North-East Intelligence Network (misschien nog beschikbaar via google cache)quote:By Douglas J. Hagmann, Director
8 July 2005; 5:30 AM ET: Just a few short hours before the first explosion ripped through London, there was a significant sell-off or “selling short” of the British Pound in the financial market. This activity took place absent of any economic news or other known market-driven factors that would sufficiently explain the sell off. This activity also occurred without the normal corresponding pricing action in the other major currency pairs. In summary, a large amount of GBP was sold to liquidate a “long position” and secure profits, or to take a “short position” to profit from an anticipated drop in the value of the British Pound. In either case, the market activity warrants further investigation.
Many thanks to an alert subscriber to the HQ INTEL-ALERT for his expert analysis which served as the basis for this report.
clearstationquote:Anyone know why the Fed needed 20 billion in repos today, with none expiring? It's not like rates are even at the target; they are well below around 3.18. So why the burst or money?
Usually, such a pump would be the direct result of "something bad" like a terrible employment report. And the delayed the announcement too, probably to see just how much they needed to add in after the conference call with the other players.
Urban Survival Economic and Financial News Updatequote:It's OK, paranoia isn't all bad - in point of fact, it's a survival skill. If I had any sway in CONgress, I would sure be asking the Fed all kinds of questions about the $20-billion in "easy money" out this week - in advance of the London attack... more grist for the LIHOP/MIHOP crowd. And I won't even mention the banging on Gold and Silver over the preceding week! Here's hoping a federal grand jury will look at some of the big plays in advanced of events.
interview - audioquote:POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?
POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.
Dus verdere info kunnen we wel vergeten want gewoon vragen om de details is verboten. Zij gaan kiezen wie de info naar buiten mag brengen, dus Discovery zal er ooit wel eens een prachtige docu over maken. Zo gek is vragen stellen ook niet lijkt me want het was Power die zei, "so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now". Dat hebben normaal denkende mensen ook die over die oefening horen. Btw, heeft iemand er al wat van gelezen in de normale pers, buiten live interviews met Powers? Ik volg het nieuws amper de afgelopen dagen.quote:"Thank you for your message. Given the volume of emails about events on 7 July and a commonly expressed misguided belief that our exercise revealed prescient behaviour, or was somehow a conspiracy (noting that several websites interpreted our work that day in an inaccurate / naive / ignorant / hostile manner) it has been decided to issue a single email response as follows.
It is confirmed that a short number of 'walk through' scenarios planned well in advance had commenced that morning for a private company in London (as part of a wider project that remains confidential) and that two scenarios related directly to terrorist bombs at the same time as the ones that actually detonated with such tragic results. One scenario in particular, was very similar to real time events.
However, anyone with knowledge about such ongoing threats to our capital city will be aware that (a) the emergency services have already practiced several of their own exercises based on bombs in the underground system (also reported by the main news channels) and (b) a few months ago the BBC broadcast a similar documentary on the same theme, although with much worse consequences. It is hardly surprising therefore, that we chose a feasible scenario - but the timing and script was nonetheless, a little disconcerting.
"In short, our exercise (which involved just a few people as crisis managers actually responding to a simulated series of activities involving, on paper, 1000 staff) quickly became the real thing and the players that morning responded very well indeed to the sudden reality of events.
"Beyond this no further comment will be made and based on the extraordinary number of messages from ill informed people, no replies will henceforth be given to anyone unable to demonstrate a bona fide reason for asking (e.g. accredited journalist / academic).
Peter Power
quote:
'Police shot bombers' reports New Zealander
A New Zealander working for Reuters in London says two colleagues witnessed the unconfirmed shooting by police of two apparent suicide bombers outside the HSBC tower at Canary Wharf in London.
The New Zealander, who did not want to be named, said the killing of the two men wearing bombs happened at 10.30am on Thursday (London time).
Following the shooting, the 8000 workers in the 44-storey tower were told to stay away from windows and remain in the building for at least six hours, the New Zealand man said.
He was not prepared to give the names of his two English colleagues, who he said witnessed the shooting from a building across the road from the tower.
Reports of attacks carried out by suicide bombers have been rife in London.
Canada's Globe and Mail newspaper reported an unconfirmed incident of police shooting a bomber outside the HSBC tower.
Canadian Brendan Spinks, who works on the 18th floor of the tower, said he saw a "massive rush of policemen" outside the building after London was rocked by the bombings.
The New Zealand Herald
Wat een geluk dat 'de vier terroristen' hun onverwoestbare ID kaarten bij zich hadden.quote:
Authorities said the recovery process has been laborious. In some cases, they said bodies were torn apart, complicating the count.
Forensics experts have said it may take days or weeks to identify the bodies.
NBC
Yeah, thay wanted to be known.quote:
Police are still trying to figure out why some of the bombers appeared to be carrying pieces of identification not just of themselves but of at least some of their three accomplices. But in Beeston, some think they know why.
''They wanted to be known, man," said Shabaz.
bron
Als er 4.5 á 5 kg aan explosieven op je rug afgaat, los je echt niet op, dus in dit geval kan het wel. 2 paspoorten die in een tas zitten in een vliegtuig die het WTC invliegt is misschien wat twijfelachtiger, mede omdat het maar een gerucht is "that might be true". In dat geval spreek je natuurlijk van meer eigenaardigheden zoals het ontbreken van Arabiërs op de passagierslijsten.quote:Wat een geluk dat 'de vier terroristen' hun onverwoestbare ID kaarten bij zich hadden.
Waarschijnlijk van hetzelfde wonder-materiaal als het paspoort van de 9/11 kaper dat de impact, explosies en ineenstorting van het WTC overleefde.
Uhh.. "misschien wat twijfelachtiger" is hopenlijk een sarcastische understatement?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:00 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Als er 4.5 á 5 kg aan explosieven op je rug afgaat, los je echt niet op, dus in dit geval kan het wel. 2 paspoorten die in een tas zitten in een vliegtuig die het WTC invliegt is misschien wat twijfelachtiger, mede omdat het maar een gerucht is "that might be true". In dat geval spreek je natuurlijk van meer eigenaardigheden zoals het ontbreken van Arabiërs op de passagierslijsten.
Moeilijk te in te schatten tenzij je er direct ervaring mee hebt. Ik keek net naar wat foto's en zie dat naast de geëxplodeerde bus alle ramen (zijn klein) nog heel zijn, terwijl ze zo dichtbij waren dat er wel bloed op zit. Volgens mij klopt het dan ook wel aardig als ze zeggen dat er iets van 10 pond in hun rugzak zat. Een bus is een afgesloten geheel dus het is niet zo gek dat een paar kilo explosief het dak eraf rukt en het achterste gedeelte laat instorten. De vloer, het dak en de zijkanten worden weggedrukt, want het uitzettend gas kan nergens heen.quote:en hoeveel schat je dat je nodig hebt om een bus op te blazen ? heb je aan een onsje genoeg of moet je een complete rugzak vullen ?.... daar kan toch wel een kilo of 40 in schat ik. zou in dat geval de schade niet veel groter moeten zijn. en niet alleen de bus maar ook wat voorgevels ontzet moeten zijn ?
Dit bedoel ik bv dat de media alles door elkaar haalt. Je kan de grondstoffen hooguit bij elke apotheek halen, niet het explosief zelf. En dan nog meestal alleen de heel erg verdunde versies van die grondstoffen. Toendertijd had ik het geluk dat ik binnen kon lopen als 16 jarige bij een plaatselijke drogist en bv kon vragen om 1 liter 98% zwavelzuur. Bij een apotheek of de meeste drogisten hoef je dat echt niet te proberen.quote:De springstoffen bevatten acetonperoxide, dat in elke apotheek te verkrijgen is.
Las ik niet dat hij een bioscience engineer was, knap lullige bommetjes dan voor iemand met dat soort kennis.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
15/07 'Scheikundige' van Londense aanslagen gearresteerd
De "scheikundige", die verantwoordelijk wordt geacht voor de fabricatie van de bommen die voor de aanslagen van 7 juli in Londen werden gebruikt, is gearresteerd in Kaïro, waar hij momenteel wordt verhoord.
Dat meldde het Amerikaans televisiestation ABC vrijdag.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)E-970C-BE559F341FD8}
Dus het feit dat het niet helemaal overeen komt met ons beeld van de standaard zelfmoordenaar maakt het hele verhaal een leugen van Blair en consorten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:06 schreef Tiesemans het volgende:
Zelfmoorddaders hadden retourkaartje naar Luton
Doch voor mij is het gewoonweg duidelijk.
Uberhaupt al het feit dat een ander mens dan ik in de media zegt dat de heren mogelijk geen terroristen waren omdat ze een retourtje hadden én parkeerkaartjes en hun gegevens op zak hadden geeft mij al genoeg rede om nogmaals Blair strak aan te kijken.
Kortom[afbeelding][b]Terrorists did it !! Blair is a honest man ....
Tuurlijk en heb jij je al verdiept in wie de "daders" waren ??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dus het feit dat het niet helemaal overeen komt met ons beeld van de standaard zelfmoordenaar maakt het hele verhaal een leugen van Blair en consorten?
Er zijn talloze andere mogelijkheden, zoals dat ze tegen hun wil opgeofferd zijn, of dat ze pas op het allerlaatst besloten/te weten kregen dat ze zichzelf op gingen offeren?
Ik geef toe dat je met een bepaalde kritische blik naar dit soort nieuws moet kijken, maar in dit soort topics staat het bol van de paranoia.
Als Blair vertelt dat hij de avond daarvoor nog naar de MacD is geweest, wordt dat al in twijfel getrokken, want het is een statement van iemand van het gezag.
Maar waarom richt je je geljik tot Blair ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:25 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tuurlijk en heb jij je al verdiept in wie de "daders" waren ??
Ik ga niet wachten op nog meer halve waarheden c.q leugens.
Ik trek m'n eigen conclusie op de beschikbare gegevens zonder genade te hebben voor Blaar.
Precies. Het valt me op dat zodra de regering, van welk land dan ook, een bepaalde uitspraak doet, het meteen als leugen wordt bestempeld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar waarom richt je je geljik tot Blair ?
Al zouden de daders geen terroristen zijn... er kan toch ook heel iemand anders achter zitten ?
Misschien zitten Bea en Balkenende er wel achter.
hebben ze samen de Twintowers opgeblazen... de amerikanen bespeeld door ze af te leiden met mooie hoedjes... en is nu Blair aan de beurt.
Het enige verschil dat er is tussen zeg enkele eeuwen geleden en nu is dat wij bij de genade van de "hoge" heren ons mogen voordoen als burgertjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Precies. Het valt me op dat zodra de regering, van welk land dan ook, een bepaalde uitspraak doet, het meteen als leugen wordt bestempeld.
Het is bekend dat bepaalde, islamitische mensen, het "westen" naar het leven staan.
Kijk maar in Israël, daar zijn bomaanslagen aan de orde van de dag.
(of zijn dat allemala gefakete aanslagen?)
Waarom is het dan zo vreemd dat ze die aanslagen ook in Europa/USA plegen?
Waarom moet het meteen weer een complot zijn van de leiders/illuminatie/whatever om ons onder de duim te houden?
Alleen omdat de daders een retourtje hebben gekocht?
En hij werd natuurlijk vroeger gepest op school, en jij pestte eventueel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:19 schreef Tiesemans het volgende:
Enige verschil ... hij draagt de stropdas ik de waarheid.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:27 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En hij werd natuurlijk vroeger gepest op school, en jij pestte eventueel.
Dus neemt hij wraak door in de politiek te gaan en te zorgen dat jij tot je 70 mag blijven werken.
Het zou nog zo maar kunnen ook...
Dit strookt meer met mijn gedachtegoed dan hetgeen de "officieele" media ons doet geloven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:29 schreef UncleScorp het volgende:
Interessante blogs ontopic ... http://blogspot.mg.co.za/?q=node/1163
Good point, over de G8.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:17 schreef Tiesemans het volgende:
Dit strookt meer met mijn gedachtegoed dat hetgeen de "officieele" media ons doet geloven.
Ik ook lag (toevallig<- Toeval bestaat niet) gisteren op bed nog voor het inslapen te beargumenteren dat het ineens "ongelofelijk" stil geworden was rondom de hele G8 top en vooral ook die anti-globalisten waarvan ik zéér sterk de indruk kreeg dat ze deze conferentie spijkers met koppen wilden gaan slaan.
Ach die bespreken gewoon hoe de wereld verder moet draaien.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:31 schreef APK het volgende:
Good point, over de G8.![]()
Ik weet niet eens wat de agenda was, dus dat is mooi ondergesneeuwd.
Bastardsquote:'It's beyond doubt that these four Muslims were framed. They were most likely hired as MI6 spies, sent to Pakistan and then brought back and told they were to take part in an important exercise to test national security. Give them the rucksacks, get them on the trains and then detonate the bombs remotely. Do you really believe for a second that guys with 8 month babies and guys who taught diasbled schoolchildren would want to blow themselves up and kill other innocent people?'.
Ja, dat geloof ik meteen:quote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Do you really believe for a second that guys with 8 month babies and guys who taught diasbled schoolchildren would want to blow themselves up and kill other innocent people?'.
Bastards![]()
ok palestijnen ... die situatie is wel gans anders ...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef The_stranger het volgende:
Ja, dat geloof ik meteen:
Reem Raiyshi, 14 January 2004 22 years of age, mother of a 3 year old son and a year old daughter. (een palestijnse zelfmoordterrorist)
Er zijn wel meer voorbeelden van terroristen die veel hebben om voor te leven, maar het heilige doel boven het aardse stellen...
Je snapt blijkbaar niets van britten.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het heeft geen enkel nut om waarschuwingen of iets dergelijks uit te geven als je weet dat ergens in Londen een bom zit. De paniek die dan ontstaat is gevaarlijker dan een bom zelf.
Das een dooddoener waarbij je algemeen aanneemt dat iedereen in onze beste interesses handelt. Maar mag ik dan de eerste zijn om te zeggen hoe erg die onder de indruk is van jouw kennis over de inlichtingendiensten?quote:Het heeft geen enkel nut om waarschuwingen of iets dergelijks uit te geven als je weet dat ergens in Londen een bom zit. De paniek die dan ontstaat is gevaarlijker dan een bom zelf.
Waarom ontruimen ze dan wijken in Leeds en Birminghamquote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het heeft geen enkel nut om waarschuwingen of iets dergelijks uit te geven als je weet dat ergens in Londen een bom zit. De paniek die dan ontstaat is gevaarlijker dan een bom zelf.
Oh do enlighten us great sage!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een onzin in dit topic. Jullie snappen niets maar dan ook niets over hoe een inlichtingen dienst werkt.
Wat is er zo anders dan? Het directe doel is misschien niet hetzelfde, maar beide worden vanuit een idealistisch oogpunt gepleegd. Mogelijk is het doel de westerse wereld zo erg angst aan te jagen dat "we" de islamieten met rust laten.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok palestijnen ... die situatie is wel gans anders ...
Wat was het heilige doel in Londen dan ? Toch niet zoveel mogelijk ongelovigen doden ? Een andere boodschap misschien ?
Het is eerder zomaar een aanslagje tussendoor ?
Hmmm... omdat er buiten Afghanistan tussen de 40.000 en 200.000 Irakezen zijn omgekomen, minstens de helft burgers. Net als in London op kleine schaal. Dan heb je nog honderdduizenden gewonden die armen of benen missen of vol bomscherven zitten. Net als nu in London op kleine schaal. Irak land ligt in puin, kanker is verzesvoudigd en het wordt gerunt door de VS getrainde death-squads die voorheen voor Saddam werkten. De WMD destruction zijn nooit gevonden, banden met Al-Quada nooit aangetoond en vrijheid zal alles behalve toenemen met deze doodseskaders die de boel runnen.quote:En who cares wat het doel was?
"deus ex machina" (of niet dan...quote:Khan hielp Britse zelfmoordcommando's Israël'
17 juli 2005, 13:33:44
JERUZALEM (ANP)
Een van de vermeende daders van de zelfmoordaanslagen in Londen, Mohammad Sidique Khan, zou in 2003 hebben in Israël hebben geholpen om een zelfmoordaanslag te plannen.
Het ging om de aanslag op Mike's Place in Tel Aviv, waarbij vier doden vielen, meldt de Israëlische krant Maarev.
De Britten van Pakistaanse komaf Asif Hanif en Omar Sharif wilden zichzelf opblazen en zoveel mogelijke Israëliërs met zich mee de dood in sleuren. Alleen Hanif kwam zover.
De explosieven van Sharif weigerden en hij vluchtte.
Zijn lichaam werd later in zee aangetroffen. Hij was verdronken.
Echt professioneel klinkt het niet.quote:
Die verdrinking is dan weer uiterst verdacht.quote:Een van de vermeende daders van de zelfmoordaanslagen in Londen, Mohammad Sidique Khan, zou in 2003 hebben in Israël hebben geholpen om een zelfmoordaanslag te plannen.
Waarom? Ze kunnen evengoed gedacht hebben dat ze 'iets' gingen smokkelen. Drugs wellicht. Misschien was ze verteld dat ze een 'dry run' aan het uitvoeren waren. Kijken welke van de vier routes het beste was. Het zijn niet alleen de veiligheidsdiensten die oefeningen houden.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:13 schreef Hallulama het volgende:
Als de daders in de maling zijn genomen [...] dan zouden ze wel moeten hebben beseft dat ze allen een bom bij zich droegen.
http://www.home.nl/nieuws/buitenland/artikel/00181961quote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
"deus ex machina" (of niet dan..."Ze" komen echt met van alles en nog wat...
>Contra propaganda<
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, dat zou ook nog kunnen, maar dan zou het een tijdbom of een op afstand te detoneren bom zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 03:21 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom? Ze kunnen evengoed gedacht hebben dat ze 'iets' gingen smokkelen. Drugs wellicht. Misschien was ze verteld dat ze een 'dry run' aan het uitvoeren waren. Kijken welke van de vier routes het beste was. Het zijn niet alleen de veiligheidsdiensten die oefeningen houden.
Hee, daar weet ik niets van, waar ben je dat tegen gekomen?quote:Op maandag 18 juli 2005 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
En waarom verwisselen ze dan onderling hun persoonlijke papieren ?
Ook deel van de oefening ?
Geef daar eens een bron van (met name van het tweede getal). Daarbij, hoeveel van die doden komen inmiddels voor het conto van de Irakeze verzetsstrijders/terroristen?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:18 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Hmmm... omdat er buiten Afghanistan tussen de 40.000 en 200.000 Irakezen zijn omgekomen, minstens de helft burgers
Pfew dat wordt ff zoeken ...quote:Op maandag 18 juli 2005 09:15 schreef Hallulama het volgende:
Hee, daar weet ik niets van, waar ben je dat tegen gekomen?
Euh ... staat in dit topic ... pag 1 ... begint met 'n post van NorthernStarquote:Op maandag 18 juli 2005 09:15 schreef Hallulama het volgende:
Hee, daar weet ik niets van, waar ben je dat tegen gekomen?
Precies!quote:Op maandag 18 juli 2005 03:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom? Ze kunnen evengoed gedacht hebben dat ze 'iets' gingen smokkelen. Drugs wellicht. Misschien was ze verteld dat ze een 'dry run' aan het uitvoeren waren. Kijken welke van de vier routes het beste was. Het zijn niet alleen de veiligheidsdiensten die oefeningen houden.
Een ding is wel duidelijk, als het geen zelfmoord was dan zijn ze geframed en hadden ze geen idee wat ze werkelijk aan het doen waren. Met zoveel camera's en andere veiligheidsmaatregelen zouden ze binnen een dag gepakt zijn en linea recta levenslang de cel in gegaan.
Het tweede onlogische is vanuit het standpunt van 'de mastermind' als dat zoals beweerd wordt terroristen of Al Qaeda zijn. Je hebt vier mensen die in Engeland zijn opgegroeid, buiten elke verdenking staan, een normaal leven leiden etc. Een beetje slim aanpakken en je hebt een perfect team om weet ik hoe lang aanslagen te kunnen plegen zonder gepakt te worden. Die zouden ze (met of zonder hun medeweten) bij de eerste de beste gelegenheid opblazen? Rrright.
Als het een Psy-Ops is zijn er zoveel scenario's denkbaar. En elke 'bewijs' kan gefabriceerd worden. Moet er ergens een ID-kaart liggen? Geen probleem. Een 'laboratorium' om explosieven te maken? Zo gedaan. Een getuige die het een en ander gezien heeft? Hoeveel wil je hebben. Banden met Al Qaeda of andere organisaties? In the blink of an eye.
Niemand kan aantonen dat het fabricaties zijn want diegenen die er de middelen voor hebben zitten er zelf tot aan hun oren in. Of ze worden teruggefloten. Zoals FBI-agenten keer op keer opdracht kregen 9/11 met rust te laten. Vooraf zelfs al. Ja, je kunt hopen op een whistleblower, maar dat vereist nogal wat lef. Voor je het weet heb je 'zelfmoord' gepleegd. "Many dark actors playing games"
Het enige wat je kan doen is a. je gezond verstand gebruiken over wat je krijgt voorgeschoteld als 'de waarheid' en b. de inconsistenties er uitlichten. Die laatsten worden natuurlijk gladgestreken en de officiele versie daar aangepast waar nodig. Maar om een leugen af te dekken is weer een nieuwe leugen nodig dus perfect wordt het verhaal nooit. Dat is de zwakte ervan.
Zoveel moeite hoeven ze trouwens ook weer niet te doen, een groot deel van de massa maakt het absoluut niks uit hoe onlogisch, vol gaten of ronduit idioot de officiele versie is. Die slikken alles.
Conclusie: Gebruik en vertrouw op je gut-feeling!
Hmm kan, maar dan vraag ik me toch af waarom de 4de en laatste bom pas na een uur ontplofte in een bus? Een timer-trigger zou het dus niet zijn geweest. GPS misschien, hoogte. Of misschien moesten ze de timer op een bepaald station aanzetten, maar gingen ze direct af.....quote:Op maandag 18 juli 2005 09:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Okay, dat zou ook nog kunnen, maar dan zou het een tijdbom of een op afstand te detoneren bom zijn.
Nou, hier hebben de explosies plaatsgevonden:quote:Op maandag 18 juli 2005 18:49 schreef Fonkmeistah het volgende:
is er ergens een lijst met slachtoffers, de explosies schijnen plaats te hebben gevonden in wijken met voornamelijk allochtonen. het lijkt me knap stom om een busje moslims op te blazen als je een hekel aan israel hebt..
Dat is zoiets als zeggen een hekel te hebben aan rijke nederlanders en vervolgens de bijlmermeer opblazen..
Lijkt mij gewoon een dwarsdoorsnede van de bevolking van Londen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, dit is de lijst met slachtoffers. Merk inderdaad het verbazingwekkende aantal allochtone slachtoffers op;
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4668245.stm
Moeilijk hè, quoten.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef Freeflyer het volgende:
mede door het bericht wat ik vandaag op nu.nl las wil het er bij mij niet in dat de 4 zelfmoord plegers er ingeluisd zijn.
Maar euh, eerst was het industriele Balkan- springstof, toen een of andere scheikundig Internetexplosief en nu weer een parfumbom....quote:Dader aanslagen Londen kocht veel flessen parfum
Uitgegeven: 18 juli 2005 12:12
LONDEN - De Londense politie vermoedt dat de vier zelfmoordenaars die 7 juli dood en verderf zaaiden in Londen parfum hebben gebruikt in hun zelfgemaakte bommen. Volgens The Daily Mirror van maandag kocht een van hen, Germaine Lindsay, enkele dagen eerder in drie winkels voor ruim 1350 pond aan flessen parfum.
Bekijk video: Modem/ Breedband
De Londense terreurdeskundige Andrew Silke zegt in de krant dat de alcohol die in parfum is verwerkt bij een explosie een 'napalmachtig' effect geeft, dat meer brandwonden veroorzaakt dan wanneer alcohol op zich in een bom wordt gebruikt.
De krant schrijft dat Lindsay op 4 juli enkele filialen van onder meer de parfumketen Fragrance Shop in zijn woonplaats Aylesbury bezocht. Een medewerker van de winkel bevestigt dat.
Verdacht
"Hij was rustig en beleefd. Maar het was raar dat iemand zoveel parfum tegelijk kocht. We vonden het verdacht." Bovendien stelde de man expliciet op zoek te zijn naar een fles Boss In Motion Green, dat wordt geleverd in een soort harde bolvormige verpakking. "Ik moet er een hebben, waar kan ik die krijgen?", had de man gevraagd. Pas in een ander filiaal van de Fragrance Shop slaagde hij daarvoor.
Lindsays zeer recente uitgavepatroon zou volgens The Daily Mirror ook zijn bank hebben gealarmeerd. Die zou, daags voor de aanslagen, de politie hebben ingeschakeld.
Met uitzondering van punt 1 zie ik geen enkele reden om dit warrige gelul in dit topic te plaatsen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
SIX WAYS TO FAKE A SUICIDE BOMBING
1. Give a young person an "important package" to deliver, along with a large amount of cash as a delivery fee. When the person has arrived at the delivery point, press the electronic trigger that sets off the explosives in the package.
2. Prepare a car or truck with explosives, place a cadaver next to the explosives, drive the vehicle to the place where the explosion is to occur, leave the vehicle, walk to a safe distance, then press the electronic trigger.
3. Strap explosives to a cadaver, place it in a large cardboard box or other screening contrivance, drive it to the planned explosion point, unload the item as though making a delivery and let it sit there until most people have forgotten about it, then press the electronic trigger.
4. Strap explosives to a person who is so heavily drugged that he/she has no idea what you are doing and can barely stand up. Drive the person to a crowded venue, let him/her out of the vehicle, then drive quickly off and press the electronic trigger.
5. Locate a clinically depressed (suicidal) person who has no particular commitment to Islam, but who hates the target group. Then facilitate the bombing by adding the right drug, if necessary. The operation then proceeds as above, but with the full cooperation of the bomber. Simply press the electronic trigger.
It took relatively little time to come up with these methods. Here's yet another method, just in:
6. Haul someone over for a licence or other traffic violation and impound their vehicle while they pursue legal paperwork. Plant explosives under the back seat. When the owner of the vehicle returns to claim his car, direct him to a particular police station for final clearance. The charge is detonated as the driver passes the target area. We have good information that this last method, basically a combination of methods 1 and 2, is in actual use.
Readers are encouraged to pursue the ghoulish task of arriving at even more ingenious schemes.
Bron
![]()
Good point! Dan zijn ze toch genaaid.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Ontopic: Het aanschaffen van een retourticket vind ik eigenlijk veel meer verdacht. Op die manier trek je juist aandacht. Je gaat niet met een rugzak op reis om binnen korte tijd (weet iemand de retourdatum?) weer naar huis te gaan.
ja inderdaad . napalm .. de bus stond nog uren na te brandenquote:De Londense terreurdeskundige Andrew Silke zegt in de krant dat de alcohol die in parfum is verwerkt bij een explosie een 'napalmachtig' effect geeft, dat meer brandwonden veroorzaakt dan wanneer alcohol op zich in een bom wordt gebruikt.
- Bezoek aan Israelquote:
London bomber made one-day Israel visit - official
JERUSALEM, July 18 (Reuters) - One of the suspected bombers in the London attacks visited Israel for one day in 2003, an Israeli official said on Monday, bolstering a news report the British-born Muslim helped plan a Tel Aviv suicide bombing.
The government official said Mohammad Sidique Khan, who London police believe blew himself up on an underground train this month, arrived in Israel on Feb. 19, 2003, and left the next day.
The official declined to speculate on reasons for the visit.
Reuters
http://web.israelinsider.com/Articles/Security/5997.htmquote:According to the paper, Mossad officials informed British security officials that the explosive material used in the Tel Aviv attack on Mike's Place pub was apparently also utilized to stage the bombings in London on Thursday.
The Mossad office in London received advance notice about the attacks, but only six minutes before the first blast, the paper reports, confirming an earlier AP report. As a result, it was impossible to take any action to prevent the blasts.
"They reached us too late for us to do something about it," a Mossad source is quoted as saying.
The German newspaper reported that the Mossad relayed an analysis of the explosives used in the Mike's Place attack to British security officials, with sources in the Israeli intelligence agency quoted as saying there is a "high likelihood" the explosives used in Tel Aviv were the same ones used in London.
After analyzing the explosive material used in the Mike's Place attack, the Mossad concluded it was produced in China and later smuggled into Britain, the paper reported. The explosives were apparently stashed by terrorists connected to al-Qaeda who were able to evade raids by British security forces.
Mossad Chief Meir Dagan is reported to have said that the explosive in question is very powerful, and "much more lethal than plastic explosives and can be smuggled undetected due to its composition."
- Rondom de aanslagen in Londen duikt Israel enkele keren opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, inderdaad, wie heeft er belang bij dat de voorspelling dat het Groot-Brittanie geen goed zou doen om Irak aan te vallen, bewaarheid wordt? Dat kan alleen Israel zijn, natuurlijk. Op naar de volgende hoefafdruk die aantoont dat de overheid ons voor het lapje houdt!
quote:
Just before he got off the crowded No. 30 bus, Richard Jones noticed a fellow passenger fiddling anxiously with a bag. "This young guy kept diving into this bag or whatever he had in front of his feet," Jones, 61, told The Associated Press on Tuesday.
Jones, a computer consultant from Bracknell, west of London, said he wasn't sure if what he saw was significant -- if the man was the bomber -- but that he reported it to police anyway. He described the man as being about 6 feet tall, olive-skinned and clean-shaven, wearing light brown trousers and a light brown top.
LA Times
Jones, a computer consultant from Bracknell, west of London, said he wasn't sure if what he saw was significant -- if the man was the bomber -- but that he reported it to police anyway.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:37 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
CCTV picture and photograph of London bus bomber Hasib Hussain (let op kleding, baardje)
[..]
Aangezien jij blijkbaar op alles een antwoord hebt kun je deze vast ook wel verklaren.quote:
Welke discussie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ach over een jaar discuseren we hier op fok over de aanslagen in den haag of dergerlijke
China dus, die hebben wel baat bij een conflict tussen het Westen en de islamietenquote:the explosive material used in the Mike's Place attack, the Mossad concluded it was produced in China
Even voor de goede orde; ik heb niet op alles een antwoord, maar dit volgde elkaar gewoon op. Ik zal hier vanmiddag naar kijken, ik moet nu even iets anders doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Aangezien jij blijkbaar op alles een antwoord hebt kun je deze vast ook wel verklaren.
De getuigenverklaring van Richard Jones in de pers inclusief zijn beschrijving van de man en zijn kleding: 3 resultaten
De getuigenverklaring van Richard Jones in de pers zonder de beschrijving van de man en zijn kleding: 681 resultaten
Kun je het bewust weglaten van tegenstrijdigheden 'manipulatie' noemen? En waarom zouden ze dat doen?
lolquote:He described the man as being about 6 feet tall, olive-skinned and clean-shaven, wearing light brown trousers and a light brown top.
Wat is daar vreemd aan? De kapers van 9/11 moesten ook gewoon deo gebruiken en hun baard afscheren om zo min mogelijk op te vallen.quote:
Donequote:
gelukkig was dat ook dezelfde persoon als de persoonquote:
Dat was bedoeld als reactie op het bericht van DrW en er is een stukje weggevallen bij het invoeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
gelukkig was dat ook dezelfde persoon als de persoon [afbeelding]die de bus van Jones op zou hebben geblazen![]()
Ja, dat kun je manipulatie noemen. Net als je de keuze voor nieuwbericht x plaatsen en bericht y niet plaatsen manipulatie kunt noemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:29 schreef NorthernStar het volgende:
Kun je het bewust weglaten van tegenstrijdigheden 'manipulatie' noemen? En waarom zouden ze dat doen?
In hoeverre is er nog sprake van verwachten als je het zelf orkestreert?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Done
Interessant idd
Ook die link naar die US-basis in Israel ... zouden ze dan toch een oorlog tegen Israel verwachten ?
Hier weet ik wel n leuk verhaal op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:57 schreef Keromane het volgende:
Donner wil de bewaarplicht, maar werd teruggefloten. Hij mocht een tijdje terug niet eens naar Europa, voordat ie duidelijk had gemaakt wat ie daar namens de regering ging doen. Daar is het Erasmusrapport ook uit komen rollen. ENfin, dDe maatregelen die nu zijn aangekondigd zijn genomen door Remkes en z'n Europese collega's. In verband met de staatsveiligheid is er niets tegenin te brengen.
In Engeland wordt o.a. het online bekijken hoe je een bom maakt strafbaar. Oftewel 'men neme een fles en stoppe er kruit in' gaat in principe strafbaar worden om te lezen. Discovery Channel mag wel gaan opdoeken met z'n 'weapons of war' waarin wordt verteld hoe brisantgranaten precies werken. Vuurwerksites kunnen sluiten. Zelfs scheikundigen moeten oppassen.
Nog iets, in Nederland wil de overheid dat bibliotheken het leengedrag van mensen in kaart gaan brengen.
Die is daar om Israel te voorzien van oa wapens als de Arabieren het weer in hun bolletje halen "de Joden de zee in te proberen te drijven", niet om een oorlog mee tegen Israel te voeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef UncleScorp het volgende:
Ook die link naar die US-basis in Israel ... zouden ze dan toch een oorlog tegen Israel verwachten ?
ohw ok .. voor deze keer geloof ik jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat was bedoeld als reactie op het bericht van DrW en er is een stukje weggevallen bij het invoeren.
No shit sherlock!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:18 schreef HarigeKerel het volgende:
niet om een oorlog mee tegen Israel te voeren.![]()
nee Israel plant een oorlog TEGEN Iran. en laat de amerikanen dat voor ze uitvechten .quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef UncleScorp het volgende:
Done
Interessant idd
Je moet het soms nog maar eens uitleggen, TRU is immers umm een forum met aparte paranoide figuren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
No shit sherlock!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:34 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Je moet het soms nog maar eens uitleggen, TRU is immers umm een forum met aparte paranoide figuren.![]()
Wel het hele stuk quoten he:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:57 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
The bomber was around 6ft tall, in his mid-twenties, clean-shaven and smartly dressed.
The man was wearing hipster-style fawn checked trousers, with exposed designer underwear, and a matching jersey-style top.
Richard said: 'The pants looked very expensive, they were white with a red band on top. It's a strange thing to remember but he was right in my face. I thought he was a real pain in the a**e. But in London you don't say anything.
7/7 London Witness - Sunday Mail
Dus waarschijnlijk was dit de 'bomber' niet.quote:Jones, a computer consultant from Bracknell, west of London, said he wasn't sure if what he saw was significant -- if the man was the bomber -- but that he reported it to police anyway. He described the man as being about 6 feet tall, olive-skinned and clean-shaven, wearing light brown trousers and a light brown top.
Doe-het-zelver heeft al-Qaeda niet nodigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:08 schreef NorthernStar het volgende:
Er snel bijwezen dus. Het kan nu nog.
The Anarchist Cookbook!
dat bedoel ik.quote:De derde wereldoorlog is al bezig en we laten ons als makke lammetjes naar de slachtbanken leiden.
quote:Sheikh Bakri presents himself as the spokesman of Osama bin Laden's International Islamic Front for Jihad Against Jews and Crusaders
Bakri has further claimed to have recruited volunteers for training in paramilitary camps located in the U.S. and Lebanon.
waar las ik ook al weer dat Alex een speeltje is die alleen maar spreekt om de burgers de echte waarheid te onthouden?..quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef francorex het volgende:
The Alex Jones Report July 16th 2005. click
Alex Jones bespreekt geheel in eigen stijl de aanslagen in Londen.
Wie wint hier uit?
Wie heeft het motief?
Wie heeft een verleden in dit soort activiteiten ?
Hoe zit het met de daders?
quote:Do your homeworks guys and see how you've all been steered in the wrong path by people like Alex Jones, David Icke, Noam Chomskey etc, ask yourself why they are so global and get away with exposing the orders. Its not just about the amount of people following them now which stops them being assassinated. They could have been annilated well before now like poor Phil Schneider etc.
It hasn't happened because they are helping to keep the veil down on the JESUIT ORDER who own the Illuminati and every organisation on this planet. They're all playing a game to keep the intelligent sheeple still locked away to a point, feed them some truths and have them hook line and sinker then divert them away from the real culprits. Alex Jones etc are all TEMPORAL CO-ADJUTORS for The Society of Jesus who has insiders in every side of conflict.
In zijn eigen stijl inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef francorex het volgende:
The Alex Jones Report July 16th 2005. click
Alex Jones bespreekt geheel in eigen stijl de aanslagen in Londen.
lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:34 schreef Fonkmeistah het volgende:
ook leuk, de londense sheik Omar Bakri Muhammad zogenaamd een radicale moslim leider.
Met de bedoeling enige duidelijkheid te verschaffen waarom Ties het wat aangaat en hoe ik er dus enigzinds tegenaan kijk danwel op reageer, laat staan mee omga...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef JoZzephus het volgende:
het valt me op dat iedereen in dit topic en andere (bv 9-11) topics de waarheid boven tafel wil hebben hoe en wat er echt gebeurt is.
het is niets meer dan achter de feiten aanlopen.
het is niets anders dan politiekje spelen maar dan met users onderling, nou spannend hoor..
de hele tijd blabla en blablabla en nog een linkje hier en daar...god wat worden we er weer wijzer van..
en afterall, helemaal aan het einde doen we niks, iedereen wacht op elkaar wat te doen.
en aangezien er niemand opstaat die het eens even keihard in je bewustzijn knalt wat the fuck er eigenlijk echt aan de hand is (degene die het probeert wordt vermoord, niet dan?) wachten we liever op de heren politici die het wel weer zullen vertellen...
de zoveelste leugens...
zij zijn de slaafjes die opdrachten krijgen van bovenaf..zij moeten het ons (lagere slaafjes) op een voor hun tactische manier in ons strot duwen met als standaard(ant)woord.."terroristen".
ik bedoel..dream on iedereen..(inclusief mezelf)
we wachten weer gezellig op de volgende gebeurtenis en iedereen speelt weer detectiveje...behalve ik dan..
je kunt beter op je hoede zijn, zelf nadenken en je ding doen., dat betekent tegen de stroom in dus..
dan komen we misschien nog eens ergens voor het te laat is.
trouwens we zijn al te laat, iedereen wacht op elkaar.
[..]
dat bedoel ik.
zo de groeten verder.,
ik ga naar de aldi..![]()
kijk je moet zelf weten waar je in geloofd..of je nu in Jezus geloofd of in een pot augurken, het heeft hetzelde effect..snap je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:07 schreef Tiesemans het volgende:
Ik vind dat ik het niet anders kan uitleggen dan vanuit m'n geloof in Heere Jezus Christus.
het komt niet in je op dat de bijbelschrijvers regelmatig even iets anders schreven om het een bepaalde richting te geven, voor de goede zaak zeg maar? hun zaak bedoel ik dan? je moet juist kritisch zijn, altijd, niet zomaar alles geloven wat je leest omdat het er toevallig staat dat het zo is...je geloofd ook in "het lot" neem ik aan..quote:En dat houd dus in dat ik mede vanuit de Bijbel kijk naar wat er vandaag de dag gebeurd.
dat weet ik, iedereen wordt bedrogen, iedereen, alleen zijn er weinig die het door hebben...waarom zou je het door moeten hebben? het gaat toch lekker met ieder zijn/haar leventje denken ze.., af en toe (of regelmatig) gaat het kut, maar ja zo is het leven..quote:En of jij/jullie het willen geloven of niet, Ik geloof dat ik daardoor mede mag beseffen dat we hartgrondig worden bedrogen door alles wat het daglicht (dus Here God) niet kan verdragen.
Er is óók gezegd:quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:07 schreef Tiesemans het volgende:
Er is gezegd :
- Openbaring 13:4 "Wie is aan het beest gelijk?
- En : Wie kan er oorlog tegen voeren?"
Ook voor dit soort opmerkingen geldt dat enige argumentatie geen kwaad zou kunnen. Dit is weinig meer dan licht aangeschoten café-gebral. Laten we proberen wel enigszins kritisch te blijven op wat we zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef JoZzephus het volgende:
kijk naar het Vaticaan..denk je nu echt dat het zuivere koffie is? één groot kiddyporn en al die gein meer pretpark maar dat lees je nergens he dus is het niet zo..
Het klinkt iets te optimistisch ben ik bang. Men gaat nog steeds collectief voor het 'Al Qaeda sprookje'. Waarschijnlijk niet omdat het zo plausible is, meer omdat het alternatief (nog) te moeilijk te aanvaarden is. Hoeveel 'circumstantial evidence' er ook is er moet eerst iets opduiken waar niemand meer met zijn gezonde verstand omheen kan. Of dat op korte termijn al gebeurd betwijfel ik maar heb wel het idee dat de komende tijd erg interessant wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 07:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mainstream Media Reports "Suicide Theory" Difficult to Swallow
Its very exciting to see mainstream publications not buying into the propaganda. Never before have so many people witnessed a government-backed terrorist attack and immediately seen through it. The results of the bombings have not been what the Globalists expected. People are awake or waking. They refuse to swallow the lie and its forcing the real perpitrators of this atrocity to change their story.
http://infowars.com/artic(...)_suicide_bombers.htm
Tnx! Ik wilde net vragen of die bijbelstudie cq. evangelisatie ergens anders kon.quote:
Dat er idd sprake is van een conspiracy.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:59 schreef Monidique het volgende:
Wat is het alternatief?
Complot! Indirect bewijs! Plausibel!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat er idd sprake is van een conspiracy.
Prima toch? Dan begrijpen we elkaar gelijk beter, dan wordt het communiceren op aarde makkelijker, etc.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Complot! Indirect bewijs! Plausibel!
Je zou haast gaan thinken dat er een conspiracy gaande is om onze language te doen uitsterven... En daar zijn meer bewijzen voor aanwezig dan een enkele assumption of wat circumstantial evidence.
Ze zouden die oudste zoon van prins Charles eens op kruit moeten controlerenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef Sebastral het volgende:
De stoicijnse britten hebben nog wat bommetjes nodig? http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art0000F00600BE.html
Denk je nu echt dat mensen die hun eigen taal niet eens afdoende beheersen en te pas en te onpas vreemde woorden gebruiken beter zullen communiceren in een andere taal? Sterker nog, ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat hoe meer dat gebeurt, hoe slechter de orginele (vermoedelijk Engelstalige) tekst wordt gelezen en begrepen. Anders zouden ze het wel kunnen vertalen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Prima toch? Dan begrijpen we elkaar gelijk beter, dan wordt het communiceren op aarde makkelijker, etc.
Ah, mee eens. Voor een land dat culinair bekend staat als een misdaad tegen de kookkunst compenseren ze aardig met de ontbijtworstjes.quote:Prachtig, doe mij maar Engels (ontbijt).
Brilliant!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er is óók gezegd:
- Forum.fok.nl 720951/1/255 : vers #29003001
hangt er natuurlijk vanaf of je een argument citeertquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef iteejer het volgende:
Er is óók gezegd:
- Forum.fok.nl 720951/1/255 : vers #29003001 'Want citaten zijn citaten, géén argumenten.
http://www.mirror.co.uk/n(...)2d%2d-name_page.htmlquote:EXCLUSIVE: WAS IT SUICIDE?
Why did they buy return train tickets to Luton? Why did they buy pay & display tickets for cars? Why were there no usual shouts of 'Allah Akhbar'? Why were bombs in bags and not on their bodies?
http://news.independent.co.uk/uk/crime/article299674.ecequote:The reconstruction: 7/7 - What really happened?
Were the four bombers being controlled or acting alone?
Why did they buy return tickets if they were intending to die?
Could MI5 have found out what was happening and stopped it?
Was an al-Qa'ida suspect allowed to travel to the UK unwatched? The unanswered questions of the London attacks BY Cole Moreton
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef JoZzephus het volgende:
kijk je moet zelf weten waar je in geloofd..of je nu in Jezus geloofd of in een pot augurken, het heeft hetzelde effect..snap je?
dit bedoel ik niet hatelijk of zo..het is nu eenmaal zo, Jezus of iets anders..het maakt niet uit..
je kan geloven tot je een ons weegt, Jezus krijg je niet te zien..waarom geloof je niet onafhankelijk? waarom meteen een bijbel erbij? waarom niet rechtstreeks naar god ipv 'zijn zoontje' Jezus? waarom neem je met 'minder' genoegen? alles is god/energie, geloof daar dan in ipv Jezus..wat maakt het uit..
Tuurlijk tuurlijk en als dus die "kwade Bijbel = God's woord veranderende mannetjes" zo goed hun best hebben gedaan met het veranderen en het ongedaan maken van God's Woord, zijn ze er toch niet in geslaagd want de werking van de Bijbel is nog steeds optimaal wanneer het door iemand gelezen word waarvan Here God vind dat hij of zij mag geloven in Heere Jezus, en getuige m'n reacties blijkt dat ook maar eens te meer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef JoZzephus het volgende:
het komt niet in je op dat de bijbelschrijvers regelmatig even iets anders schreven om het een bepaalde richting te geven, voor de goede zaak zeg maar?
hun zaak bedoel ik dan?
Je moet juist kritisch zijn, altijd, niet zomaar alles geloven wat je leest omdat het er toevallig staat dat het zo is...je geloofd ook in "het lot" neem ik aan
dat weet ik, iedereen wordt bedrogen, iedereen, alleen zijn er weinig die het door hebben...waarom zou je het door moeten hebben?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef JoZzephus het volgende:
Je moet juist kritisch zijn, altijd, niet zomaar alles geloven wat je leest omdat het er toevallig staat dat het zo is...je geloofd ook in "het lot" neem ik aan
Max Havelaar ? (zuivere koffie ?) En goed van je dat je teminste in de gaten hebt dat er bepaalde individuen zijn die teveel macht hebben, hetzij doormiddel van bedrijven, hetzij doordat bijv Rockefeller endus de Bank of America bezit en ook het kind is van de man die de Verenigde Naties heeft opgestart.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef JoZzephus het volgende:
over IBM, Ebay en nog wat company's schrijf je dat ze aan de Rockefeller fam toebehoren of iets in die geest..nou dat weet ik allang..noem mij dan eens een company of whatever bedrijf of instantie op die echt zuiver is? alles is besmet..dat zeg ik je..staat dat ook in de bijbel? nee he..
kijk naar het Vaticaan..denk je nu echt dat het zuivere koffie is? één groot kiddyporn en al die gein meer pretpark maar dat lees je nergens he dus is het niet zo..
voor de rest heb je wel eens goeie posts alleen die lappen teksten uit de bijbel weet ik nu wel eens..ik snap wel dat je enthousiast bent over de bijbel maar anderen denken er weer anders over..waaronder ik..
er staan best wel wijze woorden in de bijbel maar een groot deel is gemanipuleerd.
ps Albert Heijn is een sukkelwinkel met hun achtelijke bonuskaartjes, daar ga je toch niet heen man?![]()
ok, nou ga maar dan..![]()
lol.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:33 schreef Karboenkeltje de la Mancha het volgende:
Sorry, dit gedoe is een persoonlijke windmolen van me.
"Door correct citeren van Bin Laden het terrorisme goed praten ?"quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er is óók gezegd:
- Forum.fok.nl 720951/1/255 : vers #29003001 'Want citaten zijn citaten, géén argumenten.
Zo zou je door het correct citeren van Bin Laden bv het terrorisme goed kunnen praten.
Want je hebt immers correct geciteerd...'
- En: dit is geen zondagsschool.
Kijk eens naar de titel van dit topic.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:38 schreef Tiesemans het volgende:
Tuurlijk tuurlijk en als dus die "kwade Bijbel = God's woord veranderende mannetjes" zo goed hun best hebben gedaan met het veranderen en het ongedaan maken van God's Woord, bla bla bla.
Ja toen was het nog helemaal 'het wereldwijde terreurnetwerk Al Qaeda'.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Okay, misschien niet helemaal ontopic.. of toch wel??
Waren de aanslagen op de WTC niet ook "Al Qaeeda" ?
Feitelijk heb jij geen zin om mijn reacties te lezen, dus lees mijn reactie dan ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens naar de titel van dit topic.
Open alsjeblieft je eigen bijbeltopic ofzo, misschien dat iemand geinteresseerd is.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:05 schreef Tiesemans het volgende:"Door correct citeren van Bin Laden het terrorisme goed praten ?"
Neen neen neen Iteejer daar zijn zowel geen argumenten als citaten voor beschikbaar die iemand met de juiste geest zo kunnen accepteren,
Das een hele goeie fonkMeistah....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:15 schreef Fonkmeistah het volgende:
Heeft iemand al een serieeus idee waarom de bommenleggers zich op het openbaar vervoer richten ?
En bijv niet op benzine pompen ?
""
Mnder mensen met het OV = meer mensen in de auto = meer geld voor de olieindustrie ?
Afgezien dat het de enige bus was die op in de ochtend van de 7e werd omgeleid, via een route die zelfs de chauffeur onbekend was, is de plek waar de bus tot ontploffing wordt gebracht een om kippenvel van te krijgen.quote:
Diverted from his usual route along Euston Road, the driver of the Number 30 from Hackney to Marble Arch was struggling to navigate his way through the rush-hour traffic and the unfamiliar streets of Bloomsbury.
When he reached the corner of Upper Woburn Place and Tavistock Square, he decided to get help, and pulled over the double-decker to ask two Camden council parking attendants for directions.
As he beckoned them over, the bomb detonated.
The Guardian
Bovenstaande quote komt uit het boek van voormalig MI6 agent John Coleman,quote:
Tavistock
Tavistock Institute
30 Tabernacle Street
London
Formed in 1947, the Tavistock Institute is an independent not-for-profit organization which seeks to combine research in the social sciences with professional practice. Problems of institution-building and organizational design and change are being tackled in all sectors - government, industry and commerce, health and welfare, education, etc. - nationally and internationally, and clients range from multinationals to small community groups.
[...]
Tavistock Institute developed the mass brain-washing techniques which were first used experimentally on American prisoners of war in Korea. Its experiments in crowd control methods have been widely used on the American public, a surreptitious but nevertheless outrageous assault on human freedom by modifying individual behavior through topical psychology. A German refugee, Kurt Lewin, became director of Tavistock in 1932. He came to the U.S. in 1933 as a "refugee", the first of many infiltrators, and set up the Harvard Psychology Clinic, which originated the propaganda campaign to turn the American public against Germany and involve us in World War II.
Tavistock Institute originated the mass civilian bombing raids carried out by Roosevelt and Churchill purely as a clinical experiment in mass terror, keeping records of the results as they watched the "guinea pigs" reacting under "controlled laboratory conditions".
All Tavistock and American foundation techniques have a single goal---to break down the psychological strength of the individual and render him helpless to oppose the dictators of the World Order.
prettige ochtend/dag verder.quote:Satan moet en zal winnen en hij zal z'n troon instaleren en z'n macht uitoefenen over elk schepsel op aarde, totdat het Oordeel over hem en z'n handlangers zal komen, en al die niet tot inkeer zijn gekomen, en u en ik gered worden van de komende verschrikkingen.
Dat u het maar weet.
Angst is niet nodig, leef vrij van de terreurdreiging, sta je geest niet toe beinvloed te worden door wat de "media" vind dat nieuws is.
Word zo vrij van de verdorven geest welk van deze wereld een hel op aarde wenst te maken, en welk naar de verdommenis vaart.
Eet u avondmaal en worde verzadigd, en leef zonder onzekerheid over de dag van morgen.
Er word toch voor u gezorgd of niet dan ? ... Er is eten .. U heeft u bed ?
Uiteraard weet u welk gezonde redding ik voor ogen heb, hierin hoef ik u niets meer mede te delen, tenzij nog op een later moment.
Is dit 1 zin?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:56 schreef Tiesemans het volgende:
Op zich wel grappig om te horen, (vind ik) zeker wanneer je (zoals ik) al vermoed dat het logisch is om, aangezien het "terrorisme" gemaakt word, er niks fijners kan zijn voor mensen die er achter de schermen baat bij hebben, dan dat je beschikt over "terrorisme materiaal" welk feittelijk steriel afgeleverd is, omdat er eigenlijk geen terrorisme dreiging bestaat, en je zo toch vervolgens als overheid die burgers hun rechten wil afnemen, over bewijslast beschikt die je willekeurig aan nietbestaande terrorisme groeperingen kunt plakken.
Insgelijks.quote:prettige ochtend/dag verder.
Ben je wel eens in Londen geweest? Iedereen maakt daar gebruik van het openbaar vervoer want als je de auto neemt gebeurt er maar één ding; je komt te laat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:15 schreef Fonkmeistah het volgende:
Heeft iemand al een serieus idee waarom de bommenleggers zich op het openbaar vervoer richten ? en bijv niet op benzine pompen ?
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.quote:Tavistock Institute
30 Tabernacle Street
London
Formed in 1947, the Tavistock Institute is an independent not-for-profit organization which seeks to combine research in the social sciences with professional practice. Problems of institution-building and organizational design and change are being tackled in all sectors - government, industry and commerce, health and welfare, education, etc. - nationally and internationally, and clients range from multinationals to small community groups.
[...]
A German refugee, Kurt Lewin, became director of Tavistock in 1932. He came to the U.S. in 1933 as a "refugee", the first of many infiltrators, and set up the Harvard Psychology Clinic, which originated the propaganda campaign to turn the American public against Germany and involve us in World War II.
hmm? "Daarnaast preciseert PA dat drie van de vier bommen van een gelijkaardige grootte en gewicht zijn als de bommen die gebruikt werden voor de aanslagen van 7 juli."quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:27 schreef UncleScorp het volgende:
22/07 Vier bommen Londense aanslagen teruggevonden
De Britse politie heeft vier bommen die donderdag gebruikt werden in de tweede golf van aanslagen in Londen terug gevonden. Ook de rugzakken waarin ze zich bevonden, zijn gevonden, volgens het Britse persagentschap Press Association.
Scotland Yard weigert echter deze informatie te confirmeren en verklaart dat er 'geen commentaar kan gegeven worden over wat gevonden werd op de plaatsen van de aanslagen.' Volgens PA onderzoekt de Britse politie de vier toestellen die aangetroffen werden in de rugzakken, die diende om ze in de metro en de bus te vervoeren. Daarnaast preciseert PA dat drie van de vier bommen van een gelijkaardige grootte en gewicht zijn als de bommen die gebruikt werden voor de aanslagen van 7 juli. Daarbij vielen 56 doden en 700 gewonden.
De aanslagen van donderdag vonden plaats in drie metrostations (Sheperd's Bus, Oval en Warren Street) en op een Londense bus. Er viel een gewonde die echter niet gehospitaliseerd werd. Het hoofd van Scotland Yard, Ian Blair, noemde deze "quasi-simultane" acties heel erg. Ze vonden precies twee weken later plaats dan de aanslagen van 7 juli.
Hij preciseerde ook dat de aanslagen van donderdag gepleegd werden met kleinere bommen, dit alles zonder de twee aanslagen aan elkaar te linken.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)7-80A6-B9165FF53CEF}
Is net op het nieuws dat ze iemand hebben gepakt...nou gepakt ze zeggen dat hij 3x door het hoofd is geschoten van dichtbij! Tja zo beperk je wel je "informanten" natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:49 schreef Hallulama het volgende:
Interessant dat 't mislukt is, dit gaat voor flink wat clues zorgen, hoop ik.
Of uberhaupt iets vertellen.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:06 schreef Hallulama het volgende:
Ja, fuck, het is wel de bedoeling dat er daders levend worden gepakt, zo kunnen ze nooit vertellen dat ze zijn ingehuurd door de Mossad
Heel erg vreemd, wat waren de omstandigheden? Was hij van plan om alsnog iets op te blazen? Of was hij op de vlucht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:08 schreef Sapientiea het volgende:
Bron: www.bbc.com 13:06
Passenger Mark Whitby told BBC News he had seen a man of Asian appearance shot five times by "plain-clothes police officers" with a handgun.
"I saw the gun being fired five times into the guy - he is dead," he said.
Ja precies! Ik heb nog iets toegevoegd daarin staat dat ze met een aantal 'agenten' bovenop hem doken en hem toen pas neerschoten........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Heel erg vreemd, wat waren de omstandigheden? Was hij van plan om alsnog iets op te blazen? Of was hij op de vlucht?
Je schiet in het laatste geval dan iemand op dusdanige wijze neer dat hij nog bruikbaar is voor verder onderzoek.
mwaoh als je naast de tankwagen gaat staan terwijl ze de pomp aan het bijvullen zijn, kun je toch redelijk spectaculair de omgeving neermaaien zeg maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Daarbij is de kans ongeveer nul dat je een behoorlijk aantal slachtoffers maakt met een aanslag op een tankstation.
Zoals het daar staat is het verwarrend ja. Het Tavistock Institute kwam voort uit de Tavistock Clinic die al in 1920 was opgericht. De kliniek begon met het onderzoeken van getraumatiseerde soldaten, shellshock, ed. Wikipediaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef bmxbinkie het volgende:
Sorry dat ik deze reuze interesante discussie onderbreek maar ik heb even een aantekening bij deze quote van Nothernstar.
[..]
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.
Sorry maar neen. Zelfs als je heel goed weet wat je doet is het moeilijk om een tankwagen echt te laten exploderen. Vooral in een open omgeving is het beste waar je op kunt hopen een mooie doch ineffectieve vuurbal en dat is dan alleen maar bij een perfecte verdeling van lucht en brandstof in de tankwagen (waarvan je dus niet weet of die aanwezig is) en een perfecte plaatsing van het explosief in de tank. Je zal wel een goeie brand kijgen met een rugzakaanslag in de buurt van zo'n tankwagen maar de kans op heel erg veel slachtoffers en logistieke schade is vele malen hoger door het in een tjokvolle metro te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
mwaoh als je naast de tankwagen gaat staan terwijl ze de pomp aan het bijvullen zijn, kun je toch redelijk spectaculair de omgeving neermaaien zeg maar.
Het signaal is duidelijk genoeg: wij (het westen) zijn de vijand. Of ik dat nu ben of de hoogste baas van Shell of de president van de VS maakt niet uit, we moeten allemaal dood. Sterker nog, het maakt blijkbaar niet eens uit of er dan ook moslims sterven. Die doen met het westen mee en zijn dus geen echte moslims en moeten dus ook dood.quote:... en een duidelijker signaal over wie je beschouwt als vijand wat meer sympathie voor je doel opwekt dan wat willekeurig OV gepeupel opblazen.
Zoals bijvoorbeeld zelfgemaakte explosieven? En de mengsels hoeven niet meteen neutraal te zijn maar als de balans ook maar een klein beetje verstoord is, dan kan het al zijn dat je rookbommen over houdt in plaats van boembommen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef Sapientiea het volgende:
Zelfde batch wat een onzin! Wat is de kans dat je een batch bommen maakt waarvan de helft niet afgaat en allemaal ophetzeflde moment. Tenzij ze met vluchtige/instabiele stoffen hebben gewerkt die na twee weken neutraal zijn.....
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt metquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
goed. we hebben Tavistock maar dat is niet het enigste opmerkelijke op de foto .
[afbeelding]
naast de opgeblazen bus zien we een bestelbusje staan van Kingstar. drie maal raden waar zij zich mee bezig houden
http://www.kingstar.co.uk/controlled-demolition.html
Dat is natuurlijk wel zo, maar onze NWO profeten kennende gaan ze nu weer beweren dat je gecontroleerd wordt door de overheid omdat je niet vatbaar bent voor hun propaganda. Daarnaast is het natuurlijk zo dat een controled-demolitions bedrijf natuurlijk niet tijdens een aanslag zelf zijn eigen logo overal gaat spammen. Pure logica wint het van voer voor zielenknijpers. [14.gif]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt met
[afbeelding]
Ik krijg beelden van rook. Zoveel rook dat niemand straks meer een touw aan vast kan knopen wat er zich allemaal heeft afgespeeld in Londen in juli 2005.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Ik krijg van die spionage-thriller beelden
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt met
[afbeelding]
Als ik op hun site kijk krijg ik het idee dat zij juist geen explosieven gebruiken bij het afbreken van gebouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
goed. we hebben Tavistock maar dat is niet het enigste opmerkelijke op de foto .
[afbeelding]
naast de opgeblazen bus zien we een bestelbusje staan van Kingstar. drie maal raden waar zij zich mee bezig houden
http://www.kingstar.co.uk/controlled-demolition.html
De foto is niet zo vreemd eigenlijk , wat er gebeurd des te meer..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
Weet niet. Het is opvallend, maar ik zou verder niet weten wat ervan te maken. De hele foto is vreemd.
Serieus!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja toen was het nog helemaal 'het wereldwijde terreurnetwerk Al Qaeda'.
Met nieuwe aanslagen zoals in Bali en Madrid werd dat langzaam omgevormd in "groepen gelieerd aan het terreurnetwerk van Osama Bin Laden, Al Qaeda".
En nu zelfs dat niet meer te verkopen is geeft men er weer een nieuwe draai aan:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working." Tony Blair bron
Met andere woorden, men kan nu alles en iedereen bestempelen als 'Al Qaeda'.
Al Qaeda is een sprookje. Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand. Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen. En nog vaak niet. Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had. Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen. Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
En Osama zelf? What ever happened to Bin?
En wat als nu is blijkt dat die op Harvard opgestarte psychologie kliniek al de naam van Tavistock droeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef bmxbinkie het volgende:
Sorry dat ik deze reuze interesante discussie onderbreek maar ik heb even een aantekening bij deze quote van Nothernstar.
[..]
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.
Had deze reply dus nog niet gelezen, aangezien ik per post al naar beneden lezende werkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoals het daar staat is het verwarrend ja. Het Tavistock Institute kwam voort uit de Tavistock Clinic die al in 1920 was opgericht. De kliniek begon met het onderzoeken van getraumatiseerde soldaten, shellshock, ed. Wikipedia
Het instituut was een uitloper of een vervolg op de kliniek. Travistock is iig een beruchte naam in de wereld van mind control, terreur en massa psychologie.
Mij gedachte was precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Ik krijg van die spionage-thriller beelden als ik lees dat die man vanmiddag met 5 kogels is doodgeschoten door een groot aantal 'agenten' in burger.
Het was blijkbaar niet een van de daders gisteren. Misschien een infiltrant die ziet wat MI5 met mensen zoals hij aan het doen is en met het spelletje wil stoppen?![]()
(and with "they" especially the N.W.O. I might add.)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef NorthernStar het volgende:
They hate us for our freedoms tenslotte.(and with "they" especially the N.W.O.)
Juist juist juist....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De foto is niet zo vreemd eigenlijk , wat er gebeurd des te meer..
wie zijn die mensen in die bus ? , ramptoeristen of passagiers ?.
hoe zit het met die vele liters aangekochte parfum om napalm bommen te maken, waar is het vuur op de foto ? de rook ? de brand en schroeiplekken ? het geblakerde staal ?, de brandwonden ? verkoolde lichamen.
allerlei verschijnselen die je toch zou verwachten bij het gebruik van napalm
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
Met nieuwe aanslagen zoals in Bali en Madrid werd dat langzaam omgevormd in "groepen gelieerd aan het terreurnetwerk van Osama Bin Laden, Al Qaeda".
En nu zelfs dat niet meer te verkopen is geeft men er weer een nieuwe draai aan:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working."
Tony Blair bron
Al Qaeda is een sprookje.
Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand.
Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen.
En nog vaak niet.
Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had.
Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen.
Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
Juistem, al is de leugen nog zo snel de waarheid (Here God, geloof ik) achterhaald haar wel.quote:
De politiestaat met integrale controle die al in zoveel toekomstscenarios voorspeld is, komt zo steeds dichterbij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working." Tony Blair bron
Al Qaeda is een sprookje. Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand. Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen. En nog vaak niet. Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had. Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen. Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
Ja natuurlijk, haal er de getallen maar weer bijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:33 schreef Tiesemans het volgende:
Scotland Yard urged anyone who knew where the suspects were to call 999*,
or if they could identify any of the men to call the anti-terrorist hotline on 0800 789 321*.
*666
*9-3=6 8-2=6 7-1 =6 ...
Toevallig dat het allemaal wel verdacht veel in de buurt van triple six komt ?
Zowel omgedraaid, als van elkaar afgetrokken....?
http://news.bbc.co.uk/1/s(...)_suspects/html/4.stm
Maaruh ik ga weer ff verder met ander nieuws doorspitten/////
er wordt ons nu langzaam maar zeker een wereldbeeld opgedrongen van... Ooh kijk uit we leven in een gevaarlijke wereld... terroristjes, ...aanslagen kunnen in elk land gebeuren,... zij zitten overal.quote:Tiesemans, jou verwijjt ik niets persoonlijk. Het gaat hier om de manier van communiceren zo niet opdringen van een wereldbeeld.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:07 schreef JoZzephus het volgende:
houdt het bedrijf Lucent in de gaten..
ik niet..wat schiet je ermee op? ben je dood en dan? doelen bereikt? of doen ze het vanwege de geile maagdjes die zitten te wachten in de hemel..triest eigenlijk..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Het is zo vreemd, maar echt waar..... Ik kan me de gedachtenkronkels van een zelfmoordenaar heel goed voorstellen.
acceptatie vind ik best..zolang het mij maar niet wordt opgedrongen..quote:Geen tolerantie maar acceptatie. Van zienswijzen en religie. Dat kan ieder mens voor zichzelf in zijn leven inbouwen.
wat dacht je van "wakker schudden?quote:Het is net wat Iteejer zegt: werk niet mee aan de polarisatie.
geloof maar wat je wilt dat het wanhopige mensen zijn die het doen..dat gebeurt ook heus wel op kleine schaal.quote:Dit soort aanslagen komen idd meestal voort uit een diepe wanhoop. Stel je dat voor. Praat het niet goed maar stel het je voor.
Sorry.... het juist quoten lukt me nooit dus ik reageer punt voor punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
ik niet..wat schiet je ermee op? ben je dood en dan? doelen bereikt? of doen ze het vanwege de geile maagdjes die zitten te wachten in de hemel..triest eigenlijk..
[..]
acceptatie vind ik best..zolang het mij maar niet wordt opgedrongen..
en dat is wat er gebeurd
[..]
wat dacht je van "wakker schudden?
mensen bewust maken dat zij ergens heen worden geleid..de afgrond of zo..
[..]
geloof maar wat je wilt dat het wanhopige mensen zijn die het doen..dat gebeurt ook heus wel op kleine schaal.
dit soort aanslagen is een inside job..Blair weet hoe het zit.
ik zag de reactie op zijn gezicht toen hij voor het eerst hoorde over de aanslagen in de metro's
hij wist dat het ging gebeuren...ik zag het aan zijn blik..
maar ja, iemand anders zal denken...arme man, wat er allemaal in zijn geliefde engeland gebeurt..schande..![]()
gewoon de zin die je wilt quoten tussen de q's incl.de haakjes en streepje zoals hieronder...quote:Sorry.... het juist quoten lukt me nooit dus ik reageer punt voor punt.
dit laten we onszelf op den duur toch niet aandoen?quote:er wordt ons nu langzaam maar zeker een wereldbeeld opgedrongen van... Ooh kijk uit we leven in een gevaarlijke wereld... terroristjes, ...aanslagen kunnen in elk land gebeuren,... zij zitten overal.
er kan maar op een manier tegen worden opgetreden namelijk iedereen een chip in je hand zodat we de controle hebben..
oh nee dat is voor later..laten we eerst maar eens iedereen (vanaf 12 jaar) een ID kaart verplichten te kopen, vervolgens bank en ander persoonlijke zaken alleen nog maar digitaal af te werken..acceptgiro's verdwijnen..en aangezien het dan straks een zootje gaat worden omdat er zoveel banken en regeltjes zijn kunnen we dit beter aan één bedrijf overlaten..het bedrijf Lucent ..bijvoorbeeld.
Ties leest en kan alleen maar denken aan wat Heere Jezus zegt :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:22 schreef iteejer het volgende:
Het zijn mensen die door de uitzichtloosheid en onrechtvaardigheid gevoelig waren voor brainwashing door mensen die redeneren zoals jij dat ook vaak doet:
praten over de énige waarheid, die boven het leven zelf staat, waar je zelf als individu aan ondergeschikt bent, en waar je je als individu aan op te offeren hebt.
Zoals jij over de christelijk god en de christelijke waarheid praat, hebben zij het over hun allah. En beiden menen ze het gelijk aan hun kant te hebben.
De ellende komt niet door 666-complotten, maar door tiesemans-achtig geblaat van moslim-fundamentalisten.
Die op hun beurt wellicht aardig gemanipuleerd worden door allerlei politieke krachten, die daardoor aardig overwoekerd beginnen te raken.
Tiesemans, jou verwijjt ik niets persoonlijk.
Het gaat hier om de manier van communiceren zo niet opdringen van een wereldbeeld.
quote:"Doch toen zij Hem bleven vragen, richtte Hij Zich op en zeide tot hen: Wie van u zonder zonde is, werpe het eerst een steen naar haar."
Wss wel cliché maar die genadevolle en vergevingsgezinde christenen hebben ook massaal het woord van de heer verspreid met vuur en zwaard ...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef Tiesemans het volgende:
Ties heeft geen verwijten tegenover Iteejer, maar voor een Christen welk genade en vergeving zéér hoog in het vaandel heeft staan is gelijk gezet worden met extremistische moslim geestelijken wel een pijnlijk verwijt, aangezien deze van alle gaven God's geen vrucht willen dragen, en slechts verblind zijn door het zwaard en het vuur jegens de ongelovigen.
Daar moet ook echt een einde aan komen. Citaten zijn geen argumenten, als dit zo door blijft gaan heb ik geen andere keus dan ze te verwijderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
En sorry maar ik blijf het fokking boring vinden om bijbelteksten in een Aanslagen Londen-topic te lezen ...
Een waarlijk Christen dood niet. (PUNT)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
Wss wel cliché maar die genadevolle en vergevingsgezinde christenen hebben ook massaal het woord van de heer verspreid met vuur en zwaard ...
Jou voorbeeld heeft idd niks met waarlijk geloof te maken, idd wel met een andere religie namelijk die van geld en macht. Dat heb je goed gezien ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
En dit heeft niets met geloof te maken, wel met een andere religie, die van geld & macht.
En sorry maar ik blijf het fokking boring vinden om bijbelteksten in een Aanslagen Londen-topic te lezen ...
Ontopic reageren, of niet. Het geloof staat hier niet ter discussie. Wél een gebeurtenis die mede door geloofsfanatisme tot stand is gekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Die 'halo' zie ik ook naast die paal staan. Dit is absoluut geen bewijs dat deze daders er niet waren, het zijn zelfs geen vage aanwijzingen, want uit één momentopname kun je moeilijk concluderen dat er niemand liep, wat sowieso al weinig zou zeggen zonder meer informatie, en een 'halo' in een lage kwaliteitsvideo zegt ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:46 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
London Bombers - Did They Board at Luton?
Zou die blog niet meer bedoeld zijn om mensen aan het denken te zetten? IJdele hoop waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die 'halo' zie ik ook naast die paal staan. Dit is absoluut geen bewijs dat deze daders er niet waren, het zijn zelfs geen vage aanwijzingen, want uit één momentopname kun je moeilijk concluderen dat er niemand liep, wat sowieso al weinig zou zeggen zonder meer informatie, en een 'halo' in een lage kwaliteitsvideo zegt ook helemaal niets.
Ik zit er ook op te wachten, want dan gaat het wel spannend worden.....quote:Op zondag 24 juli 2005 08:32 schreef Vampier het volgende:
ik zit op de eerste nucleare aanslag te wachten om eerlijk te zijn.
What Is the Plan If There's Another 9/11?quote:Op zondag 24 juli 2005 08:32 schreef Vampier het volgende:
Something to hide, Blair?quote:Op zondag 24 juli 2005 05:36 schreef Gatts het volgende:
De media is in deze tijd een zeer machtig wapen.
Het duurt nog wel een jaar of 5 voor mensen de vrije info kunnen interpreteren denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
Doordat ze met de komst van vrije informatie via internet de controle hebben verloren over de opinie van de bevolking rest hun alleen nog de harde hand om mensen gehoorzaam te houden in hun dictatuur.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:23 schreef APK het volgende:Het duurt nog wel een jaar of 5 voor mensen de vrije info kunnen interpreteren denk ik.![]()
De meeste mensen kunnen / willen het niet geloven.
Post jouw bericht eens buiten TRU, je wordt afgefikt.
Deze ws.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
In een andere zondagskrant News of the World (de versie van The Sun op zondag) verschijnt zondag een foto waarop een raftingboot is afgebeeld met aan boord Mohammed Sidique Khan, Shehzad Tanweer en vijf andere personen van wie de gezichten bedekt zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:43 schreef dodeca het volgende:
Is het juliie niet opgevallen dat die sukkels altijd alleen op de foto staan? Goh ze benne zielig.
zie:
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/6453/77jpg950081g3fu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vooral die gast rechts onder moet zich wel heel lullig voelen.Het is godbeter het al bijna een uur in de middag en iedereen ligt nog lekker te neuken in zijn bed en ik godverdomme moet die kanker bom weer neer leggen!! Godver de godver!!!!
Ik zal ze krijge ,voor mij wel heel veel pussy achteraf"!!!
dat niet alleen, het is ook 14 dagen na de aanslagquote:Op zondag 24 juli 2005 21:43 schreef dodeca het volgende:
Vooral die gast rechts onder moet zich wel heel lullig voelen.Het is godbeter het al bijna een uur in de middag
Zijn dat niet de daders van afgelopen donderdagquote:Op zondag 24 juli 2005 22:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
dat niet alleen, het is ook 14 dagen na de aanslag21-07-2005
wel handig als je post mortem tijdens de rechtzaak kan stellen dat je daar de 21ste helemaal niet was.![]()
Hoezo, dit zijn toch de verdachten van de 21-7-2005 acties, niet die van twee weken ervoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
dat niet alleen, het is ook 14 dagen na de aanslag21-07-2005
wel handig als je post mortem tijdens de rechtzaak kan stellen dat je daar de 21ste helemaal niet was.![]()
De bron is jouw duim. Ik zal er dus niet naar vragen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:20 schreef dodeca het volgende:
Nog meer feest in de wereld:
French Intelligence and The U.S. Marshall Service Monday night July 18, 2005 caught eight of Tony Blair's British MI-6 Agents trying to bomb the Chicago Subway system. A shoot out killed 4 British Agents. Four were captured in the act of Terrorism and arrested. The British Agents part of Bush & Blair's Al Quaida network were charged in Federal Court today with explosives. The British MI-6 Terrorist Cell Operated out of Laidlaw Corp in Chicago.
En aub lul niet over bronnen ik wordt kotst ziek van kut (kwalitatief uiterst telleurstellende) hollanders die maar over sukkel bronnen zitten te kwallen dus ROT op! Nog een keer oprotten!
Rusland, 2007, kan niet missen.quote:Op zondag 24 juli 2005 08:32 schreef Vampier het volgende:
Wel op blijven letten he, grapjas:quote:Op maandag 25 juli 2005 00:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De bron is jouw duim. Ik zal er dus niet naar vragen.
Dat is zo ongeveer net zo vaag als het "bewijs" voor de alternatieve 9/11. Iedereen die dit geloofd moet eens goed tot zichzelf komen en zichzelf afvragen of het wel zo gezond is alles wat je op het internet leest als waar aan te nemen.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:03 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wel op blijven letten he, grapjas:
Were British MI-6 Agents Trying to Blow Up Chicago Subway Trains?
- http://covertoperations.b(...)gents-trying-to.html
AFA thwarts Tony Blair's rogue MI-6 attack on Chicago subway
- http://tomflocco.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=821
En te samen met:quote:Op maandag 25 juli 2005 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is zo ongeveer net zo vaag als het "bewijs" voor de alternatieve 9/11. Iedereen die dit geloofd moet eens goed tot zichzelf komen en zichzelf afvragen of het wel zo gezond is alles wat je op het internet leest als waar aan te nemen.
Het antwoord geef ik je al: "NEE!".
Hier heb ik mijn twijfels over, jij niet? Natuurlijk zullen er restricties zijn. Die zijn nl. altijd, maar echte schokkende dingen komen nooit naar boven. Zo zijn er restricties op het laten zien van tot pulp geschoten mensen, of beter gezegt, hopen vlees, maar iedereen weet dat die dingen gebeuren in oorlog en tijdens aanslagen. Je moet om die reden niet te veel verwachten van die anonieme blogs die gouden bergen beloven, maar het niet waarmaken.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En te samen met:
"Something else I learned last night: Many journalists and ex-journalists have become so fed up with reporting restrictions over the past few years that they´ve turned to writing anonymous blogs. I forgot to ask for examples, but I´ll do that next weekend."
?
Dat heeft te maken met goede smaak, niet met waarheid.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo zijn er restricties op het laten zien van tot pulp geschoten mensen, of beter gezegt, hopen vlees, maar iedereen weet dat die dingen gebeuren in oorlog en tijdens aanslagen.
Die blogs beloven alles behalve gouden bergen, ze trekken juist een beerput open.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hier heb ik mijn twijfels over, jij niet? Natuurlijk zullen er restricties zijn. Die zijn nl. altijd, maar echte schokkende dingen komen nooit naar boven. Zo zijn er restricties op het laten zien van tot pulp geschoten mensen, of beter gezegt, hopen vlees, maar iedereen weet dat die dingen gebeuren in oorlog en tijdens aanslagen. Je moet om die reden niet te veel verwachten van die anonieme blogs die gouden bergen beloven, maar het niet waarmaken.
The D noticequote:Op maandag 25 juli 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met goede smaak, niet met waarheid.
Hoe zit dat met buitenlandse mediaquote:Op maandag 25 juli 2005 00:42 schreef NorthernStar het volgende:
The D notice
Downing Street bepaalt wat er wel en niet via de MSM (main stream media) naar buiten gebracht mag worden.
Die 'D notice' werd waarschijnlijk al direct gegeven, waarop bijvoorbeeld de artikelen en follow-ups over de voorkennis van Benjamin Netanyahu op magische wijze begonnen te verdwijnen.
Tja, wanneer is de laatste keer zover jij je kunt herinneren dat de MSM in Europa of Amerika met iets echt 'explosiefs' kwam? En als er iets doorbreekt zoals de Downing Street Memo's wordt het ergens op pagina drie onderaan genoemd (en prijkt het proces van Michael Jackson op de voorpagina). Ik denk dat het zelfregulering is op straffe van. Zoals de BBC het lef had om het verhaal van David Kelly -ok dat was explosief- naar buiten te brengen, waarna Blair & Co een zuiveringsactie op de Beeb hebben uitgevoerd. Fear my wrath ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe zit dat met buitenlandse media
De Volkskrant en Het Parool zijn geklinkt aan The Guardian en The Independent.
Staan zij ook onder druk
Daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef NorthernStar het volgende:
Tja, wanneer is de laatste keer zover jij je kunt herinneren dat de MSM in Europa of Amerika met iets echt 'explosiefs' kwam?
Het is ook niet iets waar ik dagelijks over nadenk. Maar nu je de vraag stelde.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht.
Ik lees de Volkskrant en Het parool.
Ik dacht beter geinformeerd te zijn dan de Metro of Spits lezers die de info van de telex krjigen, maar het valt mij inderdaad op dat er weinig kritisch nieuws in 'mijn' kranten staat.
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:20 schreef BaajGuardian het volgende:
maar eh , APK je bent hier nu wel wat vaker in truth merk ik , wat is tot nu toe jou Vizie hoe het atm in de wereld zit over de terrorpinda en wijzijndegoeie westerse belangen en de dinges chocolade fabriek fantasie realiteit elke dag overal pipo de clown stikt in een pretzel wereld?
even benieuwd naar
Oh ben ik blij verrast zegquote:Op zondag 24 juli 2005 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen / willen het niet geloven.
Post jouw bericht eens buiten TRU, je wordt afgefikt.
Vooralsnog lijkt de strategie te werken.
Kan evengoed gezegd worden van de officiële media, of is dat nog steeds de heilige koe TV ?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is zo ongeveer net zo vaag als het "bewijs" voor de alternatieve 9/11. Iedereen die dit geloofd moet eens goed tot zichzelf komen en zichzelf afvragen of het wel zo gezond is alles wat je op het internet leest als waar aan te nemen.
Het antwoord geef ik je al: "NEE!".
Ik kom hier al jaren hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:20 schreef BaajGuardian het volgende:
maar eh , APK je bent hier nu wel wat vaker in truth merk ik , wat is tot nu toe jou Vizie hoe het atm in de wereld zit over de terrorpinda en wijzijndegoeie westerse belangen en de dinges chocolade fabriek fantasie realiteit elke dag overal pipo de clown stikt in een pretzel wereld?
even benieuwd naar
Volgens War of the Worlds zitten enkel die Tripods momenteel onder de grondquote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef APK het volgende:
maar vooralsnog denk ik niet dat er bv aliens in het binnenste van de aarde wonen.
Maar er zijn ook momenten dat je geen bijbel texten siteert of ze zelf probeerd te fabriceren?quote:Op maandag 25 juli 2005 06:53 schreef Tiesemans het volgende:
k ook niet , maar je gelooft nu dus niet meer de officiele *er zijn mensen die vrijheid haten en de westerse wereld daarom willen verwoesten*quote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom hier al jaren hoor.
Ik bekijk alles per geval, 9/11 en de aanslagen in Londen stinken volgens mij een uur in de wind, maar vooralsnog denk ik niet dat er bv aliens in het binnenste van de aarde wonen.
Dat heb ik nooit geloofd.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
k ook niet , maar je gelooft nu dus niet meer de officiele *er zijn mensen die vrijheid haten en de westerse wereld daarom willen verwoesten*
Yep, alleen bekijk ik dat ook weer per geval. Zo denk ik bv niet dat de twin towers zijn opgeblazen, maar geloof ik wel in voorkennis en dat ze de deur wagenwijd hebben opengezet.quote:denk je nu ook dat er iets achter de schermen aan de hand is?
mwoah .. ik zie voorlopig nog geen bedreiging van religie door de zgn. wetenschap die notabene voortdurend zichzelf in een hoek drukt. de volgende quote vind ik daarbij wel toepasselijkquote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef Sapientiea het volgende: Het zijn de laatste stuiptrekkingen van het geloof die we waarnemen, in de hoek gedreven door de wetenschap.
quote:. Mr. Speaker, a new report says only 7 percent of scientists believe in God. That is right. And the reason they gave was that the scientists are "super smart." Unbelievable. Most of these absent-minded professors cannot find the toilet.
Mr. Speaker, I have one question for these wise guys to constipate over: How can some thing come from no thing ?
And while they digest that, Mr. Speaker, let me tell it like it is. Put these super-cerebral master debaters in some foxholes with bombs bursting all around them, and I guarantee they will not be praying to Frankenstein. Beam me up here. My colleagues, all the education in the world is worthless without God and a little bit of common sense. And I yield back whatever we have left.
-James Traficant
Dit maakt mij meer angstig dan de aanslagen zelf ... de reacties van het gros van de mensen, hoe ze er allemaal inlopen ...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:43 schreef APK het volgende:
Missie geslaagd, zelfs hier in Nederland (zoals op fok veelvuldig te lezen) vinden een hoop mensen dat die Braziliaan pech heeft gehad, Had hij maar geen dikke jas aan moeten trekken met een bommengordel met elektriciteitsdraden daaronder.
Heeft imo niets met 'erin lopen' te maken, maar met de bereidheid om zelfs mensen die misschien anders zijn direct als zodanig te kunnen behandelen.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:03 schreef UncleScorp het volgende:
Dit maakt mij meer angstig dan de aanslagen zelf ... de reacties van het gros van de mensen, hoe ze er allemaal inlopen ...![]()
ik zou toch eerder zeggen 1917 bolsjewiek rusland.quote:We zijn wat dat betreft weer terug in 1933, en wle in Nazi-Duitsland
Was ook niet "super serieus" bedoeldquote:Op maandag 25 juli 2005 16:00 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
mwoah .. ik zie voorlopig nog geen bedreiging van religie door de zgn. wetenschap die notabene voortdurend zichzelf in een hoek drukt. de volgende quote vind ik daarbij wel toepasselijk
[..]
Dubieus.quote:
Meer: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4713753.stmquote:Police shot Brazilian eight times
The man mistaken for a suicide bomber by police was shot eight times, an inquest into his death has heard.
Brazilian Jean Charles de Menezes, 27, was shot seven times in the head and once in the shoulder, at Stockwell Tube station, south London, on Friday.
Det Insp Elizabeth Baker revealed the details at a hearing in London.
Security sources have said Mr Menezes had been in the UK on an out-of-date student visa, but his family deny this and are considering suing the police.
hij is zeker goed.. voor degene die de strekking van het artikel tenminste begrijpen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wow, een eigenhandig getypt stukje wat voor politie-instructies moet doorgaan. Goed man.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wow, een eigenhandig getypt stukje wat voor politie-instructies moet doorgaan. Goed man.
Het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:08 schreef wimpietokkie het volgende:
Bomb Was UNDER The Train Says Eyewitness Closest To It
http://rense.com/general67/camb.htm
Dat klinkt alsof het een willekeurig proces zou zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:12 schreef iteejer het volgende:
Heeft imo niets met 'erin lopen' te maken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |