quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Ai 4 weken uit... daarom dit seizoen niet meer naar formiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
weer een blessure bij een van mijn trainees, ik hoop op een blessure van 1 weekje dan train ik vandaag 4 man
Even een quote van een website:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Nee ik snap dat ie wel moet spelen enzo
En ik wil niet persee dat ie heel snel stijgt dus lijkt me 9 keeperstrainers een beetje overdreven.
Maar is er nergens een website waar je ongeveer kan zien wanneer een speler stijgt?
http://www.databased.at/hattrick/index.aspquote:Trainen kost tijd
De tijd die je training kost hangt af van de eigenschap waar je op traint, de trainings-intensiteit en de coach plus het aantal assistent coaches.
Voor 17 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden:
Keeper: 5 weken met 9 keeper-trainers
Als je geen 9 keeperstrainers neemt, terwijl je keepers gaat trainen, ben je een dief van je eigen portemonnee. Heel onverstandig, het is namelijk je enige manier om geld te verdienen! Doen dus!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Nee ik snap dat ie wel moet spelen enzo
En ik wil niet persee dat ie heel snel stijgt dus lijkt me 9 keeperstrainers een beetje overdreven.
Maar is er nergens een website waar je ongeveer kan zien wanneer een speler stijgt?
Ik ben begonnen (begonnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
De meeste beginners trainen keepers omdat het makkelijk is en overzichtelijk.
Als je besluit om keepers te trainen, dan zou ik niet op het niveau van matig beginnen. Probeer eens te zien of je 2 redelijke keepers kan kopen, indien je daar nog budget voor hebt....
De een speelt zondags, de ander op woensdag en zo worden ze beide beter.
Stomme vraag: Heb je je al een beetje ingelezen in het spel? Dat raad ik je zeker aan!
Klopt, bij def, scoren of positiespel zal je wat meer geduld moeten hebben. Het levert op lange termijn alleen wel meer op dan keepers. Maar ik lees je posts hier stiekem en het valt me op dat je goed bezig lijkt te zijn. Dat geld komt wel...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen (begonnenik BEN nog rookie) met positiespel. Bevalt me wel goed.
Duurt alleen te lang allemaalik heb geld nodig
Als je keepers traint neem je 9 keeperstrainers en 1 ass. trainerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef Bierbroeder het volgende:
Is nog niet te laat hoor![]()
Heb pas 1 keeper gekocht en die was dus maar 1000 echt een koopje.
Verder heb ik dus wat verdedigers gekocht en vleugel mid.
Dus dan zou ik 5 keepertrainers en 5 Assistent-trainers moeten nemen?
Tyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
En aangenomen
Welkom in de fed
Nee, ik doe er niets meer meequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
zijn er trouwens nog mensen die ht-arena sites bijhoudenmerkte laatst dat een hoop links dood zijn. ik heb gister sinds maanden mn site weer ge-update
Klopt als een bus! Doen dus!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ty
Ik lees nu allemaal over ass trainers. Maar hoeveel maken deze nou verschil bij het trainen. Met 9 assistenten 1 week eraf? Of hoe moet ik dit zien.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je team heeft 125 ¤ gekregen, omdat Peter Derk Tigchelaar (45911091), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 6 250 ¤.
Wow!!! WaT eEn vErHaAl!11!!!!!#!~!
quote:Klement Batirov [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 600, 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
voor 42 k en 31 k....deze heb ik gekocht omdat ik 5-3-2 / 5-4-1 wil gaan spelen (lekker counteren)., ik speelde dus 442, en had eigenlijk maar 2 centrale middenvelders, dus ff twee bijgekocht.quote:Kristian Truelsen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 760, 25 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
wat zou een leuk bedrag zijn om hem te listen? 40.000 ?quote:Staaf Bruyneel (59858821) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
hij haalt constant 3 sterren bij me, dus opzich voor mening XI, Xe en IXde een versterking, ik ben benieuwd wat ie gaat opleveren....ik list hem vanavond om 19:15....zodat ie zondag net voor de wedstrijden aflooptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef Grumpey het volgende:
zou leuk bedrag zijn, maar misschien net iets te hoog, hij is immers al 29...
tvp
Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar om counter te spelen moet je volgens mij wel een beetje passen hebben, anders heeft het niet zo heel veel zin, maar weet alleen niet of dat alleen voor verdedigers geld of voor het hele team ? ? ? JD? SW? Jullie weten daar meer van toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef halleekes het volgende:
net ff twee middenvelders gekocht:
[..]
[..]
voor 42 k en 31 k....deze heb ik gekocht omdat ik 5-3-2 / 5-4-1 wil gaan spelen (lekker counteren)., ik speelde dus 442, en had eigenlijk maar 2 centrale middenvelders, dus ff twee bijgekocht.
Verder wil ik vanavond mijn vleugelspeler op de Transferlijst gaan zetten,
[..]
wat zou een leuk bedrag zijn om hem te listen? 40.000 ?
Geen passen nodig. Het zijn middenvelders, en passen geld alleen voor verdedigers. Als het verdedigers waren zie post van JD. Maar het zijn middenvelders, dus goede aanwinsten voor zijn team...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar om counter te spelen moet je volgens mij wel een beetje passen hebben, anders heeft het niet zo heel veel zin, maar weet alleen niet of dat alleen voor verdedigers geld of voor het hele team ? ? ? JD? SW? Jullie weten daar meer van toch?
en als je veel AIM en AOW gebruikt. de defensieve penalty krijgen terwijl je niet optimaal van de extra aanvallen profiteert zou jammer zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:38 schreef Grumpey het volgende:
Alleen wat verdedigers voor beetje CAskills, maar ook daar niet overdreven
Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:quote:Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Canada
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Huh, staan ze ook online???quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:16 schreef komrad het volgende:
JD, kon je niet gewoon je linkje posten?
Hehe... die had ik van jou gekocht voor 3kquote:
Join the club. Om 9:27 vroeg ik:quote:
Maar niemand heeft er blijkbaar een mening overquote:TSI: 210 (+520/-310)
PM: +4
Vorm: +3/-7
Nu wil ik graag jullie mening over deze speler. Hij past eigenlijk nergens in mijn team. Hij is het steeds net niet terwijl hij wel gestegen is naar uitstekend pm:
Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Canada
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:
- In het tussenseizoen conditie trainen zodat het redelijk wordt.
- Nu verkopen voor extra cash. (Wat moet hij opbrengen? Volgens de transfervergelijking moet ik rekenen op 120k)
Wat zouden jullie doen?
zekers weten wachten tot je conditie traint!!! scheelt veel, veel geld. En aangezien iedereen conditie traint (dus niet alleen de spelers die gespeeld hebben) kan je hem gewoon in je team houden. Ik zou hem niet meer trainen, hooguit als spits laten meespelen op de woensdag (om zijn vorm te behouden), en dan in tussenseizoen conditie naar redelijk trainen...levert toch zeker 50k meer op... gratisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef Oldbie het volgende:
TSI: 210 (+520/-310)
PM: +4
Vorm: +3/-7
Nu wil ik graag jullie mening over deze speler. Hij past eigenlijk nergens in mijn team. Hij is het steeds net niet terwijl hij wel gestegen is naar uitstekend pm:
[..]
Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:
- In het tussenseizoen conditie trainen zodat het redelijk wordt.
- Nu verkopen voor extra cash. (Wat moet hij opbrengen? Volgens de transfervergelijking moet ik rekenen op 120k)
Wat zouden jullie doen?
Thanks!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zekers weten wachten tot je conditie traint!!! scheelt veel, veel geld. En aangezien iedereen conditie traint (dus niet alleen de spelers die gespeeld hebben) kan je hem gewoon in je team houden. Ik zou hem niet meer trainen, hooguit als spits laten meespelen op de woensdag (om zijn vorm te behouden), en dan in tussenseizoen conditie naar redelijk trainen...levert toch zeker 50k meer op... gratis![]()
je b team wint dus echt niet van mijn a team hoor......als ik onze laatste competitiewedsrtijden vergelijk haalt mijn a team meer sterren dan jou a team ...wil natuurlijk niet alles zeggen...maargoedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:56 schreef Oldbie het volgende:
Tuurlijk heb ik geld nodig. Ik sta na zondag 206k rood.
Met een transfer van deze speler, nog 2 thuiswedstrijden en de kampioensbonus kan ik aan het eind van dit seizoen de rode cijfers achter me laten en ben ik dus af van die irritante rente iedere week.
Ik geef niet om friendlies. Als ik maar training krijg.
Mijn A-team slacht jouw A-team natuurlijk maar ja, dit is een friendly dus mijn A-team komt niet op het veld. Hoewel HTRatings aangeeft dat ik mijn volgende competitiewedstrijd zelfs met mijn B-team kan winnenMaar ik heb nog stille hoop op topscorer te worden dus daar begin ik niet aan
zie avatarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Thanks!!
Dat is nog eens nuttige info![]()
sorry verkeerd gelezen....als ik je tegenstanders ff doorneem in de competitie waar je inzit, dan heb je het vrij goed getroffen...ik bedoel je wint uit bij de nummer 2 met 0-5!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:17 schreef Oldbie het volgende:
Ik zei dat mijn B-team mijn volgende competitie wedstrijd zou winnen.
Talk about ircquote:Robar seemed to have a lot to shout about - yell percentage of 46%!
Also ear-splittingly loud: Fok-Hattrick with 35% shouts!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
Het wachtwoord van onze league is JD. Succes!
Ik had voetbalpoules de opdracht gegeven om beide heren te sms-en. Qyn luisterde wel, sd nog nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]ik ga winnen
SD heeft nog niets ingevuld
WAAILAP
Elke week, als er wedstrijden zijn, heel soms misschien ook doordeweeks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:29 schreef halleekes het volgende:
heb me net ff aangemeld...maar moet je elke week gokken wat het gaat worden? en doen we alleen de eredivisie?
Nee, dan zie je andere tekentjes, en geen lege vakjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef maniack28 het volgende:
Misschien heeft SD wel aangegeven dat hij zijn voorspellingen wil verbergen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef komrad het volgende:
ja alleen de eredivisie, JD dank voor de (10e) herinnering, ik moest trouwens nog wel de eerste doelpuntenmakers doorgeven hehe
Het was een grapje, ik had ze gesmst in naam van voetbalpoules.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:45 schreef komrad het volgende:
kan je dat progje laten sms'en JD, mijn mobiel nummer geef ik nooit aan dat soort sites door dus je hoeft mij niet de sms'en
misschien meer interesse in de engelse??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
ik ga jullie natuurlijk inmaken... want ik heb geen verstand van de Nederlandse Mickey Mouse competitie
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef komrad het volgende:
trouwens ik zie dat het posten van trainees niet zo gewaardeerd wordt, wat vond je van mijn trainees
er is 1 die heel erg hoog op de nominatie staat om te wieberen, dat is John Hargrave, daarom heb ik die nieuwe utopisch SP man. Ik denk dat ik spridzans en petrisor nog even houdt en blommaart bij stijging verkoop. Dan pas is waarschijnlijk begin volgens seizoen een fomi met goed passen in en gaat op dat moment (als hij wonderbaarlijk of wereldklasse is ) weg , daarnaast wacht ik nog even voordat ik spridzans verkoop omdat ik mijn held in wording, hauri, nog niet goed genoeg vindt. Het idee daarna is 523 te gaan spelen, met 3 briljant spitsen en een briljant of beter keeper erbij. Ik ben alleen nogal huivering voor de verwarringsproblemen die dat oplevert. Ideaal gezien wil ik dit met 2 wingers gaan doen maar ik denk dat het met inners al bijna onhaalbaar is. Iemand die daar ervaring mee heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ziet er goed uit, komrad.
De helft zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen gezien de leeftijd?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef maniack28 het volgende:
tsssss... je trainees zijn te goedJe maakt teveel winst
en het is niet eerlijk
dat is wat ik te zeggen heb... maar goed, jij hoeft ook niks te investeren in dat kutmiddenveld
ik wel
daarom heb ik niet zulke goeie trainees, maar ik blijf nu minstens 5 seizoenen in VI, dus tegen die tijd
Count me inquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
Het wachtwoord van onze league is JD. Succes!
mee eens VKquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
middenveld trainers zijn profiteurs van het hattrick-systeem![]()
![]()
oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...quote:
kan ook maar dan speel ik met 2 inners en 1 wing aanvallend, omdat op die manier je je def met het repositioneren van je extra def beter kan balanceren. Op dit te doen zal ik sowieso een uitmuntend/briljant keeper moeten aanschaffen omdat ik veel aan def kracht verlies en de met mijn hoog goed keeper niet echt kan compenseren lijkt me zo. bovendien ziet het er niet uit, een 3* keeper en daarvoor allemaal 4.5* en 5* spelersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...
Ik train scorenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
middenveld trainers zijn profiteurs van het hattrick-systeem![]()
![]()
Doe ik al aan meequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
misschien meer interesse in de engelse??
ik doe zelf ook mee aan de Fantasy Premier League (http://fantasy.premierleague.com)
als er wat meer fokkers meedoen kunnen we een Fok! Poule opzetten![]()
quote:
hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik train scorenAlleen zonder middenveld begin je dan niet veel
Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).
Dan schrik je echt.... nummer 6 haalt zwak(laag) middenveld thuis. Om dat te halen moet ik 4x formi middenvelder hebben en mijn ene winger naar het midden laten spelen.... 4x formi = 4x 600k ofzo... dat is echt ziek.. ik heb nu 1 formi, 2x uitstekend en 1x goed met goed passen.... ik denk dat die laatste er volgend seizoen sowiezo uit moet.... en dan 300-400k bijleggen voor een formi met zwak passen ofzo.... of gewoon geen passen.... want ik speel toch geen centrumaanval...
Ik vind het gewoon nog steeds kut dat middenveld zoveel meetelt. Al zijn je defratings 1 heel niveau hoger en je aanval ook, en je mid 1 niveau lager dan verlies je gewoon... terwijl je over het geheel misschien een beter (waardevoller) team hebt...
Overigens doe ik al mee aan de Fok!Leaguemet Premiership enzo
![]()
leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
join dan de Fok! league: code 354283-53522
@komrad, kzou je niet zo druk maken over de repositionering. 532 symmetrisch is een mooi systeem. met hele sterke middenvelder iig. en ik denk ook wel dat je verdediging goed genoeg blijftzelfs met die hoog solid keeper. steek je geld liever in een spits/winger dan...
jd heeft gelijk en chevrotquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
Waar kan ik dat vinden dan? Wat de gemiddelde VI-er haalt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
je middenveld vooral. 2 niveaus lager... hoewel je met die aanval en verdediging toch best had mogen winnen. ik begrijp t af en toe ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef komrad het volgende:
[..]
leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??
verslagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef The_Hives het volgende:
volgens mij heeft JOHAN-DERKSEN nog niet vermeld dat ik die counterhufter afgelopen woensdag met 5-0 verslagen heb.
Ik denk, dat is toch iets wat ik jullie niet mag onthouden
nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef maniack28 het volgende:
hehe, Hives, wanneer mag ik nou team-van-de-2-weken zijn?
-------------------------------------------------------------quote:dit is een oude vraag, maar de vorige vraag heb ik helaas niet genoteerd![]()
alsof je het daardoor redt met uitmuntende countervaardigheidquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
www.fokhattrick.nl/trainees staan mijn passingdefjes
het aantal assistenten ligt natuurlijk ook aan je financien. Net als dat je ook niet meteen 20k in je jeugdopleiding stopt. 'starters moeten dus niet meteen blind 9 assistenten nemen en er niet meer bij nadenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je keepers traint neem je 9 keeperstrainers en 1 ass. trainer
Leuk verhaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:20 schreef maniack28 het volgende:
- knip -
daarom heb ik toch maar weer iets in mijn MF geinvesteerd, een formi PM, niet dat ik denk dat dat heel veel zal helpen maar tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je middenveld vooral. 2 niveaus lager... hoewel je met die aanval en verdediging toch best had mogen winnen. ik begrijp t af en toe ook niet![]()
Hey VK, welcome backquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:36 schreef Verbal_Kint het volgende:Hives
6 posts achter elkaar in je eentje
mooi stukje joralf
En hoe vind je dat nou? Om voor het eerst in je leven een keer respect van iemand te krijgenquote:
en die opmerking duurde meer dan een uur om te bedenken. Toen ik dat tikte dacht ik dat die opmerking wel in 5 minuten zou verschijnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
En hoe vind je dat nou? Om voor het eerst in je leven een keer respect van iemand te krijgen
ach ja,quote:
quote:Roeland Nelissen (72945798) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
alles wat enigzins in de buurt komt is voor hives al een grote toenadering dus dacht ik laat ik niet te moeilijk doen over de oorsprong van jupilerquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ja,
brabanders vinden van zichzelf dat ze bourgondiers zijn.
Belgen zijn meer bourgondiers dan brabanders
brabanders drinken het belgische bier jupiler
dus 1 + 1 is 2.
Snap ie?
de mijne was weer een waailap die aan het golfen is. Lekkere pull hivesquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:28 schreef The_Hives het volgende:
ach, voor mij werd een redelijke pull ook wel eens tijd na zoveel seizoenen zonder normale pull. Deze zal helaas ook niet meer zoveel opleveren.
Ach ja, het kan slechterquote:Boudewijn Bruijn (73002675) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Sja...quote:Teunis Joling
TSI = 1 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Tsjah...jammer dattie over 3 weken 18 wordt...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef komrad het volgende:
daar word je vrolijk van pekel
kan wel zo zijn maar toch een erg lekkere pullquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Tsjah...jammer dattie over 3 weken 18 wordt...
wat ben je?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef One_conundrum het volgende:
Bout
wat zegt transfervgl?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Sja...
Ik weet nog niet wat ik er mee doe...
voor 0 op de lijst dan raak je em wel kwijt alstie een aardig tsi hebquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef MyImmortal het volgende:
mijn jeugd i gestegen naar redelijk eindelijk, een 18 jarige met matig scoren en redelijk passen is die verkoopbaar? of kani k hem beter laten golfen? :p
Rond de 100k...ook niet echt veel. Dan hou ik 'm toch liever en train ik hem wel door.quote:
Mn Yp van vandaag:quote:Mariano van Gerner [Geschatte herstel in 1 weken] 1 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 760, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Ludo Coldenhoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 340, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Ruudt het volgende:
Anders kom ik er even achter dat ik in de zwaarste divisie zit, ondanks dat er 3 walkovers zijn
Beste groepen in VIII
1. 125.4 VIII.619
feli met het kampioenschapquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag officieus(en door een veel beter doelsaldo eigenlijk ook officieel) kampioen geworden.![]()
Ondanks dat ik veel beter was werd het toch nog erg spannend. Ik heb gewonnen met 1-3 maar de 1-2 viel pas in de 89e minuut. De 1-3 viel daarna nog in de 90e minuut.
Ik kan mij gaan opmaken voor divisie VIII.![]()
Was jij mijn tegenstander?quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Terrestra het volgende:
hattrickers , heb een vraag over trainen. Hoe gaat het in de volgende situatie
Wedstrijdzondag
spits 1,spits 2 spits 3 spelen. In de wedstrijd valt spits 1 uit en wordt vervangen door spits 4 ( reserve )
Spits 1 ( de geblesseerde is 1 week gebles. maar voor vrijdag beter )
Wedstrijdwoensdag
3 spitsen die zondag niet hebben gespeeld.
In deze situatie train ik dan 7 spitsen ????
Foxtrick is een plugin voor FireFox.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
wat is foxtrick?
wederom wo gehad
de 2 concurrenten hebben tegen elkaar gelijkgespeeld
in mij laatste wedstrijd heb ik genoeg aan een gelijkspel
Als je club Real Madrid heet en gewonnen heeft van Desperate fools , dan kan het wel kloppen jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Was jij mijn tegenstander?
Ik heb 6-0 gewonnen en had een hele aardige opkomst van 9952 toeschouwers. Goed voor een slordige 67k
Welkom bij de club, ik heb al in 4 of 5 wedstrijden onterecht punten laten liggen . . . . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
Ik snap die andere ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:57 schreef Grumpey het volgende:
ik heb bij foxtrick voornamelijk hat-stats en stats per linie.... die andere snap ik allemaal niet
(voel je vrij om ze uit te leggen)
De laatste...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:08 schreef pekel het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik kan een speler van me een redelijk trainer maken met matig leiderschap voor 238k. Plus de 8 assistenten wordt het dus een goed trainer.
Of:
Een goed trainer met zwak leiderschap voor 489 100....
Wie van de 2?
Oke. Ga ik dus ook doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De laatste...
Alle draait tenslotte om de centen. Want wat je vergeet te vertellen is dat de laatste dus eik een excellent trainer wordt...
Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Oke. Ga ik dus ook doen.. Nog 1 dingetje: moettie aanvallend of verdedigend ingesteld worden? (train positiespel)
Bedankt voor je hulp! Inmiddels geregeld.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...
Is je verdediging sterker dan je aanval, neem je verdedigend, is het andersom, neem je aanvallend. Weet je het niet....
Dan doe je gewoon geen van beide
gecondoleerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
Lang leve hattrick [afbeelding]
quote:
gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
Lang leve hattrick [afbeelding]
ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
trouwens, geniale smiley![]()
[..]
gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mij
dat was ook mijn doel vooraf, maar het is beter gegaan dan ik had verwacht. Ik sta 1 pnt voor op de nr2 dus ik MOET de laatste wedstrijd winnen wil ik kampioen worden en dat wil ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Netjes
Ik word geen kampioen, maar dat was ook niet mijn streven. Ik wil in mn divisie blijven, desnoods volgend seizoen ook. Maar dat zie ik dan wel.
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teamsquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
de kans is toch klein dat je in zo een simpele divisie terecht komt....toch??quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teamsdan win je alles
jaaah, valt t op, de regelmatige posts in t forum en de voorzichtige terugkeer op irc ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.
Trouwens ben je weer in NL??
dit is echt statistiek voor dummies, klopt geen snars van maar klinkt wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
Die kans is 50%.
Of je komt in een simpele divisie terecht, of niet
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij ik komt, 4 actieve teamsdan win je alles
hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
Ik heb dit seizoen misschien 2/3 keer pic gespeeld, de rest gewoon normaal, dan wordt je teamgeest ook niet te laag en kun je die andere wedstrijden ook winnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Grumpey het volgende:
in de Ve moet je echt wel 6/7 wedstrijden piccen om ervoor te zorgen dat je de andere wedstrijden van het seizoen naar je hand toe zet...Het wordt dan meer en meer nadenken over strategie...
waarom zou ik piccen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
madkow je team is gewoon freakish
omdat ik dan kan zien wat je middenveld doet onder normale omstandigheden, wat ongeveer even sterk is als dat van mij (middenmotertje in IX). nu is mijn compo niet heel zwak, maar ik zou toch willen zeggen dat je wel wat zult moeten investeren om probleemloos door te stoten naar XIIIquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
waarom zou ik piccen?
Na dit seizoen wordt je teamgeest toch gereset. Mijn teamgeest is nu bedaard. Ik speel nog 1x normaal en ik ga nog een keer motsen. Ik wil de topscores premie opstrijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |