wat ben je?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef One_conundrum het volgende:
Bout
wat zegt transfervgl?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Sja...
Ik weet nog niet wat ik er mee doe...
voor 0 op de lijst dan raak je em wel kwijt alstie een aardig tsi hebquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef MyImmortal het volgende:
mijn jeugd i gestegen naar redelijk eindelijk, een 18 jarige met matig scoren en redelijk passen is die verkoopbaar? of kani k hem beter laten golfen? :p
Rond de 100k...ook niet echt veel. Dan hou ik 'm toch liever en train ik hem wel door.quote:
Mn Yp van vandaag:quote:Mariano van Gerner [Geschatte herstel in 1 weken] 1 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 760, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Ludo Coldenhoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 340, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Ruudt het volgende:
Anders kom ik er even achter dat ik in de zwaarste divisie zit, ondanks dat er 3 walkovers zijn
Beste groepen in VIII
1. 125.4 VIII.619
feli met het kampioenschapquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag officieus(en door een veel beter doelsaldo eigenlijk ook officieel) kampioen geworden.![]()
Ondanks dat ik veel beter was werd het toch nog erg spannend. Ik heb gewonnen met 1-3 maar de 1-2 viel pas in de 89e minuut. De 1-3 viel daarna nog in de 90e minuut.
Ik kan mij gaan opmaken voor divisie VIII.![]()
Was jij mijn tegenstander?quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Terrestra het volgende:
hattrickers , heb een vraag over trainen. Hoe gaat het in de volgende situatie
Wedstrijdzondag
spits 1,spits 2 spits 3 spelen. In de wedstrijd valt spits 1 uit en wordt vervangen door spits 4 ( reserve )
Spits 1 ( de geblesseerde is 1 week gebles. maar voor vrijdag beter )
Wedstrijdwoensdag
3 spitsen die zondag niet hebben gespeeld.
In deze situatie train ik dan 7 spitsen ????
Foxtrick is een plugin voor FireFox.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
wat is foxtrick?
wederom wo gehad
de 2 concurrenten hebben tegen elkaar gelijkgespeeld
in mij laatste wedstrijd heb ik genoeg aan een gelijkspel
Als je club Real Madrid heet en gewonnen heeft van Desperate fools , dan kan het wel kloppen jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Was jij mijn tegenstander?
Ik heb 6-0 gewonnen en had een hele aardige opkomst van 9952 toeschouwers. Goed voor een slordige 67k
Welkom bij de club, ik heb al in 4 of 5 wedstrijden onterecht punten laten liggen . . . . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
Ik snap die andere ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:57 schreef Grumpey het volgende:
ik heb bij foxtrick voornamelijk hat-stats en stats per linie.... die andere snap ik allemaal niet
(voel je vrij om ze uit te leggen)
De laatste...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:08 schreef pekel het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik kan een speler van me een redelijk trainer maken met matig leiderschap voor 238k. Plus de 8 assistenten wordt het dus een goed trainer.
Of:
Een goed trainer met zwak leiderschap voor 489 100....
Wie van de 2?
Oke. Ga ik dus ook doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De laatste...
Alle draait tenslotte om de centen. Want wat je vergeet te vertellen is dat de laatste dus eik een excellent trainer wordt...
Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Oke. Ga ik dus ook doen.. Nog 1 dingetje: moettie aanvallend of verdedigend ingesteld worden? (train positiespel)
Bedankt voor je hulp! Inmiddels geregeld.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...
Is je verdediging sterker dan je aanval, neem je verdedigend, is het andersom, neem je aanvallend. Weet je het niet....
Dan doe je gewoon geen van beide
gecondoleerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
Lang leve hattrick [afbeelding]
quote:
gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
Lang leve hattrick [afbeelding]
ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
trouwens, geniale smiley![]()
[..]
gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mij
dat was ook mijn doel vooraf, maar het is beter gegaan dan ik had verwacht. Ik sta 1 pnt voor op de nr2 dus ik MOET de laatste wedstrijd winnen wil ik kampioen worden en dat wil ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Netjes
Ik word geen kampioen, maar dat was ook niet mijn streven. Ik wil in mn divisie blijven, desnoods volgend seizoen ook. Maar dat zie ik dan wel.
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teamsquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
de kans is toch klein dat je in zo een simpele divisie terecht komt....toch??quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teamsdan win je alles
jaaah, valt t op, de regelmatige posts in t forum en de voorzichtige terugkeer op irc ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.
Trouwens ben je weer in NL??
dit is echt statistiek voor dummies, klopt geen snars van maar klinkt wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
Die kans is 50%.
Of je komt in een simpele divisie terecht, of niet
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij ik komt, 4 actieve teamsdan win je alles
hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
Ik heb dit seizoen misschien 2/3 keer pic gespeeld, de rest gewoon normaal, dan wordt je teamgeest ook niet te laag en kun je die andere wedstrijden ook winnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Grumpey het volgende:
in de Ve moet je echt wel 6/7 wedstrijden piccen om ervoor te zorgen dat je de andere wedstrijden van het seizoen naar je hand toe zet...Het wordt dan meer en meer nadenken over strategie...
waarom zou ik piccen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
madkow je team is gewoon freakish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |