Ik ben begonnen (begonnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
De meeste beginners trainen keepers omdat het makkelijk is en overzichtelijk.
Als je besluit om keepers te trainen, dan zou ik niet op het niveau van matig beginnen. Probeer eens te zien of je 2 redelijke keepers kan kopen, indien je daar nog budget voor hebt....
De een speelt zondags, de ander op woensdag en zo worden ze beide beter.
Stomme vraag: Heb je je al een beetje ingelezen in het spel? Dat raad ik je zeker aan!
Klopt, bij def, scoren of positiespel zal je wat meer geduld moeten hebben. Het levert op lange termijn alleen wel meer op dan keepers. Maar ik lees je posts hier stiekem en het valt me op dat je goed bezig lijkt te zijn. Dat geld komt wel...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen (begonnenik BEN nog rookie) met positiespel. Bevalt me wel goed.
Duurt alleen te lang allemaalik heb geld nodig
Als je keepers traint neem je 9 keeperstrainers en 1 ass. trainerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef Bierbroeder het volgende:
Is nog niet te laat hoor![]()
Heb pas 1 keeper gekocht en die was dus maar 1000 echt een koopje.
Verder heb ik dus wat verdedigers gekocht en vleugel mid.
Dus dan zou ik 5 keepertrainers en 5 Assistent-trainers moeten nemen?
Tyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
En aangenomen
Welkom in de fed
Nee, ik doe er niets meer meequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
zijn er trouwens nog mensen die ht-arena sites bijhoudenmerkte laatst dat een hoop links dood zijn. ik heb gister sinds maanden mn site weer ge-update
Klopt als een bus! Doen dus!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ty
Ik lees nu allemaal over ass trainers. Maar hoeveel maken deze nou verschil bij het trainen. Met 9 assistenten 1 week eraf? Of hoe moet ik dit zien.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je team heeft 125 ¤ gekregen, omdat Peter Derk Tigchelaar (45911091), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 6 250 ¤.
Wow!!! WaT eEn vErHaAl!11!!!!!#!~!
quote:Klement Batirov [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 600, 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
voor 42 k en 31 k....deze heb ik gekocht omdat ik 5-3-2 / 5-4-1 wil gaan spelen (lekker counteren)., ik speelde dus 442, en had eigenlijk maar 2 centrale middenvelders, dus ff twee bijgekocht.quote:Kristian Truelsen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 760, 25 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
wat zou een leuk bedrag zijn om hem te listen? 40.000 ?quote:Staaf Bruyneel (59858821) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
hij haalt constant 3 sterren bij me, dus opzich voor mening XI, Xe en IXde een versterking, ik ben benieuwd wat ie gaat opleveren....ik list hem vanavond om 19:15....zodat ie zondag net voor de wedstrijden aflooptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef Grumpey het volgende:
zou leuk bedrag zijn, maar misschien net iets te hoog, hij is immers al 29...
tvp
Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar om counter te spelen moet je volgens mij wel een beetje passen hebben, anders heeft het niet zo heel veel zin, maar weet alleen niet of dat alleen voor verdedigers geld of voor het hele team ? ? ? JD? SW? Jullie weten daar meer van toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef halleekes het volgende:
net ff twee middenvelders gekocht:
[..]
[..]
voor 42 k en 31 k....deze heb ik gekocht omdat ik 5-3-2 / 5-4-1 wil gaan spelen (lekker counteren)., ik speelde dus 442, en had eigenlijk maar 2 centrale middenvelders, dus ff twee bijgekocht.
Verder wil ik vanavond mijn vleugelspeler op de Transferlijst gaan zetten,
[..]
wat zou een leuk bedrag zijn om hem te listen? 40.000 ?
Geen passen nodig. Het zijn middenvelders, en passen geld alleen voor verdedigers. Als het verdedigers waren zie post van JD. Maar het zijn middenvelders, dus goede aanwinsten voor zijn team...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar om counter te spelen moet je volgens mij wel een beetje passen hebben, anders heeft het niet zo heel veel zin, maar weet alleen niet of dat alleen voor verdedigers geld of voor het hele team ? ? ? JD? SW? Jullie weten daar meer van toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |