desnoods volgend seizoen ook. Maar dat zie ik dan wel.
    dat was ook mijn doel vooraf, maar het is beter gegaan dan ik had verwacht. Ik sta 1 pnt voor op de nr2 dus ik MOET de laatste wedstrijd winnen wil ik kampioen worden en dat wil ik
    pi_29662804
    Succes!

Jamiroquai is trouwens een leuke zanger
    pi_29663231
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
    Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
    Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie ) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
    Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
    VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teams dan win je alles
      maandag 15 augustus 2005 @ 18:13:28 #282
    65997 Oldbie
    pi_29663304
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teams dan win je alles
    de kans is toch klein dat je in zo een simpele divisie terecht komt....toch??
    pi_29664579
    Die kans is 50%.

Of je komt in een simpele divisie terecht, of niet
    pi_29668641
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef komrad het volgende:

[..]

ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.

Trouwens ben je weer in NL??
    jaaah, valt t op, de regelmatige posts in t forum en de voorzichtige terugkeer op irc ?
    pi_29669453
    idd, good to have you back

goed afgesloten in the UK?
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:16:45 #286
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29669573
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
    Die kans is 50%.

Of je komt in een simpele divisie terecht, of niet
    dit is echt statistiek voor dummies, klopt geen snars van maar klinkt wel leuk natuurlijk
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:25:45 #287
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29669928
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij ik komt, 4 actieve teams dan win je alles
    pi_29670192
    ik zie het dummie boek al voor me, maar grumps ik denk dat hier stastiekles wat ver gaat
    pi_29670438
    Hey zeg, ik ben geen Dummie

Hahaha, gefopt
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:40:45 #290
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29670532
    daar had je me toch bijna echt
    pi_29672934

grumpey het is vakantie dus gun de bovenzijde van je hoofd ook ff wat rust, dan kan ik dat ook doen
    pi_29673329
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
    hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?
      maandag 15 augustus 2005 @ 22:43:12 #293
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_29673421
    in de Ve moet je echt wel 6/7 wedstrijden piccen om ervoor te zorgen dat je de andere wedstrijden van het seizoen naar je hand toe zet...Het wordt dan meer en meer nadenken over strategie...
    pi_29673654
    grumpey of gewoon veel beter zijn, en daar kan je dus die 8,5M aan besteden hehe
    pi_29674064
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Grumpey het volgende:
    in de Ve moet je echt wel 6/7 wedstrijden piccen om ervoor te zorgen dat je de andere wedstrijden van het seizoen naar je hand toe zet...Het wordt dan meer en meer nadenken over strategie...
    Ik heb dit seizoen misschien 2/3 keer pic gespeeld, de rest gewoon normaal, dan wordt je teamgeest ook niet te laag en kun je die andere wedstrijden ook winnen
    Signature?
    pi_29674378
    madkow je team is gewoon freakish
      maandag 15 augustus 2005 @ 23:14:54 #297
    65997 Oldbie
    pi_29674810
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?
    waarom zou ik piccen?
    Na dit seizoen wordt je teamgeest toch gereset. Mijn teamgeest is nu bedaard. Ik speel nog 1x normaal en ik ga nog een keer motsen. Ik wil de topscores premie opstrijken
    pi_29675454
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
    madkow je team is gewoon freakish

hoezo dat?

Signature?
    pi_29676412
    Omdat jij freakish ben

En goede dingen worden aan elkaar doorgegeven
    pi_29676639
    Ben de grens van 1 milj overschreden
    Nu nog zien waar ik het aan verspil
    weer niet wat ik precies wil eiglijk
    pi_29676691
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef Oldbie het volgende:

[..]

waarom zou ik piccen?
    Na dit seizoen wordt je teamgeest toch gereset. Mijn teamgeest is nu bedaard. Ik speel nog 1x normaal en ik ga nog een keer motsen. Ik wil de topscores premie opstrijken
    omdat ik dan kan zien wat je middenveld doet onder normale omstandigheden, wat ongeveer even sterk is als dat van mij (middenmotertje in IX). nu is mijn compo niet heel zwak, maar ik zou toch willen zeggen dat je wel wat zult moeten investeren om probleemloos door te stoten naar XIII
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')