quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Jawel, zatquote:Op maandag 13 juni 2005 12:31 schreef One_conundrum het volgende:
geen trainees die +500k waard zijn btw?
dr zitten niet een paar mindere bij waarvan je denkt dat het trainen niet super veel nut heeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jawel, zat
Maar die wil ik niet kwijt.
Check mijn trainees
Genoeg ruimte om te verkopen, maar dat is mijn toekomst. Ik vervang liever mn winger
Nee, trainen heeft altijd nut. Als je geen 100% gebruik maakt van je training, spoel je geld door de wc.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dr zitten niet een paar mindere bij waarvan je denkt dat het trainen niet super veel nut heeft?
Eej, er zijn altijd nieuwe dingen die je kunt leren!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
moet ie ook niet vragen naar die info
Hoe hoog speel je? En heb je al nieuwe trainees gekocht?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef Lortnoc het volgende:
Zo, met 4,2 miljoen in kas is het tijd mijn team te versterken. Dit seizoen heeft tot nu toe maar één puntje opgeleverd en dat moet duidelijk gaan veranderen.
Luilakquote:
def-trainers hebben t maar lastig in hattrick... ik weet er alles van, uit eigen ervaring helaasquote:Op maandag 13 juni 2005 12:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik haal max 37.5 sterren.
Maar ik verlies de slag op het middenveld. Zeker als je 5-3-2 speelt. Dus ik ga mn winger verkopen.
(Uitmuntend winger met goed passen) en daar koop ik een fijne middenvelder voor terug..
Moet dan wel lukken om mn midfield ratings iets omhoog te schoppen
Zullen we er 50 van maken?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef komrad het volgende:
49 als ik het goed heb
dus het berichtje in je gastenboek heeft geholpenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef diedlaughing het volgende:
Net maar ff 5 spelers te koop gezet, 30 spelers was een beetje veel.
Sta momenteel 3e en ben dus nog een de race voor promotie.
ok, dan krijg je hem nietquote:Op maandag 13 juni 2005 22:05 schreef MrMoon het volgende:
zo ingevuld en geen dank
zwak hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, dan krijg je hem niet![]()
ook ingevuld. altijd lastig, die meerkeuzenvragen. Heb van de zenuwen een heel pakje opgerookt
zal wel de fok cup zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:22 schreef Mokkaboon het volgende:
we hebben meerder actieve HT topics hier lopen???
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:22 schreef Mokkaboon het volgende:
we hebben meerder actieve HT topics hier lopen???
Je kunt beter elke week tegen buitenlanders oefenen. Levert meer ervaring op. En geld als je een beetje goeie teams uitnodigdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef Mokkaboon het volgende:
ja maar ik ben nog redelijk nieuw hier heh....
zo nieuw is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je kunt beter elke week tegen buitenlanders oefenen. Levert meer ervaring op. En geld als je een beetje goeie teams uitnodigd
tis opzich wel een goed advies, alleen niet van toepassing op jou...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef Mokkaboon het volgende:
hehe maakt niksmaar hoe kom je erop om dat als advies te geven naar een newbie?
Ik heb deze te koop staan een transfercompare geeft maar 60k, terwijl toen ik zelf zocht ik op prijzen tot 400k kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
vragenlijst Lortnoc: check
btw, nog iemand een redelijke vraagpijs voor mn yp?
TSI = 550 , 17 years, passable form
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: passable
volgens de transfer compare zon 200k, zou er graag meer voor krijgen, is dat mogelijk (middenveld-trainers!) ?
lastig, vind ze namelijk best op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef Chen het volgende:
Welke zal ik nemen?
[afbeelding] of [afbeelding]
die transfer compare is net zo betrouwbaar als een opinie peiling van maurice de hondt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb deze te koop staan een transfercompare geeft maar 60k, terwijl toen ik zelf zocht ik op prijzen tot 400k kwam![]()
Taco Lammertink (67771160)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 602 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat denk jij dat ik ervoor krijg? Ik denk zelf ongeveer 150k ofzow, ik verwacht iig niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die transfer compare is net zo betrouwbaar als een opinie peiling van maurice de hondt.
Gewoon zelf opzoeken
150k/200k lijkt me wel redelijk...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik ervoor krijg? Ik denk zelf ongeveer 150k ofzow, ik verwacht iig niet meer.
Lees m'n antwoord in het andere topic dan eens, ik zei dat je die "Don't hotlink large images" moest nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef Chen het volgende:
Welke zal ik nemen?
[afbeelding] of [afbeelding]
Scoren rijst idd de pan uit! ik kan niets meer krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
150k/200k lijkt me wel redelijk...
ik weet dat als het scoren was geweest je nu in je bermuda op de Antillen had gelegen met een inheems grietje op je schiet die in niets meer is gekleed dan een rokje bestaande uit wat zeewier...
ofzo...
Tjek deze dan, Hoog Matigquote:Valerian Muntean
TSI = 1 760, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Net verkocht voor 310kquote:Noel Cabrero (66547124)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: truStopia Ballers
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef komrad het volgende:
hoe komt dat je speelt toch veel hoger dan ik?
dat hattrickers die VI of hoger spelen vaak wel redelijk wat geld te besteden hebbenquote:
mja ik had even, maar dan ook echt heel even de hoop om em te kunnen halen. Bij de transfervergelijking kijkende kon het ook met mijn budget, maar al heel gauw zat ie daar boven. Scoren goed is echt niet te betalen momenteel. Die prijzen zijn echt ongelooflijk.quote:
Ik snap de redenatie van Jonks ook niet helemaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef maniack28 het volgende:
Ik dacht dat Jonks ooit gezegd had dat je min. 3 koppers moet hebben wil het effectief zijn. Hoe kan je dit dan verklaren (ik heb maar 2 koppers opgesteld)
Met klinische precisie kwam de crosspass van buitenspeler Henri Sominetti op het hoofd van Yvo Rautenberg terecht en een daverende kopbal zette Kristiansund op 0 - 3.
Yvo Rautenberg sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 50e minuut een hoekschop netjes binnenknikte: 1 - 4.
tis maar goed dat je dan een a en een b-team hebt, dan is het nog wat op te vangenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:16 schreef maniack28 het volgende:
En geblesseerde numero 4 en 5 zijn een feit, mn reserverkeep 4 weken en die trainee een pleister. Verder 3 middenvelders (2 a-team, 1 b-team) ook al geblesseerd waarvan 1 voor 4 weken nogGaat lekker zo
Ik hoop stiekum dat Grumpey ook een keer 3 geblesseerde mids krijgtquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tis maar goed dat je dan een a en een b-team hebt, dan is het nog wat op te vangen
hehe dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat Grumpey ook een keer 3 geblesseerde mids krijgtMet zn idee om zonder b-team te spelen
![]()
Ik heb ook geen B-team, slechts enkele wissels...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat Grumpey ook een keer 3 geblesseerde mids krijgtMet zn idee om zonder b-team te spelen
![]()
nee, één om te verkopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:56 schreef komrad het volgende:
ja assp ik was gisterne ook aan het zoeken maar kon niets vinden. Sommige dagen gaat de prijzen gewoon skyhigh
Pak ze SD!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef sir_dalord het volgende:
die gore klootzakken van hattrick doen er ook weinig aan om het spel voor mij leuker te maken dan wow...
is al de 2e x deze week dat ik zo'n belachelijk score verloop heb... Als ik weer verlies, dan... ARGH
Jij hebt vandaag al 900k verdiend...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
15-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 203 670 ¤ ontvangen
Mijn YP van zondag die geen spits was, en ook geen vleuigelspeler
En die ga ik nu weer uitgevenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag al 900k verdiend...
kut yp'squote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
15-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 203 670 ¤ ontvangen
Mijn YP van zondag die geen spits was, en ook geen vleuigelspeler
quote:Taco Lammertink (67771160)
TSI = 590, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
en ben je genaaid?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef maniack28 het volgende:
Nog 1 minuut, staat pas op 88k, dus sla je slag. TC is kut in mijn geval, geeft maar 80k aan, maar ik zie dezelfde spelers er voor +200k uitgaan, dus als ik minder vang ben ik genaaid
er wordt nog gebodenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef komrad het volgende:
heb jij hem gekocht hives?
quote:Hives:zo, van je speler ben je iig af![]()
Ik: Bied eens wat meer dan![]()
Hives: neuh, ik sta weer eens rood![]()
quote:
anders had ik heus wel 10k geboden hoorquote:Economie
Kapitaal: -183 098 ¤ (116 683) ¤
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1213 leden
Supporters: kalm
haha ja die ongelooflijk die biedt echt de hele tijd al. Hij overbiedt zichzelf nog net niet, maar veel scheelt het nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Ja, wie dan? Deze zeker: Milan-Milanówek
Bieden maar hoorOp naar de 300k
als je toch geld over hebt, dan heb ik nog wel een spelertje op de lijst staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef maniack28 het volgende:
En verkocht:
Hoogste bod:
202 000 ¤ door Milan-Milanówek
Het bieden is geëindigd!![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik het geld NIET nodig heb. Heb genoeg goeie trainees, heb een goed elftal. Ik heb gewoon voor het eerst in mn hattrickcarriere geld over
Ga jij nou maar meteen langs de supermarkt voor 2 jampotglazen!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Huh? Zie ik het goed?
maniack is een keer niet aan het klagen?
Morgen even langs specsavers...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef komrad het volgende:
maniack, ik heb inmiddels 11 trainees (10 en 1 klaverjassers) en ik heb nog een miljoen over. Dat is pas eng he
quote:Je hebt een speler verkocht en 496 860 ¤ ontvangen
Ik denk dat je toch meer rond de 800-900k moet verwachten. Zo duur zijn spitsen nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef maniack28 het volgende:
4x formi met matig passen van 19= 4 x +/- 1 miljoen
Hangt een beetje af van de hoogte van de tsi. tsi < 2000 = 800k, 2000 < tsi < 3000 = 900k en 3000 < tsi = 1 miljoenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:36 schreef _Dexter_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch meer rond de 800-900k moet verwachten. Zo duur zijn spitsen nou ook weer niet
eentje van mij kopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je hebt een speler verkocht en 1 249 221 ¤ ontvangen
Je hebt een speler verkocht en 248 430 ¤ ontvangen
Ff een uitmuntend positiespel scoren
Gefeliciteerd. Ik zit hier ook al aan de taart.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef truSteh het volgende:
[..]
Geslaagd
als je dat bedoelde tenminste
nouja, het zusje dan, maar uistekend stukje taartquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
jij ook gefeliciteerd dan condoom
ben je nou tevredenquote:Een vier maanden oude baby in Korea is overleden omdat haar ouders urenlang het spel World of Warcraft, een online role-playing game, hebben gespeeld. De ouders lieten hun dochter alleen thuis achter en vertrokken naar een internet-café om daar het spel te gaan spelen. Ze hebben vanaf vier uur 's middags tot negen uur 's avonds het spel gespeeld en toen ze thuis kwamen was hun dochter overleden door verstikking.
Het echtpaar vertelde de politie dat ze van plan waren om maar een uurtje of twee het spel te spelen en daarna weer naar huis te gaan. Maar de game duurde langer die dag, waardoor ze vijf uur weg bleven van huis. De politie zegt dat deze tragedie niet had hoeven gebeuren omdat de oma van het kind één verdieping hoger woonde en makkelijk had kunnen oppassen. Het echtpaar is gearresteerd omdat ze verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van hun dochter.
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
The log file for database 'hattrick' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/Database2.asp, line 301
Is dat onze condoom? Die heeft toch als teamnaam KFC Minnertsga of niet?quote:Een 22-jarige vrouw uit het Friese Minnertsga heeft donderdagochtend haar onderbuurman met een groot vleesmes gestoken toen hij haar kwam wekken. De vrouw had met de 18-jarige jongen afgesproken dat hij haar zou wekken, maar toen hij binnenkwam, stak de vrouw hem tweemaal. Dat zegt woordvoerder Kees Gunnik van de politie Friesland vrijdag.
haha waar heb je dit vandaan JD? 'T lijkt nog wel echt. behalve dat er in Msga geen flats staanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Is dat onze condoom? Die heeft toch als teamnaam KFC Minnertsga of niet?
ah in leeuwarden gebeurde het, zal dit weekend wel eens even op me heen horen hoe dat zit...quote:AMSTERDAM - Een 22-jarige vrouw uit het Friese Minnertsga heeft donderdagochtend haar onderbuurman met een groot vleesmes gestoken toen hij haar kwam wekken. De vrouw had met de 18-jarige jongen afgesproken dat hij haar zou wekken, maar toen hij binnenkwam, stak de vrouw hem tweemaal. Dat zegt woordvoerder Kees Gunnik van de politie Friesland vrijdag.
De vrouw verbleef in een woning in de Ayttasteeg in Leeuwarden, boven die van het slachtoffer. Zij had die ochtend een afspraak. Omdat de vrouw zich regelmatig verslaapt, had ze met de jongen afgesproken dat hij haar zou wekken. Toen hij rond 11.00 uur in de ochtend bij haar aanbelde, opende de vrouw de deur en stak hem onmiddellijk twee keer met het mes.
sinds tijden weer weekje meer stijgers dan Jonksquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:34 schreef Jonks het volgende:
verdedigen +3
Had eigenlijk 2 meer verwacht, maar niet gek als je bedenkt dat ik deze week geen aankopen heb gedaan en met 7 langetermijn heb getraind.
Vorm was tof, mijn wonderbaarlijke spits eindelijk in redelijk vorm!
Één van m'n stijgers van vandaag, komt vanavond op de transferlijst voor 1M..quote:Mikel Zeldenrust (55594595) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
mdd omdat ik 37 spelers hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef DionysuZ het volgende:
misschien een ongelukkige vormcurve bij de meerderheid van je spelers. Of je traint conditie. Of je stelt een boel spelers niet op, wat ook niet positief voor hun vorm is.
Hoe moet ik het later dan gaan redden met 50 spelers...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:56 schreef truSteh het volgende:
Ik heb nog geeneens 22 spelers en ik heb nog nooit vormdalingen gehad, dus misschien ligt het aan je aantal spelers ja
Dit verklaart wel veel bij mijquote:17-06-2005 Trainingbug afgeschoten
De afgelopen paar weken hebben we achter een trainingbug aangezeten. Trainingbugs zijn berucht moeilijk te vinden - als een soort poema op de Veluwe. Nodig is om eerst te verzinnen wat er nu eigenlijk fout gegaan kan zijn, dan allerlei volgsystemen te installeren en vervolgens het hele zaakje een paar weken aan te kijken. Uiteindelijk bleek dat in sommige clusters van wedstrijden (bijvoorbeeld alle bekerwedstrijden in een bepaald land) de spelers die in die cluster op het veld hadden gestaan niet als zodanig werden geregistreerd. Daardoor kreeg geen van hen training (en liep ook wekenlang de vorm terug). Een week geleden hebben we een reparatie uitgevoerd en deze week bleek geen enkele cluster meer aangetast. Voor het eerst in vele weken lijkt de training van vandaag dan ook goed verlopen. Onze excuses aan iedereen die last heeft gehad van deze bug. Tevens dank aan alle rapporteurs van details over de werking van de bug, wat erg hielp om het mysterie te ontsluieren.
kan ook liggen aan je trainingsintensiteit en/of het aantal assistent trainers dat je hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mdd omdat ik 37 spelers heb
maarjah, de vorm van mijn A-en B team spelers stijgen niet...
die blijven maar de dieperik ingaan
ik ga ervanuit dat het idd te maken heeft met het niet spelen van spelers, maar ook een vormcrisis waar ik niks aan kan doen
100%quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:08 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kan ook liggen aan je trainingsintensiteit en/of het aantal assistent trainers dat je hebt
ik heb met 9 assistent-trainers + 1 keepertrainer en 100% trainingsintensiteit amper last van vormcrises als ik niet conditie train of beker speel (waardoor een klein deel van mijn spelers niet opgesteld worden).quote:Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, houden we met het volgende rekening:
* Hoe hard je traint (trainingsintensiteit);
* Hoe goed je coach is;
* Hoeveel assistent-trainers je hebt (en keeperstrainers);
* Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!;
* Een willekeurige factor.
Datquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:13 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb het even voor je opgezocht:
Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, houden we met het volgende rekening:
* Hoe hard je traint (trainingsintensiteit);
* Hoe goed je coach is;
* Hoeveel assistent-trainers je hebt (en keeperstrainers);
* Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!;
* Een willekeurige factor.
ik heb met 9 assistent-trainers + 1 keepertrainer en 100% trainingsintensiteit amper last van vormcrises als ik niet conditie train of beker speel (waardoor een klein deel van mijn spelers niet opgesteld worden).
misschien kan je em naar redelijk trainenquote:Jonas Stensson (48395497)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
kijk, dat zijn de betere spelers voor op t middenveldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Eventjes een nieuwe speler gekocht... die komt ooit wel weer in vorm
laat maar, die sirda is toch zo sloom, heb het nu maar gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef The_Hives het volgende:
sir_dalord zal je er binnenkort bijzetten. ik heb dit weekend geen tijd
![]()
alweer een bagger yp, wordt toch wel weer eens tijd dat ik iets fatsoenlijks krijg..... en niet weer een 19 jarige met een tsi van 80quote:Speler met ID 68410616 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
dat is in vergelijking met die van mij nog een goedequote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef komrad het volgende:
check mijn mega pull
Pablo Bult
TSI = 270, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
iemand interesse?![]()
Lees de openingspostquote:Op zondag 19 juni 2005 12:13 schreef Grimm het volgende:
hej hoe zit dat met de training.
want mijn spelers worden niet beter...moet ik elke dag de training veranderen?
kortom hoe de neuk maak ik mijn spelers beter door de traning, welke intensiteit enzo?
en heb je er wat van geleerd tussen het slowchat doorquote:Op zondag 19 juni 2005 14:14 schreef MyImmortal het volgende:
hoihoihoi, ik volg het topic al een tijdje en ik heb ook een hattrick account
welkomquote:als jullie mij er ook bij zetten wanneer je tijd hebt
Mangekyo (147389)
speel 8e divisieen train op play making
ja weet ik maar uit de ervaring putten van anderen is mij toch wat beter bevallen hehe.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef DionysuZ het volgende:
en de hattrick regels doorlezen leer je ook veel van
dank u.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:40 schreef maniack28 het volgende:
http://users.pandora.be/addy.taillieu1/trainen.html
mazzelaarquote:Op zondag 19 juni 2005 14:49 schreef maniack28 het volgende:
tsja... ik mag ook niet klagen, dit is de 3e in 3 weken die verkoopbaar is (5k voor deze ofzo)
Een echte huisgetrainde speler met formidabel positiespel. M'n beste ooit. Maar nu wel te koop. Voor een miezerige 325000 eurootjes is ie van jullie.quote:Vincent Maillot (45386314)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 570
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bavianen vooruit!
Waarschuwingen: 1
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Behoorlijk vervelend ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
dat is vervelend oldbie
quote:Lorentz De Beule (65605548)
18 jaar, goed in vorm
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 767 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Competitiewedstrijden speel ik 4-5-1(om mijn middenveld een beetje acceptabel te maken), met een aanvallende middenvelder. Ik laat mijn opstelling maken door HT Ratings en dan komt hij eruit als beste keus. Vandaarquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Zou je je die niet liever op de vleugel zetten? zwak passen en dan aanvallend laten spelen?
Wat kan het leven toch oneerlijk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef komrad het volgende:
baboon ik sta 4e en haal bijna 40*
ik gun het je wel hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat kan het leven toch oneerlijk zijn..
Nou ja, ik had ook al geluk dat ik vorig seizoen een redelijk makkelijke VIII had want anders promoveer je daar niet mee, maar ik denk dat het niveau tussen X en VIII niet zo veel scheelt omdat teams na een trainerwissel toch overnieuw beginnen en in de VIII en IX en X veel teams zitten die managerloos zijn of geweest zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef Oldbie het volgende:
Baboon in VII met 26-27 sterren? Mijn ploeg had vandaag 24,5* en ik speel in X en sta nu tweede (op doelsaldo)
Welke bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef Oldbie het volgende:
Baboon in VII met 26-27 sterren? Mijn ploeg had vandaag 24,5* en ik speel in X en sta nu tweede (op doelsaldo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |