wat ben je?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef One_conundrum het volgende:
Bout
wat zegt transfervgl?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Sja...
Ik weet nog niet wat ik er mee doe...
voor 0 op de lijst dan raak je em wel kwijt alstie een aardig tsi hebquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef MyImmortal het volgende:
mijn jeugd i gestegen naar redelijk eindelijk, een 18 jarige met matig scoren en redelijk passen is die verkoopbaar? of kani k hem beter laten golfen? :p
Rond de 100k...ook niet echt veel. Dan hou ik 'm toch liever en train ik hem wel door.quote:
Mn Yp van vandaag:quote:Mariano van Gerner [Geschatte herstel in 1 weken] 1 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 760, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Ludo Coldenhoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 340, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Ruudt het volgende:
Anders kom ik er even achter dat ik in de zwaarste divisie zit, ondanks dat er 3 walkovers zijn
Beste groepen in VIII
1. 125.4 VIII.619
feli met het kampioenschapquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag officieus(en door een veel beter doelsaldo eigenlijk ook officieel) kampioen geworden.![]()
Ondanks dat ik veel beter was werd het toch nog erg spannend. Ik heb gewonnen met 1-3 maar de 1-2 viel pas in de 89e minuut. De 1-3 viel daarna nog in de 90e minuut.
Ik kan mij gaan opmaken voor divisie VIII.![]()
Was jij mijn tegenstander?quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Terrestra het volgende:
hattrickers , heb een vraag over trainen. Hoe gaat het in de volgende situatie
Wedstrijdzondag
spits 1,spits 2 spits 3 spelen. In de wedstrijd valt spits 1 uit en wordt vervangen door spits 4 ( reserve )
Spits 1 ( de geblesseerde is 1 week gebles. maar voor vrijdag beter )
Wedstrijdwoensdag
3 spitsen die zondag niet hebben gespeeld.
In deze situatie train ik dan 7 spitsen ????
Foxtrick is een plugin voor FireFox.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
wat is foxtrick?
wederom wo gehad
de 2 concurrenten hebben tegen elkaar gelijkgespeeld
in mij laatste wedstrijd heb ik genoeg aan een gelijkspel
Als je club Real Madrid heet en gewonnen heeft van Desperate fools , dan kan het wel kloppen jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Was jij mijn tegenstander?
Ik heb 6-0 gewonnen en had een hele aardige opkomst van 9952 toeschouwers. Goed voor een slordige 67k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |