Ja precies! Ik heb nog iets toegevoegd daarin staat dat ze met een aantal 'agenten' bovenop hem doken en hem toen pas neerschoten........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Heel erg vreemd, wat waren de omstandigheden? Was hij van plan om alsnog iets op te blazen? Of was hij op de vlucht?
Je schiet in het laatste geval dan iemand op dusdanige wijze neer dat hij nog bruikbaar is voor verder onderzoek.
mwaoh als je naast de tankwagen gaat staan terwijl ze de pomp aan het bijvullen zijn, kun je toch redelijk spectaculair de omgeving neermaaien zeg maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Daarbij is de kans ongeveer nul dat je een behoorlijk aantal slachtoffers maakt met een aanslag op een tankstation.
Zoals het daar staat is het verwarrend ja. Het Tavistock Institute kwam voort uit de Tavistock Clinic die al in 1920 was opgericht. De kliniek begon met het onderzoeken van getraumatiseerde soldaten, shellshock, ed. Wikipediaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef bmxbinkie het volgende:
Sorry dat ik deze reuze interesante discussie onderbreek maar ik heb even een aantekening bij deze quote van Nothernstar.
[..]
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.
Sorry maar neen. Zelfs als je heel goed weet wat je doet is het moeilijk om een tankwagen echt te laten exploderen. Vooral in een open omgeving is het beste waar je op kunt hopen een mooie doch ineffectieve vuurbal en dat is dan alleen maar bij een perfecte verdeling van lucht en brandstof in de tankwagen (waarvan je dus niet weet of die aanwezig is) en een perfecte plaatsing van het explosief in de tank. Je zal wel een goeie brand kijgen met een rugzakaanslag in de buurt van zo'n tankwagen maar de kans op heel erg veel slachtoffers en logistieke schade is vele malen hoger door het in een tjokvolle metro te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
mwaoh als je naast de tankwagen gaat staan terwijl ze de pomp aan het bijvullen zijn, kun je toch redelijk spectaculair de omgeving neermaaien zeg maar.
Het signaal is duidelijk genoeg: wij (het westen) zijn de vijand. Of ik dat nu ben of de hoogste baas van Shell of de president van de VS maakt niet uit, we moeten allemaal dood. Sterker nog, het maakt blijkbaar niet eens uit of er dan ook moslims sterven. Die doen met het westen mee en zijn dus geen echte moslims en moeten dus ook dood.quote:... en een duidelijker signaal over wie je beschouwt als vijand wat meer sympathie voor je doel opwekt dan wat willekeurig OV gepeupel opblazen.
Zoals bijvoorbeeld zelfgemaakte explosieven? En de mengsels hoeven niet meteen neutraal te zijn maar als de balans ook maar een klein beetje verstoord is, dan kan het al zijn dat je rookbommen over houdt in plaats van boembommen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef Sapientiea het volgende:
Zelfde batch wat een onzin! Wat is de kans dat je een batch bommen maakt waarvan de helft niet afgaat en allemaal ophetzeflde moment. Tenzij ze met vluchtige/instabiele stoffen hebben gewerkt die na twee weken neutraal zijn.....
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt metquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
goed. we hebben Tavistock maar dat is niet het enigste opmerkelijke op de foto .
[afbeelding]
naast de opgeblazen bus zien we een bestelbusje staan van Kingstar. drie maal raden waar zij zich mee bezig houden
http://www.kingstar.co.uk/controlled-demolition.html
Dat is natuurlijk wel zo, maar onze NWO profeten kennende gaan ze nu weer beweren dat je gecontroleerd wordt door de overheid omdat je niet vatbaar bent voor hun propaganda. Daarnaast is het natuurlijk zo dat een controled-demolitions bedrijf natuurlijk niet tijdens een aanslag zelf zijn eigen logo overal gaat spammen. Pure logica wint het van voer voor zielenknijpers. [14.gif]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt met
[afbeelding]
Ik krijg beelden van rook. Zoveel rook dat niemand straks meer een touw aan vast kan knopen wat er zich allemaal heeft afgespeeld in Londen in juli 2005.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Ik krijg van die spionage-thriller beelden
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt met
[afbeelding]
Als ik op hun site kijk krijg ik het idee dat zij juist geen explosieven gebruiken bij het afbreken van gebouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
goed. we hebben Tavistock maar dat is niet het enigste opmerkelijke op de foto .
[afbeelding]
naast de opgeblazen bus zien we een bestelbusje staan van Kingstar. drie maal raden waar zij zich mee bezig houden
http://www.kingstar.co.uk/controlled-demolition.html
De foto is niet zo vreemd eigenlijk , wat er gebeurd des te meer..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
Weet niet. Het is opvallend, maar ik zou verder niet weten wat ervan te maken. De hele foto is vreemd.
Serieus!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja toen was het nog helemaal 'het wereldwijde terreurnetwerk Al Qaeda'.
Met nieuwe aanslagen zoals in Bali en Madrid werd dat langzaam omgevormd in "groepen gelieerd aan het terreurnetwerk van Osama Bin Laden, Al Qaeda".
En nu zelfs dat niet meer te verkopen is geeft men er weer een nieuwe draai aan:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working." Tony Blair bron
Met andere woorden, men kan nu alles en iedereen bestempelen als 'Al Qaeda'.
Al Qaeda is een sprookje. Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand. Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen. En nog vaak niet. Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had. Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen. Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
En Osama zelf? What ever happened to Bin?
En wat als nu is blijkt dat die op Harvard opgestarte psychologie kliniek al de naam van Tavistock droeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef bmxbinkie het volgende:
Sorry dat ik deze reuze interesante discussie onderbreek maar ik heb even een aantekening bij deze quote van Nothernstar.
[..]
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.
Had deze reply dus nog niet gelezen, aangezien ik per post al naar beneden lezende werkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoals het daar staat is het verwarrend ja. Het Tavistock Institute kwam voort uit de Tavistock Clinic die al in 1920 was opgericht. De kliniek begon met het onderzoeken van getraumatiseerde soldaten, shellshock, ed. Wikipedia
Het instituut was een uitloper of een vervolg op de kliniek. Travistock is iig een beruchte naam in de wereld van mind control, terreur en massa psychologie.
Mij gedachte was precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Ik krijg van die spionage-thriller beelden als ik lees dat die man vanmiddag met 5 kogels is doodgeschoten door een groot aantal 'agenten' in burger.
Het was blijkbaar niet een van de daders gisteren. Misschien een infiltrant die ziet wat MI5 met mensen zoals hij aan het doen is en met het spelletje wil stoppen?![]()
(and with "they" especially the N.W.O. I might add.)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef NorthernStar het volgende:
They hate us for our freedoms tenslotte.(and with "they" especially the N.W.O.)
Juist juist juist....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De foto is niet zo vreemd eigenlijk , wat er gebeurd des te meer..
wie zijn die mensen in die bus ? , ramptoeristen of passagiers ?.
hoe zit het met die vele liters aangekochte parfum om napalm bommen te maken, waar is het vuur op de foto ? de rook ? de brand en schroeiplekken ? het geblakerde staal ?, de brandwonden ? verkoolde lichamen.
allerlei verschijnselen die je toch zou verwachten bij het gebruik van napalm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |