Welkom bij de club, ik heb al in 4 of 5 wedstrijden onterecht punten laten liggen . . . . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
Ik snap die andere ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:57 schreef Grumpey het volgende:
ik heb bij foxtrick voornamelijk hat-stats en stats per linie.... die andere snap ik allemaal niet
(voel je vrij om ze uit te leggen)
De laatste...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:08 schreef pekel het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik kan een speler van me een redelijk trainer maken met matig leiderschap voor 238k. Plus de 8 assistenten wordt het dus een goed trainer.
Of:
Een goed trainer met zwak leiderschap voor 489 100....
Wie van de 2?
Oke. Ga ik dus ook doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De laatste...
Alle draait tenslotte om de centen. Want wat je vergeet te vertellen is dat de laatste dus eik een excellent trainer wordt...
Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Oke. Ga ik dus ook doen.. Nog 1 dingetje: moettie aanvallend of verdedigend ingesteld worden? (train positiespel)
Bedankt voor je hulp! Inmiddels geregeld.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet de coach aanpassen naar je sterkste linie, dan heb je er het meeste profijt van...
Is je verdediging sterker dan je aanval, neem je verdedigend, is het andersom, neem je aanvallend. Weet je het niet....
Dan doe je gewoon geen van beide
gecondoleerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
Lang leve hattrick [afbeelding]
quote:
gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds zuur van gisteren, ik heb denk ik het VK virus overgenomen. Veel beter zijn en toch niet winnen. Laatste 2 wedstrijden hebben me maar 1 punt opgeleverd
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik heb geen geld voor nieuwe trainees [afbeelding]
Ik heb nu hele slechte trainees [afbeelding]
Mjin seizoen is voorbij, ik word derde [afbeelding]
Lang leve hattrick [afbeelding]
ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
trouwens, geniale smiley![]()
[..]
gewoon volhouden komradski, komt goed, zie mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |