Maar waarom richt je je geljik tot Blair ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:25 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tuurlijk en heb jij je al verdiept in wie de "daders" waren ??
Ik ga niet wachten op nog meer halve waarheden c.q leugens.
Ik trek m'n eigen conclusie op de beschikbare gegevens zonder genade te hebben voor Blaar.
Precies. Het valt me op dat zodra de regering, van welk land dan ook, een bepaalde uitspraak doet, het meteen als leugen wordt bestempeld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar waarom richt je je geljik tot Blair ?
Al zouden de daders geen terroristen zijn... er kan toch ook heel iemand anders achter zitten ?
Misschien zitten Bea en Balkenende er wel achter.
hebben ze samen de Twintowers opgeblazen... de amerikanen bespeeld door ze af te leiden met mooie hoedjes... en is nu Blair aan de beurt.
Het enige verschil dat er is tussen zeg enkele eeuwen geleden en nu is dat wij bij de genade van de "hoge" heren ons mogen voordoen als burgertjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Precies. Het valt me op dat zodra de regering, van welk land dan ook, een bepaalde uitspraak doet, het meteen als leugen wordt bestempeld.
Het is bekend dat bepaalde, islamitische mensen, het "westen" naar het leven staan.
Kijk maar in Israël, daar zijn bomaanslagen aan de orde van de dag.
(of zijn dat allemala gefakete aanslagen?)
Waarom is het dan zo vreemd dat ze die aanslagen ook in Europa/USA plegen?
Waarom moet het meteen weer een complot zijn van de leiders/illuminatie/whatever om ons onder de duim te houden?
Alleen omdat de daders een retourtje hebben gekocht?
En hij werd natuurlijk vroeger gepest op school, en jij pestte eventueel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:19 schreef Tiesemans het volgende:
Enige verschil ... hij draagt de stropdas ik de waarheid.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:27 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En hij werd natuurlijk vroeger gepest op school, en jij pestte eventueel.
Dus neemt hij wraak door in de politiek te gaan en te zorgen dat jij tot je 70 mag blijven werken.
Het zou nog zo maar kunnen ook...
Dit strookt meer met mijn gedachtegoed dan hetgeen de "officieele" media ons doet geloven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:29 schreef UncleScorp het volgende:
Interessante blogs ontopic ... http://blogspot.mg.co.za/?q=node/1163
Good point, over de G8.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:17 schreef Tiesemans het volgende:
Dit strookt meer met mijn gedachtegoed dat hetgeen de "officieele" media ons doet geloven.
Ik ook lag (toevallig<- Toeval bestaat niet) gisteren op bed nog voor het inslapen te beargumenteren dat het ineens "ongelofelijk" stil geworden was rondom de hele G8 top en vooral ook die anti-globalisten waarvan ik zéér sterk de indruk kreeg dat ze deze conferentie spijkers met koppen wilden gaan slaan.
Ach die bespreken gewoon hoe de wereld verder moet draaien.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:31 schreef APK het volgende:
Good point, over de G8.![]()
Ik weet niet eens wat de agenda was, dus dat is mooi ondergesneeuwd.
Bastardsquote:'It's beyond doubt that these four Muslims were framed. They were most likely hired as MI6 spies, sent to Pakistan and then brought back and told they were to take part in an important exercise to test national security. Give them the rucksacks, get them on the trains and then detonate the bombs remotely. Do you really believe for a second that guys with 8 month babies and guys who taught diasbled schoolchildren would want to blow themselves up and kill other innocent people?'.
Ja, dat geloof ik meteen:quote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Do you really believe for a second that guys with 8 month babies and guys who taught diasbled schoolchildren would want to blow themselves up and kill other innocent people?'.
Bastards![]()
ok palestijnen ... die situatie is wel gans anders ...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef The_stranger het volgende:
Ja, dat geloof ik meteen:
Reem Raiyshi, 14 January 2004 22 years of age, mother of a 3 year old son and a year old daughter. (een palestijnse zelfmoordterrorist)
Er zijn wel meer voorbeelden van terroristen die veel hebben om voor te leven, maar het heilige doel boven het aardse stellen...
Je snapt blijkbaar niets van britten.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het heeft geen enkel nut om waarschuwingen of iets dergelijks uit te geven als je weet dat ergens in Londen een bom zit. De paniek die dan ontstaat is gevaarlijker dan een bom zelf.
Das een dooddoener waarbij je algemeen aanneemt dat iedereen in onze beste interesses handelt. Maar mag ik dan de eerste zijn om te zeggen hoe erg die onder de indruk is van jouw kennis over de inlichtingendiensten?quote:Het heeft geen enkel nut om waarschuwingen of iets dergelijks uit te geven als je weet dat ergens in Londen een bom zit. De paniek die dan ontstaat is gevaarlijker dan een bom zelf.
Waarom ontruimen ze dan wijken in Leeds en Birminghamquote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het heeft geen enkel nut om waarschuwingen of iets dergelijks uit te geven als je weet dat ergens in Londen een bom zit. De paniek die dan ontstaat is gevaarlijker dan een bom zelf.
Oh do enlighten us great sage!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een onzin in dit topic. Jullie snappen niets maar dan ook niets over hoe een inlichtingen dienst werkt.
Wat is er zo anders dan? Het directe doel is misschien niet hetzelfde, maar beide worden vanuit een idealistisch oogpunt gepleegd. Mogelijk is het doel de westerse wereld zo erg angst aan te jagen dat "we" de islamieten met rust laten.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok palestijnen ... die situatie is wel gans anders ...
Wat was het heilige doel in Londen dan ? Toch niet zoveel mogelijk ongelovigen doden ? Een andere boodschap misschien ?
Het is eerder zomaar een aanslagje tussendoor ?
Hmmm... omdat er buiten Afghanistan tussen de 40.000 en 200.000 Irakezen zijn omgekomen, minstens de helft burgers. Net als in London op kleine schaal. Dan heb je nog honderdduizenden gewonden die armen of benen missen of vol bomscherven zitten. Net als nu in London op kleine schaal. Irak land ligt in puin, kanker is verzesvoudigd en het wordt gerunt door de VS getrainde death-squads die voorheen voor Saddam werkten. De WMD destruction zijn nooit gevonden, banden met Al-Quada nooit aangetoond en vrijheid zal alles behalve toenemen met deze doodseskaders die de boel runnen.quote:En who cares wat het doel was?
"deus ex machina" (of niet dan...quote:Khan hielp Britse zelfmoordcommando's Israël'
17 juli 2005, 13:33:44
JERUZALEM (ANP)
Een van de vermeende daders van de zelfmoordaanslagen in Londen, Mohammad Sidique Khan, zou in 2003 hebben in Israël hebben geholpen om een zelfmoordaanslag te plannen.
Het ging om de aanslag op Mike's Place in Tel Aviv, waarbij vier doden vielen, meldt de Israëlische krant Maarev.
De Britten van Pakistaanse komaf Asif Hanif en Omar Sharif wilden zichzelf opblazen en zoveel mogelijke Israëliërs met zich mee de dood in sleuren. Alleen Hanif kwam zover.
De explosieven van Sharif weigerden en hij vluchtte.
Zijn lichaam werd later in zee aangetroffen. Hij was verdronken.
Echt professioneel klinkt het niet.quote:
Die verdrinking is dan weer uiterst verdacht.quote:Een van de vermeende daders van de zelfmoordaanslagen in Londen, Mohammad Sidique Khan, zou in 2003 hebben in Israël hebben geholpen om een zelfmoordaanslag te plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |