quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef JoZzephus het volgende:het valt me op dat iedereen in dit topic en andere (bv 9-11) topics de waarheid boven tafel wil hebben hoe en wat er echt gebeurt is.
het is niets meer dan
achter de feiten aanlopen.het is niets anders dan politiekje spelen maar dan met users onderling, nou spannend hoor..
de hele tijd blabla en blablabla en nog een linkje hier en daar...god wat worden we er weer wijzer van..
en afterall, helemaal aan het einde doen we niks, iedereen wacht op elkaar wat te doen.
en aangezien er niemand opstaat die het eens even keihard in je bewustzijn knalt wat the fuck er eigenlijk echt aan de hand is (degene die het probeert wordt vermoord, niet dan?) wachten we liever op de heren politici die het wel weer zullen vertellen...
de zoveelste leugens...
zij zijn de slaafjes die opdrachten krijgen van bovenaf..zij moeten het ons (lagere slaafjes) op een voor hun tactische manier in ons strot duwen met als standaard(ant)woord..
"terroristen".ik bedoel..dream on iedereen..(inclusief mezelf)
we wachten weer gezellig op de volgende gebeurtenis en iedereen speelt weer detectiveje...behalve ik dan..
je kunt beter op je hoede zijn, zelf nadenken en je ding doen., dat betekent
tegen de stroom in dus..
dan komen we misschien nog eens ergens voor het te laat is.
trouwens we zijn al te laat, iedereen wacht op elkaar.
[..]
dat bedoel ik.
zo de groeten verder.,
ik ga naar de aldi..
Met de bedoeling enige duidelijkheid te verschaffen waarom Ties het wat aangaat en hoe ik er dus enigzinds tegenaan kijk danwel op reageer, laat staan mee omga...
Ik vind dat ik het niet anders kan uitleggen dan vanuit m'n geloof in Heere Jezus Christus.
En dat houd dus in dat ik mede vanuit de Bijbel kijk naar wat er vandaag de dag gebeurd.
En of jij/jullie het willen geloven of niet, Ik geloof dat ik daardoor mede mag beseffen dat we hartgrondig worden bedrogen door alles wat het daglicht (dus Here God) niet kan verdragen.
Om dit te onderschrijven heb ik dus enkele pijlers.
Hieronder enkele daarvan :
Psalm 2:2 De koningen der aarde scharen zich in slagorde en de machthebbers spannen samen.
- Wat heeft de Here God gezegd over wereldmachthebbers?
"Vertrouw niet op edelen" |op mensen bij wie geen heil is.|
En met betrekking tot diezelfde wereldmachthebbers, die menen onsterfelijk te zijn en weinig besef lijken te hebben voor de realiteit van het leven zoals Here God die bepaald heeft:
"Houdt zijn ademhaling op, dan keert hij weer tot de aarde terug, te dien dage vergaan zijn plannen."
( Psalm 146:3-4) De oplossing van onoplosbare kwesties wordt door geen enkele, hoe belangrijke aardse macht ook, gevonden.
- Moge duidelijk genoeg zijn...
De volkeren moeten rekening houden met het feit, dat de Heer de raad der volkeren verbreekt.
En dat Hij de gedachten der natiën verijdelt. ( Psalm 33:10).
- Lijkt me ook vrij duidelijk.
- Gods Woord is schaars geworden en vervangen door bedrieglijke woorden, die als men zich er in verdiept van een satanische opzet blijken te zijn.
Zie bijvoorbeeld de Jesuiten die de naam van heere Jezus lasteren tot en met !
- En welk dus via de Here Jezus, de gelovigen rechtstreeks in de handen van de satan werpen.
De mens die onveranderd op Gods Woord blijft vertrouwen en uitziet naar Zijn Wederkomst op aarde, zal ontdekken dat hij de eenzaamheid heeft verkozen boven de omgang met velen.
Maar deze mens zal straks door de Heer bewaard worden in het uur der verzoeking.
- Dus "te laat" of niet om nog te reageren, ik handel naar de Geest waarvan ik meen dat ik die dankzij Heere Jezus Christus heb verkregen, en ik vertrouw erop dat ik door geloof behouden zal worden door te handelen zoals de Heilige geest verlangt, het zij in voor het zij in tegenspoed.
(Dus ook als er niks te eten meer is.)
Weet ook dat :
Here God's profetische blauwdruk ( de bijbel) geeft inzicht hoe het er in de ‘laatste dagen’ zal toegaan.
De Verenigde Naties, de Verenigde Staten en de politieke leiders van elk land hebben geen andere keus dan exact het profetische scenario voor de laatste dagen te vervullen enzo de laaste dagen te bewerkstelligen.
- De Wetteloosheid onder invloed van unieke niet eerder bekende en voor de mensheid nieuwe (betaalbare) technologieën hebben immense invloed.
Maar ook voor de mensheid in de 21ste eeuw zijn de drastische veranderingen in sociale gedachtegoed en de enorme afneme van de sociale emotionele controle verkregen door het Christelijke geloof van belang. (bevoordeeld of niet, ik vind dat echt.)
Neemt niet weg dat dit een scenario betreft dat Here God op wonderbaarlijke wijze, reeds lang van tevoren, aan Zijn Profeten heeft doorgegeven, en welk vandaag de dag onder enkelen ware gelovigen van het uiterst belang is om te (over)leven in deze (eind) eeuw.
Want het zijn de Bijbelse profetieën die onthullen dat de hachelijke eindtijd gekenmerkt zal worden door bedrog en verraad.
Waarvan we vandaag de dag (meer dan ooit, mede dankzij globalisering en de nieuwsmedia) getuige zijn.
Zo is er gezegd :
Een ernstige dwaling ( 2 Tessalonicenzen 2:11) zal over de mensen komen zodat ze gewillig de antichrist en zijn helper, de valse profeet zullen aanbidden.
'Ze" (de mensheid) zullen ook hun hulde betuigen aan zijn Nieuwe Wereld Orde.
Ik geloof dus dat het is voor het opruimen van de "terroristen c.q dreiging ervan,
maar dat de mensheid daar dus een hoge prijs voor betaald, het moge duidelijk zijn voor ingewijden, die weten wat er nog op stapel staat.
Een van de voorbeelden van wat gaat komen.En daar zullen mensen zoals ik (indirect) en jullie mogelijk ook last van hebben en krijgen zowel ikzelf als enkelen onder jullie zijn niet "blind" voor wie wat doet en waarom.
Er is gezegd :
- Openbaring 13:4 "Wie is aan het beest gelijk?
- En : Wie kan er oorlog tegen voeren?"
Last but not least, ik ga naar Appie Happie (AH) en heb zelfs een bonuskaart* maar dan wel zonder persoonlijke info af te geven, verkregen, lekker goedkoop nu het nog "werkelijk alleen om de korting draait" en niet wat er achter de gehele opzet* van de bonuskaart steekt"
Kortom mocht de NWO luitjes ooit in Nederland doormiddel van de bonuskaart uitzoeken wie wie is, mede doelende op geloof ect, en wat hij en zij daarvoor wel of niet eet, snorkel ik op de zwarte markt m'n dagelijkse happie bij elkaar.
(Zoek op bijv | "Google"
![]()
| naar IBM betrokkenheid als het gaat om het deporteren van Joden door het beschikbaar stellen van systemen waarmee anti Joodse invloeden binnen de Nazi partijen, maar ook de NSB, ect, burgers op Joods-zijn konden uitfliteren.
(Niet vreemd dus dat met name IBM een graag geziene gast is bij bedrijven zoals Ebay en ook Google, waarbij gezegd moet worden dat Ebay + ook PayPal (HET (Ebay) betalingsysteem eigendom is van Chase Manhatten Bank, welk weer eigendom is van Rockefeller fam.
Welk weer voor ingewijden een naam is die belletjes doet rinkelen.)
[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 21-07-2005 04:14:31 (link toegevoegd) ]