Jeetje! Zoveel in 1 douchebeurt?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Ik weet het al waarmee ik straks ga Lushen:
- Irresistable Bliss
- American Cream
- Rockstar
- T'eo
- Aquamarina
- Breath of Fresh Air
- Celestial
- Mirror Mirror
- Enchanted Eye Cream
- Fair Trade Foot Lotion
- Dream Cream
- Helping Hands
en als ik er dan nog niet genoeg van heb top ik het helemaal af met Candy Fluff
alleen zit ik dan morgen op kantoor wel nog onder de glittertjes, ik vind ze overal tot in mijn sporttas en op mijn kat, terug.
bron: Molblog.nlquote:Wat elke marketeer moet weten over Lush [di 12 jul 2005, 08:34]
Kent u ze: "Lush"? Lush heeft 320 winkels, omzet $100 miljoen in 35 landen, met een geplande verdriedubbeling van de omzet in 2008. In Nederland zitten ze o.a. in de Kalverstraat. Zeker de moeite waard om eens naar binnen te lopen.
Het Britse merk Lush doet zijn klanten regelmatig pijn, ben je net fan van die lekkere shampoo, wordt deze uit het assortiment gehaald. Een derde van het assortiment wordt elk jaar geschrapt en vervangen door andere artikelen.
Deze maand een leuk stuk in Fast Company over de marketingstrategie van het cosmeticamerk. Bij Lush is de drang naar verandering erg groot. "We reserve the right to make mistakes," zegt CEO Constantine. "I believe that's a great privilege".
Hoe speelt Lush het spel van vernieuwing? Via haar eigen forum, waarop tienduizenden "Lushies" hun mening geven over die veranderingen. CEO Constatine: "You don't have to wait until the next focus meeting; I can ask them a question, and they'll respond immediately," "We're far more challenged by our customers than we ever are by our competitors."
De baas is dagelijks te vinden op de forums en gaat regelmatigs discussie aan met zijn klanten.
Wat is het leven toch eenvoudig en wat kunnen veel marketeers daar veel van leren. Echt een merk van de 21e eeuw: constant aan het veranderen, kwetsbaar naar haar klanten en volop in discussie met die klanten
Had dan ook mijn route-beschrijving in het vorige topic gevolgd!! Die had ik zo keurig voor nectarientje uitgetiktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:45 schreef ymme het volgende:
Oh ik heb trouwens, in Maastricht lopen zoeken naar Lush, maar niets gezien he! Genoeg winkels daar, dat wel, maar lush hebben we niet kunnen vindenhelaas
quote:How Lush Cleans Up
For CEO Mark Constantine, keeping his company fresh isn't just cosmetic.
From: Issue 96 | July 2005 | Page 77 By: Lucas Conley
Make the Most of Mistakes.
When Lush introduced its bubble-bath bar Solid Gold Bath, it came in loaf form on large bread racks. But customers had to wait for an employee to pull a loaf down and cut a slice, depressing sales. Lush repackaged the product in the shape of sausages -- complete with little lips at the ends -- and stacked them in crates, making it easy to grab one. Sales of the bar improved dramatically. "We reserve the right to make mistakes," says Constantine. "I believe that's a great privilege."
Drink In Customer Feedback.
Lush's online company forums are home to tens of thousands of company fanatics, called Lushies, who speak their minds when designers change something they love. "You don't have to wait until the next focus meeting; I can ask them a question, and they'll respond immediately," Constantine says. "We're far more challenged by our customers than we ever are by our competitors."
Look Outside the Company.
Lush gets inspiration from local businesses (shaping products like bread, or stacks of fruit). Many products start merely as words suggested by customers (on the chalkboard in the lab: "smitten," "whoosh," "aurora," "flitter") and they inspire products to match.
Sea Vegetable?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Argento het volgende:
Ik vergat nog te zeggen dat ik gisteravond nog gelushed heb. Met dat doorzichtig blauwe stuk zeep. Naam kan ik uiteraard niet onthouden. Iets met ´sea´ of ´aqua´ of iets anders met een waterige strekking.
Done that! Puur voor de zekerheid inderdaad. Overigens leuke artikelen die je hebt geplaatst!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:00 schreef Kyara het volgende:
dat wordt nu dus alvast aanmelden op het engelse forum in de hoop die discons te kunnen bemachtigen.
Ja, ik ben ook ingeschreven daar. Fiorenza kwam met het artikel trouwens. Maar erg leuk om te lezen (zeker als bijna afgestudeerde marketeer).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Done that! Puur voor de zekerheid inderdaad. Overigens leuke artikelen die je hebt geplaatst!![]()
Wel okay, maar idd de sea vegetable is veel lekkerder: frisser en een duidelijkere geur. Bedankt voor het proefje dus!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:36 schreef Sanne het volgende:
Wat vond Ripley eigenlijk van Bohemian?
Ik vond zelf Sea Vegetable veel lekkerder.
Lijkt me een goed plan, als ik tegen die tijd mijn bankrekening niet leegestort heb bij de nl lush winkelsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef Maerycke het volgende:
Ik had wel willen meedoen met de vorige discontinueds ronde.. Daar zaten best hele aardige dingen tussenMaar we wachten gewoon tot het najaar. Misschien kunnen we er een groepsorder van maken.
ja, dat lijkt me ook wel een goed plan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef Maerycke het volgende:
Ik had wel willen meedoen met de vorige discontinueds ronde.. Daar zaten best hele aardige dingen tussenMaar we wachten gewoon tot het najaar. Misschien kunnen we er een groepsorder van maken.
Niet meer aangedachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:54 schreef lotje11 het volgende:
[..]
Had dan ook mijn route-beschrijving in het vorige topic gevolgd!! Die had ik zo keurig voor nectarientje uitgetiktHad er tenminste iemand iets aan gehad...
Met de watte?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef Maerycke het volgende:
Ik had wel willen meedoen met de vorige discontinueds ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |