en als je veel AIM en AOW gebruikt. de defensieve penalty krijgen terwijl je niet optimaal van de extra aanvallen profiteert zou jammer zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:38 schreef Grumpey het volgende:
Alleen wat verdedigers voor beetje CAskills, maar ook daar niet overdreven
Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:quote:Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Canada
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Huh, staan ze ook online???quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:16 schreef komrad het volgende:
JD, kon je niet gewoon je linkje posten?
Hehe... die had ik van jou gekocht voor 3kquote:
Join the club. Om 9:27 vroeg ik:quote:
Maar niemand heeft er blijkbaar een mening overquote:TSI: 210 (+520/-310)
PM: +4
Vorm: +3/-7
Nu wil ik graag jullie mening over deze speler. Hij past eigenlijk nergens in mijn team. Hij is het steeds net niet terwijl hij wel gestegen is naar uitstekend pm:
Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Canada
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:
- In het tussenseizoen conditie trainen zodat het redelijk wordt.
- Nu verkopen voor extra cash. (Wat moet hij opbrengen? Volgens de transfervergelijking moet ik rekenen op 120k)
Wat zouden jullie doen?
zekers weten wachten tot je conditie traint!!! scheelt veel, veel geld. En aangezien iedereen conditie traint (dus niet alleen de spelers die gespeeld hebben) kan je hem gewoon in je team houden. Ik zou hem niet meer trainen, hooguit als spits laten meespelen op de woensdag (om zijn vorm te behouden), en dan in tussenseizoen conditie naar redelijk trainen...levert toch zeker 50k meer op... gratisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef Oldbie het volgende:
TSI: 210 (+520/-310)
PM: +4
Vorm: +3/-7
Nu wil ik graag jullie mening over deze speler. Hij past eigenlijk nergens in mijn team. Hij is het steeds net niet terwijl hij wel gestegen is naar uitstekend pm:
[..]
Beetje jammer van zijn conditie. Nu heb ik twee opties:
- In het tussenseizoen conditie trainen zodat het redelijk wordt.
- Nu verkopen voor extra cash. (Wat moet hij opbrengen? Volgens de transfervergelijking moet ik rekenen op 120k)
Wat zouden jullie doen?
Thanks!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zekers weten wachten tot je conditie traint!!! scheelt veel, veel geld. En aangezien iedereen conditie traint (dus niet alleen de spelers die gespeeld hebben) kan je hem gewoon in je team houden. Ik zou hem niet meer trainen, hooguit als spits laten meespelen op de woensdag (om zijn vorm te behouden), en dan in tussenseizoen conditie naar redelijk trainen...levert toch zeker 50k meer op... gratis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |