je b team wint dus echt niet van mijn a team hoor......als ik onze laatste competitiewedsrtijden vergelijk haalt mijn a team meer sterren dan jou a team ...wil natuurlijk niet alles zeggen...maargoedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:56 schreef Oldbie het volgende:
Tuurlijk heb ik geld nodig. Ik sta na zondag 206k rood.
Met een transfer van deze speler, nog 2 thuiswedstrijden en de kampioensbonus kan ik aan het eind van dit seizoen de rode cijfers achter me laten en ben ik dus af van die irritante rente iedere week.
Ik geef niet om friendlies. Als ik maar training krijg.
Mijn A-team slacht jouw A-team natuurlijk maar ja, dit is een friendly dus mijn A-team komt niet op het veld. Hoewel HTRatings aangeeft dat ik mijn volgende competitiewedstrijd zelfs met mijn B-team kan winnenMaar ik heb nog stille hoop op topscorer te worden dus daar begin ik niet aan
zie avatarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Thanks!!
Dat is nog eens nuttige info![]()
sorry verkeerd gelezen....als ik je tegenstanders ff doorneem in de competitie waar je inzit, dan heb je het vrij goed getroffen...ik bedoel je wint uit bij de nummer 2 met 0-5!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:17 schreef Oldbie het volgende:
Ik zei dat mijn B-team mijn volgende competitie wedstrijd zou winnen.
Talk about ircquote:Robar seemed to have a lot to shout about - yell percentage of 46%!
Also ear-splittingly loud: Fok-Hattrick with 35% shouts!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
Het wachtwoord van onze league is JD. Succes!
Ik had voetbalpoules de opdracht gegeven om beide heren te sms-en. Qyn luisterde wel, sd nog nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]ik ga winnen
SD heeft nog niets ingevuld
WAAILAP
Elke week, als er wedstrijden zijn, heel soms misschien ook doordeweeks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:29 schreef halleekes het volgende:
heb me net ff aangemeld...maar moet je elke week gokken wat het gaat worden? en doen we alleen de eredivisie?
Nee, dan zie je andere tekentjes, en geen lege vakjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef maniack28 het volgende:
Misschien heeft SD wel aangegeven dat hij zijn voorspellingen wil verbergen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef komrad het volgende:
ja alleen de eredivisie, JD dank voor de (10e) herinnering, ik moest trouwens nog wel de eerste doelpuntenmakers doorgeven hehe
Het was een grapje, ik had ze gesmst in naam van voetbalpoules.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:45 schreef komrad het volgende:
kan je dat progje laten sms'en JD, mijn mobiel nummer geef ik nooit aan dat soort sites door dus je hoeft mij niet de sms'en
misschien meer interesse in de engelse??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
ik ga jullie natuurlijk inmaken... want ik heb geen verstand van de Nederlandse Mickey Mouse competitie
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef komrad het volgende:
trouwens ik zie dat het posten van trainees niet zo gewaardeerd wordt, wat vond je van mijn trainees
er is 1 die heel erg hoog op de nominatie staat om te wieberen, dat is John Hargrave, daarom heb ik die nieuwe utopisch SP man. Ik denk dat ik spridzans en petrisor nog even houdt en blommaart bij stijging verkoop. Dan pas is waarschijnlijk begin volgens seizoen een fomi met goed passen in en gaat op dat moment (als hij wonderbaarlijk of wereldklasse is ) weg , daarnaast wacht ik nog even voordat ik spridzans verkoop omdat ik mijn held in wording, hauri, nog niet goed genoeg vindt. Het idee daarna is 523 te gaan spelen, met 3 briljant spitsen en een briljant of beter keeper erbij. Ik ben alleen nogal huivering voor de verwarringsproblemen die dat oplevert. Ideaal gezien wil ik dit met 2 wingers gaan doen maar ik denk dat het met inners al bijna onhaalbaar is. Iemand die daar ervaring mee heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ziet er goed uit, komrad.
De helft zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen gezien de leeftijd?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef maniack28 het volgende:
tsssss... je trainees zijn te goedJe maakt teveel winst
en het is niet eerlijk
dat is wat ik te zeggen heb... maar goed, jij hoeft ook niks te investeren in dat kutmiddenveld
ik wel
daarom heb ik niet zulke goeie trainees, maar ik blijf nu minstens 5 seizoenen in VI, dus tegen die tijd
Count me inquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
Het wachtwoord van onze league is JD. Succes!
mee eens VKquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
middenveld trainers zijn profiteurs van het hattrick-systeem![]()
![]()
oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...quote:
kan ook maar dan speel ik met 2 inners en 1 wing aanvallend, omdat op die manier je je def met het repositioneren van je extra def beter kan balanceren. Op dit te doen zal ik sowieso een uitmuntend/briljant keeper moeten aanschaffen omdat ik veel aan def kracht verlies en de met mijn hoog goed keeper niet echt kan compenseren lijkt me zo. bovendien ziet het er niet uit, een 3* keeper en daarvoor allemaal 4.5* en 5* spelersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...
Ik train scorenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
middenveld trainers zijn profiteurs van het hattrick-systeem![]()
![]()
Doe ik al aan meequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
misschien meer interesse in de engelse??
ik doe zelf ook mee aan de Fantasy Premier League (http://fantasy.premierleague.com)
als er wat meer fokkers meedoen kunnen we een Fok! Poule opzetten![]()
quote:
hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik train scorenAlleen zonder middenveld begin je dan niet veel
Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).
Dan schrik je echt.... nummer 6 haalt zwak(laag) middenveld thuis. Om dat te halen moet ik 4x formi middenvelder hebben en mijn ene winger naar het midden laten spelen.... 4x formi = 4x 600k ofzo... dat is echt ziek.. ik heb nu 1 formi, 2x uitstekend en 1x goed met goed passen.... ik denk dat die laatste er volgend seizoen sowiezo uit moet.... en dan 300-400k bijleggen voor een formi met zwak passen ofzo.... of gewoon geen passen.... want ik speel toch geen centrumaanval...
Ik vind het gewoon nog steeds kut dat middenveld zoveel meetelt. Al zijn je defratings 1 heel niveau hoger en je aanval ook, en je mid 1 niveau lager dan verlies je gewoon... terwijl je over het geheel misschien een beter (waardevoller) team hebt...
Overigens doe ik al mee aan de Fok!Leaguemet Premiership enzo
![]()
leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
join dan de Fok! league: code 354283-53522
@komrad, kzou je niet zo druk maken over de repositionering. 532 symmetrisch is een mooi systeem. met hele sterke middenvelder iig. en ik denk ook wel dat je verdediging goed genoeg blijftzelfs met die hoog solid keeper. steek je geld liever in een spits/winger dan...
jd heeft gelijk en chevrotquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
Waar kan ik dat vinden dan? Wat de gemiddelde VI-er haalt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
je middenveld vooral. 2 niveaus lager... hoewel je met die aanval en verdediging toch best had mogen winnen. ik begrijp t af en toe ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef komrad het volgende:
[..]
leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??
verslagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef The_Hives het volgende:
volgens mij heeft JOHAN-DERKSEN nog niet vermeld dat ik die counterhufter afgelopen woensdag met 5-0 verslagen heb.
Ik denk, dat is toch iets wat ik jullie niet mag onthouden
nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef maniack28 het volgende:
hehe, Hives, wanneer mag ik nou team-van-de-2-weken zijn?
-------------------------------------------------------------quote:dit is een oude vraag, maar de vorige vraag heb ik helaas niet genoteerd![]()
alsof je het daardoor redt met uitmuntende countervaardigheidquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
www.fokhattrick.nl/trainees staan mijn passingdefjes
het aantal assistenten ligt natuurlijk ook aan je financien. Net als dat je ook niet meteen 20k in je jeugdopleiding stopt. 'starters moeten dus niet meteen blind 9 assistenten nemen en er niet meer bij nadenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je keepers traint neem je 9 keeperstrainers en 1 ass. trainer
Leuk verhaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:20 schreef maniack28 het volgende:
- knip -
daarom heb ik toch maar weer iets in mijn MF geinvesteerd, een formi PM, niet dat ik denk dat dat heel veel zal helpen maar tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je middenveld vooral. 2 niveaus lager... hoewel je met die aanval en verdediging toch best had mogen winnen. ik begrijp t af en toe ook niet![]()
Hey VK, welcome backquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:36 schreef Verbal_Kint het volgende:Hives
6 posts achter elkaar in je eentje
mooi stukje joralf
En hoe vind je dat nou? Om voor het eerst in je leven een keer respect van iemand te krijgenquote:
en die opmerking duurde meer dan een uur om te bedenken. Toen ik dat tikte dacht ik dat die opmerking wel in 5 minuten zou verschijnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
En hoe vind je dat nou? Om voor het eerst in je leven een keer respect van iemand te krijgen
ach ja,quote:
quote:Roeland Nelissen (72945798) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
alles wat enigzins in de buurt komt is voor hives al een grote toenadering dus dacht ik laat ik niet te moeilijk doen over de oorsprong van jupilerquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ja,
brabanders vinden van zichzelf dat ze bourgondiers zijn.
Belgen zijn meer bourgondiers dan brabanders
brabanders drinken het belgische bier jupiler
dus 1 + 1 is 2.
Snap ie?
de mijne was weer een waailap die aan het golfen is. Lekkere pull hivesquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:28 schreef The_Hives het volgende:
ach, voor mij werd een redelijke pull ook wel eens tijd na zoveel seizoenen zonder normale pull. Deze zal helaas ook niet meer zoveel opleveren.
Ach ja, het kan slechterquote:Boudewijn Bruijn (73002675) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Sja...quote:Teunis Joling
TSI = 1 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Tsjah...jammer dattie over 3 weken 18 wordt...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef komrad het volgende:
daar word je vrolijk van pekel
kan wel zo zijn maar toch een erg lekkere pullquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Tsjah...jammer dattie over 3 weken 18 wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |