abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:00:59 #1
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_28501025
Eric Jon Phelps beweerd in zijn boek, Vatican Assassins dat niet de Illuminati, maar de Society of Jesus oftewel de Jesuits de top van de pyramide zijn. Leider van de Jesuits, oftewel de machtigste persoon op aarde is de Nederlander Peter Hans Kolvenbach, ook wel de Zwarte Paus of the Black Pope genoemd. De man spreekt acht talen.

Superior General of the Jesuits : Peter Hans Kolvenbach
V
The Jesuit Order
V

ILLUMINATI
Council of the 13° of the Bavarian Illuminati
Council of the 33rd degree masons of the Scottish Rite
The 13 Satanic Bloodlines
The Comittee of 300
B'Nai B'Rith
Grand Orient

Eric Jon Phelps zegt de reden waarom Alex Jones, David Icke and andere researchers hier niet over praten is omdat ze deze organisatie vrezen. Kijk, vertellen dat de Illuminati overal achter zit maakt voor de rulers niet uit wat niemand weet precies wie nou de illuminati is, maar bij de Jesuits is het anders, daar weet je precies wie ze zijn. Dat is de reden waarom iedereen maar zegt dat de Illuminati de top van de Pyramide is.

Alex Jones heeft trouwens geweigerd Eric Jon Phelps voor zijn show uit te nodigen.

Eerst was is ook sceptisch maar na het lezen van zijn website en een groot deel van zijn boek, wat overigens gebanned is en alleen nog maar als PDF te downloaden is, ben ik er steeds meer van overtuigd geraakt dat het waar is en dat ook mijn vraag beantwoord is waarom men de laatste jaren zovaak het woord illuminati hoordt. De Jesuits doen dit express zodat iedereen maar denkt dat de illuminati de rulers zijn en dat men vooral niet verder denkt.

Trouwens, Adam Weishaupt, de man die Illuminati opgericht heeft was een Jesuit.

Voor dat jullie nou zeggen dat het grote bullshit is, raad ik jullie aan zijn website en de onderstaande topics door te lezen.
www.vaticanassassins.org

Lets cut the crap about Illuminati and see The Jesuit Order
http://www.ickedownload.com/Forum/phpBB2/viewtopic.php?t=1395&highlight=jesuit

Who do you thinks the most powerful
http://www.ickedownload.com/Forum/phpBB2/viewtopic.php?t=2368&postdays=0&postorder=asc&start=0

Hier een 2 radio interviews die ik deze week gevonden heb met Eric Jon Phelps
Zeer interssant!!!
De interviewer zegt zelf dat dit de meest gevaarlijke informatie is die er bestaat.

http://mp3.rbnlive.com/Whalen/0407/20040721_Wed_FrankWhalen2.mp3
http://mp3.rbnlive.com/Whalen/0407/20040721_Wed_FrankWhalen3.mp3
http://mp3.rbnlive.com/Whalen/0407/20040721_Wed_FrankWhalen4.mp3

http://mp3.rbnlive.com/Whalen/0504/20050429_Fri_FrankWhalen3.mp3
http://mp3.rbnlive.com/Whalen/0504/20050429_Fri_FrankWhalen4.mp3

Het boek kun je bij edonkey downloaden, typ gewoon bij de searchbox vatican assassins in.

Hieronder de openingspost van het topic op www.ickedownload.com

Lets cut the crap about Illuminati all the time and see The Society of Jesus who pull their strings. Everyone is indoctrinated into this scary Illuminati which isn't as scary as The Jesuits who run them. Good job people like Eric Phelps, William Cooper, Ian Paisley, Barry Chamish etc have the balls to stand up as I do and expose the real puppet masters THE JESUIT ORDER from The Church of Gesu in ROME, ITALY!!!!!!!!!!!!!!!!! Do your homeworks guys and see how you've all been steered in the wrong path by people like Alex Jones, David Icke, Noam Chomskey etc, ask yourself why they are so global and get away with exposing the orders. Its not just about the amount of people following them now which stops them being assassinated. They could have been annilated well before now like poor Phil Schneider etc. It hasn't happened because they are helping to keep the veil down on the JESUIT ORDER who own the Illuminati and every organisation on this planet. They're all playing a game to keep the intelligent sheeple still locked away to a point, feed them some truths and have them hook line and sinker then divert them away from the real culprits. Alex Jones etc are all TEMPORAL CO-ADJUTORS for The Society of Jesus who has insiders in every side of conflict. The Jesuits are the most intelligent people on this planet especially in the high end part of the Jesuit Order. They forget to tell you about how the Jesuits are Alchemists, Sorcerors and Occultists just like your scary scary Illuminati. They love to promote Illuminati on Mainstream TV on films like Chainsaw Massacre but wheres the Jesuit advertising? NONE! They're feeding you what they want but you are foolish enough to desire.

I promise people if they re-open their minds and start looking at the facts a bit further now and in the direction of The Jesuits they will be shocked to find all the answers in front of them. No one isn't saying Illuminati isn't powerful because they are second in command to The Jesuits and no one else is higher than them. The Illuminati Consist of B'Nai B'Rith, Grand Orient, Council of 33rd degree Masons of Scottish Rite, Council of 13 degrees of the Bavarian Illuminati, Black Nobility & The Committee of 300.

Alex Jones had openly admitted being a Roman Catholic Christian. Alex amazingly gets into Bohemian Grove without getting killed or removed unlike no other person attempting it. Alex Jones will not talk to anyone who knows of the Jesuit Order being supreme ruler. David Icke has mentioned very minutely that the Jesuit Order are very power players but thats ultra rare and he too promotes this scary Illuminati mystical force of Order. David Icke isn't a stupid man hes very intelligent and his knowledge of the order is very large which in itself can be alittle suspicious but maybe not. Do you honestly think Mr.Icke wouldn't know the true power of the Jesuit Order? Of course he does but he either chooses to not expose them through his own fear like many others or he is on their side as a Temporal Co-Adjutor. Just be careful who you follow fully, take note of all they say as a lot of it is truth but do your own following on. Alex Jones and that Bohemian Grove is the biggest cat out of the bag showing hes a Temporal Co-Adjutor. How can he walk around B.G with video tapes capturing alot of video but never EVER capturing one of his many so-called security checks which he claimed happened? Think my friends because the Jesuits are riding you like cowboys at a rodeo.
2tuff

P.S If the Jesuits dislike me then so be it, assassinate me but I know you are not the innocent little monk teachers your made out to be, you wise old devious evil owls.

http://unhivedmind.14.freebb.com
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:02:46 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28501039
Ik volg Kolvenbach en zijn 'werk' al jaren. Als ik dan weer zulke stukken lees schiet ik spontaan vol.

De rest van m'n familie krijg ik er maar niet aan. . Maar verstand komt met de jaren zegt men.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:03:14 #3
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_28501045
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:02 schreef PLAE@ het volgende:

Ik volg Kolvenbach en zijn 'werk' al jaren. Als ik dan weer zulke stukken lees schiet ik spontaan vol.

De rest van m'n familie krijg ik er maar niet aan. . Maar verstand komt met de jaren zegt men.
From feudal serf to spender.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:03:21 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_28501459
Wow 8 talen.... ik spreek 12 talen ben ik nou zijn baas? In dat geval: Godver ik heers de pan uit. Indien niet zo: Godver ik heers de pan uit.
Trek eens aam mijn vinger...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:07:01 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28501476
Reageer even normaal aub.
pi_28501807
Nou dan vind je dit zeker ook heel interessant.
http://forum.freespeech4u.com/viewtopic.php?t=2977

Jaja, Nazi's die een ruimtebasis op mars hebben

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_28501859
Het gaat wel heel diep hè

Tevens tvp voor vanavond.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:47:41 #8
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_28502279
Ik ben nu http://www.ickedownload.com/Forum/phpBB2/viewtopic.php?t=2368&postdays=0&postorder=asc&start=60 zijn forum aan het doornemen en dit alles is bijzonder interessant om te lezen. Ik ben benieuwd wat de waarheidsgehaalte hiervan is.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:36:50 #9
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28502977
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:47 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
. Ik ben benieuwd wat de waarheidsgehaalte hiervan is.
En dat is juist het lastige.
Er is zo veel informatie en er zijn zoveel mensen die weer een andere richting uitwijzen.
Er echt ín kijken kan je op dit moment toch niet.
Wie weet is het wel een "trucje" van de illuminatie dat deze informatie verspreid wordt over de Jesuits.
Wie weet waar de illuminatie (of wat voor groepering ook) zich op voorbereidt en ze dit voor van pas kan komen.

Misschien hééft de illuminatie/Jesuits niet eens "de macht", maar verspreiden ze zelf dit soort verhalen. Want is het niet zo dat als je niet de macht hebt, maar wel tig mensen laat gelóven dat je de macht hebt.. je als het puntje bij paaltje komt vanzélf de macht hebt doordat ánderen daar vanuit gaan ?

in dat geval verspreiden ze dus zelf alle informatie en houden ze het mysterieus juist om mensen te laten denken dat ze de macht hebben en op die manier de macht uiteindelijk ook krijgen. ( ervanuitgaande dat er iets is als de illuminatie)

Je kan de theoriën zo veel kanten op draaien... Er is zo veel (tegenstrijdige) informatie beschikbaar.... en echt iets wéten ? Dan zou je er midden in moeten zitten.

Persoonlijk denk ik dus dat iig ik er geen zinnig woord over kan zeggen.
Toch lees ik vaak wel dit soort posts. Gewoon om alles maar ergens opgeslagen te hebben tot de dag dat ik ergens tegen aan loop en het handig is als ik wat achtergrond/ basis kennis heb of iig weet waar ik wat kan vinden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:51:58 #10
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28503282
De Galactische Federatie zegt dat het uiteindelijk de Illuminati zijn, maar die zullen wel weer zijn ingehuurd door de Jesuits.

Of verzonnen door iemand in een psychose.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:52:20 #11
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28503288
If you seek the truth, look within.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28503386
Waarom heten de Jezuieten ineens consequent Jesuits in dit topic?

We hebben het toch ook niet over de catholics en de pope, maar gewoon de katholieken en de paus?

{sorry voor deze onderbreking van het Genoodschap ter bevordering van Normaal Nederlands Taalgebruik)
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:50:49 #13
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_28505990
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:56 schreef Roquefort het volgende:
{sorry voor deze onderbreking van het Genoodschap ter bevordering van Normaal Nederlands Taalgebruik)
Is dit ook een geheim genootschap? En hoe hoog zitten jullie in de piramide?

Oke, even een flauw grapje. Nu ontopic:

Ik heb wel eens iets gelezen over de 'Black Pope', dat de de officiële Paus een onderdaan is van deze Jesuiten generaal en daarom dus de bijnaam 'Black Pope' heeft. En in datzelfde artikel werdt inderdaad ook gezegd dat deze Jesuiten orde de dienst uitmaakt in de wereld; aan het hoofd van de zogenaamde NWO staan.

Of het waar is? Zoals iemand anders al eerder in dit topic aangeeft, de enige manier om het zeker te weten is als je er midden in zit. Het schijnt trouwens dat de lagere rangen, de 'werkpaarden' zeg maar, het gewoon als een religieuze orde beschouwen en niet op de hoogte zijn van eventuele samenzweringen door de hoogste rangen. Dit schijnt dan expres zo in stand te worden gehouden door de top om geen argwaan te wekken.

Maar wat ik mij nu eigenlijk af vraag is hoe men op deze beweringen zijn gekomen. Het is wel leuk om een heel verhaal te schrijven dat iets zo is omdat die persoon dat zegt en dat de mensen die anders beweren deel uit maken van het complot. Dus kom eerst maar eens met wat onderbouwd materiaal voordat je hele interviews afgeeft en dingen roept over samenzweringen...

Edit: huur ook eens de film 'Sin Eater' (ofwel 'The Order'), daarin komt de 'Black Pope' voor als leider van een belangrijke religieuze en machtige groepering (De Jesuiten?) die de Paus omver willen gooien.

[ Bericht 6% gewijzigd door Plotinus op 05-07-2005 12:24:44 ]
pi_28509361
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:56 schreef Roquefort het volgende:

We hebben het toch ook niet over de catholics en de pope, maar gewoon de katholieken en de paus?

.

Verder: Weishaupt WAS een Jezuiet, hij was broeder-af. (Dat zal ook wel weer een schijnbeweging zijn geweest.) Voorts is de macht van de Jezuieten al een tijdje gebroken. Interessante groepering, verantwoordelijk voor veel wetenschappelijke ontdekkingen, maar tamelijk opdringerig.

Was Weishaupt nu Washington?
pi_28510624
Weet je zeker dat je met Jesuits niet iets anders dan Jezuieten bedoeld?

Ik heb nou toch niet het idee dat de jezuieten verantwoordelijk zijn voor zoiets. Ze zijn vooral bezig met nadenken enzo, en wel een heel hierarchische orde met paters (zij die tot priester gewijd zijn) en broeders(die niet tot priester gewijd zijn). Ze zijn heel erg gericht op kennis. Maar je hebt ze hier in Nederland toch ook, en die mensen lijken me op zich geen kwaad te doen.

Iets over jezuieten in NL en Belgie

http://www.jezuieten.org/lowlands.htm

[ Bericht 31% gewijzigd door Maanbeertje op 05-07-2005 14:11:17 ]
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  dinsdag 5 juli 2005 @ 16:47:37 #16
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_28516706
quote:
Leider van de Jesuits, oftewel de machtigste persoon op aarde is de Nederlander Peter Hans Kolvenbach, ook wel de Zwarte Paus of the Black Pope genoemd.
nee hoor !! er is al een opvolger Petertje is nie meer zo machtig
pi_28519697
Ik had van de week toevallig een email conversatie met Eric Phelps, aangezien ik wilde weten waarom ik zoveel Jezuïten, Knights of Malta en Opus Dei figuren tegenkwam in de criminele delen van de inlichtingendiensten. Hoopte dat hij wat duidelijke en verhelderende antwoorden kon geven.

In ieder geval kon hij dat niet. Ledenlijsten van de Knights of Malta had hij niet. Iig niet meerr als wat ik heb verzameld...zo'n 150. Das dus al raar want het kostte mij maar enkele uren om ze te vinden en heb me er verder niet in verdiept. Als het goed is heeft hij jaren gestudeerd op dit aspect alleen.

Ook zette hij achter de namen die ik gaf (de groeperingen had hij nog nooit van gehoord) zinnetjes als "CFR controlled" en "33 degree Freemason". Hij accepteert ook zomaar auteurs als John Coleman die geen schrijntje bewijs leveren voor wat ze claimen (hoewel een groot deel toch wel lijkt te kloppen). Een paar dingen die hij zei waren interessant maar helaas moet ik daarvoor zelf het bewijs gaan zoeken.

Tis een vriendelijke man enzo. Erg behulzaam (bv in het volspammen van me mailbox met christelijke onzin), maar tis zon klassieke "Illuminati does it all" figuur. Uiteindelijk geloof ik wel dat er een kern van waarheid in zit, maar je schiet er niks mee op, want alles tussen de basis van de piramide en de zogenaamde "capstone" wordt weggelaten. Buiten dat, ik geloof niet dat er 1 georganiseerde controle groep is. Hooguit een spiritueel aspect dat mensen tegen elkaar uitspeelt, maar daar zie ik mezelf nog lang geen bewijs voor vinden.
quote:
De man spreekt acht talen.
Niet zo indrukwekkend in en rond het Vaticaan. Malachi Martin sprak er 17.
quote:

Jesuits in natuurlijk Engels. Hopelijk de nieuwe Europese taal. Ik steun dus ook de Genootschap ter Bevordering van 1 Europese en 1 Wereldtaal. Ofwel: Society for the Promotion of 1 European and 1 World Language. Nog nooit van de SPEWL gehoord?

[ Bericht 15% gewijzigd door Merovingian. op 05-07-2005 18:50:30 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:33:12 #18
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28522352
Een anti-kerkelijke samenzwering (de vrijmetselarij) met als hoofd een speelpop van het vaticaan?
pi_28543709
Dus dan zou iemand als Huub Oosterhuis en Bernard Huijbers dus bij een organisatie hebben gezeten die de wereld in hun macht hebben. Ik vind het bestaan van de illuminati en de priore de Sion veel waarschijnlijker, en dat zij macht hebben, dan dat de jezuieten dat hebben.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_28544183

Vergeet De Jesuits maar vast, volgende maand zijn De Billentikkers van Tasmanië de echte top van de pyramide die de Jesuits opdracht geven de Illuminati te sturen. Wanneer houdt dit toch een keer op vraag ik me af.
pi_28789959
http://www.pacinst.com/terrorists/chapter5/titanic.html

In 1910 hadden 3 van de machtigste Joden de oprichting van de Federal Reserve tegen gehouden. Dit was een probleem voor de Illuminati.
Ze bedachten een plan om van deze 3 problemen af te komen.
Ze bouwden de onzinkbare Titanic en nodigden hun aan boord.
De kapitein van de Titanic was een Jezuiet.
De laatste die van boord ging was de priester Francis Browne...... de hoogste Jezuiet in Engeland. Zijn foto's zijn de laatst bekende foto's van de Titanic.

De Titanic zonk in 1912 met medeneming van de 3 machtige Joden.
De Federal Reserve werd in 1913 opgericht.
1914 begin WO I.

Oh ja......... de White Star Line was de eigenaar van de Titanic......... de eigenaar van de White Star Line was...... J.P. Morgan........ mede oprichter van de Federal Reserve.
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:40:49 #22
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28790631
Jezuiten versus Vrijmetselaars
Zou George lucas de Jedi en de Sith er op gebaseerd hebben ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_28791641
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:24 schreef COLAIUTA het volgende:
http://www.pacinst.com/terrorists/chapter5/titanic.html

In 1910 hadden 3 van de machtigste Joden de oprichting van de Federal Reserve tegen gehouden. Dit was een probleem voor de Illuminati.
Ze bedachten een plan om van deze 3 problemen af te komen.
Ze bouwden de onzinkbare Titanic en nodigden hun aan boord.
De kapitein van de Titanic was een Jezuiet.
De laatste die van boord ging was de priester Francis Browne...... de hoogste Jezuiet in Engeland. Zijn foto's zijn de laatst bekende foto's van de Titanic.

De Titanic zonk in 1912 met medeneming van de 3 machtige Joden.
De Federal Reserve werd in 1913 opgericht.
1914 begin WO I.

Oh ja......... de White Star Line was de eigenaar van de Titanic......... de eigenaar van de White Star Line was...... J.P. Morgan........ mede oprichter van de Federal Reserve.
Gemidelde script van een James Bond film (of Austin Powers) is er niks bij

Als je van 3 man af wilt zijn er volgens mij wel simpeler methodes en zeker goedkopere, dit is nogal omslachtig.
pi_28793080
HAHAHA

De meest gevaarlijke informatie,.....OP INTERNET TE DOWNLOADEN??

...dacht ut ff niet heh...

... dan zullen wij allen het weekend niet meer halen ...
pi_28793144
Owkee, enough bull...

Ontopic:

Ik ga het allemaal vanavond eens doornemen, na Fantastic 4 ...

..dus.... TVP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')