mwaoh als je naast de tankwagen gaat staan terwijl ze de pomp aan het bijvullen zijn, kun je toch redelijk spectaculair de omgeving neermaaien zeg maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Daarbij is de kans ongeveer nul dat je een behoorlijk aantal slachtoffers maakt met een aanslag op een tankstation.
Zoals het daar staat is het verwarrend ja. Het Tavistock Institute kwam voort uit de Tavistock Clinic die al in 1920 was opgericht. De kliniek begon met het onderzoeken van getraumatiseerde soldaten, shellshock, ed. Wikipediaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef bmxbinkie het volgende:
Sorry dat ik deze reuze interesante discussie onderbreek maar ik heb even een aantekening bij deze quote van Nothernstar.
[..]
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.
Sorry maar neen. Zelfs als je heel goed weet wat je doet is het moeilijk om een tankwagen echt te laten exploderen. Vooral in een open omgeving is het beste waar je op kunt hopen een mooie doch ineffectieve vuurbal en dat is dan alleen maar bij een perfecte verdeling van lucht en brandstof in de tankwagen (waarvan je dus niet weet of die aanwezig is) en een perfecte plaatsing van het explosief in de tank. Je zal wel een goeie brand kijgen met een rugzakaanslag in de buurt van zo'n tankwagen maar de kans op heel erg veel slachtoffers en logistieke schade is vele malen hoger door het in een tjokvolle metro te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
mwaoh als je naast de tankwagen gaat staan terwijl ze de pomp aan het bijvullen zijn, kun je toch redelijk spectaculair de omgeving neermaaien zeg maar.
Het signaal is duidelijk genoeg: wij (het westen) zijn de vijand. Of ik dat nu ben of de hoogste baas van Shell of de president van de VS maakt niet uit, we moeten allemaal dood. Sterker nog, het maakt blijkbaar niet eens uit of er dan ook moslims sterven. Die doen met het westen mee en zijn dus geen echte moslims en moeten dus ook dood.quote:... en een duidelijker signaal over wie je beschouwt als vijand wat meer sympathie voor je doel opwekt dan wat willekeurig OV gepeupel opblazen.
Zoals bijvoorbeeld zelfgemaakte explosieven? En de mengsels hoeven niet meteen neutraal te zijn maar als de balans ook maar een klein beetje verstoord is, dan kan het al zijn dat je rookbommen over houdt in plaats van boembommen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef Sapientiea het volgende:
Zelfde batch wat een onzin! Wat is de kans dat je een batch bommen maakt waarvan de helft niet afgaat en allemaal ophetzeflde moment. Tenzij ze met vluchtige/instabiele stoffen hebben gewerkt die na twee weken neutraal zijn.....
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt metquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
goed. we hebben Tavistock maar dat is niet het enigste opmerkelijke op de foto .
[afbeelding]
naast de opgeblazen bus zien we een bestelbusje staan van Kingstar. drie maal raden waar zij zich mee bezig houden
http://www.kingstar.co.uk/controlled-demolition.html
Dat is natuurlijk wel zo, maar onze NWO profeten kennende gaan ze nu weer beweren dat je gecontroleerd wordt door de overheid omdat je niet vatbaar bent voor hun propaganda. Daarnaast is het natuurlijk zo dat een controled-demolitions bedrijf natuurlijk niet tijdens een aanslag zelf zijn eigen logo overal gaat spammen. Pure logica wint het van voer voor zielenknijpers. [14.gif]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt met
[afbeelding]
Ik krijg beelden van rook. Zoveel rook dat niemand straks meer een touw aan vast kan knopen wat er zich allemaal heeft afgespeeld in Londen in juli 2005.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Ik krijg van die spionage-thriller beelden
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind nu niet echt dat het logo op het busje overeenkomt met
[afbeelding]
Als ik op hun site kijk krijg ik het idee dat zij juist geen explosieven gebruiken bij het afbreken van gebouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
goed. we hebben Tavistock maar dat is niet het enigste opmerkelijke op de foto .
[afbeelding]
naast de opgeblazen bus zien we een bestelbusje staan van Kingstar. drie maal raden waar zij zich mee bezig houden
http://www.kingstar.co.uk/controlled-demolition.html
De foto is niet zo vreemd eigenlijk , wat er gebeurd des te meer..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
Weet niet. Het is opvallend, maar ik zou verder niet weten wat ervan te maken. De hele foto is vreemd.
Serieus!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja toen was het nog helemaal 'het wereldwijde terreurnetwerk Al Qaeda'.
Met nieuwe aanslagen zoals in Bali en Madrid werd dat langzaam omgevormd in "groepen gelieerd aan het terreurnetwerk van Osama Bin Laden, Al Qaeda".
En nu zelfs dat niet meer te verkopen is geeft men er weer een nieuwe draai aan:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working." Tony Blair bron
Met andere woorden, men kan nu alles en iedereen bestempelen als 'Al Qaeda'.
Al Qaeda is een sprookje. Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand. Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen. En nog vaak niet. Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had. Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen. Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
En Osama zelf? What ever happened to Bin?
En wat als nu is blijkt dat die op Harvard opgestarte psychologie kliniek al de naam van Tavistock droeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef bmxbinkie het volgende:
Sorry dat ik deze reuze interesante discussie onderbreek maar ik heb even een aantekening bij deze quote van Nothernstar.
[..]
Nou geloof ik best dat er organisaties als deze bestaan, maar niet dat ze in 1947 worden opgericht en al een belangrijke rol in de 2e wereldoorlog hebben gespeeld. Wel zou de betrokkenheid van deze organisatie mogelijk kunnen verklaren hoe engelse jongens "die nooit over politiek praten" dit soort acties kunnen uitvoeren.
Had deze reply dus nog niet gelezen, aangezien ik per post al naar beneden lezende werkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoals het daar staat is het verwarrend ja. Het Tavistock Institute kwam voort uit de Tavistock Clinic die al in 1920 was opgericht. De kliniek begon met het onderzoeken van getraumatiseerde soldaten, shellshock, ed. Wikipedia
Het instituut was een uitloper of een vervolg op de kliniek. Travistock is iig een beruchte naam in de wereld van mind control, terreur en massa psychologie.
Mij gedachte was precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Ik krijg van die spionage-thriller beelden als ik lees dat die man vanmiddag met 5 kogels is doodgeschoten door een groot aantal 'agenten' in burger.
Het was blijkbaar niet een van de daders gisteren. Misschien een infiltrant die ziet wat MI5 met mensen zoals hij aan het doen is en met het spelletje wil stoppen?![]()
(and with "they" especially the N.W.O. I might add.)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef NorthernStar het volgende:
They hate us for our freedoms tenslotte.(and with "they" especially the N.W.O.)
Juist juist juist....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De foto is niet zo vreemd eigenlijk , wat er gebeurd des te meer..
wie zijn die mensen in die bus ? , ramptoeristen of passagiers ?.
hoe zit het met die vele liters aangekochte parfum om napalm bommen te maken, waar is het vuur op de foto ? de rook ? de brand en schroeiplekken ? het geblakerde staal ?, de brandwonden ? verkoolde lichamen.
allerlei verschijnselen die je toch zou verwachten bij het gebruik van napalm
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
Met nieuwe aanslagen zoals in Bali en Madrid werd dat langzaam omgevormd in "groepen gelieerd aan het terreurnetwerk van Osama Bin Laden, Al Qaeda".
En nu zelfs dat niet meer te verkopen is geeft men er weer een nieuwe draai aan:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working."
Tony Blair bron
Al Qaeda is een sprookje.
Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand.
Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen.
En nog vaak niet.
Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had.
Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen.
Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
Juistem, al is de leugen nog zo snel de waarheid (Here God, geloof ik) achterhaald haar wel.quote:
De politiestaat met integrale controle die al in zoveel toekomstscenarios voorspeld is, komt zo steeds dichterbij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working." Tony Blair bron
Al Qaeda is een sprookje. Een voor het westerse publiek gecreeerde imaginaire vijand. Vier jaar lang de Nemesis van het vrije westen terwijl de halve pers de naam niet eens goed kon spellen. En nog vaak niet. Enige doel was en is het bespelen van de publieke opinie, de massa op een lijn en achter het beleid van de machthebbers houden.
De Amerikaanse overheid was de eerste die de naam gebruikte, ver voor Osama zelf of wie dan ook het ooit in de mond genomen had. Waarschijnlijk is het afkomstig van een CIA lijst met namen van Mujahideen strijders in Afganistan en omstreken, een database, oftewel een 'Al Qaeda'.
In ieder geval heeft de naam in het Arabisch een dubbelzinnige betekenis want het kan ook 'het toilet' betekenen. Niet iets wat je zou kiezen als stoere naam voor je strijdgroep imo.
Ja natuurlijk, haal er de getallen maar weer bijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:33 schreef Tiesemans het volgende:
Scotland Yard urged anyone who knew where the suspects were to call 999*,
or if they could identify any of the men to call the anti-terrorist hotline on 0800 789 321*.
*666
*9-3=6 8-2=6 7-1 =6 ...
Toevallig dat het allemaal wel verdacht veel in de buurt van triple six komt ?
Zowel omgedraaid, als van elkaar afgetrokken....?
http://news.bbc.co.uk/1/s(...)_suspects/html/4.stm
Maaruh ik ga weer ff verder met ander nieuws doorspitten/////
er wordt ons nu langzaam maar zeker een wereldbeeld opgedrongen van... Ooh kijk uit we leven in een gevaarlijke wereld... terroristjes, ...aanslagen kunnen in elk land gebeuren,... zij zitten overal.quote:Tiesemans, jou verwijjt ik niets persoonlijk. Het gaat hier om de manier van communiceren zo niet opdringen van een wereldbeeld.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:07 schreef JoZzephus het volgende:
houdt het bedrijf Lucent in de gaten..
ik niet..wat schiet je ermee op? ben je dood en dan? doelen bereikt? of doen ze het vanwege de geile maagdjes die zitten te wachten in de hemel..triest eigenlijk..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Het is zo vreemd, maar echt waar..... Ik kan me de gedachtenkronkels van een zelfmoordenaar heel goed voorstellen.
acceptatie vind ik best..zolang het mij maar niet wordt opgedrongen..quote:Geen tolerantie maar acceptatie. Van zienswijzen en religie. Dat kan ieder mens voor zichzelf in zijn leven inbouwen.
wat dacht je van "wakker schudden?quote:Het is net wat Iteejer zegt: werk niet mee aan de polarisatie.
geloof maar wat je wilt dat het wanhopige mensen zijn die het doen..dat gebeurt ook heus wel op kleine schaal.quote:Dit soort aanslagen komen idd meestal voort uit een diepe wanhoop. Stel je dat voor. Praat het niet goed maar stel het je voor.
Sorry.... het juist quoten lukt me nooit dus ik reageer punt voor punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
ik niet..wat schiet je ermee op? ben je dood en dan? doelen bereikt? of doen ze het vanwege de geile maagdjes die zitten te wachten in de hemel..triest eigenlijk..
[..]
acceptatie vind ik best..zolang het mij maar niet wordt opgedrongen..
en dat is wat er gebeurd
[..]
wat dacht je van "wakker schudden?
mensen bewust maken dat zij ergens heen worden geleid..de afgrond of zo..
[..]
geloof maar wat je wilt dat het wanhopige mensen zijn die het doen..dat gebeurt ook heus wel op kleine schaal.
dit soort aanslagen is een inside job..Blair weet hoe het zit.
ik zag de reactie op zijn gezicht toen hij voor het eerst hoorde over de aanslagen in de metro's
hij wist dat het ging gebeuren...ik zag het aan zijn blik..
maar ja, iemand anders zal denken...arme man, wat er allemaal in zijn geliefde engeland gebeurt..schande..![]()
gewoon de zin die je wilt quoten tussen de q's incl.de haakjes en streepje zoals hieronder...quote:Sorry.... het juist quoten lukt me nooit dus ik reageer punt voor punt.
dit laten we onszelf op den duur toch niet aandoen?quote:er wordt ons nu langzaam maar zeker een wereldbeeld opgedrongen van... Ooh kijk uit we leven in een gevaarlijke wereld... terroristjes, ...aanslagen kunnen in elk land gebeuren,... zij zitten overal.
er kan maar op een manier tegen worden opgetreden namelijk iedereen een chip in je hand zodat we de controle hebben..
oh nee dat is voor later..laten we eerst maar eens iedereen (vanaf 12 jaar) een ID kaart verplichten te kopen, vervolgens bank en ander persoonlijke zaken alleen nog maar digitaal af te werken..acceptgiro's verdwijnen..en aangezien het dan straks een zootje gaat worden omdat er zoveel banken en regeltjes zijn kunnen we dit beter aan één bedrijf overlaten..het bedrijf Lucent ..bijvoorbeeld.
Ties leest en kan alleen maar denken aan wat Heere Jezus zegt :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:22 schreef iteejer het volgende:
Het zijn mensen die door de uitzichtloosheid en onrechtvaardigheid gevoelig waren voor brainwashing door mensen die redeneren zoals jij dat ook vaak doet:
praten over de énige waarheid, die boven het leven zelf staat, waar je zelf als individu aan ondergeschikt bent, en waar je je als individu aan op te offeren hebt.
Zoals jij over de christelijk god en de christelijke waarheid praat, hebben zij het over hun allah. En beiden menen ze het gelijk aan hun kant te hebben.
De ellende komt niet door 666-complotten, maar door tiesemans-achtig geblaat van moslim-fundamentalisten.
Die op hun beurt wellicht aardig gemanipuleerd worden door allerlei politieke krachten, die daardoor aardig overwoekerd beginnen te raken.
Tiesemans, jou verwijjt ik niets persoonlijk.
Het gaat hier om de manier van communiceren zo niet opdringen van een wereldbeeld.
quote:"Doch toen zij Hem bleven vragen, richtte Hij Zich op en zeide tot hen: Wie van u zonder zonde is, werpe het eerst een steen naar haar."
Wss wel cliché maar die genadevolle en vergevingsgezinde christenen hebben ook massaal het woord van de heer verspreid met vuur en zwaard ...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef Tiesemans het volgende:
Ties heeft geen verwijten tegenover Iteejer, maar voor een Christen welk genade en vergeving zéér hoog in het vaandel heeft staan is gelijk gezet worden met extremistische moslim geestelijken wel een pijnlijk verwijt, aangezien deze van alle gaven God's geen vrucht willen dragen, en slechts verblind zijn door het zwaard en het vuur jegens de ongelovigen.
Daar moet ook echt een einde aan komen. Citaten zijn geen argumenten, als dit zo door blijft gaan heb ik geen andere keus dan ze te verwijderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
En sorry maar ik blijf het fokking boring vinden om bijbelteksten in een Aanslagen Londen-topic te lezen ...
Een waarlijk Christen dood niet. (PUNT)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
Wss wel cliché maar die genadevolle en vergevingsgezinde christenen hebben ook massaal het woord van de heer verspreid met vuur en zwaard ...
Jou voorbeeld heeft idd niks met waarlijk geloof te maken, idd wel met een andere religie namelijk die van geld en macht. Dat heb je goed gezien ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
En dit heeft niets met geloof te maken, wel met een andere religie, die van geld & macht.
En sorry maar ik blijf het fokking boring vinden om bijbelteksten in een Aanslagen Londen-topic te lezen ...
Ontopic reageren, of niet. Het geloof staat hier niet ter discussie. Wél een gebeurtenis die mede door geloofsfanatisme tot stand is gekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Die 'halo' zie ik ook naast die paal staan. Dit is absoluut geen bewijs dat deze daders er niet waren, het zijn zelfs geen vage aanwijzingen, want uit één momentopname kun je moeilijk concluderen dat er niemand liep, wat sowieso al weinig zou zeggen zonder meer informatie, en een 'halo' in een lage kwaliteitsvideo zegt ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:46 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
London Bombers - Did They Board at Luton?
Zou die blog niet meer bedoeld zijn om mensen aan het denken te zetten? IJdele hoop waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die 'halo' zie ik ook naast die paal staan. Dit is absoluut geen bewijs dat deze daders er niet waren, het zijn zelfs geen vage aanwijzingen, want uit één momentopname kun je moeilijk concluderen dat er niemand liep, wat sowieso al weinig zou zeggen zonder meer informatie, en een 'halo' in een lage kwaliteitsvideo zegt ook helemaal niets.
Ik zit er ook op te wachten, want dan gaat het wel spannend worden.....quote:Op zondag 24 juli 2005 08:32 schreef Vampier het volgende:
ik zit op de eerste nucleare aanslag te wachten om eerlijk te zijn.
What Is the Plan If There's Another 9/11?quote:Op zondag 24 juli 2005 08:32 schreef Vampier het volgende:
ik zit op de eerste nucleare aanslag te wachten om eerlijk te zijn.
Something to hide, Blair?quote:Op zondag 24 juli 2005 05:36 schreef Gatts het volgende:
De media is in deze tijd een zeer machtig wapen.
Het duurt nog wel een jaar of 5 voor mensen de vrije info kunnen interpreteren denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
Doordat ze met de komst van vrije informatie via internet de controle hebben verloren over de opinie van de bevolking rest hun alleen nog de harde hand om mensen gehoorzaam te houden in hun dictatuur.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:23 schreef APK het volgende:Het duurt nog wel een jaar of 5 voor mensen de vrije info kunnen interpreteren denk ik.![]()
De meeste mensen kunnen / willen het niet geloven.
Post jouw bericht eens buiten TRU, je wordt afgefikt.
Deze ws.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
In een andere zondagskrant News of the World (de versie van The Sun op zondag) verschijnt zondag een foto waarop een raftingboot is afgebeeld met aan boord Mohammed Sidique Khan, Shehzad Tanweer en vijf andere personen van wie de gezichten bedekt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |